مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

برای اثر بخش بودن گوگل ADS، مشتریان خود را مشخص کنید.

زمان مطالعه: 4 دقیقه

برای اثر بخش بودن گوگل ادز، مشتریان خود را مشخص کنید.

شکل 1: تبلیغ  در سایتگوگل ادز و تاثیر گذاری بیشتر آن، با شناسایی مشتریان

برای اثر بخش بودن تبلیغ در سایت گوگل ادز، مشتریان خود را مشخص کنید.

تبلیغ گوگل ادز به عنوان راهی برای شناخت بیشتر شما شناخته می شود. شما در تبلیغ گوگل ادز می توانید محصولات و برند خود را معرفی کنید. همچنین بیشتر از سایر رقبا در معرض دید مشتریان و به طور کلی کسانی که به محصولات و خدمات مشابه شما نیاز دارند، قرار بگیرید. تبلیغ گوگل ادز اگر چه برای انجام چنین کار ارزشمندی، هزینه ای را در بر دارد، اما با توجه به سودآوری بالای چنین روشی، می توان از آن با اطمینان خاطر استفاده کرد. به طور کلی در تبلیغ گوگل ادز معین کردن مشتریان اهمیت به خصوصی داشته که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت

مشتریان خود را مشخص کنید

در این مرحله از آموزش های خود می خواهیم اهداف و محصولات خود را مشخص کنیم تا به این ترتیب در تبلیغ گوگل ادز، نتیجه بهتری بگیریم. به طور کلی اتلاف زمان برای شناسایی مشتریان و مخاطبان محصول و خدمات خود، امری اشتباه است. بهترین مخاطبان کسانی هستند که مطابق با دسته بندی محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید، به شما رجوع می کنند. به طور مثال مطابق با دسته بندی شما، بیشتر مخاطبان به دنبال مراقبت از سگ هستند، اما مخاطبی به دنبال مراقبت از گربه باشد، در این صورت این مخاطب مطابق با دسته بندی شما عمل نکرده و به این ترتیب مخاطب خوبی برای محصول شما نخواهد بود. زمانی که من به تبلیغ گوگل ادز می پردازم، قصد دارم تنها به مشتریانی که میخواهند محصول خاصی از من خرید کنند، مشخص کنم. شما می توانید این کار را با ایجاد شخصیت های توصیفی انجام دهید. راه های بسیار زیادی برای شناسایی و رمزگشایی افراد وجود وجود دارد. به طور مثال در صورتی که شما یک پایگاه مشتری دارید، می توانید از طریق نظرسنجی و بحث و گفت و گو مشتریان خود را شناسایی کنید.

تبلیغ در سایت  گوگل ادز و تشخیص مشتریان

اگر شما میخواهید شروع به کار کنید، باید در ابتدا یکسری از مفروضات را نیز در نظر بگیرید. با یک تمرین ساده شروع کنید. فرض کنید ما سه یا تعداد بیشتری از مشتریان خود را شناسایی کرده ایم. در یک قطعه کاغذ تصویر خود را به سه مستری که با محصول و یا خدمت شما در ارتباط هستند، متصل کنید. سپس سه نام برای آن ها انتخاب کنید. سپس هر سه آن ها را در مقیاس وسیع توصیف کنید و اطلاعات آن ها را یادداشت کنید. توصیفاتی مانند، چقدر این مشتریان قدیمی هستند؟ مرد هستند و یا زن؟ چه آموزشی دیده اند؟ سپس حقایق شغلی را درباره آن ها یادداشت کنید. مانند حرفه آن ها چیست؟ چه مدت مشغول به کار هستند؟ آیا شغل آن ها باعث شده که آن ها به استفاده از محصول و یا خدمت ما تمایل نشان دهند؟ سپس درباره فناوری آنها سوالاتی اطلاعاتی را یادداشت کنید. این افراد در روز از چه تکنولوژی استفاده می کنند؟ چگونه به وب متصل می شوند؟ چه مقدار از زمان خود را صرف اینترنت می کنند؟ پس از پاسخ به این پرسش ها، یک بیوگرافی کوتاه از مشتریان خود یادداشت کنید. همچنین شما می توانید فرض کنید که میخواهید آن ها را به دوست خود معرفی کنید. چه میگویید؟ چه نکاتی را درباره آن ها ذکر می کنید؟ در این مرحله برای افراد نکات برجسته ای را در نظر میگیرید.

شناسایی مشتریان پیش از تبلیغ در سایت گوگل ادز

برای اثرگذاری بیشتر تبلیغ گوگل ادز، شما باید بیشتر تلاش کنید و بیشتر خود را جای مشتریان خود بگذارید. سپس به این چهار سوال به صورت مرتب پاسخ دهید. انگیزه آن ها چیست؟ بیشتر وقت خود را در کجا صرف می کنند؟ چرا این افراد محصول شما را مورد هدف خود قرار داده اند؟ چه چیزی باعث می شود آن ها از شما خرید کنند؟

در این جا من‌ یک نمونه شخصیتی آماده کرده ام. بنابراین متوجه خواهید شد که چه کاری را باید انجام دهید. در این جا من نام شخصیت را mark وارد کرده ام. او یک مرد ۴۲ ساله با مدرک فوق لیسانس است. برای تشخیص فعالیت و حقایق شغلی آن می توان گفت او یک متخصص ارتودنسی است. این فرد به مدت ۱۰ سال است که در این زمینه مشغول به کار است. محصول مورد نظر مطابق با شغل او بوده و برای در بحث فناوری می توان گفت، از آیفون و دسکتاپ استفاده می کند. اما به طور کلی بیشتر فعالیت های خود را از طریق تلفن همراه انجام می دهد. به طور کلی او روزی چهار ساعت از زمان خود را آن هم در شب هنگام آنلاین بوده و به وب متصل است. اما درباره بیوگرافی مارک می توان گفت، او فردی حرفه ای و بسیار جوان است که از تکنولوژی و فناوری لذت می برد. او یک تاجر بوده و کار خود را به نحو احسن به انجام میرساند. او در انجام بسیاری از کارها تردید داشته و از مشاوره افراد حرفه ای و منابع آگاه محروم است. در واقع بیوگرافی به من کمک می کند تا بدانم چگونه این شخصیت را مورد هدف قرار دهم.

شکل 2: تبلیغ گوگل ادز، راهی برای بیشتر دیده شدن

شکل گیری شخصیت در تبلیغ در سایت گوگل ادز

اکنون مارک به عنوان یک مشتری به یک محصول خاص که مد نظر او نیز هست، متصل می شود. بنابراین ما می توانیم از تبلیغ گوگل ادز، بهره بیشتری ببریم. به این ترتیب، محصولات خود را تنظیم می کنیم زمانی که قصد فروش آن ها را خواهیم داشت، به شخصیت افراد مربوطه نگاهی می اندازیم و در صورت مناسب بودن آن فرد را به عنوان یک هدف در نظر میگیریم. در صورت ارتباط برقرار کردن می توانید از متن کپی استفاده کنید که در این امر بسیار به شما کمک خواهد کرد. به این ترتیب ممکن است نظر دیگر همکاران و سایر لینک ها را در صفحه فرود من نمایش دهد. در پایان شما باید شخصیت واضحی را در مقابل خود داشته باشید تا به این ترتیب، تاثیر بیشتری از تبلیغ گوگل ادز دریافت کنید. یک ویژگی شخصی ایجاد کنید و هدف تبلیغ گوگل ادز خود را بهبود ببخشید.

همانطور که گفته شد به منظور اثرگذاری بیشتر در تبلیغ گوگل ادز خود می توانید از یک ویژگی شخصی استفاده کنید. وجود یک بیوگرافی باعث فروش بهتر محصول شما خواهد شد.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
ایده گرفتن کلمات کلیدی با استفاده از Keyword Planner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا