مقالات تبلیغات آنلاین

معیارهای بازاریابی معنی دار ویدیو 45#

زمان مطالعه: 3 دقیقه

معیارهای بازاریابی معنی دار ویدیو 45#

معیارهای بازاریابی معنی دار ویدیو 45# هنگامی که تلاش های بازاریابی ویدئوی خود را گسترش می دهید، مهم است که عملکرد خود را با نگاه کردن به معیارهای ویدئویی ارزیابی کنید. YouTube Analytics را با رفتن به استودیو خالق و سپس انتخاب آنالیتیک از منو در سمت راست پیدا کنید.

پس از اتمام کار، به اینجا یک بررسی کلی از تحلیلگران خواهید رسید. اکنون این نمایش پیش فرض به 28 روز گذشته نمایش داده می شود و ما می توانیم آن را با گزینه در گوشه سمت راست بالا ببینیم.

از این منوی کشویی، ما می توانیم دوره های زمانی مختلفی را مشخص کنیم یا شما می توانید از گزینه تقویم را انتخاب کنید تا محدوده تاریخ را با توجه به نیازهای شما سفارشی کنید.

همچنین در این گوشه سمت راست بالا می توانید گزارش کامل را دانلود کنید یا از این گزینه مقایسه برای پیدا کردن دو قطعه محتوا و نمایش اطلاعات مربوط به اطلاعات آنها استفاده کنید. من تصمیم می گیرم که مقایسه را لغو کنم و صفحه پایین را ببینم تا برخی از این اطلاعات را ببینم.

بنابراین آنچه که ما در اینجا به دنبال آن هستیم، عملکرد حساب ما در 28 روز گذشته است، زیرا این محدوده تاریخی از پیش تعریف شده است. شما خواهید دید که تعداد بازدید ها، چند دقیقه از افراد محتوا و هر درآمد یا تلفات اشتراک چه تعداد دقیقه است. همچنین تعاملات و چیزهایی که دوست دارید، نظرات، نظرات و غیره را مشاهده خواهید کرد، و سپس 10 فیلم برتر، نمایش ها، دقیقه های تخمین زده شده و هر چیز دیگری را مشاهده کنید.

شما می توانید در پایین، شما این فرصت را به بررسی اطلاعات دموگرافیک، به طوری که شما می توانید پیدا کردن جایی که به ظاهر از فیلم های خود را، و کشف که در آن شما می توانید ببینید که در آن تماشای مطالب خود را، و در این مورد است 95٪ مشاهده شده است.

حتما مطالعه کنید
تبلیغات جستجوی متن را راه اندازی کنید 31#

از مطالب در صفحه تماشای YouTube، که در آن کمتر بود از 5 درصد بازیکنان در وب سایت های دیگر جاسازی شده است، به این معنی که کسی یک بازیکن YouTube را در سایت خود و کسی که آن را دیده است وارد کرده است.

در سمت راست، می توانیم منابع برتر ترافیک را ببینیم، و این که چگونه افراد به ویدیو در YouTube می رسند. 43٪ از طریق جستجو، 22٪ به طور مستقیم پیوند پیدا کرده است، که حدس می زنم YouTube، به همین دلیل است که آنها به عنوان ناشناخته نامیده می شوند، و سپس 17٪ آنها را در یک سایت خارجی تماشا می کنند.

سپس یک تب دیگر وجود دارد که واقعا ناشناخته است. حالا اگر می خواهید به یک ویدیوی خاص نگاه کنید، می توانید از محتوای بالا در بالای صفحه جستجو کنید یا اگر در لیست ظاهر می شود بر روی آن ویدیو کلیک کنید.

در این مورد، در حوزه تجاری H + Sport تمرین کنیم. هنگامی که شما آن را انتخاب می کنید، می توانیم به عملکرد آن تنها این ویدیو نگاه کنیم. بنابراین ما خواهیم دید که چندین نمایش در 28 روز گذشته، چقدر زمان تماشا شده و همان اطلاعاتی که ما به عنوان کل حساب ما مشاهده کردیم، اما اکنون مشخص شده است.

در حال حاضر یکی از چیزهایی که من واقعا دوست دارم نگاه کنم این است که اطلاعات نگهداری عمومی، شما را در اینجا در سمت چپ در پایین صفحه عنوان دیدگاه های گزارش قرار می دهد. حفظ عمومی شسته و رفته به دلیل آن را به شما نشان می دهد.

در طول زمان چگونه به حفظ بازدیدکنندگان، به عبارت دیگر، چگونه بسیاری از آنها می بینند در سه ثانیه، چگونه بسیاری از آنها هنوز هم در 15 ثانیه تماشا می کنند، و در این مورد 91٪، و شما می توانید از طریق مطالب خود را به دنبال می دانم زمانی که مردم شروع قطع اتصال و در اینجا آن را به پایان می رسد به دلیل طولانی این ویدئو تنها 30 ثانیه است.

حتما مطالعه کنید
انجام تحقیقات کلیدی 26#

حال حاضر بسیاری از فیلم شما این افت کردن در وسط جاده ببینید، و اگر شما با استفاده از یک مقدمه طولانی واقعا، شما احتمالا باید پنج یا هفت دوم پوشش آرم، شما ممکن است که شما یک افت شدید در حفظ در اوایل محتوایی که ممکن است نشان دهد که شما باید دوباره فکر می کنم لینک باز برای ویدیو شما چیست؟

شما هم اکنون می توانید طول این سمت در نظر گرفتن سایر اطلاعات، منابع ترافیک، و مشترکین همگی یا یک فیلم خاص شما انتخاب شده، و یا به کل حساب کاربری خود را اگر شما را انتخاب کنید یک ویدئو کلیپ لغو شد.

در مورد رابط کاربری بیشتر بدانید و به آن مراجعه کنید تا به بهتر شدن درک آنچه که کاربر با آن تعامل دارد و چگونگی پیدا کردن محتوا و زمینه هایی که ممکن است نیاز به بهبود پیدا کند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا