مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

آموزش مقابله با نرخ پرش بالای تلفن های همراه در ادوردز گوگل پیشرفته

آموزش مقابله با نرخ پرش بالای تلفن های همراه

زمان مطالعه: 6 دقیقه

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز

آموزش مقابله با نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز پیشرفته

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز را در این قسمت از سری مقالات آموزش گوگل ادوردز پیشرفته به بررسی و حل یکی از مشکلات اساسی گوگل ادوردز خواهیم پرداخت.

در قسمت قبلی آموزش گوگل ادوردز به بررسی کمپین های تبلیغات کلیکی و بنری تلفن های همراه پرداختیم و متوجه شدیم یکی از مشکلات تبلیغات بنری در تلفن های همراه نرخ پرش بالای این دسته از کار بران است. در ادامه آموزش گوگل ادوردز پیشرفته قصد داریم نرخ پرش تلفن های همراه را کاهش دهیم.

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز می تواند تاثیر زیادی در جایگاه و رتبه یک سایت در گوگل داشته باشد. اگر سایت ما جذابیت هم از نظر ظاهری و عکس و متن داشته باشد بی شک کاربرد را در سایت نگه خواهد داشت و رتبه سایت افزایش می یابد. این را هم در نظر بگیریم که 90 درصد کاربران از طریق تلفن همراه وارد سایت ما می شوند و ما باید الگوی سایت مان را بر اساس و منطبث بر تلفن همراه تنظیم کنیم. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم نمود.

اهمیت حل مشکل نرخ پرش بالا تلفن های همراه

به عنوان یک کاربر پیشرفته Google AdWords، شما باید به مشتریان، همکاران یا کارفرمایان خود نشان دهید که قادر به حل مسائل و مشکلات کلیدی حساب کاربری گوگل ادوردز پیشرفته هستید.

یکی از بزرگترین نا امیدی هایی که به سراغ مدیران کمپین های تبلیغاتی می آید این است که بعد از ورود به حساب گوگل ادوردز با حجم بالایی از ترافیک مربوط به تلفن های همراه رو به رو می شوند.

اما تعداد زیادی از این مراجعین بعد از باز کردن صفحه تبلیغاتی شما بلافاصله آن را می بندند و سایت را ترک می کنند. این موضوع می تواند نرخ پرش بسیار زیادی را ایجاد کنند که یک امتیاز منفی محسوب می شود.

آیا نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز تاثیری در رتبه سایت شما دارد؟ این جای سوال است که چرا یک کاربرد بعد از بازکردن سایت شما به سرعت از آن خارج می شود. من فکر می کنم در آغاز ورود به سایت شما آنچه که انتظار داشته از سطر اول سایت شما و یا ویوی اولیه سایت برداشت نکرده است.

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز

اگر شما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است روز های پر استرسی را پشت سر بگذارید زیرا تمام افراد شرکت از شما به عنوان مدیر کمپین های تبلیغاتی گوگل ادوردز پیشرفته انتظار دارند که این مشکلات را حل کنید.

اما خبر خوب در این جا این است که این مشکل به سادگی قابل حل است و یک فرمول ساده برای حل آن وجود دارد. اگر از این فرمول پیروی کنید، می توانید با آرامش و اعتماد به نفس کار خود را انجام دهید.

بررسی سرعت بارگذاری صفحات در گوگل ادوردز پیشرفته

اولین مرحله آموزش گوگل ادوردز پیشرفته برای حل مشکل نرخ بالای پرش در موبایل تهیه و آنالیز سرعت بارگذاری صفحات سایت است. با این کار می توانید سرعت بارگزاری سایت خود را تجزیه تحلیل کنید.

تجزیه تحلیل سرعت بارگزاری سایت به شما این اطمینان را می دهد که سرعت بارگزاری صفحات بر روی نرخ پرش بالای دستگاه های موبایلی تاثیر نمی گذارد. اگر سرعت بارگزاری سایت شما به دلیل مواردی مانند وجود یک فایل بزرگ گرافیکی در صفحه فرود کاهش یافته باشد، احتمالا دلیل اصلی ترک سایت توسط کاربران است.

شناسایی این مورد و رفع آن می تواند تنها چیزی باشد که برای حل مشکل نرخ بالای پرش تلفن های همراه در گوگل ادوردز پیشرفته نیاز دارید.

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز

بررسی منبع همه ترافیک های ورودی به صفحه فرود در گوگل ادوردز پیشرفته

در صورتی که به این نتیجه رسیدید مشکلی در زمان بارگذاری صفحات وجود ندارد و آمار آن کاملا نرمال است، باید به سراغ بررسی تحلیلی منبع ترافیک های یک صفحه در گوگل ادوردز پیشرفته برویم.

در این جا با روش انجام این کار آشنا خواهیم شد. برای این منظور، شما باید یک گزارش تحلیلی از یک صفحه فرود با تمام منابع ترافیکی که بر اساس نوع دستگاه تفکیک شده اند ارائه کنید.

سپس باید به تغییرات ستون نرخ پرش توجه کنید، سپس صفحه خود را از لحاظ مطابقت تگ عنوان با مطالبی که در آن قرار داده شده است بررسی کنید.

در مواردی تگ عنوان اطلاعات متفاوتی به کاربر می دهد و کاربر بعد از ورود به صفحه مطالب دیگری را مشاهده می کند که به دنبال آن ها نیست به این ترتیب به سرعت صفحه مورد نظر را ترک خواهد کرد.

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز

حل مشکل مربوط به سایت های همکار گوگل

اگر با بررسی آنالیز منابع ترافیک متوجه شدید که مشکل اصلی در بالا رفتن نرخ پرش مربوط به یک صفحه خاص و ترافیک ورودی از تلفن های همراه مربوط به آن صفحه است، پس مشکل مربوط به تگ عنوان و چیزی است که در تبلیغات بنری گوگل نمایش داده می شود. شما می توانید به صورت مستقیم گزارشات خود را برای تیم گوگل ارسال کنید و از آن ها بخواهید اطلاعات نمایش داده شده برای این صفحه را درست کنند.

حتما مطالعه کنید
کمپین تبلیغ نصب نرم افزار موبایلی در ادوردز گوگل پیشرفته

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز

در پایان این بخش باید به این نکته توجه داشته باشید که در تبلیغات بنری، شما مسئولیتی در قبال نحوه درست اطلاعات در زمان تبلیغ ندارید. این وظیفه تبلیغ کنندگان (سایت های همکار گوگل) است که سیاست مربوط به اد سنس را در زمان تبلیغات رعایت کنند. این سیاست ها نیازمند قرار دادن آگهی های تبلیغاتی به شیوه ای است که به کلیک های تصادفی منجر نشوند.

گوگل یک تیم داخلی برای رسیدگی دارد و شما نیز می توانید از گزارش های هفتگی که نشان دهنده میزان بازدهی تبلیغات سایت های مختلف است استفاده کنید. برای این کار، اغلب از Planner Display استفاده می شود، به این ترتیب می توانید سایت های با کیفیت پایین را حذف کنید.

نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز

همه دلایل ممکن را در نظر بگیرید و بررسی کنید

شما همچنین می توانید از گزینه های ارزیابی مورد بحث در اینجا استفاده کنید تا بتوانید بر اساس آمار تصمیم گیری درستی در مورد سایت های تبلیغ کننده داشته باشید. بررسی نتایج آنالیز ها به شما سه دلیل برای نرخ بالای پرش در تلفن های همراه خواهد داد.

اولین مورد ممکن است مشکل ux باشد. اگر در همه منابع ترافیک (سایت های تبلیغ کننده) یک مشکل مشابه برای ترافیک مربوط به تلفن های همراه وجود داشته باشد احتمالا سایت شما دارای مشکلاتی در ux است.

دومین مشکل ممکن است با نوشتن مطالب، کیفیت محتوا یا حتی زمان پاسخ سرور در ارتباط باشد. به این ترتیب شما در منابع مربوط به تبلیغات بنری و جستجوی ارگانیک مشکل خواهید داشت.

سومین مورد مربوط به کیفیت ترافیک است ممکن است به دلیل ایجاد مشکل از سوی سایت های همکار گوگل در تبلیغات بنری باشد. همانطور که گفته شد این مورد زمانی رخ می دهد که تبلیغات بنری شما به درستی در این سایت ها قرار نگرفته باشند و سبب شوند که افراد با اطلاعات اشتباهی وارد سایت شما شوند.

جمع بندی

در این قسمت نرخ پرش بالای تلفن های همراه در گوگل ادوردز و از آموزش گوگل ادوردز پیشرفته با نحوه مقابله و حل مشکل نرخ پرش بالا در دستگاه های موبایلی آشنا شدیم. همانطور که مشاهده کردید بررسی درست و اصولی آنالیز های گوگل به ما اطلاعات بسیار زیادی می دهد. با استفاده از این اطلاعات و مشکلاتی که در این جا به آن اشاره کردیم شما به راحتی می توانید دلیل نرخ پرش بالا را پیدا کنید و با رفع آن به آمار نرمال برگردید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا