مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر .کسانی که با وب سایت سر و کار دارند در جریان هستند میبایستی محتوای مفید و آموزشی و دارای مطالب علمی که هر شخصی برای مطالعه به این مقالات مراجعه می کند بتواند حداکثر استفاده را ببرد و مفید فایده باشد و نویسنده از اطلاعات کافی و علمی برخوردار باشد که بتواند این اطلاعات را در بلاگ سایتشون منتشر کنند تا وردی و ترافیک سایتشون روز به روز بهتر شود و بتوانند مشتری بیشتر جذب کنند .

محتوای یونیک ، منحصر به فرد و مفید میتواند مخاطبان زیادی را به سمت سایت سرازیر کند و ترافیک بالایی را نصیب سایت نماید.

در این مقاله بهترین روش های افزایش بازدید از وب سایت را به شما خواهیم آموخت تا بتوانید مخاطبان زیادی به سمت سایتتان بکشید.

ما در این مقاله از روش هایی چون بازیابی محتوا ، تبلیغات در گوگل و سئوی طبیعی سایت در گوگل ، تبلیغات در  فضای مجاری و سایت های نیتیو  و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی بهره خواهیم برد.

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

روش افزایش بازید از سایت 

1- سئو (SEO) یا بهینه سازی وب سایت جهت افزایش بازدید از طریق موتور های جستجو گر :

در ابتدای امر طراحی وب سایت میباست ساختار و شاکله اصلی سئوی سایت را درست و صحیح توسط یک سئو کار ماهر پی ریزی کنید تا در ادامه بتوانید به اهداف تعیین شده دستیابید ، برای این کار نیاز به یک استراتژی اساسی هست تا شروع و پایان کار مشخص شود و بر اساس استراتژی پیش بروید.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی آنلاین | فروش چند برابری با آنلاین مارکتینگ | هزینه بازارایابی آنلاین
بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر
بهینه سازی سایت

میبایستی تولید محتوا برای کلمات کلیدی پر بازدید انجام دهید و لینک سازی  داخلی و خارجی اصولی انجام دهید و این کار را برای مدت 6 ماه تا یکسال ادامه دهید تا به صفحه اول موتور جستجوگر برسید و ورودی ارگانیک بگیرید.

بروز رسانی محتوا و ایجاد محتوا یونیک و غیر تکرای و درخواست از مخاطبین برای ارائه نظرات در پایین مقالات و محصولات جزو بهترین روش های هک سئو میباشد.

فتچ (url inspection)و درخواست بروزرسانی صفحات بروز شده در دیتابیس موتورهای جستجوگر یک روش برای اعلام بروزرسانی مطالب وب سایت و بازدید خزنده های موتور های جستجو گر میباشد تا هم از کپی مطالب جلوگیری شود و هم در رتبه بندی موتور جستجو گر بروز گردد.

افزایش ورودی سایت از طریق بک لینک های مفید و پر قدرت:

سال های بسیار زیادی از فاکتور اصلی رتبه سایت یعنی بک لینک میگذرد ، در حال حاضر بک لینک جزو معیار های اصلی افزایش رنک دامنه سایت میباشد هر قدر دامنه ها با کیفیت بالا ، رنک اسپم پایین باشد در صورت گرفتن بک لینک فالو میتواند رنک دامنه شما را بالا برده و تاثیر مثبتی در نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل حاصل شود.

هر چند صحبت هایی برای کاهش نقش این معیار مهم در امیتاز دهی رنک سایت شده است اما مت کاتس از طرف شرکت گوگل اعلام کرده است بک لینک در حال حاضر و در اینده یک از فاکتور های مهم رتبه بندی باقی میماند.

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

شما میتوانید از طریق درج یک کامنت در وب سایت میزبان بک لینک نوفالو کسب کنید و هم  میتوانید از طریق یک رپرتاژ خبری بک لینک فالو کسب نمائید تفاوت این دو بک لینک بسیار زیاد هست ، کیفیت لینک فالو یا نوفالو بودن  تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی سایت ها در صفحه اول گوگل خواهد داشت . وقتی یک خبر در خبرگزاری معتبر و بزرگ درج میکنید و کلمات کلیدی را به صفحه مربوطه لینک میکنید هم قدرت کلمه کلیدی در گوگل بالاتر میرود و هم ترافیک طبیعی بیشتری از طریق خبر درج شده نصیب سایت شما خواهد شد پس به نوع بک لینک اهیمت بسیار زیادی قائل شوید.

حتما مطالعه کنید
تولید محتوا | با پادشاه سئو آشنا شوید | قیمت تولید محتوای سئو شده | ادوردز20

2- افزایش بازدید سایت از طریق رپرتاژ اگهی 

یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک سایت و همچنین گرفتن بک لینک قوی رپرتاژ آگهی میباشد . شما مقاله ای مفید در خصوص کسب و کار خود آماده میکنید ، در این مقاله به صورت کاملا حرفه ای در مورد کسب و کار یا خدمات و محصولاتتان صحبت میکنید و کلمات و عبارت مهم کلیدی را به سایت خود لینک میکنید .

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

مخاطب با مراجعه به رپرتاژ مقاله شما را میخواند و از طریق کلمات کلیدی به وب سایت شما هدایت میشود و از این طریق امکان دارد به مشتری بالقوه شما باشند و در آینده به مشتری بالععل شما درآیند.

3- افزایش بازدید سایت از طریق تولید محتوا

خیلی از مردم برای رفع نیاز روزمره خود از طریق گوگل نیاز خود را سرچ میکنند ، طبیعی هست که گوگل بر اساس کلمه سرچ شده محتوای مربوطه را یافته و در اختیار مخاطب قرار می دهد. از این طریق ورودی سایت شما افزایش میباد.

هر قدر محتوای تولید شده مفید تر ، کاملتر و ساده تر بیان شده باشد اون محتوا رنک بیشتر در کنار سایر عوامل رتبه نمایش داده خواهد شد.

رقابت تولید محتوا بسیار تنکاتنگ شده است پس گوگل به محتوایی اهمیت میدهد که هم ارگانیک باشد ، یعنی از جایی کپی نکرده باشید و هم اینکه نیاز مخاطب را کامل برطرف نماید.

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

این محتوای تولید شده میتواند یک مقاله در بلاگ سایت باشد ، میتواند یک ویدئو در شبکه های ویدویی مثل آپارات باشد ، یک پادکست و یا یک کلیپ در شبکه های اجتماعی باشد .

4- افزایش بازدید از سایت از طریق تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از برترین و بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی در قرن اخیر میباشد ، به جرات میتوان گفت هیچ ابزار بازاریابی توان رقابت با این قول اینترنتی گوگل را نخواهد داشت.

در این روش شما از طریق اکانت گوگل ادوردز میتوانید آدرس سایت ، متن تبلیغاتی مورد نظر ، کلمات کلیدی هدفمند خود را به گوگل ادز داده و اکانت مورد نظر را شارژ کرده و بعد برسی و تایید تبلیغ توسط گوگل آگهی شما در شبکه گوگل به نمایش در خواهد آمد این تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ میتواند در شبکه سرچ گوگل یعنی سرچ گوگل که در پی سی و گوشی تلفن همراه نمایش داده شود و یا تبلیغات اپلیکیشن شما باشد در گوگل پلی فعال شود ، یا تبلیغات بنری باشد .این نوع تبلیغات هم مشتری بالقوه روانه سایت شما خواهد کرد و به درامدزایی منجر میشود و هم ترافیک سایت را افزایش می دهد.

حتما مطالعه کنید
با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید | ادوردز 20 | راهکار ماندن در صدر گوگل؟

5- افزایش بازدید سایت از طریق تبلیغات کلیکی نیتیو

یکی از روش های افزایش بازدید طبیعی سایت تبلیغات نیتیو میباشد ، در این روش آگهی خود را در سایت های ارائه دهنده این نوع خدمات مانند  یکتانت درج نموده و سپس بعد از انتخاب پکیج مورد نظر و پرداخت هزینه های مربوطه کمپ خود را اجرا می نمائید آگهی شما در تمامی سایت های طرف قرارداد ارائه دهنده این خدمت نمایش داده میشود و با کلیک بر روی آگهی شما مخاطب به وب سایت شما منتقل میشود.

بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

این روش هم ترافیک سایت شما را افزایش میدهد و هم میتواند باعث افزایش مشتریان بالقوه شما گردد.

6- افزایش طبیعی بازدید وب سایت از طریق شبکه های اجتماعی

در عصر حاضر شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی محسوب میشود ، در حال حاضر اکثر مخاطبان در اکثر شبکه های اجتماعی دارای اکانت و صفحه مروبط به خود هستند و اکثر زمان فراغت خود را در این شبکه ها میگذرانند. بهترین روش های افزایش بازدید واقعی از سایت و افزایش سئو سایت و فروش بیشتر

پس بهترین زمان برای بازاریابی و افزایش ترافیک سایت هست ، شما میتوانید با ساختن یک کلیپ ، یک مقاله و انتشار در سایت و انتشار لینک مقاله در شبکه های اجتماعی مثل توئیتر ، لینکدین ، فیس بوک و.. ترافیک بالایی نصیب سایت خود کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله با بهترین روش های افزایش بازدید از وب سایت آشنا شدیم ، با انجام موارد بالا شما میتوانید هم ترافیک سایت را افزایش دهید و هم فروش بیشتری را تجربه کنید .امیدواریم نظرات خوب شما بتواند ما را در ارئه خدمات بهتر همراهی کند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا