مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

درک ساختار ادوردزگوگل

زمان مطالعه: 3 دقیقه
 

آموزش گوگل ادوردز به نحوی است که افرادی که مشغول به تجارت الکترونیک هستند می توانند در فروشگاه الکترونیکی خود برای تمامی محصولات مانند کت، کیف، کفش و … یک کمپین ایجاد کنند و بازار خود را رونق بخشند. در زیر با شرح مثال به درک آموزش ساختار گوگل ادوردز می پردازیم.

نحوه آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز برای کسب و کارهای جدید بسیار مهم است تشکیل کمپین برای تبلیغات کالا به شما انعطاف پذیری می دهد. مثلاً می توانند در فصول سرد سال برای محصولات زمستانه خود نظیر کت بودجه و تبلیغات ویژه ای را اختصاص دهند و تمام تمرکز خود معطوف محصولات مختص زمان خاص کنید. داشتن یک شعار تبلیغاتی خاص شما را از سایر تبلیغات مجزا می کند. گروه تبلیغاتی که برای یک آگهی تبلیغاتی خاصی طراحی می شود شامل مجموعه ای از آگهی های مشابه و کلمات کلیدی است.

اهمیت تشکیل گروه تبلیغاتی در آموزش گوگل ادوردز

در آموزش گوگل ادوردز بهتر است برای هر محصولی یک گروه تبلیغاتی تشکیل دهید. اگر گروه تبلیغاتی فقط روی یک موضوع خاص تمرکز کند می تواند تمام جنبه ها و موضوعاتی را که به آگهی خاص مربوط می شود را در خود جای دهد. برای اینکه فروشگاه الکترونیکی شما بیش‌ترین میران بازدید را داشته باشد می توانید تبلیغات گسترده تری را انجام دهید. بهترین راه برای موفقیت در شروع کار بستگی به نوع کسب و کار و اهداف دارد. حتی می توانید برای تک تک محصولات خود گروه های تبلیغی خاصی را تشکیل دهید این گروه ها می تواند با توجه به رنگ، برند و جنسیت مورد استفاده محصولات دسته بندی شوند مثلاً اگر کسب و کار شما در زمینه کفش می باشد می توانید یک گروه تبلیغاتی مخصوص کفش زنانه و یک گروه مخصوص کفش مردانه در انواع برندها و مدل ها راه اندازی کنید.

حتما مطالعه کنید
بهترین ایده در خصوص کلمات کلیدی گوگل ADS

برای پیشرفت تبلیغات در گوگل ادوردز بهتر است گروه های تبلیغاتی خود را به شبکه های دیگری پیوند دهید و از انواع تبلیغات در گروه های خود استفاده کنید. اگر از شبکه جستجو استفاده می کنید تبلیغات شامل دو آدرس اصلی هستند و پس از آن توانایی اضافه کردن آهنگ به صفحه اصلی توضیح داده می شود. همیشه بهتر است در آموزش گوگل ادوردز از نمونه خاص در گستره ی وسیع استفاده کرد اگر با داشتن گروه های تبلیغاتی هدفمند باز به میزان بازدید مورد رضایت خود دست پیدا نکردید می توانید اقدام به کاهش هدف مورد نظر خود کنید. سازماندهی کمپین ها و گروه ها از این جهت اهمیت دارد که با انجام سازماندهی مجدد حساب ها باعث می شود اطلاعات ناخواسته و اضافه از بین روند که ممکن است تا حدودی بر روی درک عملکرد تأثیر بگذارد و باعث درک دشوار آن شود.

سازماندهی گروه ها کمک زیادی به رسیدن به هدف می کند اگر بهترین حساب خود را با ایجاد چندین گروه تبلیغاتی و استفاده از ۲ یا ۳ تبلیغات و ۱۰ تا ۳۵ کلیدواژه‌ی تبلیغاتی سازماندهی کنید قدم بزرگی دررسیدن به هدف خود برمی‌دارید. زیرا هدف گوگل ادوردز آشنایی با بهترین شیوه ی تبلیغات است.

نتیجه گیری آموزش گوگل ادوردز

اگر در انجام تبلیغات الکترونیکی موفق نبودید می توانید سلسله مراتب آموزش گوگل ادوردز را شناسایی کنید و طبق این سلسله مراتب نسبت به انجام تبلیغات خود اقدام کنید. با درک درست ساختار گوگل ادوردز و مشاهده تبلیغاتی که برای محصولات شما درست می کند نگرانی شما از بابت تبلیغ کاملاً رفع می شود و طرفدار ثابت گوگل ادوردز می شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا