دسته‌بندی نشدهمقالات تبلیغات آنلاین

نصب مدیریت تگ گوگل | راهنمای نصب گوگل تگ منیجر | مدیریت تگ گوگل چیست؟ | ادوردز 20

نصب مدیریت تگ گوگل

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نصب مدیریت تگ گوگل

نصب مدیریت تگ گوگل . در دنیای آنلاین و در فضای دیجیتال مارکتینگ بررسی رفتار های کاربران به طور عینی قابل مشاهده نیست اما با استفاده از یک سری ابزارهای موجود در گوگل می توانیم رفتارهای کاربران را در فضای آنلاین بررسی کنیم. حال سوال اینجاست که اصلا تگ چیست؟

تگ مخفف برچسب پیکسل یا پیکسل ردیابی است که با استفاده از کد html رفتارهای کاربران سایت خود را می توانید آنالیز کنید و در جهت اهداف بازاریابی آنلاین خود گام بردارید.

هر کسب و کار موفقی باید بتواند با کسب اطلاعات بیشتر و به روز کردن خود مطابق با نیازهای مشتریانش استراتژی هایی را تنظیم نماید. تگ یکی از بهترین ابزارها در دنیای دیجیتال، گوگل تگ منیجر می باشد.

تگ گوگل در تبلیغات گوگل می تواند کمک زیادی در شناخت روحیات و درخواست های کاربران برای ما مشخص و قابل درک باشد.

اما اگر بخواهیم به طور دقیق تری بگوییم گوگل تگ منیجر چیست و چه کاربردی دارد پیشنهاد می کنیم با ما تا پایان این مقاله همراه باشید

نصب مدیریت تگ گوگل

کاربرد های گوگل تگ منیجر

ابزارهای آنلاین شما را در تحقق اهداف بازاریابی و فروش هدایت می کنند و بهتر است از آن ها به شکل جدی تر استفاده کنید و آنها را به عنوان یک تسهیل گر در کنار خود داشته باشید..

کد نویسی نیاز به تخصص حرفه ای در زمینه برنامه نویسی دارد. فکر کنید شما اگر بخواهید برای تحلیل رفتار کاربران خود شروع به کد نویسی کنید علاوه بر اینکه کار زمان بری است بعد از مدتی مدیریت آن از دست شما خارج می شود.

حتما مطالعه کنید
گوگلadsبرای دامنه ir | فعال سازی نیم ساعته | تبلیغات دامنه آی ار در ادز | ادوردز 20

یعنی شما نمی توانید برای تمام صفحات سایت خود این رویکرد را پیش ببرید و تگ ها اختصاصی برای آنها کدنویسی کنید . گوگل منیجر دقیقا این کار را برای ما به آسانی انجام خواهد داد و تنها کافی است کار با گوگل منیجر را یاد بگیرید.

مزایای گوگل تگ منیجر

ممکن است شما گمان کنید کدهایی که قرار داده اید به درستی عمل نکنند یا می خواهید به شکل دقیق تری عملکرد و راندمان آن ها را بررسی کنید؛ در نتیجه گوگل تگ منیجر به شکل پیش نمایش همه ی این موارد را به شما نشان خواهد داد و در اختیارتان خواهد گذاشت که قبل از انتشار آن ها را بررسی کنید و سپس با خیالی آسوده آن ها را منتشر نمایید.

شما در راستای مدیریت تگ های خود می توانید به گوگل تگ منیجر دستور دهید تا اختیارات مخاطبان را سطح بندی کند و مشخص نماید چه افرادی می توانند روی سایت و تگ منیجر ها تغییرات اعمال کنند و یا تگ منیجرها را ایجاد نمایند.

اگر به کد نویسی مسلط نیستید باید این خبر خوب را به شما بدهیم که تگ منیجر ها به شکل پیش فرض در اختیار شما قرار خواهند گرفت که امکان ویرایش و شخصی سازی آن ها نیز وجود دارد.

نکته مهمی که در استفاده از گوگل تگ منیجر ها قابل توجه است این است که به شکل رایگان می توانید از خدمات آن استفاده کنید و هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

نصب مدیریت تگ گوگل

گوگل تگ منیجر چه کمکی به ما می کند؟

شما به عنوان کسی که در فضای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین فعالیت می کنید باید مسیر گردش مشتری خود را زیر نظر داشته باشید و بررسی کنید که به کدام صفحات رفته، کدام محتوا بیشتر مورد پسند او بوده است، کدام فایل ها را دانلود کرده، چه مواردی را از سبد خرید خود حذف کرده و روی کدام محتوا مکث بیشتری کرده است؛ همچنین می توانید مشاهده کنید روی کدام لینک ها کلیک کرده همه ی این موارد از طریق گوگل تگ منیجر امکان پذیر می باشد.

حتما مطالعه کنید
نگاهی به یک قیف تبدیل 21#

نصب مدیریت تگ گوگل

چطور از گوگل تگ منیجر استفاده کنم؟

برای استفاده از گوگل تگ منیجر مراحل زیر را انجام دهید:

  • در سایت گوگل تگ منیجر یک حساب کاربری بسازید و هنگامی که وارد سایت شدید روی گزینه ی ساخت اکانت کلیک کنید و نام کاربری خود را وارد کنید؛ سپس گزینه ی ” ادامه” را انتخاب نمایید.
  • برای قالبی که می‌خواهید در وبسایت خود از آن استفاده کنید یک نام انتخاب نمایید.
  • سپس یک کد به شما داده می‌شود که باید آن را در سایتتان، در بخش Header قرار دهید. با این کار اکانت گوگل تگ منیجر به سایتتان مرتبط خواهد شد.
  • بعد از اینکه کد را در سایت خود و در جای مناسب قرار دادید با زدن دکمه publish به گوگل تگ منیجر اطلاع دهید که ارتباط شما وصل شده است.
  • در نتیجه ابزار گوگل تگ منیجر آماده ارائه اطلاعات کافی به شما می باشد و ساخت حساب کاربری به پایان رسیده است.
  • وارد برنامه گوگل تگ منیجر شوید، از منوی سمت چپ tags، triggers (از طریق این بخش می توانید به گوگل تگ منیجر دستور دهید چه زمانی کار خود را شروع کند.
  • مثلا در زمانی که کاربر وارد سایت می شود این تگ فعال شود) و variables (در این بخش باید شما شرایطی را در نظر بگیرد که کد نویسی ها عمل کند و در نهایت گوگل تگ منیجر طبق آن شرایط فعالیت خود را آغاز کند) را تعریف کنید.
  • در نهایت اطلاعاتی که توصیف کردید ذخیره و به برنامه‌ای که تعریف کرده‌اید ارسال خواهد شد. سپس شما می‌توانید با مراجعه به برنامه تعیین شده، اطلاعات برای شما قابل مشاهده است.

نصب مدیریت تگ گوگل

سازماندهی با گوگل تگ منیجر

نصب مدیریت تگ گوگل . در زمانی که شما تغییراتی را از طریق گوگل تگ منیجر منتشر می کنید نسخه قبلی به طور خودکار آرشیو می شود و هر وقت که بخواهید می توانید تغییرات را از کار بیندازید و این در جهت سازمان دهی و مدیریت عملیات های انجام شده موثر است.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی لینکدین | بزرگترین شبکه متخصصین و مشریان بالقوه

نصب مدیریت تگ گوگل

جمع بندی نهایی

در کل یکی از چالش ها و دغدغه های فکری صاحبان سایت این بوده است که به شکل موثری بتوانند نیاز های کاربران خود را در فضای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بشناسند تا تحلیل درستی از پیشرفت سایت خود داشته باشند.

یکی از ابزار های مهم در این زمینه گوگل وب مستر می باشد، اما گاهی شما می خواهید در رابطه با یک ویژگی خاصی اطلاعات دقیق تر و جزئی تری را کسب کنید و این امر باعث می شود که شما به شکل دقیق تری استراتژی های بازاریابی آنلاین خود را بچینید و هدفمندتر در سئو پیش بروید.

یکی از ابزار های کاربردی که در این مقاله به آن اشاره شد، گوگل تگ منیجر بود که از طریق آن بسیاری از رفتار های کاربران را می توانید دریابید و مطابق سلیقه و نظر آنان روند سایت خود را پیش بگیرید. گوگل تگ منیجر می تواند گزینه ی خوبی برای آنالیز سایت شما باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا