مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره 2021 | ادوردز20

زمان مطالعه: 17 دقیقه

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20 .اگه خودتون رو در حال خوندن این مطلب پیدا کردید، پس می تونیم بگیم حتما راجع به سیستم های مدیریت محتوا کنجکاوید یا می خواید برای یه سایت وردپرس از این سیستم ها استفاده کنید.

برای همین فقط لازمه بهترین قالب وردپرس مطابق با سلیقه تونو انتخاب کنید، یا شاید هم از قبل با قالب وردپرس کار کردید و باهاش آشنا هستید و الان دلتون می خواد برای سایتتون یک قالب با ظاهر جدید انتخاب کنید.

در هر صورت پیشنهاد می کنیم قبل از این که به بخش قالب های پیشنهادی برید، مطلب ما رو که در مورد تعدادی از بهترین قالب های وردپرس بهینه شدست رو بخونید و بعدش قالب وردپرس دلخواه تون رو انتخاب کنید.

برای اینکه بتونین یه قالب مناسب برای سایتتون انتخاب کنید باید به ویژگی ها و خصوصیات خاصی دقت کنید که در ادامه می خوایم مقداری از اونها رو براتون توضیح بدیم.

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

نوع طراحی و رابط کاربری سایت (UI):

اولین چیزی که بیش تر مردم برای انتخاب قالب سایت وردپرس فقط به اون فکر می کنن و معیار اصلی انتخاب شون برای قالب وردپرس هستش، رابط کاربری یا همون مدل ظاهری طراحی سایت هستش.

البته همونطور که خودتون هم می دونید، ظاهر و رابط کاربری یه سایت، اولین ویژگی ای هست که باعث جذب شدن کاربر و باقی موندنش به عنوان مخاطب می شه، اما فقط به خاطر این موضوع نباید این ویژگی رو معیار اصلی خودمون واسه انتخاب قالب وردپرس قرار بدیم و به قدری روی این فاکتور مانور بدیم که معیارهای دیگه واسه انتخاب بهترین قالب ورپرس رو نادیده بگیریم.

پس برای انتخاب بهترین قالب وردپرس، نباید تک بعدی فکر کنیم؛ باید روی مسئله های دیگه هم تمرکز کنیم تا بتونیم به بهترین انتخاب ممکن برسیم.

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

تجربه کاربری درباره سایت (UX):

مسائل زیادی باعث میشن تا یک کاربر خاص، از بودن تو یک سایت خاص، خوشحال و راضی باشه و این وب گردی توی سایت ، تبدیل به یک تجربه جالب و هیجان انگیز بشه. مثلا رابط کاربری که براتون گفتیم فقط یکی از این مسائل هستش.

برای اینکه سایت جالب و حرفه ای داشته باشین به طوری که مخاطب و کاربر از بودن در سایت راضی باشه، باید حتی به جزئی ترین مسائل مثل نحوه قرار گرفتن دکمه ها و منوهای سایت هم دقت کنین، باید تا جایی که می تونین دسترسی به جاهای مختلف سایت رو ساده و راحت قرار بدین تا کاربری که وارد سایت شما میشه، واسه پیدا کردن موضع مورد نظرش سردرگم و ناامید نشه.

همچنین باید از قالب های سریع استفاده کنین تا سرعت بارگزاری سایتتون بالا باشه، آخرین مسئله که شاید مهم ترین مسئله راجع به تجربه کاربری تو سایت هست، باید سایتتون رو به طور ریسپانسیو طراحی کنین. یعنی کاربر شما چه با کامپیوتر وارد سایت بشه چه با تبلت یا موبایل، مطالبتتون درست نمایش داده بشه و استاندارد باشن.

سطح کدنویسی قالب:

یکی از مهم ترین مواردی که می تونه باعث شه رتبه شما در گوگل بالا بره و کاربرانتون تجربه وب گردی خوبی داشته باشن، اینه که کد نویسی قالب شما عالی و سطح بالا باشه. منظورمون از کدنویسی عالی اینه که قالب سایت شما کم ترین خطا و ایراد داشته باشه یا حتی میزان این خطاها به صفر برسه.

همچنین توصیه می کنیم قوانین طراحی اصولی برای قالب وب سایت رو هم در نظر بگیرید.

بهینه سازی قالب:

یکی دیگه از فاکتورهایی که روی موفقیت سایتتون تاثیر میذاره، بهینه بودن قالب سایت برای موتورهای جستجو هست.

برای این کار، باید قالب سایتتون رو طبق اصول سئو طراحی کنین، سئو یک راه رایگان و قوی برای بالابردن رتبه سایتتون در گوگل و تبلیغات مجانی برای سایتتون محسوب میشه.

همچنین در نظر بگیرین که اگه قالب سایت بهینه باشه، باعث میشه تجربه کاربری هم بهتر و مناسب تر باشه و کدنویسی قالب سایت هم استاندارد و حرفه ای میشه و میتونیم بگیم جمع همه این ویژگی ها در کل باعث موفق بودن سایت میشه.

همون طور که می دونید، برای اینکه بتونیم یک سایت رو خوب و عالی معرفی کنیم، نمی تونیم فقط از روی طراحی و مدل قالبی که برای سایت انتخاب شده این مورد رو مشخص کنیم، حتما باید ویژگی های دیگه ای رو تو این جریان در نظر بگیرین و طبق اونا تعیین کنین یک سایت خاص خوب یا عالی هست یا متوسط یا پایین تر از متوسط هستش.

برای این که به شما در این حیطه کمک کنیم، می خوایم بهترین قالب های وردپرس رو بهتون معرفی کنیم، بهترین ویژگی همه این قالب ها اینه که علاوه بر اینکه طراحی زیبایی دارن، بهینه شده هستن و لازم نیست وقت یا هزینه تون رو سر بهینه کردن این قالب ها هدر بدید.

بهتره که بدونین همه این قالب ها با تحقیق و مطالعه زیادی انتخاب شدن و برای هرکدوم از اونها وقت زیادی رو گذاشتیم.

اما اگه بعضی از قالب‌ها فارسی سازی نشده باشن، امیدواریم تو آینده نزدیک برنامه نویسان و طراحان قالب زحمت فارسی سازی این قالب ها رو بکشن تا همه بتونن از نسخه فارسی این قالب های زیبا استفاده کنن‌.

قالب وردپرس بی (be)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

اولین قالب وردپرسی که می خوایم بتون معرفی کنیم، قالب وردپرس be هست. این قالب، از خصوصیات منحصر به فردی برخورداره که می‌تونید روی کمک هاش حساب باز کنید. این قالب چندین طرح از قبل آماده شده رو توی برنامه ریزی خودش داره.

قالب وردپرس Be به طور کلی در ۴ قالب بندی استفاده میشه:

• مورد اول: ۱۲۴۰px جعبه‌ای

• مورد دوم: ۹۶۰px جعبه‌ای

• مورد سوم: ۱۲۴۰px تمام صفحه

• مورد چهارم: ۹۶۰px تمام صفحه

قالب بی منوی خیلی بزرگ و گسترده ای داره که امکان استفاده نامحدود از امکاناتش رو به شما می ده. مثلا شما می تونین برای هر صفحه جدا، یه منوی متفاوت هم داشته باشین.

حتما مطالعه کنید
راهنمای کامل تبلیغات | معرفی تمامی روش های تبلیغات | بهترین روش تبلیغات| ادوردز 20

یکی از امکانات خاصی که این قالب رو از بیشتر قالب های دیگه جدا می کنه این هست که قالب بی، امکان دانلود و به کار گیری فونت های دلخواهتونو به شما میده‌.

قالب ورد پرس دیوی (Divi)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب دیوی یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس محسوب میشه. این قالب توسط کمپانی Elegant Themes ، یکی از توسعه دهندگان برجسته وردپرس در جهان به فروش می رسه.

تم دیوی دارای قابلیت کشیدن و رها کردن یکپارچه سازه که می‌تونه برای هر نوع طرحی مناسب باشه. همچنین، این قالب دارای ۲۰ طرح آماده‌ست که می تونید طراحی سایت تون رو بلافاصله شروع کنین‌. قالب دیوی، به شما این امکان رو میده که بتونید طرح های سفارشی رو تو خود قالب ذخیره کنین تا بعداً در صورت لزوم از آن ها استفاده مجدد بشه.

قالب وردپرس آوادا (Avada)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

می تونیم بگیم که قالب آوادا یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین قالب های امروزی شناخته میشه که عملکردش برای سایت ها، خیلی حرفه ای و دقیق بوده. این قالب که توسط کمپانی تم فیوژن ساخته شده، تا الان حدود ۶۰۰٫۰۰۰ هزار تا فروش داشته.

این عدد کاملا با ما نشون میده که ما با یه قالب کاملا حرفه ای و قابل اعتماد طرفیم. از ویژگیای این قلب می تونیم به کدنویسی اون بر اساس html5 و css3، قابل استفاده در انواع برنامه های پر کاربرد مثل کروم، سایت سازی در زمان کم، فایرفاکس و …، امکان متصل شدن به همه شبکه های اجتماعی و استفاده از مشخصه پارالاکس اشاره کنیم.

قالب ورد پرس اولترا (Ultra)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب فوق العاده اولترا، یه قالب انعطاف پذیر و پر کاربرده که برای انواع وب سایت مناسب هست. این قالب توسط کمپانی Themify دارای چندین وب سایت آماده‌ست که شامل یک صفحه ساز کششی و قدرتمند، برای ویرایش این طرح هاست. همچنین می تونید از ویرایشگر بلوک وردپرس (ویرایشگر گوتنبرگ) استفاده کنین.

این قالب تو سال های اخیر فروش خیلی زیادی داشته. تو گزینه های این قالب یه فهرستی رو پیدا می کنین که شامل گزینه های طرح نامحدود ، ستون های فرعی متعدد ، ابزارک های سفارشی ، ادغام شبکه های اجتماعی ، رنگ های نامحدود (حدود ۱۶ میلیون رنگ) و موارد دیگه هست.

قالب اولترا با وجود انعطاف پذیری بالا، روش کار با اون برای مبتدیان بسیار ساده‌ست که به راحتی با تم های سفارشی هم قابل تنظیمه. استفاده از این قالب باعث میشه که سایت شما عالی به نظر برسه.

قالب ورد پرس اسپنسر (Spencer)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب اسپنسر، یه قالب چند منظوره، مدرن و شیک هست که برای وب سایت ها و استارتاپ های تجاری و همچنین وبلاگ ها مناسبه. این قالب یه طرح صفحه اصلی خیلی گسترده داره که به شما امکان میده فقط ابزارک ها رو برای تنظیم آن بکشید و رها کنید.

همچنین شامل چندین الگوی صفحه ، یه منوی ناوبری چسبنده ، ابزارک های سفارشی برای رسانه های اجتماعی و ویژگی های کشف محتواست. قالب اسپنسر رو می تونید به راحتی با استفاده از اینترنت تنظیم کنین.

قالب ورد پرس گود نیوز (goodnews)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

همون طور که از اسمشم پیداست این قالب، یه قالب وردپرس خبری هست که بیشتر در سایت های خبری

از اون استفاده می کنن.

شما می تونین نسخه اصلیشو داخل تم فارسان دانلود کنید و بهر ببرید. مسلما ویژگی های زیادی داشته که تونسته یکی از بهترین وردپرسا باشه. از جمله مشخصه های اون می تونیم به:

• امکانات بسیار گسترده

• رنگ های خیلی زیاد برای طراحی سایت

• تم ها و رخ های زیاد برای وبلاگ

• بروزرسانی های رایگان

• تم های مختلف مخصوص مطالب خبری

• امکان بهینه سازی سایت

• کسب درآمد

• قابلیت جستجوی آژاکس زنده

• قابل استفاده در همه برنامه های اینترنتی

قالب ورد پرس جنریت پرس (Generate Press)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب ورد پرس جنریت، یکی دیگه از شگفت انگیز ترین قالب های چند سال اخیره که متخصصان سئو اونو تایید کردن و غوغای زیادی رو هم به پا کرده.

عوامل زیادی وجود داره که باعث شده این قالب مخاطب های زیادی رو به خودش جذب کنه؛ به طور مثال، این قالب از سیستم کد نویسی فوق العاده دقیقی برخورداره که باعث میشه سرعت عملکرد سایت بالا بره (باید بگیم که سرعت بارگذاری سایت، نه تنها عاملی برای رتبه بندی سئو سایت هست، بلکه این روزا از عوامل اصلی تجربه کاربری و جذب اونم محسوب میشه).

خب همون طور که می دونید یکی از شاخصه های اندازه گیری گوگل تو رتبه بندی سایت ها، میزان سرعت سایت هاست. پس در نتیجه استفاده از این قالب می‌تونه به شما تو رتبه بندی گوگل، کمک زیادی بکنه.

قالب وردپرس اسپارکلینگ (Sparkling)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

هرچه قدر هم راجب این قالب تعریف کنیم، باز هم نمی تونیم به طور کامل ویژگی های عالی که این قالب برای کاربرای خودش ارائه کرده رو توصیف کنیم. این قالب جزو قالب های پیشرفته، به روز، ویرایشی، یکپارچه، شیک، منعطف، سبک، سریع، ریسپانسیو هست.

برای همین، این قالب می تونه برای مجله های اینترنتی و وبلاگ هایی با موضوعات مختلف، بهترین انتخاب باشه.

همچنین باید بگیم که این قالب به طور کامل با ابزار WordPress Live Customizerهماهنگ هستش و برای همین می تونین به طور لحظه ای این قالب رو ویرایش و بهینه کنین.

همچنین فراموش نکنین که ابزار WordPress Live Customizerحدود 250 قابلیت مختلف رو در اختیار کاربران قرار گذاشته تا از این طریق بتونند تمامی ابزارها و اندازه سایتشون رو عوض کنن. علاوه بر اینا، این تم کاملا بهینه شدست و همین بهینه بودن باعث میشه رتبه و ارزش سایت و مطالب شما در موتورهای پژوهنده مختلف مثل گوگل بالاتر بره.

قالب وردپرس آسترا (Astra)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب آسترا بین پرطرفدارترین و سریع ترین بارگذاری تم های چند منظوره وردپرس قرار داره. می تونید از اون برای ساخت انواع وب سایت ها استفاده کنین.

چه در حال ایجاد یه وبلاگ، وب سایت تجاری یا فروشگاه تجارت الکترونیکی هستین، می تونید با استفاده از قالب آسترا سایت خودتونو عالی جلوه بدین. این قالب گزینه های رنگ بندی، انتخاب تایپوگرافی، چیدمان های متعدد و موارد دیگه ای رو در اختیار شما قرار میده.

شما می تونید از سایت های آزمایشی از پیش ساخته شده اونا بهرمند بشید و برای ساخت وب سایتتون، نکات اون ها رو اعمال کنین.

علاوه بر این، آسترا برای بهینه سازی سایت، خیلی خوب طراحی شده. این به سایت شما کمک می کنه تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو، رتبه خوبی رو به دست بیارین.

قالب وردپرس سون (THE7)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

این قالب هم جز اون دست از قالب هایی هست که ویژگی های فوق العاده زیادی داره و از نظر سئو، تایید شدست. این قالب، از بهترینای طراحی سایته که باب دل افرادیه که دوست دارن سایتشون از طراحی به روزی برخورد باشه.

قالب THE7، با افزونه (rider) های مهم و معتبر ورد پرس موافق و سازگاره؛ افزونه هایی مثل رولوشن اسلایدر (Slider Revolution) و ویژوال کامپوزر (Visual Composer).

حتما مطالعه کنید
4 نکته اساسی برای حسابرسی حسابهای گوگل ADS چیست؟ منظور از مشتری هدف چیست؟ ادوردز 20

اینکه کمپانی بزرگ گوگل این قالب رو تایید کرده، یعنی این قالب از سیستم سئو خیلی خفنی برخورداره.

علاوه بر اینا، این قالب چیزی بیشتر از 1000 گزینه تنظیم پارامتر در سطح طرح زمینه و همچنین 250 گزینه در سطح صفحه داره.

قالب وردپرس ورد (Ward)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب ورد، قالبی فوق العاده زیبا و شیک برای وردپرس هست. این قالب بیش تر به درد مجله های اینترنتی می خوره. راجع به طراحی این قالب میتونیم بگیم به حدی این قالب زیباست که کاربران زیادی بیشتر جذب زیبایی ظاهری این قالب می شن.

همچنین سرعت بارگذاری این قالب بسیار بالاست و فقط چند ثانیه طول می کشه تا کل سایت برای کاربر نشون داده بشه.

علاوه بر این، این قالب دارای طراحی ریسپانسو هست و در همه دستگاه های الکترونیکی عملکرد درستی داره. از ویژگی های دیگه این قالب می تونیم به امکان نظرسنجی و مگامنوهای متنوع با امکان ویرایش اشاره کنیم.

البته این قالب خصوصیت منحصر به فرد دیگه ای هم داره که اونم اینه که اجازه ویرایش سبک های مختلفی رو به کاربراش می ده، به طوری که اگه طراحی پیش فرض این قالب رو دوست نداشتین می تونین به راحتی اونو ویرایش و یا به کلی حذف کنین.

نکته آخری که در مورد این قالب می تونیم بگیم اینه که با نسخه دموی این قالب می تونین قبل از تصمیم نهایی برای انتخاب این قالب، ویژگی ها و ظاهر این قابل رو به خوبی بررسی کنید.

قالب ورد پرس ام اچ مگزین (MH Magazine)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

این قالب برای اون سایتایی خوبه که فعالیت زیادی دارن و به صورت مکرر محتوا تولید می کنن. قالب هایی مثل این قالب، که از ویژگی دمو(Demo) برخوردارن، می تونین با استفاده از اونا به راحتی سایت های خبری فوق العاده خوبی رو راه اندازی کنین.

این قالب هم مثل بیشتر قالب های دیگه، کاملا بهینه سازی شده به که شما امکان راحت تر پیدا کردن مطالب سایت رو میده.علاوه بر اینا، زمانی که مخاطبین وارد سایت شما میشن، این قالب به دلیل برنامه ریزی دقیقی که داره، می‌تونه خیلی سریع اون ها رو راهنمایی و هدایت کنه.

‌ در کل، استفاده از این قالب می‌تونه ترافیک فوق العاده بالایی رو به سمت سایت شما ارسال کنه. از ویژگی های دیگه این قالب، میتونیم به موارد زیر ساره کنیم:

• به روز رسانی رایگان: به روزرسانی این قالب رو میتونید به راحتی و به صورت رایگان در WordPress.org دانلود کنید که به طور خودکار در قسمت مدیریت وردپرس شما نشون داده میشه.

• سازگاری: این قالب وردپرس آماده پشتیبانی از همه مرورگرهای مدرن ( مثل IE9 + ، فایرفاکس ، کروم ، سافاری ، اپرا) و همچنین تست شده برای پروژه ای بی عیب و نقص با نصب های چند سایته وردپرس هست.

قالب وردپرس دزلینگ (Dazzling)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب دزلینگ، یکی از قالب های وردپرسی هست که می تونین به وسیله آن تاثیر خوبی را روی کاربران سایت داشته باشین و باعث یک تجربه وب گردی عالی برای آن ها بشید.

اگه به این قالب نگاه کنین، متوجه طراحی زیبا و مناسب همه امکانات و آیتم های این سایت می شید. همین مسئله باعث میشه که این قالب بهترین گزینه برای زیبایی ظاهری، تجربه وب گردی کاربر و سئو باشه.

البته اگه خودتون این سایت رو چک کنید متوجه منظور ما میشید، توصیه می کنیم نسخه دموی این قالب رو هرچه سریع تر دانلود و بررسی کنین.

برای دانلود کردن قالب وردپرس دزلینگ می تونین به سایت های وردپرس معتبر سر بزنید.

قالب وردپرس اواو (Evolve)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قبل از اینکه توضیحاتی رو راجع به این قالب بهتون بدیم، باید بدونین که نسخه انگلیسی و اورجینال قالب Evolve به صورت پولی موجوده که به نظر ما و خیلی از صاحبای وب سایت به نسبت امکاناتی که این قالب برای کاربرانش عرضه می کنه و زیبایی ظاهری این قالب، قیمت ارائه شده معقول و مناسب هستش.

البته جای نگرانی نیست؛ شما هنوز هم میتونین از نسخه دموی این قالب استفاده کنین تا بتونین بهتر با امکانات و ظاهر این قالب آشنا بشید.

قالب اواو علاوه بر زیبایی زیاد، تمیز و ساده نیز طراحی شده، منظورمون اینه که نباید نگران مسائلی مانند بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سرعت بارگذاری این قالب باشید؛ چرا که این قالب تمام انتظارات کاربران تو این دو زمینه رو به خوبی برآورده کرده، علاوه بر این، این قالب دارای Mega Menu هایی هستش که میتونه دسترسی کاربران به جاهای مختلف سایت رو راحت تر کنه.

قالب وردپرس اکسس پرس مگ (AccessPress Mag)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب اکسس پرس مگ، جزو قالب های زیبای ورد پرس هست که میشه گفت چارچوب محکم و پایداری رو داره و از طراحی ریسپانسیو هم پشتیبانی می کنه.

همین طور که شاید از اسمش حدس بزنین، این قالب برای مجلات اینترنتی مناسبه. البته نسخه های دیگه این قالب که برای اهداف کاری- تجاری یا استفاده های عمومی طراحی شدن رو هم می تونین پیدا کنید.

یکی از خصوصیت های این قالب که می تونه برای خیلی از افراد جالب باشه، بخش های آماده برای قرار دادن انواع تبلیغ هست، همچنین بخش نظرات هم تو صفحه اصلی برای بازدید کننده ها موجوده تا شما بتونین نظرات اون ها رو بخونین.

برای دانلود کردن قالب وردپرس اکسس پرس مگ می تونین به سایت های وردپرس معتبر سر بزنید.

قالب وردپرس مسو کالمن (MesoColumn) بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب MesoColumn یه قالب وردپرسه که با زبان های برنامه نویسی HTML و CSS کدنویسی شده و همینطور که خودتون هم از ظاهر این قالب حدس میزنین، این قالب یه قالب زیبا هست که انرژی خاصی رو به سایتتون میده. همچنین این قالب، از افزونه های متنوعی مثل BuddyPres، BBPress، WooCommerce و Jigoshop حمایت می کنه.

و اینکه حتما لازم نیست از رنگ پیش فرض و اولیه این قالب استفاده کنید، موقع استفاده از این قالب خودتون می تونین رنگ های صفحه ها، منوها، منوهای گوشه ای و حتی فوتر رو عوض کنین. همچنین تو این قالب می تونین از فونت های زیادی استفاده کنین.

قالب MesoColumn به طور فلت طراحی شده و بهینه سازی این قالب برای موتورهای جستجو هم به وسیله سازندگانش انجام شده.

در آخر باید بگیم که تعداد زیادی ابزار هم تو این قالب موجود هست که می تونین ظاهر سایتتون رو ویرایش و شخصی سازی کنین‌.

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20قالب وردپرس مگزیوم (Magzimum)

قالب مگزیوم یه قالب ساده هست و طراحی ریسپانسیو داره. همچنین طبق اصول سئو طراحی شده که می تونه برای مجله های اینترنتی، انواع وبلاگ و سایت های خبری طراحی بشه. با این قالب می تونین هر نوع شخصی سازی و ویرایشی که دلتون می خواد رو انجام بدید.

اگه بخوایم این کارها رو براتون بشماریم باید بگیم با این قالب میتونین لوگو، آیکون، آیکون های شبکه اجتماعی، تصاویر پس زمینه، ویدیو، اسلایدر، قسمت های مهم خبری، قسمت مطالب بیش تر رو به قالب اصلی اضافه کنین و خصوصیات این امکانات رو تغییر بدید و ویرایش کنین.

نکته مهمی که راجع به این قالب باید بگیم اینه که طراحی خاص و زیبای این قالب که حالت رسمی رو هم داره می تونه تاثیر مثبتی رو روی کاربران و مخاطبان سایت بزاره.

حتما مطالعه کنید
فروش اینترنتی | لطفاً از خواب بیدار شوید و معجزه فروش اینترنتی را باور کنید | ادوردز20

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20قالب وردپرس پروفیتما (ProfitMa)

قالب پروفیتما میشه گفت یه قالب شیک، تمیز و زیبا همچنین ریسپانسیو برای انواع وب سایت مخصوصا مجله های اینترنتی و سایت های خبری و وبلاگ های شخصی هست و میتونه انتخاب اول این نوع از سایت ها بشه.

این قالب، پنل ویرایش بسیار قوی رو داره که می تونین باهاش در هر زمانی که بخواین قالب سایت رو ویرایش کنین. همچنین قالب ProfitMagاسلایدر پارتیشن بندی رو داره که می تونین ازش برای نشون دادن پنج مطلب مهم و اخیرتون استفاده کنین تا بتونین کاربرای مختلف رو جذب سایتتون بکنید.

علاوه بر توضیحاتی که دادیم، این قالب هم برای موتورهای جستجو بهینه شده و هم سرعت بارگذاری بالایی داره.

قالب وردپرس سورفاراما (surfarama)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

قالب سورفاراما از روی سایت مشهور Pinterest طراحی شده. شما از اولین نگاهتون به این قالب، با یه قالب زیبا، جذاب و خیره کننده روبرو هستین که از مدل لایه ای Mason برای صفحه اول و گروهبندی صفحه های دیگه استفاده کردن.

این خصوصیت باعث میشه که وب سایت شما از لحاظ گرافیکی ظاهر بسیار زیباتری رو پیدا کنه.

قالب Surfarama برای افرادی که می خوان یه سایت سفرنامه یا مجله وبلاگ با موضوع مختلف داشته باشن و دوست دارن از تصویرهای زیادی استفاده کنن بهترین انتخاب ممکنه.

یه خصوصیت جالب دیگه ای که تو قالب Surfarama میبینین، اینه که می تونین هر طوری دوست دارین این قالب طراحی و شخص سازی کنین مثلا با این قالب می تونین لوگوی مخصوص خودتونو قرار بدین، رنگ پس زمینه وب سایتتون رو عوض کنین یا حتی رنگ اصلی منو و ساختار سایت کاملا عوض کنین و به حالت دلخواه خودتون دربیارید.

همچنین همونطور که حدس میزنین این قالب هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و میتونین ازش استفاده کنین.

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20قالب وردپرس رولینگ (Rowling)

قالب رولینگ جزو قالب های مرتب، راحت و زیبا برای وردپرس هست که می تونه بهترین انتخاب برای مجلات اینترنتی و خبری و وبلاگ ها باشه.

طراحی ساده و راحت قالب Rowling در کنار خصوصیت های جالب این قالب مثل طراحی ریسپانسیو، قابلیت استفاده از فونت های مختلف، قابلیت قرار دادن منوهای شبکه اجتماعی، داشتن رنگ های زیاد و گوناگون، ابزار نمایش مطالب اخیر با تصاویر اونها در حالت بند انگشتی (Thumnail) و غیره باعث میشه این قالب جزو بهترین قالب ها برای انتخاب اول بیشتر افراد بشه. همچنین باید بگیم این قالب نیز برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و می تونین از این قابلیتش برای بالا بردن رتبه سایتتون استفاده کنید.

قالب وردپرس بیزلایت (Bizlight)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20 قالب بیزلایت یه قالب شیک، زیبا و جمع و جور برای وردپرس هست، این قالب همه استانداردهای مورد نیاز سایت های تجاری، سازمانی و شرکتی رو تو طراحیش رعایت کرده که همه این ویژگی ها و استانداردها برای کاربران غیرحرفه ای در نظر گرفته شده، برای همین با استفاده از این قالب میتونین بدون اینکه دانش برنامه نویسی یا فنی در مورد سایت داشته باشید، سایت خودتون رو تو کم ترین زمان ممکن بسازید.

البته باید اشاره کنیم ساده بودن این قالب به این معنی نیست که این قالب ضعیف و غیرکاربردیه، بلکه این قالب امکانات زیادی مثل طراحی ریسپانسیو، پشتیبانی از امکانات بوت استرپ، اچ تی ام ال 5، سی اس اس 3، فونت های متنوع گوگل، کنترل رنگ ها و لایه های سایت، آپلود کردن لوگو تجاری و غیره رو به کاربرانش ارائه میدهد.

به همین خاطر اگه برای سایت کاری، تجاری، شرکت یا سازمان خودتون به دنبال یه قالب عالی و مناسب هستین، قالب BizLight رو فراموش نکنید.

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20قالب وردپرس آی مکس ( I-Max)

قالب I-Max یه قالب ریسپانسیو هست و از کیفیت های رتینا هم پشتیبانی می کنه، کیفیت رتینا یا Retina Ready ، تو طراحی وب به این معنیه که این قالب واسه صفحه نمایش هایی که کیفیتشون بسیار بالا هست بهینه شده و قابلیت نمایش در اون کیفیت رو هم داره. این قالب بیشتر برای سایت های تجاری، شخصی، وبلاگ و نمایشگاهی استفاده میشه.

با قالب آی مکس امکانات بی نظیری در حالت پکیج در اختیارتون هست. امکاناتی ویرایشی مختلفی مثل وجود رنگ های نامحدود، پس زمینه های متنوع، انتخاب چیدمان (Layout) های مختلف برای سایت، امکان گذاشتن لینک های شبکه های اجتماعی مختلف، اسلایدرهای گوناگون جزو پکیج های این قالب هستند.

همچنین این قالب رو با افزونه Templates Next Toolkit میتونین استفاده کنین، با این افزونه می تونین نحوه طراحی و چیدمان سایتتون رو عوض یا ویرایش کنین. حتی با این افزونه و ترکیبش با این قالب، می تونین قسمت های مختلفی رو با کمک قوه تخیلتون برای سایت خودتون بسازین.

در آخر باید بگیم که صد در صد از لحاط سئو هم می تونین به این قالب تکیه کنین، با همه این حرفا می تونیم به این نتیجه برسیم که قالب I-Max جزو بهترین قالب های ساخته شده برای وردپرس هست.

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20قالب وردپرس تریبیوت (Tribute)

قالب تریبیوت یکی دیگه از قالب های معروف رایگان واسه وردپرس هست که بیشتر برای وبلاگ های مختلف مناسبه و طراحی زیبا و شکیلی رو به کاربرانش ارائه می کنه.

اولین خصوصیت جالب این قالب که خیلی هم مهمه، طراحی ریسپانسیو این قالب هست که یعنی این سایت رو میتونین با تبلت و گوشی هم به خوبی کامپیوترتون ببینید. دومین خصوصیت این قالب اینه که برای موتورهای جستجو بهینه شده و می تونین روی این ویژگیش حساب باز کنین.

در آخر هم راجع به این قالب می تونیم بگیم که به خاطر طراحی جالب و مینیمالی که داره باعث میشه وبلاگ یا سایت شما بسیار زیبا و جذاب به نظر برسه.

قالب وردپرس زونر لایت (Zoner Lite)

بهترین قالب های وردپرس بهینه شده 2021 | سئو بیس و چند منظوره |ادوردز20

این قالب در واقع ورژن رایگان قالب Zoner Real Easte WordPressمحسوب میشه. از خصوصیت های جالب این قالب می تونیم به طراحی ساده، فلت بودن،طراحی ریسپانسیو، هماهنگ بودن با صفحه نمایش با کیفیت رتینا و همچنین پشتیبانی از قابلیت بوت استرپ 3 اشاره کنیم. علاوه بر این شما می تونین به راحتی این قالب رو طوری که می خواین ویرایش کنین و تغییرات دلخواه تون رو روش اعمال کنین، همچنین با قالب زونر لایت انتخاب های زیادی برای مدل طراحی صفحه ها، هدر، فوتر،فونت اسلایدر و منوها در اختیار دارین. این قالب هم مثل بیشتر قالب های دیگه برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و می تونه رتبه سایت شما رو تو گوگل بالاتر از قبل ببره.

کلام آخر

ما برای انتخاب بهترین قالب های وردپرس، فاکتورهای مختلفی مثل بهینه سازی شده، سئوسازی، ریسپانسیو بودن قالب، تجربه کاربری خوب، راحتی کار رو در نظر گرفتیم و مطمئن شدیم این قالب ها می تونن نیازهای کاربران داخل کشورمون رو برآورده کنن.

امیدواریم که بتونین با این راهنما بهترین قالب ورد پرس رو انتخاب کنید. از اینکه تا اینجا ما رو همراهی کردین کمال تشکر رو از شما داریم.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا