مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

راه اندازی آزمایشات کمپین ادوردزگوگل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

همانطور که شروع به آگاهی از سیستم تبلیغات گوگل می کنید، می خواهید تغییرات تبلیغات خود را آزمایش کنید. اساسا شما می خواهید اصلاحات مختلفی را امتحان کنید که شاید با اضافه کردن کلمات کلیدی تغییر مکان ها و غیره پیشنهادها افزایش یابد. اما تغییرات می تواند خطرناک باشد، به خصوص اگر تبلیغات شما از قبل عملکرد خوبی داشته باشد. هرکسی که آزمایش می کند، قسمت مهم هر فرآیند تبلیغاتی آزمایش است. اگر در حال آزمایش نیستید، پیشرفت نمی کنید.

اکنون با آزمایشات سیستم تبلیغات گوگل کمی خطر را از بین می برید و می توانید زیر مجموعه کوچکی از ترافیک کمپین را آزمایش کنید تا ابتدا بتوانید ایده های خود را ببینید که عملکرد بهتر یا بدتری دارند و این یک روش خارق العاده برای ارزیابی تغییرات قبل از اعمال 100 درصدی است و دیدن داده ها بسیار راحت تر است. خوشبختانه سیستم تبلیغات گوگل واقعا یک روش عالی برای انجام آزمایشات دارد، شما با ایجاد پیش نویس از کمپین تبلیغاتی خود شروع می کنید و پیش نویس فقط راهی برای بازتاب کاری آن کمپین است و سپس بدون تأثیرگذاری در کارایی کمپین خود تغییراتی در آن ایجاد کنید.

پس از ایجاد پیش نویس می توانید تغییراتی ایجاد کرده و سپس آن را به یک آزمایش تبدیل کنید. این آزمایش میزان بازدید و بودجه اصلی کمپین شما و آن را به اشتراک می گذارد. واقعاً به شما امکان می دهد این تغییرات را آزمایش کنید تا بتوانید آگاهانه در مورد هر تاکتیک تصمیم بگیرید و شما در حال بازگشت بهتری از سرمایه خود باشید. اکنون برخی از نکاتی که باید در اینجا بخاطر بسپارید این است که در هر کمپین می توانید در یک زمان فقط یک آزمایش انجام دهید.

و آزمایش شما می تواند شامل کلمات کلیدی تبلیغات موجود و گروه های تبلیغاتی جدید یا کلمات کلیدی همه آنها باشد. برای تنظیم اولین آزمایش شما یک کمپین موجود را انتخاب کنید. هنگامی که در نمای کمپین قرار گرفتید، پیش نویس ها را در گوشه سمت راست بالا دیده و روی ایجاد جدید کلیک کنید.

حتما مطالعه کنید
ایجاد یک گروه تبلیغاتی و اضافه کردن کلمات کلیدی

یک نام برای پیش نویس ما برای مثال: استراتژی پیشنهاد جدید را وارد کرده و ایجاد کردن را انتخاب کنید.

اکنون می توانیم هر تغییری را که دوست داریم ایجاد کنیم. در اینجا می توانم وارد کلمات کلیدی شده و می توانم پیشنهاد قیمت هر کلمه کلیدی را ویرایش کنم. همچنین می توانید در یک استراتژی پیشنهاد متفاوت کار کنید. کلمات کلیدی جدید اضافه کنید، کلمات کلیدی منفی و غیره اضافه کنید. هنگامی که از تمام تغییراتی که در گوشه بالا سمت راست انتخاب کردید، راضی شدید، اینجا شما هم می توانید کمپین اصلی خود را بروز کنید که تمام تغییرات را به کمپین موجود اعمال کند.

یا در این حالت کاری که می خواهیم انجام دهیم، انتخاب گزینه اجرای آزمایشی کنار آن است. از اینجا ما گزینه اعمال را انتخاب می کنیم. ما باید به این آزمایش یک نام بدهیم، تاریخ شروع و همچنین تاریخ پایان را انتخاب کنید.

اگر می خواهیم و بعد باید تقسیم آزمایش خود را انتخاب کنیم، سریعترین راه برای جمع آوری نتایج، تقسیم 50/50 است؛ اما اگر تغییرات آزمایشی که دارید دارای ریسک یا گران هستند، مانند دو برابر پیشنهاد، شما ممکن است بخواهید حراج کمتری را با استفاده از آزمایش خود انجام دهید، بنابراین می توانید این را روی 40 قرار دهید. درصد به تقسیم 40 60 یا 30 درصد، هنگامی که تقسیم خود را شناسایی کردید، ایجاد کنید.

حداقل پس از یک روز از زمان اجرا، وارد شده آن آزمایش را انتخاب کنید و در بالای صفحه نتایج خود را بین دو آزمایش مشاهده خواهید کرد. در آن مرحله شما می توانید کمپینی را که می خواهید، با آن جلو بروید انتخاب کنید. در برخی موارد ممکن است این آزمایش جدید شما باشد و در موارد دیگر حفظ کمپین موجود با این روش باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا