مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

اتصال حساب Google Analytics و تنظیمات آن

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر وب سایتی دارید و از سیستم تبلیغاتی گوگل استفاده می کنید، یک شانس خوب برای داشتن حساب آنالیز گوگل را دارید. و یکی از ویژگی های خوب سیستم تبلیغاتی گوگل قابلیت ادغام آن با سیستم آنالیز گوگل است. ممکن است فکر کنید سیستم تبلیغاتی گوگل اطلاعات زیادی را خارج از تحملتان به سمتتان هدایت می کند. اما در عین حال با تلفیق حساب تبلیغاتی گوگل با آنالیز گوگل می توانید استانداردهای قوی به دست آورید. چرا دقیقاً باید اینها را به هم پیوند دهید؟

بسیاری از سوالات مهم هستند که سیستم تبلیغات گوگل به تنهایی نمی تواند جواب دهد. سیستم تبلیغات گوگل به صورت پیش فرض یک راه حل آنالیزی در نظر گرفته نشده است.

تنها مسئولیت آن این است که همه موارد رخ داده کلیکی را ثبت کند. مواردی از قبیل اینکه آگهی شما چند بار برای چه جستجوهایی جستجو یا بر اساس چه چیزی نشان داده شده است. وب سایتهایی که ردیابی می کند کدام تبلیغ نشان داده شده و پاسخ به کدام پیشنهاد، چه میزان برای هر کلیک خرج کردید و داده های خاص مرتبط.

پس از کلیک کردن سیستم تبلیغات گوگل بازدیده کننده را از دست می دهد. اکنون، اگر ردیابی تبدیل را فعال کرده باشید، پس سیستم تبلیغات گوگل خواهد فهمید که تبدیل رخ داده است یا نه.

اما همه کارهای دیگری که کاربر در وب سایت شما انجام می دهد برای سیستم تبلیغات گوگل نامشخص است. اینجاست که ما به تجزیه و تحلیل نیاز داریم. تجزیه و تحلیل می تواند به ما بگوید کدام تبلیغات باعث می شود مردم مرتباً به سایت شما بازگردند یا به آن مراجعه کنند تا با محتوای خود درگیر شوید. این می تواند به شما بگوید که کدام کلمات کلیدی باعث شدند افراد به چه صفحاتی در سایت شما مراجعه کنند

و چه چیزی را جستجو می کنند واین قبل از تبدیل است.

حتما مطالعه کنید
گوگل ADS و نحوه کارکرد کلمات کلیدی در آن

اگر در زمینه تجزیه و تحلیل تازه وارد هستید ممکن است بخواهید به دوره ضروریات آنالیز گوگل بروید.

اما در حال حاضر، ما می خواهیم روند پیوند این دو حساب به یکدیگر را بررسی کنیم.

اکنون می توانید مستقیماً به سیستم آنالیز گوگل بروید یا اگر در سیستم تبلیغات گوگل هستید، ابزارها را از منوی بالایی انتخاب کرده و از لیست کشویی سیستم آنالیز گوگل را انتخاب کنید.

از اینجا، اگر ادمین را در سمت چپ صفحه انتخاب کنید، متوجه می شوید که دارای سه ستون، ویژگی های حساب و نمایش هستند.

اولین کاری که می خواهید انجام دهید تأیید داشتن حساب صحیح انتخاب شده توسط شما است.

از منوی کشویی انتخاب کنید. اگر چندین حساب تجزیه و تحلیل دارید، آنها را در اینجا خواهید دید و حسابی را که می خواهید به سیستم تبلیغات گوگل پیوند دهید را انتخاب خواهید کرد.

بعد از زیر ویژگی پیوند به سیستم تبلیغات گوگل را انتخاب کنید. از اینجا،گوشه سمت چپ از بالا

روی گروه پیوند جدید کلیک کنید. بعد حسابی را که می خواهید پیوند دهید و ادامه را انتخاب کنید.

ما باید پیوند را نامگذاری کنیم و در زیر آن، تمام نماهای مرتبط با این ویژگی را در این مشاهده خواهید کرد. در این مورد، من فقط یک نمایش، تمام داده های وب سایت دارم و می توانم برای فعال کردن آن گزینه را انتخاب کنم.

زیر این می بینید که گوگل به طور خودکار ردیابی داده ها را فعال می کند. این به شما امکان می دهد داده های سیستم تبلیغات گوگل خود را در کنار اطلاعات تجزیه و تحلیل خود برای هر تبلیغی که ایجاد کرده اید، مشاهده کنید.

پس از پایان کار پیوند حساب ها را انتخاب کنید. در اینجا می توانید برخی اطلاعات اضافی را ببینید.

ابتدا معنی کنید و سپس انجام شده را انتخاب کنید. و دقیقاً به همین ترتیب، شما باید تجزیه و تحلیل های مرتبط با سیستم تبلیغات گوگل را بهم وصل کنید و با این اتصال شما قادر خواهید بود که سوددهی را بر اساس هر داده ای که اهمیت می دهید را مدیریت کرده و بهینه سازی کنید.

حتما مطالعه کنید
اندازه گیری نرخ بازگشت سرمایه یا ROI

از این قسمت بالای صفحه شما ادمین را انتخاب می کنید. از ستون حساب در سمت چپ شما تجزیه و تحلیل حساب را انتخاب خواهید کرد که حاوی خاصیتی است که می خواهید با حساب سیستم تبلیغات گوگل پیوند دهید. اینجا در ستون مرکزی ویژگی هایی آورده شده که ویژگی های سیستم تبلیغات گوگل را از اینجا انتخاب کنید. اینجا گوشه سمت چپ بالا، گروه پیوند جدید را انتخاب کرده و چک باکس بعد حساب تبلیغات گوگل را که می خواهید فعال کنید.

در این مورد می خواهم سیستم تبلیغات گوگل رنتارک را فعال کنم و بعد روی ادامه کلیک می کنم ما به پیوند یک نام می دهیم و اگر می خواهید نمایی را برای پیوند انتخاب کنید، این کار را می کنید.

سپس در این حالت مشاهده را انتخاب کنید تا تمام داده های وب سایت که به آن گروه پیوند می دهید. در اینجا خواهید دید که سیستم آنالیز گوگل قصد دارد به طور خودکار برچسب گذاری خودکار را برای همه کلمات پیونده داده شده تبلیغات، حساب ها فعال کند و برچسب گذاری خودکار خارق العاده است.

برای هر تبلیغ، به طور خودکار داده های ردیابی را ضمیمه می کند که به شما امکان می دهد اطلاعات سیستم تبلیغات گوگلی خود را در کنار اطلاعات تجزیه و تحلیل شما برای هر تبلیغ شخصی که ایجاد کرده اید، مشاهده کنید.

هر زمان شما آماده باشید، لینک حساب ها به دقت بررسی می شوند و دقیقاً به همین ترتیب، شما باید تجزیه و تحلیل ها را با سیستم تبلیغات گوگل به هم وصل کنید.

و زمانی که این اتصال را ایجاد می کنید شما قادر خواهید بود هر داده ای که برایتان سوددهی دارد را مدیریت و بهینه سازی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا