مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

مهمترین و کاربری ترین اجزای ادوردز گوگل | اجزای مهم در ادوردز گوگل | ادوردز 20

زمان مطالعه: 20 دقیقه

 

مهمترین و کاربری ترین اجزای ادوردز گوگل | اجزای مهم در ادوردز گوگل | ادوردز 20

مهمترین و کاربری ترین اجزای ادوردز گوگل | اجزای مهم در ادوردز گوگل | ادوردز 20 .اگر می‌خواهید سیستم گوگل اوردز را کامل و بروز مسلط شوید و آسانتر با آن کار کنید، بهتر است با مهمترین و کاربری ترین اجزای گوگل ادز آشنا شوید.

گوگل ادوردز روش ها و قوانین خاص خود در تیلیغات را دارد و بر اساس این قوانین و مقررات کار می کند و همگی باید با این قوانین آشنایت داشته  باشیم و آن را رعایت کنند وگرنه گوگل آن را به عنوان اسپم می شناسد و اقدام به حفظ  آن ها خواهد کرد.

هدف اولیه از ایجاد مقاله مهمترین اجزای تبلیغات در سایت گوگل ادز

با اجرای تشکیل گوگل ادوردز آشنا شوید و خیلی آسان تبلیغات گوگل خود را ران کنید !

از طرف دیگر هنگامی  که گزارش های گوگل ادز را شرکت های تبلیغاتی گوگل دریافت میکنید شما میبایستی تسلط کامل بر روی این اجزای تشکیل دهنده گوگل ادوردز را داشته باشید تا بتوانید به صورت کامل گزارش را بررسی و تجزیه و تحیل نمایید.

تسلط شما بر روی این اصلاحات باعث میگردد تا بتوانید در هزینه تبلیغات گوگل و همچنین مدیریت نرخ های کلیک تجدید نظر کنید و بهترین مسیر را برای بازدهی بیشتر تبلیغتان انتخاب کنید.

موارد زیر تماما از سایت گوگل ادز ترجمه  و فارسی سازی شده است  و برای کمپین های سرچ گوگل کاربرد دارد و به صورت روان ترجمه شده است تا ابهامی برای خواننده ایجاد نگردد. به صورت لیسیتی که گوگل لیست نموده است توضیح داده میشود.

هدف اولیه از ایجاد مقاله مهمترین اجزای تبلیغات در سایت گوگل ادز

با اجرای تشکیل گوگل ادوردز آشنا شوید و خیلی آسان تبلیغات گوگل خود را ران کنید !

اگر می‌خواهید سیستم گوگل اوردز را کامل و بروز مسلط شوید و آسانتر با آن کار کنید، بهتر است با مهمترین و کاربری ترین اجزای گوگل ادز آشنا شوید.

از طرف دیگر هنگامی  که گزارش های گوگل ادز را شرکت های تبلیغاتی گوگل دریافت میکنید شما میبایستی تسلط کامل بر روی این اجزای تشکیل دهنده گوگل ادوردز را داشته باشید تا بتوانید به صورت کامل گزارش را برسی و تجزیه و تحیل نمایید.

تسلط شما بر روی این اصلاحات باعث میگردد تا بتوانید در هزینه تبلیغات گوگل و همچنین مدیریت نرخ های کلیک تجدید نظر کنید و بهترین مسیر را برای بازدهی بیشتر تبلیغتان انتخاب کنید.

موارد زیر تماما از سایت گوگل ادز ترجمه  و فارسی سازی شده است  و برای کمپین های سرچ گوگل کاربرد دارد و به صورت روان ترجمه شده است تا ابهامی برای خواننده ایجاد نگردد. به صورت لیسیتی که گوگل لیست نموده است توضیح داده میشود.

مهمترین و کاربری ترین اجزای ادوردز گوگل | اجزای مهم در ادوردز گوگل | ادوردز 20

 

Actual cost-per-click

یک گروه تبلیغاتی شامل یک یا چند تبلیغ است که اهداف مشابهی دارند.

هر یک از کمپین های شما از یک یا چند گروه تبلیغاتی تشکیل شده است.
از گروه های تبلیغاتی برای سازماندهی تبلیغات خود با یک موضوع مشترک استفاده کنید. به عنوان مثال ، گروه های تبلیغاتی را به انواع مختلف خدمات یا خدماتی که ارائه می دهید تقسیم کنید.

Average daily budget

مبلغی که برای هر کمپین تبلیغاتی تعیین می کنید تا مشخص کند به طور متوسط می خواهید هر روز چقدر خرج کنید.

بودجه روزانه
شما برای هر کمپین گوگل ادز  متوسط بودجه روزانه تعیین می کنید. در روزهایی که تبلیغ شما از محبوبیت بیشتری برخوردار است ، گوگل ادز تا دو برابر متوسط بودجه روزانه شما را مجاز می کند ، بنابراین شما این کلیک های ارزشمند را از دست نخواهید داد.
اما ، نگران نباشید ، در طول یک ماه ، بیش از متوسط بودجه روزانه شما چند برابر متوسط روزهای ماه (30.4) از شما هزینه ای دریافت نمی شود. برای کمپین هایی که در اواسط ماه موقتاً متوقف شده اند و یا در غیر این صورت برای ماه کامل اجرا نمی شوند ، ممکن است اختلافاتی بین میانگین بودجه روزانه و کل هزینه هایتان مشاهده کنید.

Campaign

مجموعه ای از گروه های تبلیغاتی (تبلیغات ، کلمات کلیدی و پیشنهادات) که دارای بودجه ، هدف گذاری موقعیت مکانی و سایر تنظیمات هستند. از کمپین ها اغلب برای سازماندهی دسته بندی محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید استفاده می شود.

حساب Google Ads شما می تواند یک یا چند کمپین تبلیغاتی در حال اجرا داشته باشد.
هر کمپین از یک یا چند گروه تبلیغاتی تشکیل شده است.
تنظیماتی که می توانید در سطح کمپین تنظیم کنید شامل بودجه ، زبان ، مکان ، توزیع برای شبکه Google و موارد دیگر است.
برای اجرای تبلیغات در مکان های مختلف یا استفاده از بودجه های مختلف می توانید کمپین های تبلیغاتی جداگانه ایجاد کنید.

Click: Definition

وقتی کسی تبلیغ شما را کلیک می کند ، مانند عنوان آبی رنگ یک تبلیغ متنی ، Google Ads آن را به عنوان یک کلیک حساب می کند.

حتی اگر شخص به وب سایت شما نرسد ، یک کلیک شمارش می شود ، شاید به این دلیل که موقتاً در دسترس نیست. در نتیجه ، ممکن است تفاوتی بین تعداد کلیک روی آگهی و تعداد بازدید از وب سایت خود مشاهده کنید.
با کلیک ها می توانید درک کنید که تبلیغ شما چقدر برای افرادی که آن را می بینند جذاب است. تبلیغات مرتبط و بسیار هدفمند احتمالاً کلیک دریافت می کنند.
در آمار حساب خود ، میزان کلیک (CTR) را مشاهده خواهید کرد ، که به شما می گوید تعداد افرادی که تبلیغ شما را دیده اند در نهایت با کلیک بر روی آن کلیک می کنند. این سنجه می تواند به شما کمک کند تا میزان فریبنده بودن تبلیغ خود و مطابقت آن با کلمات کلیدی و سایر تنظیمات هدفگیری را ارزیابی کنید.
توجه داشته باشید که CTR خوب مربوط به آنچه در آن تبلیغ می کنید و در کدام شبکه ها است. برای کمک به افزایش کلیک ها و CTR خود ، با ایجاد متن تبلیغاتی عالی و کلمات کلیدی قوی شروع به ایجاد تبلیغاتی کنید که بسیار مرتبط و برای مشتریان شما بسیار جذاب باشند.

Destination URL

آدرس URL صفحه در وب سایت شما که افراد با کلیک روی تبلیغ شما به آن دسترسی پیدا می کنند.

دامنه URL مقصد باید با دامنه URL نمایش شما مطابقت داشته باشد.
URL مقصد در تبلیغات شما نمایش داده نمی شود (URL نشان داده شده URL نمایشگر شما است).

Keyword close variants

آدرس URL صفحه در وب سایت شما که افراد با کلیک روی تبلیغ شما به آن دسترسی پیدا می کنند.

دامنه URL مقصد باید با دامنه URL نمایش شما مطابقت داشته باشد.
URL مقصد در تبلیغات شما نمایش داده نمی شود (URL نشان داده شده URL نمایشگر شما است)….

Keywords

کلمات یا عباراتی در توصیف محصول یا خدمات شما که برای کمک به تعیین زمان و مکان نمایش آگهی خود انتخاب می کنید.

کلمات کلیدی انتخابی شما برای نمایش تبلیغات شما به مردم است. برای کمپین تبلیغاتی خود ، کلمات کلیدی مرتبط و با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا به شما کمک کند فقط به بیشتر علاقه مندان که احتمال بیشتری دارد مشتری شما شوند برسید.
وقتی کسی در Google جستجو می کند ، تبلیغ شما می تواند براساس شباهت کلمات کلیدی شما با عبارات جستجوی شخص و همچنین انواع مطابقت کلمات کلیدی شما واجد شرایط باشد. کلمات کلیدی همچنین برای مطابقت آگهی شما با سایتهایی در شبکه Google که مربوط به کلمات کلیدی و تبلیغات شما هستند استفاده می شود.

یک لیست کلمات کلیدی عالی می تواند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کند و به شما کمک کند تا از قیمت های بالاتر جلوگیری کنید. کلمات کلیدی ضعیف در نهایت می توانند قیمت های بالاتر و موقعیت تبلیغاتی پایین تری داشته باشند.
برای کمک به کنترل جستجوهایی که می تواند با آگهی شما مطابقت داشته باشد ، می توانید انواع مطابقت را به کلمات کلیدی خود اضافه کنید.

Landing page

صفحه وب که در آن افراد پس از کلیک بر روی تبلیغات شما به پایان می رسند. URL این صفحه معمولاً همان URL نهایی آگهی شماست.

برای هر آگهی ، یک URL نهایی تعیین می کنید تا صفحه مقصدی را که افراد هنگام کلیک روی آگهی شما به آنجا هدایت می شوند ، تعیین کنید.
خط مشی Google این است که صفحه فرود و URL نمایش شما (صفحه وب نشان داده شده در تبلیغ شما) باید دامنه یکسانی داشته باشند.
تجربه صفحه فرود شما یکی از چندین عاملی است که به تعیین امتیاز کیفیت کلمه کلیدی کمک می کند. تجربه یک صفحه فرود با مواردی مانند مفید بودن و مرتبط بودن اطلاعات ارائه شده در صفحه ، سهولت پیمایش برای کاربر و تعداد پیوندهای موجود در صفحه نشان داده می شود.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی محتوا چیه و چطور ازش پول دربیاریم ؟ و به موفقیت خیلی خوب رسید | ادوردز20

Maximum CPC bid

پیشنهادی که تعیین می کنید بالاترین مبلغی را که مایلید با کلیک روی تبلیغ خود بپردازید تعیین کند.

حداکثر پیشنهاد CPC
اگر کسی آگهی شما را کلیک کند ، هزینه آن کلیک بیشتر از پیشنهاد حداکثر هزینه برای هر کلیک (یا “حداکثر CPC”) تعیین شده برای شما نخواهد بود. به عنوان مثال ، اگر حداکثر 2 دلار تعیین کنید. پیشنهاد CPC ، هرگز برای هر کلیک روی تبلیغ خود بیش از 2 دلار پرداخت نمی کنید. مبلغ واقعی که پرداخت می کنید ، CPC واقعی نامیده می شود و در ستون “میانگین CPC” حساب شما نشان داده می شود.
یک پیشنهاد بالاتر به طور کلی به تبلیغ شما کمک می کند تا در موقعیت بالاتری از تبلیغ در صفحه ظاهر شود.
شما بین پیشنهادات دستی (گزینه های پیشنهادی خود را انتخاب می کنید) و پیشنهاد خودکار انتخاب خواهید کرد (متوسط بودجه روزانه را تعیین می کنید و سیستم Google Ads به طور خودکار حداکثر پیشنهادات CPC شما را از طریق شما تنظیم می کند ، با این هدف که بیشترین کلیک را به شما اختصاص دهد) در حد بودجه) با پیشنهادات دستی ، یک پیشنهاد CPC حداکثر برای کل گروه تبلیغات تعیین خواهید کرد ، اما همچنین می تواند پیشنهادات مختلفی را برای کلمات کلیدی منفرد تنظیم کند.

Quality Score

نمره کیفیت تخمینی از کیفیت تبلیغات ، کلمات کلیدی و صفحات فرود شما است. تبلیغات با کیفیت بالاتر می تواند منجر به کاهش قیمت و موقعیت های بهتر تبلیغ شود.

با افزودن ستون نمره کیفیت به گزارش ، می توانید نمره کیفیت خود را مشاهده کنید.
نمره کیفیت در مقیاس 1-10 گزارش شده و شامل نرخ کلیک مورد انتظار ، ارتباط آگهی و تجربه صفحه فرود است.
هرچه تبلیغات و صفحه های فرود شما بیشتر به کاربر مرتبط باشد ، احتمال مشاهده امتیازات کیفیت بالاتر بیشتر است.
نمره کیفیت یک تخمین کلی از عملکرد کلی شما در مزایده های تبلیغاتی است و در زمان حراج برای تعیین رتبه آگهی استفاده نمی شود.

Relevance

ارتباط: تعریف
عناصر کمپین تبلیغاتی شما چقدر با آنچه به نظر می رسد شخص در جستجوی آن است مطابقت دارد.

تبلیغات و کلمات کلیدی شما باید مستقیماً با محتوای وب سایت شما ، به ویژه صفحه فرود آگهی ارتباط داشته باشد. وقتی افراد تبلیغ شما را می بینند ، باید بتوانند بفهمند چه نوع محصول ، خدمات یا محتوای دیگری را در سایت شما پیدا می کنند.
برای تشویق شما برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی مرتبط که دقیقاً محصولات یا خدمات شما را نشان می دهند ، سیستم قیمت گذاری Google Ads تا حدی بر اساس ارتباط است. یک تبلیغ بسیار مرتبط ، لیست کلمات کلیدی و صفحه فرود معمولاً با داشتن موقعیت بالاتری در صفحه به ازای پول بالقوه کم ، پاداش می گیرد.
مرتبط بودن بخشی از امتیاز کیفیت شما است ، فرمولی که Google برای اندازه گیری مفید بودن تبلیغات ، کلمه کلیدی و وب سایت شما برای مشتری استفاده می کند. تبلیغات مربوطه معمولاً امتیازات بالاتری کسب می کنند.

Account budget

گزینه ای که در آن می توانید مبلغ مشخصی را تعیین کنید که مایلید حساب شما در مدت زمان مشخصی خرج کند. این در دسترس تبلیغاتی است که از صورتحساب ماهیانه به عنوان تنظیم پرداخت استفاده می کنند.

توجه: بودجه های حساب قبلاً به عنوان سفارش بودجه شناخته می شدند.

برای مشاهده وضعیت هر بودجه ، از جمله میزان هزینه باقیمانده در هر کدام ، به صفحات صورتحساب خود بروید و روی بودجه های حساب کلیک کنید.
در صورت مصرف بودجه یا رسیدن به تاریخ پایانی که برای بودجه خود تعیین کرده اید ، حساب شما اجرای تبلیغات را متوقف می کند. بودجه حساب خود را مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما ادامه دارد.
اگر مبلغ بودجه خود را روی “نامحدود” تنظیم کنید ، کل هزینه شما به بودجه حساب محدود نمی شود ، بلکه به طور متوسط بودجه روزانه ای که برای هر کمپین تعیین کرده اید ، محدود می شود.
اگر بودجه ای تاریخ پایان و مبلغی داشته باشد ، هزینه روزانه همچنان توسط بودجه های متوسط روزانه کنترل می شود ، اما میزان بودجه یک محدودیت اضافی برای بازه زمانی تعیین شده است.

Active View

Active View یک فناوری در YouTube و برخی از وب سایت های شبکه نمایش خاص و برنامه های تلفن همراه است که به گوگل ادز  اجازه می دهد تشخیص دهد آیا تبلیغ شما توسط مشتریان بالقوه قابل مشاهده است.

یک تبلیغ نمایشی درصورتی قابل مشاهده است که حداقل 50٪ از مساحت آن حداقل برای 1 ثانیه قابل مشاهده باشد. هنگامی که ویدیو حداقل 2 ثانیه در حال پخش است ، یک تبلیغ ویدیویی قابل مشاهده تلقی می شود.
توجه: برای تبلیغات نمایشگر بزرگ 242،500 پیکسل یا بیشتر ، تبلیغ حداقل وقتی که 30٪ از مساحت آن حداقل برای 1 ثانیه قابل مشاهده باشد ، قابل مشاهده شمرده می شود.
وب سایت های فعال شده با مشاهده فعال به شما امکان می دهند از پیشنهاد CPM قابل مشاهده برای کمپین های نمایش استفاده کنید تا مقدار پیشنهادی متفاوتی را برای نمایش در سایت هایی که تبلیغ در موقعیتی قابل مشاهده است ، تعیین کنید.
ممکن است این اصطلاح را در برخی از ستون های مربوط به گزارش های ویدئویی و شبکه نمایش خود مانند “هزینه قابل اندازه گیری” ، “چاپگر قابل اندازه گیری” یا “نرخ قابل مشاهده” مشاهده کنید.
معیارهای نمای فعال با استانداردهای صنعت برای قابلیت مشاهده تبلیغات آنلاین مطابقت دارند.
به خاطر داشته باشید: Active View می تواند زمان مشاهده تبلیغات را به شما بگوید ، اما نمی تواند تضمین کند که کاربر در آن زمان به صفحه نمایش نگاه می کند.

Actual cost-per-click:CPC

هزینه واقعی شما برای هر کلیک (CPC واقعی) آخرین مبلغی است که برای یک کلیک از شما کسر می شود. معمولاً از حداکثر پیشنهاد شما برای هر کلیک (حداکثر CPC) ، که بیشترین هزینه ای است که معمولاً برای یک کلیک از شما کسر می شود ، کمتر – گاهی اوقات بسیار کمتر – از شما کسر می شود.

CPC واقعی معمولاً کمتر از حداکثر است. CPC زیرا با حراج Google Ads ، فقط آنچه را که حداقل برای پاک کردن آستانه های رتبه آگهی مورد نیاز است پرداخت می کنید و ردیف آگهی رقیب را که دقیقاً زیر شماست شکست می دهید. و اگر بلافاصله رقبایی در زیر شما نیست (به عنوان مثال ، اگر رقبای دیگری غیر از شما آستانه Ad Rank خود را پاک نکرده باشند) ، شما فقط قیمت ذخیره را پرداخت می کنید. (برای کسب اطلاعات بیشتر به آستانه رتبه آگهی مراجعه کنید.) به خاطر داشته باشید که CPC واقعی شما ممکن است از حداکثر مجاز خود بیشتر باشد.

Ad delivery options

تحویل آگهی تنظیماتی است که تعیین می کند شما می خواهید هر روز Google به چه میزان از بودجه شما استفاده کند: یا در کل روز پخش شود (استاندارد) یا سریعتر (تسریع شده). این تنظیم زمانی را تحت تأثیر قرار می دهد که تبلیغات شما در طول روز نمایش داده می شود.

Ad extensions

ویژگی ای که اطلاعات اضافی مربوط به کسب و کار را با تبلیغ شما نشان می دهد ، مانند آدرس ، شماره تلفن ، رتبه بندی فروشگاه یا پیوندهای صفحه وب دیگر.

Ad Rank

مقداری که برای تعیین موقعیت تبلیغات شما (جایی که تبلیغات در صفحه ای نسبت به سایر تبلیغات نمایش داده می شوند) و اینکه آیا تبلیغات شما اصلاً نشان داده می شوند ، استفاده می شود. رتبه آگهی با استفاده از مبلغ پیشنهاد شما ، کیفیت آگهی زمان حراج شما (از جمله نرخ کلیک مورد انتظار ، مرتبط بودن آگهی و تجربه صفحه فرود) ، آستانه های رتبه آگهی ، رقابت یک حراج ، زمینه جستجوی شخص (مثلاً) محاسبه می شود. ، مکان شخص ، دستگاه ، زمان جستجو ، ماهیت عبارات جستجو ، سایر تبلیغات و نتایج جستجو که در صفحه نشان داده می شوند ، و سایر سیگنال ها و ویژگی های کاربر) و تأثیر مورد انتظار از برنامه های افزودنی و سایر قالب های تبلیغاتی.

هنگام برآورد تأثیر مورد انتظار از برنامه های افزودنی و قالب های تبلیغاتی ، عواملی مانند ارتباط ، نرخ کلیک و برجستگی افزونه ها یا قالب ها را در صفحه نتایج جستجو در نظر می گیریم. بنابراین حتی اگر رقابت شما پیشنهادهای بالاتری نسبت به پیشنهادات شما داشته باشد ، با استفاده از کلمات کلیدی و تبلیغات بسیار مرتبط ، باز هم می توانید موقعیت بالاتری را با قیمت کمتری کسب کنید.
رتبه آگهی شما هر بار که آگهی تبلیغات شما واجد شرایط نشان دادن و رقابت در حراجی است ، مجدداً محاسبه می شود ، بنابراین موقعیت آگهی شما می تواند هر بار بسته به رقابت ، زمینه جستجوی فرد و کیفیت شما در آن لحظه نوسان یابد.

حتما مطالعه کنید
4 نکته اساسی برای حسابرسی حسابهای گوگل ADS چیست؟ منظور از مشتری هدف چیست؟ ادوردز 20

Ad Preview and Diagnosis tool

ابزاری در حساب شما که به شما کمک می کند دلیل عدم نمایش تبلیغات یا پسوند تبلیغات شما را شناسایی کند. این ابزار همچنین پیش نمایش یک صفحه نتیجه جستجوی Google را برای یک مدت خاص نشان می دهد. این به شما کمک می کند ببینید کدام تبلیغات و برنامه های افزودنی برای کلمه کلیدی شما نمایش داده می شوند. به محض وارد کردن عبارت جستجو و سایر معیارها مانند زبان و مکان ، این ابزار به شما می گوید که آیا تبلیغ شما واجد شرایط نمایش در آن شرایط است.

ابزار Ad Preview and Diagnosis هنگام تایپ کردن ، عبارت تکمیل خودکار جستجو را پیشنهاد می کند. پیشنهادات از کلمات کلیدی حاوی اطلاعات موجود در حساب شما ارائه می شوند و براساس حجم آنها سفارش داده می شوند.
با استفاده از این ابزار بررسی کنید که آیا افزونه تبلیغات شما با تبلیغات برای یک کلمه کلیدی خاص نمایش داده می شود یا خیر. اگر هیچ یک از برنامه های افزودنی شما نشان داده نشود ، این ابزار به شما می گوید که چه عواملی باعث عدم نمایش آنها می شود.
از ویژگی “اشتراک گذاری این جستجو” برای نشانه گذاری جستجوهای خاص یا ارسال URL به همکاران یا مشتریان استفاده کنید تا آنها بتوانند نتایج جستجوی Google را برای این جستجوی خاص نیز مشاهده کنند. به خاطر داشته باشید که ممکن است نتایج جستجو با این ابزار به مرور زمان تغییر کند. به عنوان مثال ، وقتی کمپین شما به متوسط ​​بودجه روزانه خود می رسد ، ممکن است پیش نمایش تبلیغ شما دیگر در این ابزار نشان داده نشود.
اگر می خواهید ببینید که چگونه تبلیغ شما در نتایج جستجو نشان داده می شود ، بهتر است از این ابزار استفاده کنید تا اینکه در Google جستجو کنید. شما دقیقاً همان نتایج جستجوی Google را مشاهده خواهید کرد اما با هر بار نمایش تبلیغات در هر بار جستجوی تبلیغات ، بر عملکرد شما تأثیری نخواهد داشت.

Advertising policies

رهنمودهایی برای تبلیغات ، کلمات کلیدی و وب سایت شما. تبلیغاتی که خط مشی های ما را نقض می کنند امکان نمایش ندارند.

برای مرور دستورالعمل هایی که می توانند در مورد شما اعمال شوند ، به مرکز خط مشی Google Ads مراجعه کنید.
خط مشی های تبلیغاتی گوگل برای ایجاد تجربه خوب برای افرادی که تبلیغات ما را مشاهده می کنند ، به شما کمک می کند تا در تبلیغات خود موفق باشید و همچنین اطمینان حاصل کنید که تبلیغات از قوانین قابل اجرا در کشورهایی که در آنها ظاهر می شوند پیروی می کنند.
همه تبلیغات برای اطمینان از ایمن بودن و مناسب بودن تبلیغات برای کاربران ، فرآیند تأیید را طی می کنند. هر بار که آگهی جدیدی ایجاد می کنید یا آگهی موجود را تغییر می دهید ، برای اطمینان از پیروی از سیاست های تبلیغاتی ما ، به طور خودکار برای بررسی ارسال می شود.
تبلیغاتی که ما نقض این خط مشی ها می دانیم به عنوان “تأیید نشده” یا “تعلیق” علامت گذاری می شوند و در حالی که در آن وضعیت هستند نمی توانند اجرا شوند.

Approved (limited)

وضعیتی به تبلیغاتی داده می شود که مطابق با خط مشی های ما باشد اما در مکان و زمان نمایش محدود باشد.

هنگامی که خط مشی های Google Ads (مثالهای متداول شامل الکل ، حق چاپ ، قمار ، بهداشت و درمان و مارک های تجاری) از نمایش انواع خاصی از تبلیغات در مناطق خاص ، سنین خاص یا در دستگاه های خاص جلوگیری می کند ، یک تبلیغ “تأیید شده (محدود)” علامت گذاری می شود اگر مقصد عملکرد ضعیفی در دستگاه های تلفن همراه داشته باشد ، تبلیغات در دستگاه های همراه نشان داده نمی شوند.

Adult content

تبلیغات باید به تنظیمات برگزیده کاربر احترام بگذارند و با مقررات قانونی مطابقت داشته باشند ، بنابراین ما اجازه نمی دهیم انواع خاصی از محتوای بزرگسالان را در تبلیغات و مقصد انجام دهیم. برخی از تبلیغات و مقصد برای بزرگسالان مجاز هستند اگر با خط مشی های زیر مطابقت داشته باشند و افراد خردسال را هدف قرار ندهند ، اما فقط در سناریوهای محدود براساس درخواست های جستجوی کاربر ، سن کاربر و قوانین محلی که تبلیغ در آن نمایش داده می شود ، نشان داده می شوند. خدمت کرده

Approved (limited all locations)

وضعیتی به تبلیغاتی داده می شود که مطابق با خط مشی های ما باشد اما به دلیل محدودیت های خط مشی و تنظیمات هدف گذاری ، نمی تواند در مکانهای هدف شما اجرا شود. اما این تبلیغ می تواند برای افرادی که به مکانهای هدف شما علاقه مند هستند ، اجرا شود.

هنگامی که خط مشی های Google Ads (مثال های متداول شامل الکل ، حق چاپ ، قمار ، بهداشت و درمان و مارک های تجاری) از نمایش انواع خاصی از تبلیغات در مکان های هدف شما جلوگیری می کند ، یک آگهی با عنوان “تأیید شده (همه مکان ها محدود می شود)” علامت گذاری می شود.

Approved

پرداخت خودکار تنظیم پرداختی در Google Ads است. با استفاده از این تنظیم ، ابتدا هزینه های تبلیغات را به شما تعلق می گیرد ، سپس این هزینه ها به طور خودکار از روش پرداخت اصلی شما دریافت می شود.

اگر از پرداخت های خودکار استفاده می کنید ، 30 روز پس از آخرین شارژ خودکار یا هر زمان که حساب شما به مبلغی از پیش تعیین شده معروف به آستانه پرداخت شما برسد – هر کدام از این موارد اول باشد ، هزینه تبلیغات از شما کسر می شود.

آستانه پرداخت
مقدار هزینه هایی که در صورت دستیابی به آنها باعث می شود بابت آن هزینه ها از شما کسر شود. این مبلغ از مقدار تعیین شده ای شروع می شود که می توانید آن را در صفحه خلاصه صورتحساب خود پیدا کنید و اگر هزینه های شما قبل از پایان چرخه 30 روزه صورتحساب به این مقدار برسد ، به طور خودکار افزایش می یابد.

Average cost-per-click (Avg. CPC)

مبلغ متوسطی که برای کلیک کردن بر روی تبلیغ خود از شما کسر شده است. میانگین هزینه هر کلیک (میانگین CPC) با تقسیم هزینه کل کلیک های شما بر کل تعداد کلیک محاسبه می شود.

Average daily budget

مبلغی که برای هر کمپین تبلیغاتی تعیین می کنید تا مشخص کند به طور متوسط می خواهید هر روز چقدر خرج کنید.

بودجه روزانه
شما برای هر کمپین Google Ads متوسط بودجه روزانه تعیین می کنید. در روزهایی که تبلیغ شما از محبوبیت بیشتری برخوردار است ، Google Ads تا دو برابر متوسط بودجه روزانه شما را مجاز می کند ، بنابراین شما این کلیک های ارزشمند را از دست نخواهید داد.
اما ، نگران نباشید ، در طول یک ماه ، بیش از متوسط بودجه روزانه شما چند برابر متوسط روزهای ماه (30.4) از شما هزینه ای دریافت نمی شود. برای کمپین هایی که در اواسط ماه موقتاً متوقف شده اند و یا در غیر این صورت برای ماه کامل اجرا نمی شوند ، ممکن است اختلافاتی بین میانگین بودجه روزانه و کل هزینه هایتان مشاهده کنید.

Click

وقتی کسی تبلیغ شما را کلیک می کند ، مانند عنوان آبی رنگ یک تبلیغ متنی ، Google Ads آن را به عنوان یک کلیک حساب می کند.

حتی اگر شخص به وب سایت شما نرسد ، یک کلیک شمارش می شود ، شاید به این دلیل که موقتاً در دسترس نیست. در نتیجه ، ممکن است تفاوتی بین تعداد کلیک روی آگهی و تعداد بازدید از وب سایت خود مشاهده کنید.
با کلیک ها می توانید درک کنید که تبلیغ شما چقدر برای افرادی که آن را می بینند جذاب است. تبلیغات مرتبط و بسیار هدفمند احتمالاً کلیک دریافت می کنند.
در آمار حساب خود ، میزان کلیک (CTR) را مشاهده خواهید کرد ، که به شما می گوید تعداد افرادی که تبلیغ شما را دیده اند در نهایت با کلیک بر روی آن کلیک می کنند. این سنجه می تواند به شما کمک کند تا میزان فریبنده بودن تبلیغ خود و مطابقت آن با کلمات کلیدی و سایر تنظیمات هدفگیری را ارزیابی کنید.
توجه داشته باشید که CTR خوب مربوط به آنچه در آن تبلیغ می کنید و در کدام شبکه ها است. برای کمک به افزایش کلیک ها و CTR خود ، با ایجاد متن تبلیغاتی عالی و کلمات کلیدی قوی شروع به ایجاد تبلیغاتی کنید که بسیار مرتبط و برای مشتریان شما بسیار جذاب باشند.

Conversion page

صفحه ای از وب سایت شما که کسی پس از انجام یک اقدام ارزشمند مانند صفحه تأیید خرید به آن دسترسی پیدا می کند.

حتما مطالعه کنید
چطور پارتنر رسمی گوگل شویم و گواهینامه گوگل ادز دریافت کنیم؟ | پارتنر چیست؟ | ادوردز20

افراد باید فقط پس از تکمیل تبدیل ، اقدامی مانند خرید یا ثبت نام که به نظر شما برای تجارت شما ارزشمند است ، به این صفحه از سایت شما برسند. نمونه هایی از صفحه تبدیل می تواند شامل صفحه تأیید یا صفحه تشکر از مشتری باشد.
هنگامی که از ردیابی تبدیل استفاده می کنید ، صفحه تبدیل که انتخاب می کنید جایی خواهد بود که برچسب تبدیل را که Google ارائه می دهد اضافه می کنید.
می توانید هر تعداد صفحه تبدیل را که می خواهید ردیابی کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که مشتریان فقط پس از اقدام مورد نظر در سایت شما مانند خرید یا ثبت نام در خبرنامه ، می توانند به هر یک از این صفحات دسترسی داشته باشند.

Disapproved

تبلیغ تأیید نشده نشان داده نمی شود زیرا خط مشی های Google Ads را نقض می کند.

با مشاهده ستون “وضعیت” دلیل عدم تأیید تبلیغ را پیدا کنید. اگر آگهی را برطرف کنید ، مجدداً بررسی می شود و اگر تشخیص دهیم آگهی مطابق با خط مشی های ما است ، می تواند تأیید شود.

Display Network

گروهی متشکل از بیش از 2 میلیون وب سایت ، فیلم و برنامه که تبلیغات شما در آن نمایش داده می شود.

سایت های شبکه نمایش به بیش از 90٪ کاربران اینترنت در سراسر جهان دسترسی دارند *. با استفاده از Display Network ، می توانید از هدف گذاری برای نمایش تبلیغات خود به ویژه در متن (مانند “سبک زندگی در فضای باز” یا “cnn.com”) ، به مخاطبان خاص (مانند “مادران جوان” یا “افرادی که برای یک سدان جدید خرید می کنند”) ، در مکان های خاص و موارد دیگر.

Eligible

وضعیتی به تبلیغاتی داده می شود که Google هنوز در حال بررسی آن است ، اما ممکن است تحت شرایط زیر اجرا شود:

اگر این وضعیت را برای تبلیغات مبتنی بر دارایی (به عنوان مثال ، تبلیغات پاسخگو یا تبلیغات کمپین برنامه) مشاهده می کنید ، به این معنی است که ترکیبی از دارایی های شما تأیید شده و ممکن است در حال اجرا باشد.

اگر این وضعیت را برای تبلیغات ویدیویی مشاهده می کنید ، به این معنی است که ویدیو برای برخی از زمینه ها مورد بازبینی و تأیید قرار گرفته است.

Location targeting

تنظیماتی که به شما امکان می دهد مکان های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
هدف قرار دادن موقعیت مکانی به شما امکان می دهد مکان های خاصی را که می خواهید تبلیغ شما در آن نمایش داده شود انتخاب کنید. سپس با هدف قرار دادن موقعیت مکانی ، تبلیغات شما امکان نمایش برای افراد موجود در آن مکان ها را فراهم می کند.
برای اکثر انواع کمپین ها ، می توانید مکان هایی مانند کل کشورها ، مناطقی در کشوری مانند شهرها یا مناطق و حتی شعاع اطراف یک مکان یا مکانهای Google My Business را برای نمایش تبلیغات خود انتخاب کنید. Google Ads همچنین ممکن است مکانهای مرتبط را پیشنهاد دهد که براساس تنظیمات فعلی خود می توانید آنها را هدف قرار دهید.
اگر نمی خواهید تبلیغات شما در مناطق خاصی نشان داده شود ، می توانید مکانهایی را انتخاب کنید که در کمپین های خود حذف شوند.
کمپین های تبلیغات هتل ، که به طور معمول برای مخاطبان مسافران در نظر گرفته می شوند ، فقط توسط کشور یا قلمرو می توانند مورد هدف قرار گیرند و از این قاعده مستثنی باشند.
هدف قرار دادن موقعیت به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در مناطقی متمرکز کنید که مشتریان مناسب را پیدا خواهید کرد و امیدوارم در نتیجه به شما کمک کند سود خود را افزایش دهید. ما پیشنهاد می کنیم مناطقی را انتخاب کنید که تجارت شما بتواند به مشتریان ایده آل شما خدمات ارائه دهد.

Limited by budget

وضعیت کمپین که وقتی متوسط ​​بودجه روزانه شما کمتر از مبلغ پیشنهادی باشد ، استفاده می شود. وقتی این اتفاق می افتد ، تبلیغات به طور منظم و به دفعات ممکن نشان داده نمی شوند.

کجا خواهید دید: یک کمپین می تواند وضعیت “محدود شده توسط بودجه” را در ستون وضعیت جدول کمپین ها نشان دهد. این بدان معنی است که بودجه شما کمتر از متوسط ​​بودجه روزانه توصیه شده است.
چرا ظاهر می شود: وقتی بودجه شما کمتر از مبلغ پیشنهادی است ، ممکن است بودجه شما نتواند تمام ترافیک موجود برای کلمات کلیدی و سایر تنظیمات هدف گذاری کمپین را در خود جای دهد. برای اطمینان از اینکه بودجه شما در طول روز دوام دارد ، Google Ads تعداد دفعات نمایش تبلیغات شما را کاهش می دهد. تبلیغات در این کمپین هنوز هم می توانند ظاهر شوند ، اما ممکن است به دفعات ممکن نشان داده نشوند.
معنی آن: کمپینی که از نظر بودجه محدود است ، همچنان می تواند موفقیت آمیز باشد و به شما در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند. اما اگر بتوانید بودجه خود را افزایش دهید ممکن است فرصت هایی برای دستیابی بیشتر به آن وجود داشته باشد.
چه باید کرد بعدی: روی “محدود شده با بودجه” در جدول کمپین ها کلیک کنید تا بررسی کنید که در صورت استفاده از بودجه دیگری میزان تبلیغات کمپین شما را چه میزان ممکن است دریافت کند. همچنین می توانید پیشنهادات خود را در کمپین محدود کاهش دهید. یا می توانید تنظیم پیشنهاد خود را پایین بیاورید تا سعی کنید کلیک ها یا بازدیدهای ویدیویی بیشتری را در بودجه خود جای دهید.

Maximize clicks

یک استراتژی پیشنهادی خودکار که پیشنهادات شما را به صورت خودکار تنظیم می کند تا به شما کمک کند هرچه بیشتر کلیک کنید در بودجه شما.

به حداکثر رساندن کلیک ساده ترین راه برای پیشنهاد کلیک است – بودجه ای تعیین می کنید و بقیه کارها را Google Ads انجام می دهد. نیازی نیست که برای گروه های تبلیغاتی ، کلمات کلیدی یا مکان های خود مبلغ پیشنهادی مشخصی را انتخاب کنید.
با حداکثر کلیک ها ، شما متوسط ​​بودجه روزانه تعیین می کنید و سیستم Google Ads به طور خودکار حداکثر پیشنهادات هزینه هر کلیک (CPC) شما را از طرف شما تنظیم می کند ، با این هدف که بیشترین کلیک ممکن را در آن بودجه کسب کنید.
برای کنترل بیشتر ، همچنین می توانید محدودیت های پیشنهادی را تعیین کنید تا از تنظیم پیشنهادات شما نسبت به آن مبلغ جلوگیری کند. در حالی که تعیین محدودیت پیشنهاد ، کنترل دقیق تری را ارائه می دهد ، ممکن است موقعیت تبلیغات و تعداد کلیکهایی را که تبلیغ شما دریافت می کند ، محدود کند.
اگر در هر زمان پیشنهادهای پیشنهادی را دوست ندارید ، می توانید به راحتی از پیشنهاد قیمت دستی CPC استفاده کنید ، این امر به شما امکان کنترل کامل تنظیم میزان پیشنهادات را می دهد.
حداکثر کلیک ها با موارد زیر در دسترس نیست:
کمپین های شبکه را با اهداف بازاریابی “تعامل با محتوا” یا کمپین های برنامه نمایش دهید.
تعدیل پیشنهادات براساس روز و زمان انجام می شود
به حداکثر رساندن کلیک قبلاً به عنوان “پیشنهاد خودکار” گفته می شد

Negative broad match

یک تنظیم کلمه کلیدی که به شما امکان می دهد تبلیغ خود را برای جستجوهایی که هر کلمه از عبارت کلمه کلیدی شما در جستجو نشان داده می شود ، حذف کنید. ممکن است تبلیغ شما همچنان برای موقعیت هایی که برخی از کلمات کلیدی در آنها نشان داده می شود ، نشان داده شود.

Responsive ads

تبلیغات پاسخگو به طور خودکار اندازه ، شکل ظاهری و قالب خود را متناسب با فضاهای تبلیغاتی موجود تنظیم می کنند. بنابراین یک تبلیغ پاسخگو ممکن است به عنوان یک تبلیغ متنی کوچک در یک مکان و یک تبلیغ تصویری بزرگ در مکان دیگر ظاهر شود.

برای ایجاد تبلیغات خود ، تبلیغ کنندگان دارایی های خود را وارد می کنند (به عنوان مثال ، عناوین ، توضیحات ، تصاویر و آرم ها). سپس Google Ads به طور خودکار تبلیغاتی را که مردم مشاهده می کنند ایجاد می کند.
تبلیغات پاسخگو تقریباً در هر فضای تبلیغاتی در شبکه نمایش مناسب است و می تواند قالب بندی بومی را به خود اختصاص دهد تا با لحن و احساس وب سایت های نمایش داده شده مطابقت داشته باشد.

Text ad

تبلیغ متنی نوعی ارتباط بازاریابی است که تبلیغ کنندگان می توانند از آن برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در شبکه Google استفاده کنند.

جایی که تبلیغات متنی ظاهر می شود
این تبلیغات می توانند در صفحات نتایج گوگل و در سراسر شبکه گوگل ظاهر شوند که شامل شبکه جستجو ، شرکای جستجو و شبکه نمایش است. تبلیغات متنی ممکن است در شبکه نمایش یا تلفن همراه متفاوت به نظر برسد.

به خاطر داشته باشید که تبلیغات متنی اغلب با زبانی نشان داده می شوند که برچسب آنها را به عنوان تبلیغات نشان می دهد تا بینندگان بدانند که این پیوندها تبلیغات پولی هستند.

Rate this post

%

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا