مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته را در این قسمت از آموزش گوگل ادوردز پیشرفته می خواهیم بحث کنیم. با نحوه تنظیم صفحات فرود کمپین ها برای نمایش در تلفن های همراه آشنا شویم. همانطور که می دانید امروزه بیش از نیمی از ترافیک اینترنت مربوط به دستگاه های موبایلی است.

همانطور که می دانید دستگاه های موبایلی دارای رنج گسترده ای از صفحات با ابعاد مختلف از 4 تا 10 اینچ هستند به همین دلیل صفحاتی که مربوط به کمپین شما هستند نیز باید به خوبی با تلفن های همراه سازگار باشند. زمانی که شما از گوگل ادوردز پیشرفته استفاده می کنید باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشید.

اهمیت این نکته در زمانی که تبلیغاتی را در برنامه های گوگل پلی قرار داده اید به اوج خود می رسد زیرا در چنین کمپین های تبلیغاتی همه ترافیک ورودی به سایت از طریق دستگاه های موبایلی انجام می گیرد و اگر صفحه فرود شما سازگاری خوبی با تلفن های همراه مختلف نداشته باشد مطمئنا حجم زیادی از ترافیک های ورودی را از دست خواهید داد و کمپین شما با مشکل رو به رو خواهد شد.

اهمیت صفحات فرود در گوگل ادوردز پیشرفته

صفحات فرود محلی است که بازدید کننده ای که از طریق تبلیغ وارد سایت شما می شود را به یک مشتری بالقوه برای شما تبدیل می کنید. به همین دلیل باید به گونه ای سفارشی سازی شود که با دستگاه های مختلف سازگاری داشته باشد و مطالب را به بهترین شکل به نمایش در آورد. همانطور که گفته شد اگر شما کمپین تبلیغاتی در گوگل پلی داشته باشید، بسیار مهم است که صفحات فرود شما واکنش گرا باشند. زیرا در غیر این صورت اطلاعات شما به درستی نمایش داده نخواهد شد.

صفحات فرود واکنش گرا

حتما مطالعه کنید
کمپین خودکار بر اساس آب و هوا | ادوردز 20

صفحات فرود واکنش گرا باید توسط تیم طراحی و توسعه وب شرکت شما از قبل طراحی شوند. یک صفحه واکنش گرا می تواند اطلاعات را در رنج گسترده ای از دستگاه ها به خوبی نمایش دهد. سازگاری بالای این صفحات اهمیت زیادی دارند زیرا اگر اطلاعات مهم و جزئیات به خوبی در اختیار کاربر قرار نگیرند یا در زمان ورود به صفحه فرود نتواند به درستی در دستگاه موبایلی خود از سایت شما استفاده کنید مطمئن باشید این کاربر را از دست خواهید داد حتی اگر یکی از مشتریان بالقوه شما باشد. تا این جای کار در مورد اهمیت این موضوع بحث کرده ایم. حالا می خواهیم با نحوه بررسی واکنش گرا بودن صفحات فرود آشنا شویم.

ابزار بررسی واکنش گرا بودن صفحات فرود در گوگل ادوردز پیشرفته

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

گوگل کروم علاوه بر این که یکی از بهترین مرورگر های وب برای کاربری عمومی است، دارای ویژگی های گسترده ای است که آن را به یک ابزار کمکی عالی برای توسعه دهندگان وب و افرادی که اداره کمپین های تبلیغاتی گوگل را بر عهده دارند، تبدیل کرده است. گوگل کروم به این دلیل که توسط شرکت گوگل طراحی شده است؛ سازگاری بسیار زیادی با سایر برنامه های گوگل، مانند گوگل ادوردز پیشرفته دارد. در این جا نیز ما می خواهیم با یکی از ابزار های مهم این نرم افزار قدرتمند آشنا شویم.

استفاده از گوگل کروم برای بررسی صفحات فرود

ما در این جا از یک صفحه فرود واقعی که مربوط به یک فرم تماس است برای مثال استفاده کرده ایم. شما هم می توانید صفحه فرود مربوط به کمپین خود را در گوگل کروم باز کنید. حالا از سمت راست و بالا در نوار منو گوگل کروم بر روی گزینه منو کنترل گوگل کروم که به شکل سه نقطه زیر هم نشان داده شده است کلیک کنید. از منو کشویی باز شده وارد بخش more tools شوید و در نهایت گزینه developer tools را انتخاب کنید. با انجام این کار صفحه شما به شکل زیر نشان داده خواهد شد.

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

نقش developer tools در گوگل ادوردز پیشرفته

حتما مطالعه کنید
آموزش بازاریابی موبایلی بر اساس موقعیت مکانی در ادوردز گوگل پیشرفته | ادوردز 20

در این صفحه گزینه های زیادی برای توسعه دهندگان وب وجود دارد. این صفحه به شما اجازه می دهد که حالت نمایش مربوط به دستگاه های مختلف را شبیه سازی کنید. در سمت راست شما می توانید کد های مربوط به هر بخش از صفحه را مشاهد کنید. در سمت چپ صفحه فرود شما قرار دارد. در بالای این صفحه گزینه های جدیدی در دسترس خواهد بود

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

شبیه سازی نمایش صفحه فرود در دستگاه های مختلف

در ادامه این قسمت از آموزش گوگل ادوردز پیشرفته اگر مطابق شکل بر روی اولین گزینه کلیک کنید می توانید نحوه نمایش این صفحه در دستگاه های مختلف را از طریق شبیه ساز واکنش گرا مشاهده کنید. همانطور که مشاهده می کنید لیستی از پر طرفدار ترین موبایل ها برای مثال در اینجا قرار داده شده است.

اگر شما بر روی نام یکی از این دستگاه ها کلیک کنید، می توانید نحوه نمایش واکنش گرا صفحه فرود خود را در آن دستگاه مشاهده کنید. به این ترتیب شما می توانید با انتخاب دستگاه های مختلف از نمایش اطلاعات صفحه فرود در آن دستگاه ها اطمینان حاصل کنید.

بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

برای مثال در این جا تبلت محبوب شرکت اپل یعنی ایپد پرو را انتخاب کرده ایم. همانطور که مشاهده می کنید نحوه نمایش اطلاعات برای این دستگاه کاملا رضایت بخش است و مشکلی در آن دیده نمی شود.

اگر از یک صفحه لمسی برخوردار هستید می توانید تجربه ای مشابه با یک کاربرد واقعی دستگاه های مورد نظر داشته باشید. این مورد به شما کمک و تیم طراحی و توسعه وب کمک می کند که بررسی کامل تری از واکنش گرا بودن صفحه فرود خود داشته باشید.

در صورتی که هر گونه مشکل در این بخش مشاهده کردید باید فورا از تیم طراحی وب خود بخواهید دلیل مشکل مورد نظر را پیدا کند و در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را رفع کند. تجربه لذت بخش کاربری در سایت شما می تواند سبب افزایش محبوبیت سایت و استفاده بیشتر از کمپین تبلیغاتی شما شود.

جمع بندی

حتما مطالعه کنید
آموزش کاربرد های بینش های مقایسه ای و شبیه ساز پیشنهادات در ادوردز گوگل پیشرفته

همانطور که مشاهده کردید در این قسمت از آموزش گوگل ادوردز پیشرفته با developer tools یکی از بهترین ابزار های گوگل کروم آشنا شدیم. همچنین متوجه شدیم که قرار دادن یک صفحه فرود معمولی در کمپین گوگل ادوردز پیشرفته کافی نیست و شما باید از صفحات واکنش گرا استفاده کنید. این اطلاعات پایه در قسمت های آینده آموزش گوگل ادوردز پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا کمپین موفق تری را تجربه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا