مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

آموزش هایی که قبل از شروع کار با ادوردز گوگل نیاز است

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برای کار با گوگل ادوردز چه مواردی را باید آموزش ببینیم !

F:\mohsen\New folder (10)\images.png

آموزش هایی که قبل از شروع کار با گوگل ادوردز نیاز است

همانطور که می دانید گوگل ادوردز یک پلت فرم قدرتمند در زمینه تبلیغات بر روی سایت های اینترنتی است. شما به وسیله این پلت فرم قادر خواهید بود که تبلیغات موثر تر و بهتری را به معرض نمایش کاربران قرار دهید البته گوگل ادوردز تنها سایت شما را بر روی صفحات اول نمایش خواهد داد ولی جذب مشتری متناسب با محصول شما به صفحه فرودی که در واقع محتوای سایت شما است بستگی دارد. در قبال این امکانی که گوگل ادوردز برای شما فراهم می کند شما باید هزینه ای را به آن پرداخت کنید اما این هزینه با توجه به سود دهی شما بسیار موثر خواهد بود. اگر در سایت های اینترنتی مطلبی را جست و جو کرده باشید شاید نوشته AD در کنار برخی از سایت ها توجه شما را جلب کرده باشد. این علامت در واقع بیانگر آن است که این سایت ها به واسطه پلت فرم گوگل ادوردز در معرض نمایش قرار گرفته اند. شما نیز می توانید با دیدن آموزش های ما از این امکان برخوردار شوید اما قبل از آن که شما بتوانید از گوگل ادوردز استفاده کنید نیاز دارید که اطلاعاتی را از قبل داشته باشید.

آموزش گام به گام در گوگل ادوردز

در این آموزش ما در مورد مفاهیم و استراتژی هایی که در پشت پرده گوگل ادوردز وجود دارد صحبت خواهیم کرد و همچنین من به شما گام به گام نحوه تنظیم کردن حساب کاربری در گوگل ادوردز، اندازه گیری و بهینه سازی کمپین ها را آموزش خواهم داد. ما از طریق برخی از سایت ها و حساب ها برای کمک به نمایش ایده ها و تکنیک ها استفاده خواهیم کرد و زمان زیادی را برای آموزش در همان رابط کاربری صرف می کنیم. در طول این دوره ما از شرایط بازاریابی و تبلیغات آنلاین استفاده می کنیم. زمانی که با مفاهیم و اصطلاحات جدید رو به رو می شویم. سعی خواهم کرد که آن ها را به بهترین شکل توضیح دهم. ما در این آموزش فرض را بر این می گذاریم که شما درک پایه ای و مقدماتی از اصطلاحات مانند هزینه برای هر کلیک، هزینه برای کسب، نرخ کلیک و غیره را دارید و براین اساس آموزش گوگل ادوردز را شروع خواهیم کرد.

حتما مطالعه کنید
مرور کلی بر ادوردزگوگل

F:\mohsen\New folder (10)\photo_2018-04-17_13-09-55-1024x345.jpg

اگر می خواهید قبل از شروع آموزش گوگل ادوردز آن را بررسی کنید نگاهی به فصل دوم آموزش من، یعنی مبانی بازاریابی آنلاین بیاندازید. من چند دقیقه را صرف آموزش و تعریف بسیاری از مفاهیم که در این جلسه با آن ها مواجه می شویم خواهم کرد. مورد بعدی که باید قبل از آموزش گوگل ادوردز در نظر بگیرید آن است که رابط ادوردز دائما در حال تغییر است. به طور مثال ممکن است متوجه شوید که نام یک تب یا دکمه یا آیکون که در حال اجرا کردن است تغییر کرده و یا این که در حال تغییر است. این طبیعی است که محصول ما دائما در حال تغییر است پس گوگل ادوردز ممکن است ویژگی های جدید را تغییر دهد و در نتیجه عناصر بر‌روی صفحه نمایش تغییر کنند و به این ترتیب سعی می کند که محصول را بهتر و موثرتر به معرض نمایش در بیاورد.
در حال حاضر هدف من این است که این دوره آموزشی را تا حد امکان به روز انجام دهم. اما در صورتی که چیزی را که مورد نیاز شما است بر روی صفحه نمایش خود مشاهده نکنید پیدا کردن آن زیاد سخت نیست، پیشنهاد می کنم که از لیستی که در همین نزدیک بر روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنید و در گوگل ادوردز تعبیه شده است استفاده کنید یا این که بر روی آیکونی ناآشنا کلیک کنید تا ببینید می توانید آن را پیدا کنید یا خیر. و یا در صورت لزوم یک صفحه نمایش کاملا متفاوت را برای پیدا کردن پارامتر و گزینه مورد نظر خود جست و جو کنید.

ارتباط با ما

در صورت بروز مشکل شما می توانید از طریق سایت ادوردز 20 با ما در ارتباط باشید. اگر برای شما مشکل و یا سوالی به وجود آمد و یا اینکه مایل به فهرست کردن هستید لطفا از طریق توییتر به من پیام دهید تا در حد توانم در این راه به شما کمک کنم.

حتما مطالعه کنید
Adwords Express و تاثیر آن بر روی گوگل ADS

چارچوب کلی گوگل ادوردز

با این حال می دانم که شما تمایل بسیار زیادی دارید که هر چه سریع تر و راحت تر اولین تبلیغ خود را برای مشتریانتان در گوگل ادوردز به معرض نمایش در آورید. اما با در فصل های آینده که درباره ی چارچوب کلی گوگل ادوردز هستند صحبت خواهیم کرد و زمان خود را صرف آموزش این مباحث می کنیم. چرا که تا شما با چارچوب کلی و آیکون های حساب کاربری خود در گوگل ادوردز آشنا نباشید در آینده برای تبلیغات خود دچار مشکل می شوید و ممکن است تبلیغات موثری را به معرض نمایش نگذارید. من احساس می کنم برای آموزش

F:\mohsen\New folder (10)\images.jpg

گوگل ادوردز بهتر از از درون به بیرون آنچه را که در پشت پرده گوگل ادوردز وجود دارد آموزش دهم. برای این آموزش باید بگویم که خیلی مهم است که چگونه این روند کار می کند و این که چگونه قبل از راه اندازی آن را سازماندهی شود. گوگل ادوردز در واقع یک پلت فرم برای پرداخت هزینه هاست اما مقدار زیادی از سرمایه را با درک و مفهوم عناصر داخلی و خارجی حفظ خواهد کرد. شاید اگر در ابتدا به صورت سطحی به گوگل ادوردز نگاه کنید خود را بسیار ساده نمایش دهد. اما این اشتباه را نکنید، گوگل ادوردز یک پلت فرم بسیار قدرتمند است که تقریبا تمامی شرکت ها از شرکت های کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند.
اکنون شما می توانید بر روی دکمه  Stray یا Incorrect Setup کلیک کنید تا پروژه خود را از خطر احتمالی نجات دهید. بنابراین من ابتدا از شما می خواهیم که میزان تمایل خود را به جست و جوی سایت خود مشخص کنید.

در ادامه به آموزش های مربوط به چارچوب اصلی گوگل ادوردز خواهیم پرداخت و به شما راه بهتر دیده شدن را نشان خواهیم داد که به واسطه آن بتوانید در کسب و کار و تجارت خود موفق تر ظاهر شوید و سایر رقبای خود را در آن تجارت پشت سر بگذارید پس با ما همراه باشید.

حتما مطالعه کنید
ادوردز گوگل و تعیین انتظارات واقع بینانه

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا