مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

بهترین ایده در خصوص کلمات کلیدی گوگل ADS

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آموزش گوگل ادز می تواند به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای مقاله کمک شایانی نماید. در این مقاله قصد داریم شما را با گوگل ادوردز آشنا کنیم و مختصری آموزش گوگل ادز را برای شما داشته باشیم. گوگل ادوردز را می توان ابزاری مناسب برای به دست آوردن کلمات کلیدی دانست. این کلمات می توانند شما را در جذب مخاطب از طریق دیجیتال مارکتینگ کمک کنند و شما می توانید به راحتی مخاطبین خود را پیدا کنید. اولین گام برای آموزش گوگل ادز را می توان پیدا کردن کلماتی دانست که بیشتر در موتور جستجوی گوگل سرچ می شوند و همچنین دارای بار موضوعی مرتبط با موضوع وب سایت شما هستند. بهتر است در ابتدا یک یادداشت از لیست کلماتی که می تواند به موضوع وب سایت شماست را تهیه کنید و این سوالات را از خود بپرسید که چرا کاربر باید این موضوع را در موتور جستجوی گوگل تایپ کند؟ چه ارتباطی به وب سایت من دارد؟ با طرح این سوالات می توانید به لیست کلماتی دست پیدا کنید که واقعا می توانند به شما در گسترش دیجیتال مارکتینگ کمک کنند و کاندید کلمات کلیدی صفحات و محتوای وب سایت شما می باشند. در ادامه بیشتر با آموزش گوگل ادز آشنا خواهیم شد.

کلمات کلیدی

آموزش گوگل ادز : چگونه به کلمات کلیدی دست پیدا کنیم؟

زمانی که شما کار را شروع می کنید و می خواهید کلمات کلیدی را به دست بیاورید باید به یک نکته توجه داشته باشید، اینکه این کلمات مرتبط با موضوع وب سایت شما باشند و همچنین در موتور جستجوی گوگل بیشتر جستجو شده باشند که البته روش های بسیاری به این منظور در دسترس شما می باشد. در این قسمت از آموزش گوگل ادوردز، تصور می کنیم که بر روی یک برگه یادداشت تمامی کلمات کلیدی کاندید را نوشته ایم و می خواهیم کلمات کلیدی نهایی را انتخاب کنیم. در ادامه این قسمت از آموزش گوگل ادوردز را با ذکر یک مثال پیش می بریم. برای مثال ما می خواهیم برای یک هتل به نام X در شهر لندن کلمات کلیدی انتخاب کنیم. لیست ما در ابتدا و پس از اینکه در مورد موضوع، کلمات و جستجوهای اخیر گوگل تحقیق کردیم به شرح زیر خواهد بود :

  • هتل
  • هتل X
  • لندن
  • گردشگری در لندن
  • و غیره

حال زمانی که کلمه کلیدی اول را وارد گوگل ادوردز کنیم، یک منوی کشویی برای هر یک از کلمات فوق باز می شود که مهم ترین کلمات کلیدی بر اساس بازدید های اخیر گوگل و همچنین مرتبط با موضوع به شما داده می شود. همچنین می توانید با کلمات کلیدی ترکیبی، مانند هتل لندن، به برخی از کلمات کلیدی فرعی برخورد کنید برای مثال ارزان، هتل ارزان و غیره که ترکیب این کلمات در محتوای شما می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. در ادامه بیشتر با آموزش گوگل ادز آشنا خواهید شد.

آموزش گوگل ادوردز

چرا ما از گوگل ادوردز استفاده میکنیم؟

گوگل ادوردز را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که امروزه در دسترس کسانی قرار گرفته است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ در حال فعالیت هستند. در واقع آموزش گوگل ادز به شما کمک می کند تا بتوانید در ابتدا محدوده عملیاتی خود را مشخص کنید و سپس با درک عمیق از کلمات کلیدی پر تکرار، بهترین شیوه را برای دیجیتال مارکتینگ انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که انتخاب یک موضوع خاص، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در توضیح H1 سایت و همچنین برخورداری محتوا از چگالی مناسب کلمات کلیدی پرتکرار در گوگل، می تواند به شما کمک کند تا در امر دیجیتال مارکتینگ موفق تر از سایر رقبا باشید. با این حساب آموزش گوگل ادز می تواند به شما در این زمینه کمک شایانی نماید. این ابزار گوگل همچنین برای خرید رتبه یک گوگل و تبلیغات در گوگل نیز مورد استفاده می باشد. در ادامه شما را بیشتر با آموزش گوگل ادز آشنا خواهیم نمود.

یادگیری گوگل ادوردز

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پیش از خرید یک محصول، دریافت خدمات یا سفر در زمینه های مورد نظر خود در موتور جستجوی گوگل در مورد موضوع مورد نظر خود جستجو کرده باشید. تعمیم این مسئله به کل جامعه اصلا اشتباه نیست و قطعا بیش از 60 درصد جامعه پیش از آنکه به بازارهای حضوری مراجعه کنند حتما در زمینه خرید محصولات مختلف از اینترنت استفاده می کنند و انتخاب اصلی تمامی این جامعه آماری موتور جستجوی گوگل می باشد و از این روی آموزش گوگل ادز می تواند بسیار حیاتی باشد. از این روی آموزش گوگل ادز می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای کسانی باشد که می خواهند در زمینه تجارت اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ موفق باشند. آموزش گوگل ادز می تواند در تسریع رونق یک کسب و کار تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و همانطور که می دانید، در دنیای امروز، موفقیت در دنیای اینترنت بخش مهمی از موفقیت یک کسب و کار به شمار می رود. از این روی توصیه می شود که در زمینه آموزش گوگل ادز از نقطه نظرات ارائه شده در این زمینه استفاده کرده و با استفاده از آموزش گوگل ادز، کسب و کار خود را به سمت موفقیت بیشتر پیش ببرید.

استفاده از گوگل ادز

کلام آخر

آموزش گوگل ادز را می توان یکی از مهم ترین نیازهای هر شرکت یا کسب و کاری دانست که می خواهد به دنیای اینترنت وارد شود. آموزش گوگل ادز می تواند به شما در جذب مخاطبین وب سایت کمک کند و تاثیر بسیار زیادی در دیجیتال مارکتینگ دارد. در این مقاله شما را با مهم ترین ویژگی های گوگل ادز آشنا کردیم و هم اکنون شما می توانید از این ابزار برای داشتن یک مارکتینگ موفق استفاده کنید. به یاد داشته باشید که علاوه بر آموزش گوگل ادز ابزار دیگری نیز در دسترس شما هستند که می توانند به شما در داشتن یک تجارت موفق کمک کنند. برای مثال برخی از ابزار می توانند به شما کمک کنند تا بر اساس منطقه جغرافیایی کلمات کلیدی را به دست بیاورید که البته این قابلیت توسط گوگل نیز به شما داده می شود و بهتر است در این زمینه آموزش گوگل ادز را کامل کنید. ولی بهتر است که به انتخاب های Global گوگل ادز اعتماد کرده و از این کلمات کلیدی استفاده کنید. به طور کلی می توان کلمات کلیدی در واقع دروازه گسترش کسب و کار شما به حساب می آیند.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
راه اندازی سیستم پیگیری تبدیل در گوگل ads

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا