مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

بررسی تنظیمات پیشنهادات ادوردزگوگل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تنظیمات قیمت پیشنهادی راهی است که ما می توانیم به طور خودکار مبلغی را که می خواهیم برای دستگاه های خاص از روزهای هفته یا ساعاتی از روز بپردازیم را کاهش یا افزایش دهیم.

هنگامی که از آن استفاده کنید متوجه می شوید چقدر مفید است. وقتی ما کمپین خود را راه اندازی کردیم. ممکن است به یاد بیاورید که ما قادر به انتخاب اینکه آیا تبلیغات ما در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده شود نبودیم، تنظیمات قیمت پیشنهادی این است که هرچیزی که شما تعیین می کنید.

در تلفن همراه نیز اتفاق می افتد. اول از همه، کمپینی را که می خواهید از حساب خود تغییر دهید انتخاب کنید. من قبلاً جلوتر رفته ام و کمپین جستجو را که قبلاً ایجاد کرده بودیم انتخاب کردم. بعد، می خواهیم به قسمت تنظیمات برویم، که زبانه ای است که در بالای صفحه قرار دارد. در بالا در کنار همه تنظیمات خواهید دید، ما یک زبانه برای مکان ها، تبلیغات، برنامه و دستگاه ها داریم. اکنون، به طور معمول، وقتی برگه تنظیمات را انتخاب می کنید، به بخش تنظیمات پیش فرض کل می روید و این بخش اینجا است.

اما تنظیمات قیمت پیشنهادی خود را با استفاده از مکان ها، برنامه تبلیغات و برگه های دستگاه در اینجا بالای صفحه انجام می دهید. من اکنون در زبانه دستگاه ها هستم و این جایی است که می توانیم لیست دستگاه را در زیر رایانه ها، دستگاه های همراه با مرورگر و تبلت ها را در حالت مرورگر کامل مشاهده کنیم.

بنابراین آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است که در این ستون تنظیم پیشنهاد باشد، می توانیم دستگاه های تلفن همراه با مرورگرهای کامل را انتخاب کنیم. ما می توانیم قیمت پیشنهادات خود را با درصد خاصی کم یا زیاد کنیم. در این حالت، اگر نمی خواستیم از طریق تلفن همراه به کسی تبلیغات نشان دهیم تصمیم می گیریم پیشنهادات خود را 100 درصد کاهش دهیم. و ذخیره می کنیم.

حتما مطالعه کنید
درک نمره کیفیت و سیستم حراج

تبلیغات ما از نمایش در هر دستگاه تلفن همراه حذف می شود. بعد، بیایید برگردیم و مکان ها را بررسی کنیم. از این لیست می بینید که ما فقط ایالات متحده را هدف قرار داده ایم و این مربوط به زمانی است که ما کمپین را زودتر راه اندازی کردیم. اما بیایید بگوییم که ما اخیراً تحقیقات بازار انجام داده ایم که به ما می گوید مردم سانتا باربارا واقعاً عاشق سفر به سانفرانسیسکو و آنها تمایل دارند هتل های گران قیمت را انتخاب کنند. خوب، این ممکن است به این معنی باشد که آنها شانس بیشتری در رزرو هتل دارند.

بنابراین ممکن است بخواهیم برای کلیک از آن شهرها کمی قیمت بالاتر بدهیم. کاری که ما انجام خواهیم داد این است که گزینه مکان تبلیغات را در اینجا انتخاب کنیم و این باکس آشنا را نشان می دهد و سپس می توانیم سانتا باربارا را تایپ کنیم. من آن را از لیست انتخاب کرده و بعد ذخیره را فشار می دهم.

اکنون، در اینجا، می توانیم تنظیمات قیمت پیشنهادی خود را انجام دهیم، بگذارید بگوییم من می خواهم به سیستم تبلیغات گوگل بگویم که من مایلم 50 درصد بیشتر برای افراد از سانتا باربارا خرج کنم، من 50 درصد افزایش را اضافه می کنم و بعد ذخیره را انتخاب می کنم.

اکنون، این هم دو طرفه است، بگذارید بگوییم که پس از مدتی کمپین های تبلیغاتی، متوجه شدم که مردم سانتا باربارا در واقع اغلب به رزرو هتل نمی پردازند. بنابراین ممکن است دوباره به اینجا برگردم و تنظیم قیمت پیشنهادی را انتخاب کرده و به 25 درصد کاهش دهم، یعنی این مکان کمی برای من ارزش دارد، اما من نمی خواهم آن را از بین ببرم.

خیلی خوب حال بیایید با انتخاب پیوندی از بالای صفحه به گزینه برنامه ریزی تبلیغات برویم. در اینجا ما یک برنامه تبلیغاتی برای کل روز دوشنبه تنظیم کرده ایم و می توانیم با انتخاب در باکس و سپس انتخاب حذف، بعد اکی. و اگر می خواهیم یک برنامه تبلیغاتی جدید اضافه کنیم، می توانیم برنامه تبلیغاتی را انتخاب کرده و سپس ایجاد یک برنامه سفارشی را انتخاب کنیم. در اینصورت، من می توانم همه روزها را از ساعت 12 صبح انتخاب کنم. تا ساعت 12 صبح ما می توانیم دوشنبه تا جمعه را از یک محدوده تاریخ خاص انتخاب کنیم و ذخیره را انتخاب کنیم. بنابراین اکنون دوشنبه کل روز، سه شنبه تمام روز، چهارشنبه تمام روز و غیره و غیره داریم، اما بگذارید بگوییم که ما می خواهیم این افراد را در طول روز نیز هدف قرار دهیم. اما در شب، ما می دانیم که احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر است زیرا از اثرات آن استفاده می شود. کاری که می خواهم انجام دهم، انتخاب یک برنامه تبلیغاتی جدید است. و بیایید اضافه کنیم.

حتما مطالعه کنید
چطور گروه های تبلیغاتی و گزینه های بازبینی را به گوگل ads اضافه کنیم؟

تمام روز از 10 شب تا 12 صبح و بعد ذخیره کنید. بیایید در این مورد بگوییم که از روز دوشنبه، ما می خواهیم از ساعت 10 شب تا نیمه شب اصلاح کننده پیشنهاد را انتخاب کنیم و ذخیره را انتخاب کنید.

تا نیمه شب می توانم تنظیمات قیمت پیشنهادی را انجام دهم. در اینصورت، می توانم پیشنهاد خود را مثلاً 75 درصد افزایش دهم و اکنون ذخیره می کنم، در آن روز و مدت زمان تنظیمات قیمت پیشنهادی 75 درصدی خواهیم داشت. اما در بالا در این نمای گرافیکی متوجه خواهید شد، می توانید زمان برنامه ریزی تبلیغ را ببینید. خوب، ما هنوز می خواهیم تبلیغ در طول روز نشان داده شود.

بنابراین ما باید برگردیم و یک دوشنبه دیگر را از ساعت 1:00 صبح تا 9 شب انتخاب می کنیم. خوب، بنابراین این امر همپوشانی بسیار خوبی با ما ایجاد می کند و شاید ما نمی خواهیم آن تبلیغ را نیمه شب از 1 صبح تا 9 شب و 10:00 شب به هر دلیلی نشان دهیم. اما اگر ما می خواستیم، می توانستیم این را برای نیمه شب تا 10:00 شب تنظیم کنیم. تا یک برنامه تبلیغاتی کامل به ما ارائه دهد.

تنظیمات قیمت پیشنهادی یک روش عالی برای ارائه کنترل بسیار دقیق بر آنچه می خواهید، است. امیدوارم به این فکر کنید که چطور می توانید از اینها برای پیشرفت در رقابت خود استفاده کنید. می توانید از آنها برای پس انداز پول یا انجام برخی تبلیغات خلاقانه بر اساس این معیارها استفاده کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که این تنظیمات پیشنهادات را می توان در سطح کلی برای دستگاه ها در حالی که مکان و برنامه آگهی دارند کنترل کرد. این تنظیمات می توانند در تمام گروه های سنی برای کمپینی که در آن تعیین می شوند اعمال گردند. اکنون که از زیر و بم تنظیمات قیمت پیشنهادات مطلع شدید آماده استفاده از این موارد در کمپین تبلیغاتی خود هستید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا