مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

ایده گرفتن کلمات کلیدی با استفاده از Keyword Planner

زمان مطالعه: 5 دقیقه

Keyword Planner را می توان یکی از مهم ترین ابزاری دانست که برای تولید محتوا می تواند به نیازهای شما پاسخگو باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید از Keyword Planner در ایده گرفتن کلمات کلیدی استفاده کنید و اساسا این ابزار چه تاثیری می تواند در بهینه سازی و سئوی سایت شما داشته باشد؟ همه می دانیم که تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. تولید محتوا به شما کمک می کند تا بتوانید مخاطبین بیشتری کسب کنید و در موتور های جستجو هم رنک مناسبی به وب سایت شما بدهند. اما ویژگی های Keyword Planner به این جا ختم نمی شود و این ابزار می تواند به شما در به دست آوردن کلمات کلیدی مورد نیاز در ایجاد تگ ها و صفحه های سایت کمک کند. در واقع Keyword Planner را می توان یکی از مهم ترین ابزاری توصیف کرد که در تولید محتوا، بهینه سازی و دریافت رنک برتر از سوی موتورهای جستجو می تواند مناسب باشد. زمانی که وارد Google Adwords می شوید، دسترسی اکانت شما به Keyword Planner نیز امکان پذیر است. این ابزار به شما کمک می کند تا ایده های جالبی در به کار گیری کلمات کلیدی داشته باشید. در ادامه بیشتر با Keyword Planner آشنا خواهیم شد.

ابزار گوگل

ارزش کلمات کلیدی را از طریق Keyword Planner به دست بیاورید

کلمات کلیدی بر اساس ارزشی که دارند می توانند برای بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار گیرند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در استفاده از Keyword Planner به شما داده می شود، امکان دریافت ارزش هر کلمه کلیدی است. شاید برای شما سخت نباشد تا به صورت تجربی و بر اساس لیست انتخاب های موتور جستجوی گوگل برخی از کلمات کلیدی را به دست بیاورید. همچنین بر اساس موضوع سایت شما، برخی از کلمات کلیدی می توانند برای شما ارزشمند باشند و در ابتدا برای شما مشخص شده اند. اما یکی از ویژگی های Keyword Planner را می توان پیشنهاد دادن کلمات کلیدی دو یا سه سیلابی دانست. برای مثال اگر وب سایت شما در زمینه خرید موبایل هوشمند کار می کند و شما می خواهید ارزش کلمات کلیدی که بر این اساس در حال کار هستند را به دست بیاورید، Keyword Planner به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کلمات کلیدی اصلی خود را با کلماتی که بیشتر در محیط اینترنت جستجو می شوند ترکیب کرده و کلمات کلیدی با ارزش بالاتر ایجاد کنید. برای مثال خرید موبایل هوشمند یکی از کلماتی است که شاید Keyword Planner به شما پیشنهاد دهد. پس این ابزار علاوه بر اینکه کلمات کلیدی زیادی را به شما پیشنهاد می دهد، ارزش کلمات کلیدی را بر اساس میزان جستجو در گوگل تعیین کرده و به اطلاع شما می رساند.

ایده گرفتن کلمات کلیدی با استفاده از Keyword Planner

استفاده از Keyword Planner به عنوان همیار تولید محتوا و بهینه سازی

همانطور که مشاهده کردید، Keyword Planner می تواند یکی از اصلی ترین ابزاری باشد که به شما در سئو و بهینه سازی سایت کمک شایانی می کند و همچنین برای تولید محتوا می تواند ابزاری بسیار مناسب به شمار رود. در واقع شما می توانید استراتژی محتوای مورد نظر کسب و کار دیجیتالی خود را به صورت اینترنتی تولید کنید و این امکان برای تمامی کسب و کارها می تواند مناسب باشد. Keyword Planner به طور کلی امکانات بسیار زیادی دارد. برای مثال می توانید ایده های جدید برای کلمات کلیدی دریافت کنید و با توجه به اینکه می توانید با این ایده ها کلمات کلیدی مورد استفاده در وب سایت خود را بیشتر کنید، در بازه جستجوی بسیار گسترده تری به عنوان انتخاب گوگل شناخته شده و می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید. این مهم نیست که سایت شما در چه زمینه ای کار می کند، Keyword Planner همواره می تواند کلمات کلیدی با ارزش بالا را به شما معرفی کند که این امر به عنوان یک چراغ راهنما در طول دوران دیجیتال مارکتینگ شما شناخته می شود. این ابزار گوگل، خود به عنوان زیر مجموعه Google ADwords شناخته می شود که برای تبلیغات و بازاریابی از طریق موتور جستجوی گوگل به صورت رایگان یا غیر رایگان در دسترس کاربران است. در ادامه به اهمیت استفاده از Keyword Planner می پردازیم.

Keyword Planner

اهمیت استفاده از Keyword Planner

بیشتر ایرانیان از موتور جستجوی گوگل برای دست یابی به داده ها و وب سایت مورد نظر با موضوع خود استفاده می کنند. این موتور جستجو میلیارد ها وب سایت را در صورت تمایل مخاطب می تواند به اشتراک بگذارد و مهم ترین دروازه ورود به وب سایت شما به حساب می رود. از این روی باید محتوا و صفحات وب سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی بنویسید که مد نظر گوگل باشند. به همین دلیل ابزار Keyword Planner توسط گوگل ارائه شده است و شما می توانید از این ابزار استفاده نمایید. به طور کلی می توان گفت که این ابزار به عنوان یک راهنما عمل می کند و شما می توانید برای دریافت رنک مناسب از دید موتور جستجوی گوگل از ابزار Keyword Planner استفاده نمایید. از مهم ترین ویژگی های این ابزار می توان به دریافت ایده های جذاب برای دست یابی به کلمات کلیدی با ارزش بالا از دید موتور جستجوی گوگل اشاره نمود.

Google Ads

کلام آخر

موتور جستجوی گوگل در سال های گذشته به عنوان اصلی ترین ابزاری شناخته شده است که برای پیدا کردن مطالب و محتوای مورد نظر خود در اینترنت از آن استفاده کرده ایم. این مقاله در مورد استفاده از ابزار Keyword Planner و ویژگی های آن بود که می تواند به شما کمک کند تا بتوانید کلمات کلیدی منحصر به فرد و متناسب با موضوع کسب و کار اینترنتی یا سایت خود به دست بیاورید. به یاد داشته باشید که این ابزار برای تمامی وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می تواند بسیار جذاب باشد و امروزه به یکی از بخش های مهم و جدا نشدنی دیجیتال مارکتینگ نیز تبدیل شده است. در این مقاله شما را با Keyword Planner و ویژگی های آن در به دست آوردن کلمات کلیدی مورد نیاز در استراتژی محتوا و طراحی صفحات اینترنت بیشتر آشنا کردیم.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
بازاریابی مجدد مخاطب | ادوردز20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا