مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

اهمیت تعریف سه استراتژی در ادوردزگوگل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اهمیت تعریف سه استراتژی در گوگل ادوردز

امروز می خواهیم با شما درباره سه استراتژی مهم در گوگل ادوردز که می تواند در تبلیغات آنلاین در نتیجه کسب و کار شما موثر باشد صحبت کنیم. همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و سایت ها این امکان وجود دارد که محصول شما از طریق فضای اینترنتی به مشتریان عرضه شود. به گونه ای که شما می توانید از این نوع تبلیغات درآمد بیشتری را نسبت به تبلیغات دیگر به دست بیاورید. اما برای این که شما بتوانید تبلیغات موثر و سازنده ای را به معرض نمایش قرار دهید باید ابتدا از دیگر رقبا پیشی بگیرید. گوگل ادوردز این امکان را برای شما فراهم می کند که تبلیغات شما بیشتر در معرض مشتریان محصولاتتان قرار بگیرد. به گونه ای که پس از مدتی به راحتی شما می توانید حضور آنلاین خود را در زمینه تبلیغات مدرن ببینید و متوجه خواهید شد که این حضور چه مقدار اهمیت دارد. شما می توانید با اکثر بازاریاب هایی که خودشان به خودشان کمک می کنند آشنا شوید و مطابق با آن ها رفتار و با آن ها حرکت کنید. صادقانه بگویم بسیاری از شرکت ها با توجه به عجله ی بسیار زیادی که برای استفاده از این فرصت دارند اغلب موفق به ساخت یک استراتژی مناسب نیستند.

بازگشت سرمایه گذاری

دیجیتال به سادگی و به تنهایی که در این کانال ها وجود دارند پاسخگو نیست. راه و کلید این مشکل آن است که شما یک استراتژی سفارشی در گوگل ادوردز ایجاد کنید. این عمل باعث می شود سرمایه گذاری شما با قدرت بازگردد. بدون سرمایه گذاری در یک استراتژی نه تنها فرصت های تجاری زیادی را از دست می دهید، بلکه ممکن این است کسب و کارتان را هم از دست بدهید. از آنجایی که بازاریابی و تبلیغات آنلاین بسیار وسیع و گسترده است، استراتژی شما به سه استراتژی متمایز و متفاوت در گوگل ادوردز تبدیل شده است اما هدف هر سه این استراتژی برای شما یکسان خواهد بود.اما این سه استراتژی که به کسب و کار و تجارت شما می توانند کمک شایان و فراوانی کنند کدام هستند؟

حتما مطالعه کنید
تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS

F:\mohsen\New folder (10)\adwords-price-list.png

سه استراتژی مهم و اهمیت اجرای آن ها گوگل ادوردز چگونه به کسب و کار ما کمک می کند؟

این سه استراتژی عبارتند از در وهله اول کسب و کار شما، دوم مشتری های شما و سوم بازاریابی شما. در چند فیلم آینده به صورت کلی و عمیق به توضیح هر یک از این استراتژی ها خواهیم پرداخت. هدف من در این آموزش ها این است که بتوانم به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی یکپارچه و منظم کمک کنم. برای انجام این کار شما باید در ابتدا طرح کسب و کار خود را در سطح بالا تعیین و درک کنید و بدین ترتیب بدانید که می خواهید در چه زمینه ای در بازار تجاری خود فعالیت داشته باشید و همچنین می خواهید چگونه در بازار تجاری کسب و کار خود دیده شوید. شما برای ایجاد یک استراتژی مناسب در گوگل ادوردز علاوه بر موارد بالا باید بدانید که در واقع در این بازار مشتریان شما چگونه از تکنولوژی دیجیتال استفاده می کنند و چه کانال هایی را برای جذب آن ها باید بسازیم. داشتن یک استراتژی واضح و آگاهانه باعث می شود شما بر روی هدف خود متمرکز شوید و زودتر به آن هدف برسید. این استراتژی ها می تواند طرح و نقشه مسیر شما برای بررسی کانال هایی است که برای بازاریابی به سبک جدید استفاده می شوند.

ارزش مشترک یا اهداف مشترک مابین فروشنده و مشتری در گوگل ادوردز

در حال حاضر گزینه هایی که در اینجا وجود دارند به یک اندازه مناسب نیستند. به طوری که هر اقدام نیاز به یک استراتژی مخصوص به خود را دارد. این موضوع منطقی است که اگر شما به طور مثال به طور آنلاین لباس هایی را برای طرفداران ورزشی خود بفروشید، برنامه و طرحی که برای این بازاریابی استفاده می کنید مانند برنامه و طرحی است که برای یک رستوران محلی مورد استفاده قرار می گیرد. در این صورت استراتژی شما برای فروش و بازاریابی متفاوت خواهد بود چرا که کالای تجاری شما متفاوت است اما معمولا بر روی ایجاد یک ارزش مشترک تمرکز می کند. ارزش مشترک در واقع زمانی ایجاد می شود که اهداف مشتری شما با اهدافی که شما برای کسب و کارتان مد نظر قرار گرفته اید یکسان باشد. شما برای موفقیت در کسب و کارتان باید تمام استراتژی ای که برای بازاریابی در گوگل ادوردز در نظر گرفته اید را با ارزش مشترک که در بالا توضیح داده شده را در ذهن خود داشته باشید. شما برای این کار باید لحظه ای را که یک محصول ، کالا و یا خدماتی را به فروش می رسانید فراموش کنید و در عوض ذهنیتی را که در آن استراتژی بازاریابی پرورش داده اید استفاده و تجربه کنید. بنابر آنچه که گفته شد بر اساس این سه استراتژی متمایز و متفاوت است که ما می توانیم به موفقیت برسیم. در اینجا من می خواهم به شما آموزش دهم که بر روی ساخت هر یک از این سه استراتژی در گوگل ادوردز تمرکز کنید با این هدف که شما بتوانید در پایان روز یک ارزش مشترک را مابین خود و مشتری هایتان تجربه کنید. این کار باعث می شود که شما با توجه به تجربه ای که در این زمینه به دست می آورید یک ROI مثبت به دست بیاورید.

حتما مطالعه کنید
مقدمه ای بر دوره ی پیشرفته ی آموزش ادوردز گوگل | ادوردز 20

نتیجه استفاده از سه استراتژی در گوگل ادوردز

همانطور که در بالا گفته شد شما باید در کسب و کار و تجارتتان بازاریابی موفقی داشته باشید که مهمترین آن داشتن ارزش مشترک است. گوگل ادوردز این امکان را به شما می دهد که به راحتی این ارزش های مشترک را به دست آورید و تبلیغات گوگل مناسب تری را به معرض نمایش قرار دهید با این کار شما می توانید مشتری های بیشتری را جذب کنید و از درآمد حاصل از این جذب مشتری لذتی دوچندان ببرید‌. استفاده از این سه استراتژی باعث می شود که شما راه و مسیر خود را در بازاریابی آنلاین پیدا کنید و بدین وسیله می توانید مشتری های خود را بهتر شناخته و با تدبیر در معاملات خود با آن ها رفتار کنید. در واقع این سه استراتژی در گوگل ادوردز باعث می شوند که تجارت پر سود تری را تجربه نمایید

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا