مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

برای تبلیغاتی موثرتر در ادوردز گوگل ، محصول خود را معرفی کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 تبلیغاتی موثرتر در ادوردز گوگل

شکل 1: کسب و کاری بهتر با گوگل ادوردز

تبلیغاتی موثرتر در گوگل ادوردز، محصول خود را معرفی کنید

 تبلیغاتی موثرتر در ادوردز گوگل با دادن گواهینامه اعتبار سنجی به افراد، به گوگل نشان می دهد که این افراد به عنوان یک متخصص حرفه در زمینه تبلیغات آنلاین در گوگل فعالیت می کنند.

در واقع شما به کمک گوگل ادوردز می توانید تخصص خود را نشان دهید و یا اینکه محصول خود را معرفی کنید. google adwords یک فرصت عالی برای نشان دادن نام و برند شما در زمینه فروش محصول و یا ارائه خدمات است.

با گوگل ادز شما می توانید بیشتر دیده شوید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. زمانی که عموم افراد در گوگل محصول و یا خدمات مورد نظر خود را از قبیل، چه چیزی بخرند، چه خدماتی را بپذیرند و … را سرچ می کنند، نام شرکت و برند شما توسط گوگل ادوردز در مقابل آن ها ظاهر می شود.

چه توسط کامپیوتر های شخصی و چه توسط تلفن های همراه شما می توانید محصولات خود را به معرض نمایش بگذارید. اما تنها نمایش یک محصول به منظور تجارت و فروش آن کافی نیست و شما باید به معرفی محصول خود نیز بپردازید.

معرفی محصول در گوگل ادوردز

به طور کلی تبلیغاتی که شما ایجاد می کند، بر روی یک محصول و یا خدمت خاص تمرکز دارد. این تبلیغ باید به گونه ای باشد که اطلاعات کاملی را درباره محصول و یا خدمات شما به کاربران ارائه دهد.

همانطور که گفته شد محصولی که شما قصد تبلیغ آن را دارید می تواند یک جسم فیزیکی و قابل لمس که با تصاویر برند و نام شرکت شما تلفیق شده است، یک خدمت و یا سرویس خاص و حتی یک دانلود الکترونیکی باشد.

بهترین تبلیغاتی که در گوگل ادوردز نتیجه خواهد داد، تبلیغاتی است که بر روی یک محصول خاص تمرکز دارد. این تمرکز مستلزم آن است که شما به صورت واقعی تعیین کنید که محصول مورد استفاده شما در چه سطحی قرار دارد.

همچنین ارائه هزینه های مربوط به محصول و یا خدمت از جمله مواردی است که می تواند در معرفی آن ها موثر باشد.

در آخرین فیلم، ما به طور خلاصه نگاهی به سناریو ارائه شده درباره حیوانات خانگی خواهیم انداخت. به همین منظور ما ابتدا می خواهیم یک لیست از تمامی محصولات و یا خدمات قابل فروش خود به همراه معرفی آن ها ایجاد کنیم.

ایجاد یک لیست برای استفاده بهتر از گوگل ادوردز

آنچه که شما می توانید به مشتری های خود ارائه دهید چیست؟ آیتم ها و اطلاعاتی که پیرامون خدمات و یا محصولات خود دارید باید به وب سایت شما افزوده شود.

با ایجاد لیستی از محصولاتی که می خواهید بر روی تبلیغات آن ها تمرکز کنید، نیازی به ایجاد لیستی از محصولاتی که تمایلی به تبلیغ و فروش آن ها ندارید، نخواهید داشت.

با این تفاسیر ما تنها نیاز به لیستی از محصولاتی خواهیم داشت که قصد داریم آن ها را توسط گوگل ادوردز تبلیغ کنیم.

برای تهیه یک لیست از موارد مربوط به حیوانات خانگی، شما می توانید از بالای سر من، نظافت گربه، نظافت سگ، شامپو سگ، شامپو گربه، باغبانی، فروش گربه، راهنمایی نظافت حیوانات خانگی، ناخن سگ و پیرایش آن و … را به عنوان یک لیست و فهرست از خدمات و محصولات ارائه شده در نظر بگیرید.

فروش بهتر به کمک گوگل ادوردز

برای آن که گوگل ادوردز تاثیر بهتری در معرفی و فروش محصول شما داشته باشد، باید لیست تهیه شده بر روی محصولات و خدمات خاص و حتی موارد تخصصی تر تمرکز کند.

تمرکز معرفی بر روی چنین محصولاتی و معرفی آن ها می تواند شما را تا حد زیادی به فروش آن محصول نزدیک تر کند.

به طور کلی در صورتی که بخواهیم در کسب و کار و تجارت خود بر روی طیف وسیعی از محصولات تمرکز کنید، با وجود استفاده از گوگل ادوردز، تاثیر مثبتی بر روی روند تجارتی شما ایجاد نخواهد شد. اما چرا طیف وسیعی از ارائه خدمات و محصولات نتیجه مطلوبی نخواهد داشت؟

با قرار دادن محصولات خاص به عنوان هدف فروش و ارائه خدمت، می توانید کلمات کلیدی خود را سفارشی سازی کنید.

به این ترتیب با کپی رایت و سفارشی کردن کلمات کلیدی خود به راحتی می توانید مشتریان اصلی و بهتری برای کسب و کار خود پیدا کنید با این ترتیب با ذهنیت آماده و کامل در پی فروش محصولات خود می توانید با مشتریان خود دیدار کنید.

برای عملکرد بهتر توسط گوگل ادوردز باید هر محصول و یا خدماتی که قصد ارائه آن را دارید، کمپین و اهداف شخصی خود را داشته باشد.

به این معنی که ممکن است با زدن کلیک برای سرچ محصول مورد نظر، کاربران با صفحه فرود منحصر به فرد برای معرفی آن محصول و یا خدمت مواجه شوند.

به این ترتیب دچار سردرگمی نشده و شما به راحتی می توانید پیرامون فروش آن محصول با مشتریان ارتباط برقرار کنید. بنابراین برای تهیه یک لیست مناسب از محصولات و خدماتی که مدنظر دارید، به خوبی فکر کنید و آن ها را آماده کنید.

گوگل ادوردز و دسته بندی محصولات

 تبلیغاتی موثرتر در ادوردز گوگل

شکل 2: با گوگل ادوردز، مشتریان بیشتری جذب کنید

در صورت استفاده وسیع از محصولات گوناگون در گوگل ادوردز می توانید فهرستی از محصولات خود را دسته بندی کنید.

بنابراین شما می توانید محصولات خود را با نوع اول فهرست بندی کنید و سپس مجدد از نام و برند تجاری خود برای فروش محصولات استفاده نمایید.

قبل از آن که به دسته بندی محصولات خود بپردازید، فهرستی از اقلام و محصولاتی که قصد تبلیغ آن ها را در گوگل ادوردز دارید و می خواهید آن ها را در دسته های مجزا دسته بندی کنید، آماده کنید. این کار به شما در ایجاد اولین کمپین در طول راه اندازی کمک خواهد کرد.

با توجه به موارد ذکر شده گوگل ادوردز تنها راهی برای نمایش صفحه فرود شما تلقی می شود. به کمک گوگل ادوردز شما می توانید محصولات و خدمات خود را بیشتر در معرض نماسش عموم بگذارید.

اما جهت فروش بهتر محصولات خود باید صفحه فرود مناسبی فراهم کنید. ایجاد صفحه فرود مناسب تنها با معرفی کامل محصولات و خدمات شما امکان پذیر است.

این معرفی باید به گونه ای باشد که مخاطبین را جذب کرده و آن ها را وادار به برقراری ارتباط با شما کند. با گوگل ادوردز و صفحه فرود مناسب، از فروش محصولات خود لذت ببرید

Rate this post
حتما مطالعه کنید
نکات کلیدی بهینه سازی گوگل ads

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا