مقالات تبلیغات آنلاین

جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان | مخاطب و جذاب کردن کپی وب | ادوردز 20

جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان 

جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان .واقعیت این است، مردم فقط در اینترنت نمی خوانند، آنها مرور می کنند، آنها از یک عنوان به یک تصویر عبور می کنند و سپس چند نکته را مرور می کنند.

این بدان معناست که وقتی صحبت از کپی کردن در وب سایت شما می شود، کمتر با کلمات کمتری کار می کنید. مهم است که هر یک را حساب کنید. ما با کپی تمام متن های وب سایت شما ارتباط خواهیم گرفت. حالا، من قصد ندارم در مورد مقالات وبلاگ بحث کنم.

فعلاً یک موضوع کاملاً متفاوت است. ما قصد داریم روی نوشتن کپی وب شما تمرکز کنیم. جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان شروع می شود. شما به طور خاص، فقط برای آنها می نویسید.

جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان

شما باید اطلاعات خود را به شکلی ارائه دهید که پاسخگوی نیازهای آنها باشد. و باید به این واقعیت توجه داشته باشید که به هر دلیلی، آنها در یافتن این اطلاعات عجله دارند.

هدف این است که یک نسخه عالی بنویسید، نه فقط محتوا، بلکه متفاوت است. برای توضیح، من می خواهم از چند نمونه تهیه شده توسط یک نویسنده حرفه ای، دوست من، تام آلبرایتون، استفاده کنم. در اینجا او نشان می دهد تبلیغات برای یک محتوای دوربین می تواند چهارده مگاپیکسل باشد، اما نوشتن متن برای استفاده از عنوان به دلیل محو شدن خاطرات.

مثال دیگر، شما ممکن است نرم افزار خود را چنین شبکه سازی و همکاری چند سایته توصیف کنید. به جای آن، راه حل نوشتن مطالب با هم کار می کند حتی زمانی که از هم جدا باشید.

همانطور که می بینید، نوشتن متن به تجربه اضافه می شود. این مشتری شما را به برند شما، هدف شما متصل می کند و کمی احساسات او را درگیر می کند.

اگر بیشتر از این نمونه ها می خواهید، می توانید آنها را در وب سایت وی، ای بی سی کپی رایتینگ دات کام. پس هنگامی که به پروژه خود نزدیک می شوید، با خلاص شدن از شر معرفی و سخنرانی طولانی شروع کنید.

توصیفات سنگین به کپی واضح، موجز و وقت شناس می ماند. از عناوین هوشمندانه به نفع خود استفاده کنید و متن خود را با نقاط بولت تجزیه کنید.

ساختن موضوع و محتوای مرتبط نه تنها به کاربران شما کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا در رتبه بندی در موتورهای جستجو به عنوان نمونه باشید.

حتما مطالعه کنید
انجام تحقیقات کلیدی 26#

چیزی که من اغلب می بینم صفحاتی است که عنوان خود را در مورد ما قرار می دهند یا برای روشن کردن پیام با ما تماس می گیرند. اکنون، این ها در عنوان مفید هستند، اما فضای مناسب را برای چیزی فریبنده و جلب توجه صرفه جویی می کنند، به ویژه در صفحات فرود خود هنگام ورود به محتوا، مهمترین نکات داستان خود را ابتدا ارائه داده و سپس آن را اضافه کنید.

در صورت ادامه کار، از جزئیات پشتیبانی می کنید. اگر کاربر زودتر خواندن را متوقف کند، خلاصه آنچه را که می خواهید بگویید دریافت کرده است.

اکنون، قبل از شروع، به هر صفحه وب سایت خود نگاه کنید و به این سوالت پاسخ دهید. چه کسی این نسخه را می خواند؟ چرا آنها این را می خوانند؟ وقتی این صفحه را می خوانند چه احساسی دارند؟

جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان

من با این نسخه سعی در رسیدن به چه چیزی دارم؟ و چه فایده و ویژگی ای را لازم دارم که آنها واقعاً درک کنند؟ از این پاسخ ها برای ساخت اولین پیش نویس خود استفاده کنید، آن را ذخیره کنید و سپس دوباره با نصف کلمه بنویسید، این دو را با هم مقایسه کنید و فقط به آن اضافه کنید. آنچه شما برای تقویت نقاط ضعف نیاز دارید.

اکنون، در برخی موارد، ممکن است تصمیم بگیرید که استخدام یک نویسنده حرفه ای ایده خوبی است. نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت کپی خوب تأکید کنم. اگر نمی توانید وقت خود را برای اصلاح مهارت های نوشتن متن خود صرف کنید، این یک سرمایه ارزشمند است.

وقتی به دنبال یک نویسنده متن هستید که در کار آنها خوانده شده است. نویسندگان تبلیغات اغلب در مورد موضوعات خاصی می نویسند. و گرچه آنها خوشحال هستند که لحن و سبک خود را متناسب با نیازهای شما تنظیم می کنند، اما اغلب بهتر است شخصی را پیدا کنید که مخاطب شما را درک کند. در ابتدا باید یک نویسنده متن به پروژه دعوت شود. به این ترتیب آنها می توانند همه حقایق را جمع آوری کنند، چالش های پیش رو را درک کنند و دقیقاً همان چیزی را که شما نیاز دارید، بسازند.

حتما مطالعه کنید
تسریع در جستجوگرهای محلی 28#

می توانید از نویسنده متن برای نوشتن شعارها، ایده های تبلیغاتی، کل وب سایت ها یا کپی صفحه اصلی متمرکز استفاده کنید. بیشتر آنها با نرخ روزانه یا نصف روز کار می کنند و انتظار دارند روزانه شش تا هشتصد دلار دریافت کنند. درست با رویکرد اتصال مخاطب خود به کسب و کار، متقاعد کردن او در گام بعدی و تأیید تبدیل خود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا