مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

درک نمره کیفیت و سیستم حراج

زمان مطالعه: 3 دقیقه

درباره اهمیت آموزش گوگل ادوردز و تبلیغات در آن چه می دانید؟
یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو در سراسر جهان، موتور جستجوگر گوگل است و به ندرت پیش می آید که شما واژه ای را در گوگل جستجو کنید و گوگل نتواند اطلاعاتی در مورد آن ارائه دهد. همه افراد در وهله اول برای دسترسی به اطلاعات و همچنین گذاشتن تبلیغات خود گوگل را انتخاب می کنند. محبوبیت گوگل به این خاطر است که شما به دنبال هر چیزی که باشید در گوگل پیدا می کنید و دقت بالای این وب سایت در ارائه بهترین اطلاعات در رابطه با نیاز کاربر برای همگان شناخته شده است و این باعث شده است که کاربران هر بار برای کسب اطلاعات و همچنین تبلیغات خود این جستجوگر را بر سایر موتورهای جستجو ترجیح دهند. در زیر بیشتر با روش های آموزش گوگل ادوردز و همچنین نحوه ی تبلیغات در گوگل ادوردز آشنا می شویم.

همه چیز درباره اهمیت آموزش گوگل ادوردز

اگر به دنبال پیشرفت در یک حرفه و کسب و کار خود هستید آموزش گوگل ادوردز را انتخاب کنید و برای تبلیغات خود محیطی را انتخاب کنید که بیشتر دیده شوید. وقتی قرار است برای دیده شدن از طریق تبلیغات هزینه کنید بهترین گزینه گوگل ادرودز است. برای فهم بیشتر این موضوع به مثالی در این رابطه می پردازیم. مثلاً اگر در موتور جستجوگر گوگل به دنبال تعمیر صفحه نمایش آیفون در شهر لس آنجلس بگردید، فقط نحوه تعمیر و مکان تعمیر در این جمله در اولویت قرار دارد. پس گوگل سعی می کند تمامی موارد مربوط به این خواسته را در ابتدای صفحه بیاورد و مواردی را که در بالای صفحه هستند به موضوع نزدیک تر و از اولویت بیشتری برخوردار هستند. تمامی تبلیغات ارائه شده برای عنوان در صفحه ی گوگل مربوط به عنوان هستند و گوگل از آوردن تبلیغات بی ربط خودداری می کند.

حتما مطالعه کنید
استفاده از پسوندهای تبلیغاتی | ادوردز 20

چگونگی دسته بندی تبلیغات در آموزش گوگل ادوردز

اساس کار آموزش گوگل ادوردز یک فرم مبتنی بر حراج است و افرادی که بالاترین پیشنهادات را در یک حراج می دهند از اولویت بالایی برای گوگل برخوردار اند و در ابتدای صفحه قرار می گیرند و در واقع تبلیغاتی که در ابتدای صفحه قرار می گیرند دارای موقعیت اول در گوگل هستند. مثلاً اگر در یک حراج چندین پیشنهاد داشته باشیم مثلاً یک دلار تا پنج دلار، بالاترین پیشنهاد موفق به کسب موقعیت اول می شود.

در موارد دیگری گوگل به دنبال کاربردی بودن و مفید تر بودن تبلیغات است و تبلیغاتی را در موقعیت اول قرار می دهد که دارای بازدید کنندگان زیادی بوده و افراد زیادی بر روی آن کلیک کرده اند و این پیام به گوگل داده می شود که این تبلیغ دارای مطالب خوبی بوده و بهتر است در موقعیت بالاتری قرار داده شود.

اگر شما به دنبال راهی هستید که تبلیغات شما در کوتاه ترین زمان ممکن اثر گذار باشند می توانید راه های ارتباطی و ماهیت کسب و کار خود را در آگهی خود جای دهید. گذاشتن اطلاعاتی راجع به کسب و کار در تبلیغ و توضیحات مربوطه باعث می شود افراد از جستجوی بیهوده دست بکشند و در صورت رفع نیاز خود با تبلیغ شما جستجو را متوقف کنند. استفاده از این راه حل باعث افزایش کیفیت آگهی می شود و نمره کیفیت آن را بالا می برد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا