مقالات تبلیغات آنلاین

تعاریف و اصطلاحات بازاریابی دیجیتال | ادوردز20

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تعاریف و اصطلاحات بازاریابی دیجیتال

تعاریف و اصطلاحات بازاریابی دیجیتال چیست؟ در طول این دوره، تمام اصطلاحات خاص بازاریابی آنلاین، من این اصطلاحات و تعاریف آنها را با شما مرور می کنم. حال، بیایید با یکی از مهمترین بخشهای بازاریابی آنلاین، دعوت به عمل، شروع کنیم. این یک دستورالعمل است که به عنوان راهی برای ایجاد پاسخ به مخاطبان شما ارائه می شود. دعوت به عمل معمولاً از فعلی مانند ذخیره کن یا امروز ذخیره کن، استفاده می کند. آنها را در تبلیغات بنر، در صفحات ورود وب سایت و در پست های شبکه های اجتماعی پیدا می بینید. وقتی که به سایت خود ترافیک می دهید، با آنچه که نرخ پرش نامیده می شود، روبرو خواهید شد و این زمانی است که بازدید کننده ای به وب سایت شما می رسد.

اما پس از بازدید از تنها یک صفحه، آنجا را ترک می کند. گفته می شود که آنها برگشت داده شده اند و نرخ پرش شما درصد این بازدیدکنندگان است و نرخ برگشتی می تواند برای کل وب سایت یا یک صفحه اعمال شود. اکنون، ترافیکی که از بین رفته باید از جایی ناشی شود. این تبلیغات یا ایمیل باشد، همانطور که بازاریاب ها اندازه می گیرند. می خواهید میزان کلیک خود را اندازه بگیرید، عملکرد با چند کلیک دریافت یک تبلیغ هر بار تبلیغاتی نشان داده می شود. به عنوان یک تأثیرگذاری حساب می شود و نرخ کلیک از طریق تعداد کلیک در رابطه با میزان نمایش دریافت شده است. پس بیایید اکنون حرف را عوض کنیم و اصطلاح ترک کردن را بررسی کنیم و این همان چیزی است که کاربر هدفی را که شما برای خود در نظر گرفته اید کامل نمی کند.

بنابراین یک کاربر مسیری خاص را دنبال می کند، مثلاً برای تسویه حساب از فروشگاه تجارت الکترونیکی یا تکمیل فرم آنلاین برای اطلاعات بیشتر و بعد مراحل اولیه بازاریابی را ترک می کنند. هدف ما کاهش این است و این همان چیزی است که ما آن را ترک کردن می نامیم. هنگامی که شروع به افزایش تلاش های بازاریابی خود می کنید، با تبلیغات پولی و اصطلاح تبلیغ تبلیغات روبرو خواهید شد. هر بار که تبلیغات شما برای کاربر نمایش داده می شود، به عنوان یک اثر به حساب می آید و برداشت ها اغلب با فرکانس مرتبط می شوند.

فرکانس مدت زمانی است که یک کاربر می تواند تبلیغات شما را ببیند. بنابراین اگر ده برداشت از یک آگهی با تکرار دو داشته باشید، پنج نفر آن تبلیغ را دیده اند. هنگامی که یک کاربر هدف شما را به اتمام می رساند، خواه خرید یک محصول باشد یا بارگیری برنامه ای، گفته می شود که به هدف زدید. نرخ تبدیل درصدی از بازدیدکنندگانی است که وارد این تجربه شده اند و در واقع هدف برای درک چگونگی یک کاربر تبدیل می شود و یا هنگامی که ما نیاز به استفاده از آنچه پیکسل ردیابی است، داریم و این تصاویر کوچک یک به یک پیکسلی است که برای ردیابی تبدیل ها، بازدید از وب سایت و بازدید از تبلیغات در وب سایت شما نصب شده است.

تعاریف و اصطلاحات بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر، تبلیغات تنها در صورت منطقی بودن در صورت بازگشت سود مثبت به شما معلوم می شود که ما هزینه هر خرید را بررسی خواهیم کرد. همچنین ممکن است این مورد را سی پی ای یا در بعضی موارد، هزینه هر عمل بدانید. این هزینه برای تکمیل هدف شما چقدر است. پس اگر با هدف دریافت یک برنامه کاربردی تبلیغاتی انجام داده اید و هزینه آن تبلیغ 100 صد دلار است. اگر شخصی برنامه را بارگیری کرد، با وجود صدها کلیک بر روی آن، هزینه هر خرید برای آن کاربر تنها صد دلار خواهد بود. بعد از آن سی پی ای شما با طول عمر مفیدتان یا ال تی وی مقایسه می شود. هر مشتری یک ارزشی دارد.

تعاریف و اصطلاحات بازاریابی دیجیتال

بعضی ها یک بار خرید می کنند و دیگر بر نمی گردند. دیگران خریدار مکرر خواهند شد. ارزش مادام العمر شما پیش بینی سود خالص منتسب به آن رابطه است. به طور معمول با تبلیغات پولی، شما می خواهید هزینه هر خرید کمتر از ارزش مادام العمر باشد. بعداً، ما در مورد تبلیغات بنر و تبلیغات نمایشی بیشتر صحبت خواهیم کرد و در اینجا من به تصاویر بصری، استاتیک یا متحرک اشاره می کنم که برای ایجاد آگاهی از نام تجاری یا جذب کاربر برای کلیک استفاده می شود. بیشتر آگهی های تبلیغاتی بنر یا نمایشگر حاوی یک فراخوان برای اقدام هستند.

اکنون، هنگامی که این تبلیغات را اجرا می کنید یا پیشنهادی را به اشتراک می گذارید، مهم است که کاربر به صفحه ای برسد که مختص تشویق شما باشد. اگر از یکی استفاده نکنید، بعید است آنها تبدیل شوند. به این صفحه که ابتدا وارد آن می شوند، صفحه ورود نامیده می شود و در آخر، بیایید به یک نتیجه اساسی نگاه کنیم. وقتی جستجو می کنید، مثلاً در گوگل، دو نوع نتیجه دارید، نتایج پولی که معمولاً اولین زوج پیوندها و یک تعداد اندکی پیوند در نوار کناری سمت راست و لیست های اساسی که پرداخت نمی شوند و در عوض از طریق بهینه سازی موتور جستجو به رتبه خود می رسند.

با پیشرفت این دوره، من تمام تلاشم را می کنم تا این مفاهیم را در مواجهه با آنها روشن کنم. اما خیالتان راحت باشد که به این فیلم برگشته و هر زمان خواستید این تعاریف را مرور کنید.

بازاریابی دیجیتال را می توان در زمره بهترین روش ها در جذب مشتری دانست و این روش می تواند در بهترین حالت و ارزان ترین روش در کسب و کارهای ما کمک کننده خوبی باشد.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
تبلیغات جستجوی متن را راه اندازی کنید 31#

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا