مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

اهداف بازاریابی خود را با ابزارهای مفید و اتوماسیون برآورده کنید همراه نتایج | ادوردز 20

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اهداف بازاریابی خود را با ابزارهای مفید و اتوماسیون برآورده کنید همراه نتایج

اهداف بازاریابی خود را با ابزارهای مفید و اتوماسیون برآورده کنید همراه نتایج .رفتارها ، عادات و برنامه های مصرف کننده سریعتر از همیشه تغییر می کند. داده های گوگل نشان می دهد که جستجوها در ماه گذشته برای کنترل آب پاش در ایالات متحده ، معماهای مکانیکی در آلمان و طرفداران دستی مجهز در ژاپن افزایش یافته است. همگام شدن با این روندها ممکن است دشوار باشد ، به خصوص اگر همه گیری بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد.

بازاریابان بیش از هر زمان دیگری کارهای خود را انجام می دهند و زمان کمتری برای انجام آنها دارند. به همین دلیل ما در حال معرفی ابزارهای بهبود یافته و راه حل های خودکار برای کمک به شما در انجام کارها ، پاسخ به تغییرات و رشد تجارت شما هستیم.

اصولاً اتوماسیون یک ابزار پیشرفته و مفیدی است در خیلی از کارها بخصوص در تجارت و کسب و کار به کمک بشر آمده و توانسته است سرعت به کارها دهد و در بحث هرینه ها نیز توانسته است صرفه جویی قابل توجهی بنماید.

یافتن فرصت های جدید در یک بازار پویا

همراهی با تغییرات تقاضای مصرف کننده هرگز آسان نیست و به خصوص در یک بازار پویا چالش برانگیز است. صفحه پیشنهادها بهترین منبع شما برای راهنمایی شخصی  در زمان واقعی برای انطباق با این تغییرات است. با نمره بهینه سازی ، می توانید توصیه هایی را که به شما کمک می کنند فرصت های جدیدی را برای فعالیت های خود پیدا کنید ، اولویت بندی کنید.

به عنوان مثال ، توصیه های “کلمات کلیدی و هدف گذاری” یافتن روندهای جدید مرتبط با تجارت شما را برای شما آسان می کند. بیش از 16 میلیون توصیه کلمه کلیدی در تبلیغات گوگل ادز  بر اساس روند بازار است و هر روز توصیه های جدید اضافه می شود. در ماه مارس ، شرکت کالاهای مصرفی Artnaturals متوجه شد که تقاضا برای مواد ضدعفونی کننده و صابون های ارگانیک در حال افزایش است. با استفاده از توصیه های کلمات کلیدی ، آنها توانستند به سرعت تبلیغات خود را در این روندهای جدید متمرکز کنند. در نتیجه ، ماهانه بازدید سایت با نام تجاری 700 درصد افزایش یافت.

حتما مطالعه کنید
نکاتی که باعث عملکرد بهتر سئو داخلی سایت شما میشه و رتبه سایت بالا میره| ادوردز 20

اهداف بازاریابی خود را با ابزارهای مفید و اتوماسیون برآورده کنید همراه نتایج | ادوردز 20

در حال حاضر می توانید توصیه ها را در کل کمپین های خود ، در صفحه توصیه ها و در برنامه تلفن همراه Google Ads پیدا کنید. به زودی می توانید آنها را در ویرایشگر گوگا ادز نیز مشاهده کنید. ما همچنین پشتیبانی از توصیه ها و امتیاز بهینه سازی سطح کمپین را به Google Ads API اضافه کرده ایم و به زودی امتیاز بهینه سازی سطح حساب نیز ارائه می شود. با این کار بررسی ، مدیریت و عمل به مقیاس توصیه های شما حتی برای شما آسان تر خواهد شد.

با اطمینان برنامه ریزی کنید

به دلیل تغییر در رفتار مصرف کننده ، فرصتهای جدید زیادی برای رشد در جستجو بوجود آمده است. برنامه ریز عملکرد با ارائه یک برنامه عملکرد با کلیک پیش بینی شده ، تبدیل و مقادیر تبدیل بر اساس سطوح مختلف هزینه و اهداف بازگشت سرمایه ، حدس و گمان را در این فرآیند از بین می برد.

در بخش تحویل غذا ، برند کوک از برنامه ریز عملکرد برای بهینه سازی بودجه های کمپین و استفاده بیشتر از افزایش جستجو در بسته های وعده های غذایی در ماه مارس استفاده کرد. همراه با پیشنهاد هوشمند ، این برند فقط در عرض دو هفته شاهد افزایش 200 درصدی تبدیل ها بود.

به دلیل تغییر در رفتار مصرف کننده ، فرصتهای جدید زیادی برای رشد در جستجو بوجود آمده است. برنامه ریز عملکرد با ارائه یک برنامه عملکرد با کلیک پیش بینی شده ، تبدیل و مقادیر تبدیل بر اساس سطوح مختلف هزینه و اهداف بازگشت سرمایه ، حدس و گمان را در این فرآیند از بین می برد.

بهینه سازی کمپین ها در زمان واقعی

این روزها ، بازاریابان مجبورند عملکرد خود را ارائه دهند در حالی که با زمان و منابع محدودی سر و کار دارند. مناقصه هوشمند برای کمک به شما در حفظ تعادل این محدودیت ها کلیدی است. این می تواند به شما کمک کند به طور خودکار عملکرد بیشتری را از هر دلار که در هنگام آزاد کردن زمان صرف می کنید ، خارج کنید. طی چند ماه گذشته ، ویژگی های جدید پیشنهاد مناقصه را براساس بازخورد شما ایجاد کرده ایم.

حتما مطالعه کنید
اینفلوئنسر کیست؟ چطور با اینفلوئنسر شدن پولدار شویم ! | ادوردز20

در هفته های آینده ، شما می توانید استراتژی های پیشنهادی نمونه کارها را در بین حساب ها در سطح حساب مدیر ایجاد ، نظارت و مدیریت کنید. با ترکیب کمپین ها از حساب های مختلف در یک نمونه کارها ، عملکرد بیشتر در آن حساب ها آسان تر خواهد بود. به عنوان بخشی از این به روزرسانی در مناقصه نمونه کارها ، گزارش های استراتژی پیشنهاد برای استراتژی های پیشنهادی جدید بین حساب شما در دسترس خواهد بود. این گزارش ها از طریق به روزرسانی های وضعیت ، گزارش های عملکرد پیشرفته و سیگنال های برتر ، به شما چگونگی عملکرد استراتژی پیشنهاد شما را بیشتر نشان می دهند.

ارائه شفافیت بیشتر در پیشنهادات شما ، به ویژه در حال حاضر ، مهم است – بنابراین در ماه های آینده ، توضیحات مربوط به کمپین های پیشنهادات هوشمند را در دسترس شما قرار خواهیم داد. با این کار درک شما در مورد تغییر کلیک ها ، نمایش ها ، هزینه ها و تبدیل ها آسان تر خواهد بود.

در بقیه سال ، ما قصد داریم حتی بیشتر به روزرسانی های گزارش را ارائه دهیم تا اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهادات خودکار خود داشته باشیم – مانند وضعیت موجودی محدود برای حداکثر تبدیل ها و CPA هدف ، سیگنال های برتر بهبود یافته و برآورد ارزش تبدیل.

نظارت بر عملکرد برای اقدام

در یک بازار همیشه در حال تغییر ، مهم است که عملکرد خود را به طور منظم بررسی کنید. برنامه تلفن همراه گوگل ادز نظارت بر مبارزات را در زمان واقعی برای شما آسان می کند ، به شما کمک می کند از هرجایی که هستید سریع اقدام کنید. ما به نظرات شما گوش فرا داده ایم و همچنان در ویژگی های جدید سرمایه گذاری می کنیم تا برنامه را به عنوان یک همراه مفید و شخصی برای تلاش های بازاریابی خود قرار دهید.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی آنلاین | فروش چند برابری با آنلاین مارکتینگ | هزینه بازارایابی آنلاین

به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، حساب های مدیر را در برنامه تلفن همراه راه اندازی کرده ایم. این بدان معناست که شما می توانید تمام حساب های Google Ads خود را در یک مکان ، در حال حرکت مشاهده و مدیریت کنید. با استفاده از حساب های مدیر در برنامه ، اکنون می توانید:

در صفحه نمای کلی ، روندها و بینش عملکردی مربوط به همه حسابهای خود را در کل کسب و کار کشف کنید.

عملکرد را در مقیاس با نمره بهینه سازی بهبود بخشید و توصیه ها را برای همه حساب های خود اولویت بندی کنید.

اهداف بازاریابی خود را با ابزارهای مفید و اتوماسیون برآورده کنید همراه نتایج | ادوردز 20

کمپین ها را مدیریت کنید و عملکرد را در بین حساب های خود مقایسه کنید.

از اعلان های فشار برای کنترل همه حساب های خود ، در هر کجا که هستید استفاده کنید.
AGY47 ، آژانس مستقر در انگلیس ، بیش از دو ساعت در هفته با استفاده از برنامه تلفن همراه صرفه جویی در هزینه ها برای بررسی عملکرد ، ایجاد پیشرفت ها و سازماندهی حساب های خود در حال حرکت انجام داد. همانطور که سارا ویلیامز ، رئیس بازاریابی پولی AGY47 ، اظهار داشت: “ما هرگز با برنامه تلفن همراه Google Ads یک ضربان را از دست نمی دهیم.”

برنامه تلفن همراه گوگل ادز  را اکنون در Android یا iOS بارگیری کنید.

نگاه به جاده پیش رو

تا پایان سال ، ما همچنان پیشرفت هایی را ارائه خواهیم داد که به شما کمک می کند عملکرد خود را در این محیط پویا تطبیق دهید و عملکرد خود را افزایش دهید. همچنین می توانید با بروزرسانی این برنامه همراه باشید تا با بینش ها و ویژگی های جدیدی که می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی شما کمک کند ، آشنا شوید. لطفا برای ادامه بازخورد خود در حالی که با یکدیگر شریک هستیم تا مسیر پیش رو را طی کنیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا