مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

مروری اجمالی بر شبکه تبلیغات ویدیویی در شبکه گوگل ADS

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مروری اجمالی بر شبکه تبلیغات ویدیویی در شبکه گوگل ادوردز

مروری اجمالی بر شبکه تبلیغات ویدیویی در شبکه تبلیغات در سایت گوگل ، گوگل ادوردز

مروری اجمالی بر شبکه تبلیغات ویدیویی در شبکه گوگل ادوردز در گوگل ادوردز امکانات ویژه ای برای تبلیغات در نظر گرفته شده است. این ویژگی باعث شده است که کاربران تبلیغات خود را از فرم متنی به  فرم ویدیویی تغییر دهند.

می توان گفت این روش روش موثر تری برای تبلیغات است چرا که گاهی اوقات برخی از تبلیغات متنی به دلیل خستگی که برای افراد خواننده به وجود می آورند کم کیفیت تلقی می شوند اما تبلیغات ویدیویی این خستگی را کاهش می دهند و به همین سبب از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. معمولا این تبلیغات قبل از پخش ویدیو های کاربران در یوتیوب در معرض نمایش قرار می گیرند که در ادامه توضیحات بیشتر داده خواهد شد.

همانطور که گفته شد تبلیغات ویدیویی راه موثر تری از تبلیغات متنی در پیشبرد اهداف تجارتی در گوگل ادوردز است. از همین رو کاربران نباید تبلیغات ویدیویی را با تبلیغات متنی و تصویری نمایش داده شده توسط رابط یوتیوب اشتباه بگیرند.

همانطور که اکنون می توانید روی صفحه نمایش مشاهده کنید دلیل این موضوع آن است که گوگل از طریق یک رابط افزونه های خود را ارائه می دهد که هم اکنون بخشی از شبکه های display است.

از مزیت های تبلیغات ویدیویی می توان به این موضوع اشاره کرد که با تبلیغات ویدیویی کاربران می توانند تبلیغات خاص خود را در قالب ویدیو های کوتاه در میان بینندگان ویدیویی مختلف از جمله بینندگان یوتیوب به اشتراک بگذارند و این در صورتی است که بینندگان قبل از آن که بخواهند ویدیوی مدنظر خود را ببینند تبلیغی را که کاربر به معرض نمایش قرار داده است را مشاهده می کنند.

تبلیغ در یوتیوب

حتما مطالعه کنید
بررسی صفحات فرود کمپین در گوگل ادوردز پیشرفته

این موضوع برای تمام کاربران اتفاق می افتد به طوری که باید ویدیویی را که مدنظر دارند با حذف کردن آگهی تبلیغاتی تماشا کنند. در بعضی مواقع بینندگان مجبور به تماشای آگهی تبلیغاتی خود می شوند.

در این صورت می توانند پس از چند ثانیه آگهی تبلیغاتی را حذف و به تماشای ویدیوی خود بپردازند. بینندگانی که ویدیو های مدنظر خود را از طریق برنامه های Html5 یا Android و ios مشاهده می کنند هم می توانند بخشی از شبکه تبلیغاتی گوگل ادوردز باشند.

برای این کار کافی است که بینندگان فقط Adsense ویدیو را در حساب ناشر خود را فعال کنند. پس از انجام این کار آن ها می توانند صفحه نمایش محتوای تبلیغاتی را در موجودی ویدیو ی خود مسدود کنند.

در عوض کسانی که در یوتیوب تبلیغ می کنند می توانند به طور مستقیم از طریق برنامه مشترک یوتیوب تبلیغ کنند و درآمد زایی داشته باشند. کسانی که قصد تبلیغ در یوتیوب را دارند در واقع به دنبال هدف قرار دادن همه تماشاچیان یوتیوب یا ویدیو های دیگر که بخشی از تبلیغات در گوگل هستند از طریق Adsense video در گوگل ادوردز می توانند تبلیغات خود را از طریق ویدیو ها به اشتراک بگذارند. برخی از عوامل گوگل ادوردز توانسته اند به طور قابل توجهی به افزایش تبلیغات ویدیویی کمک کنند.

  • اول کاهش درآمد Adsense در گوگل ادوردز برای بسیاری از تبلیغ کنندگان باعث شده است آن ها ویدیو ها را به ترکیب محتوا اضافه می کنند

امروزه تبلیغ کنندگان اغلب ۶ دقیقه از محتوای ویدیویی را میگیرند تا بتوانند چهار فیلم کوتاه تر یک و نیم دقیقه ای را برای افزایش نمایش آگهی ها در معرض نمایش قرار دهند.

  • دوم سرعت اینترنت همراه و سرعت دانلود همچنین برنامه های کاربردی ویدیویی و سایت های ویدیویی اجتماعی باعث شده است که کاربر میلیون ها تبلیغ ویدیویی تولید شده توسط کاربر را در سراسر وب آپلود کند این افزایش در دسترس بودن ویدیو گاهی اوقات باعث عدم تعادل در حساب کاربر در گوگل ادوردز می شود.
حتما مطالعه کنید
آموزش کاربرد های بینش های مقایسه ای و شبیه ساز پیشنهادات در ادوردز گوگل پیشرفته

این موضوع می تواند توسط خریداران رسانه های هوشمند که می دانند چگونه خرید مقرون به صرفه ، خرید دانش است مورد سوء استفاده قرار بگیرد. به وسیله اهداف تبلیغاتی، آگاهی از برند، تبدیل و یا بازاریابی مجدد با شبکه تبلیغاتی گوگل در گوگل ادوردز که شامل یوتیوب و شرکای انتشار آن می باشند در زمانی بسیار کوتاه سطح بالایی از تبلیغات را انجام دهید و بینندگان زیادی را مشغول تبلیغ کنید.

به طور مثال اکنون می توانید به همان سطح بینندگان دسترسی داشته باشید که ممکن است ظرف مدت یک هفته زمان ببرد که از طریق شبکه تبلیغاتی گوگل به تلویزیون کابلی دسترسی پیدا کند.

مروری اجمالی بر شبکه تبلیغات ویدیویی در شبکه گوگل ادوردز

تبلیغات آنلاین و تبلیغات سنتی در تلویزیون

یکی از مزیت های اصلی ویدیو های آنلاین نسبت به تبلیغات تلویزیون سنتی آن است که شما می توانید بینندگان به خصوصی را متناسب با علاقه خود انتخاب کنید و فقط برای آن بخش از تبلیغات هزینه را به گوگل ادوردز پرداخت می کنید.

در حال حاضر گوگل ادوردز هنوز پیشرو در امر تبلیغات ویدیویی است. با این حال فیس بوک و آمازون در تلاش هستند که بازار تبلیغاتی را که در دست گوگل است و با گوگل ادوردز آن را کنترل می کند به دست بگیرند و سهم این بازار را از آن خود کنند. به همین دلیل در برخی از مواقع باید آماده باشید تا کانال های بیشتری را برای پخش تبلیغات ویدیویی یاد بگیرید.

شبکه تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز شامل الزامات خاصی، برای کیفیت، محتوای واقعی، مدت زمان پخش ویدیو و به طور کلی هر گونه مشخصاتی که برای تبلیغات ویدیویی لازم است.

از آنجا که در گوگل ادوردز برای هر تبلیغ به ازای هر کلیک هزینه ای را پرداخت می کنید بهتر است که برای تبلیغات خود بر بر روی تبلیغات ویدیویی سرمایه گذاری کنید تا هم هزینه مناسب تری را پرداخت کنید هم در دستیابی به میزان کلیک های بیشتر CTR برای شما موثر تر خواهد بود.

حتما مطالعه کنید
نکاتی برای اجرای ترفند های پیشرفته در ادوردزگوگل

همانطور که از توضیحات این ویژگی منحصر به فرد در گوگل ادوردز قابل فهم است تبلیغات ویدیویی این توانایی را دارند که برند شما را بهتر و به شکل متفاوتی ارائه دهند و به این ترتیب تعاملات بهتری را با مشتریان برای شما فراهم خواهد کرد.

همانطور که گفته شد تبلیغات ویدیویی برای به دست آوردن مشتری موثرتر خواهد بود و باعث می شود که کاربرانی که از این ویژگی استفاده می کنند بهتر و راحت تر محصولات خود را با مردم به اشتراک بگذارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا