مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید | ادوردز 20 | راهکار ماندن در صدر گوگل؟

زمان مطالعه: 10 دقیقه

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

نماش در صدر گوگل با نکاتی مهمی در خصوص سئوی ارگانیک و ادوردز و گوگل مپ

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید . با این روش ها و ترفندها می توانیم چون نگینی بر صدر گوگل بدرخشیم. این روش ها احتیاج به آموختن و یاد گرفتن علمی و عملی دارد که در ذیل به آن خواهیم پرداخت. اگر مشاغلی را اداره می کنید ، هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص ، احتمالاً می خواهید در بالای گوگل ظاهر شوید.
به عنوان مثال ، اگر شما یک لوله کش در تهران هستید ، ممکن است بخواهید وقتی افراد به دنبال “لوله کش در نزدیکی من” یا “لوله کش لندن” هستند ، ظاهر شوید. اکثر افراد بر روی اولین نتیجه کلیک می کنند ، بنابراین ظاهر شدن در بالا معمولاً به معنای بازدید ، هدایت و مشتری بیشتر است.

اما دقیقاً چطور اینجا بالاتر از رقابت ظاهر می شوید؟

فقط این نمودار جریان را دنبال کنید:

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

مطمئن نیستید که هر یک از این چهار احتمال چگونه است؟

این یک صفحه سریع تقلب است:

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اگر به انتهای نمودار جریان رسیده اید ، لیست ویژگی های صفحه‌ی نمایش نتایج موتورهای جستجو ما را بررسی کنید. هنوز هم ممکن است راهی برای نشان دادن درست در بالا وجود داشته باشد.

در غیر این صورت ، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید تا مستقیماً به دستورالعمل بروید:

چگونه می توان با تبلیغات به بالای گوگل رسید

اگر تبلیغات همان چیزی است که در بالای نتایج برای کلمه کلیدی مورد نظر خود مشاهده می کنید ، تنها راه برای نشان دادن درست در بالای گوگل پرداخت هزینه تبلیغات گوگل  است.

چطور؟ فقط برای تبلیغات گوگل ثبت نام کنید و یک کمپین جستجو را اجرا کنید.

تبلیغات جستجوی گوگل بر اساس پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کار می کنند. به این معنی که شما کلمات کلیدی را که می خواهید در گوگلنشان داده شوند پیشنهاد دهید. اگر یک لوله کش در لندن هستید ، می توانید کلمات کلیدی مانند “لوله کش در لندن” و “لوله کش نزدیک من” را پیشنهاد دهید.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

همچنین می توانید هدف گذاری جغرافیایی را اضافه کنید ، بنابراین برای افرادی که در مکانی که تجارت شما فعالیت نمی کند زندگی می کنند ، تبلیغ نمی کنید.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

فقط بدانید که پیشنهاد قیمت یک کلمه کلیدی به این معنی نیست که شما همیشه در بالای بلوک تبلیغات ظاهر می شوید. اگر افراد دیگر مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای یک کلیک باشند ، این احتمال وجود دارد پایین تر از آگهی رقیب قرار گیرید.

همچنین بسیار مهم است که صفحه مقصد و کپی آگهی شما با کلمه کلیدی مورد نظر شما همسو شود. نمره کیفیت گوگل به شما اطلاعاتی در این مورد می دهد. به گفته گوگل ، “نمره های بالاتر کیفیت معمولاً منجر به کاهش هزینه ها و موقعیت های بهتر تبلیغات می شود.”

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

امتیاز کیفیت (QS) در گوگل ادز .

گفته شد ، اگرچه تبلیغات یک روش خارق العاده برای سریع نشان دادن  آگهی ها در بالای گوگل است ، اما برای بازی 100٪ پرداخت می شود. ثانیه ای که دیگر پمپاژ پول به فعالیت های خود را متوقف می کنید ، ثانیه دیگر در بالای گوگل ظاهر نمی شوید.

همچنین درست است که نتایج ارگانیک ممکن است بیشتر از تبلیغات کلیک کنند ، بنابراین قرار گرفتن در موقعیت یک با یک تبلیغ همیشه با کلیک های بیشتر برابر نیست. به این دلیل که اکثر افراد ترجیح می دهند روی نتایج ارگانیک کلیک کنند.

به عنوان مثال ، اگر “V-P-N  را جستجو کنیم ، چهار تبلیغ در بالای نتایج مشاهده می کنیم:

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اما اگر این کلمه کلیدی را در Ahrefs ’Keywords Explorer بررسی کنیم ، فقط 19٪ کلیک به نتایج پرداختی می رود. بیشترین کلیکها روی نتایج جستجوی ارگانیک (غیرپرداختی) در پایین صفحه است.

حتما مطالعه کنید
راهنمای کامل تبلیغات | معرفی تمامی روش های تبلیغات | بهترین روش تبلیغات| ادوردز 20

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اگر این مورد برای کلمه کلیدی مورد نظر شما برای جستجوی ترافیک جستجو باشد ، ممکن است ارزش سرمایه گذاری به جای سئو یا در کنار PPC را داشته باشد.

چگونه می توان با سئوی محلی به بالای گوگل رسید

اگر افراد هنگام جستجوی مشاغل محلی کلمه کلیدی شما را جستجو کنند ، شما اغلب “بسته نقشه” را در بالای نتایج مشاهده خواهید کرد.

برخلاف بیشتر نتایج جستجو ، لیست های بسته نقشه شما را به لیست گوگل برای کسب و کار من و نه وب سایت آنها می برد.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

گوگل برای کسب و کار من یک لیست تجاری رایگان از گوگل است. این مکانی است که می توانید تمام جزئیات ضروری مربوط به کسب و کار خود را لیست کنید: زمان شروع کار ، آدرس ، شماره تلفن ، وب سایت و موارد دیگر. همچنین در جایی است که مشتریان می توانند نظرات خود را بگذارند.

اگر می خواهید در نتایج بسته نقشه گوگل ظاهر شوید و لیست گوگل برای کسب و کار من ندارید ، این اولین درگاه تماس شما است.

با این حال ، اکثر مشاغل فقط با ثبت نام در گوگل برای کسب و کار من قادر به رتبه بندی در اینجا نخواهند بود. هدف گوگل رتبه بندی “بهترین” ، قابل اعتمادترین مشاغل محلی در “بسته نقشه” است ، بنابراین شما باید از روشهای محلی سئو استفاده کنید تا بیشترین شانس را برای نشان دادن داشته باشید.

می توانید در راهنمای کامل ما در مورد SEO محلی بیشتر بدانید ، اما اصول اولیه این موارد عبارتند از:

لیست Google My Business خود را بهینه کنید.
نقل قول های محلی با کیفیت بالا ایجاد کنید.
نظرات بیشتری را از مشتریان دریافت کنید.
پیوندهایی به صفحات مهم ایجاد کنید.

چگونه می توان با بریدن قطعه ویژه در بالای گوگل قرار گرفت

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید .قطعه های ویژه جعبه هایی هستند که در بالای نتایج جستجو برای برخی از کلمات کلیدی نشان داده می شوند. آنها یک قطعه کوتاه و مرتبط را از یکی از صفحات دارای رتبه برتر نشان می دهند.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اگر قبلاً در صفحه اول برای یک پرس و جو با یک قطعه ویژه در بالا رتبه بندی کرده اید ، ممکن است با کمی جستجوگر جستجو در صفحه بتوانید آن موقعیت را بدست آورید.

می توانید موقعیت رتبه بندی فعلی خود را در گوگل یا با جستجوگر رتبه بندی رایگان Ahrefs بررسی کنید. فقط کلمه کلیدی ، کشور و دامنه خود را وارد کنید.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

SIDENOTE بهتر است از یک ابزار بررسی رتبه استفاده کنید زیرا نتایج جستجوی گوگل اغلب براساس سابقه مرور ، موقعیت مکانی و سایر عوامل شخصی سازی می شوند. استفاده از رتبه سنج این تعصب را از معادله حذف می کند و به شما درک دقیق تری از موقعیت واقعی رتبه بندی در کشور هدف خود می دهد.
از آنجا ، با فرض اینکه شما در 10 رتبه برتر قرار می گیرید ، این امر اطمینان از بهینه بودن صفحه شما برای قطعه است.

ما در اینجا این روند را با جزئیات بیشتری توضیح می دهیم ، اما اصول آن کاملاً ساده است.

ابتدا مطمئن شوید که صفحه شما اطلاعاتی را که گوگل می خواهد در قطعه نشان دهد ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر به قطعه ویژه کلمه کلیدی “مهمان وبلاگ نویسی” نگاه کنیم ، می بینیم که این یک تعریف است.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

راهنمای ما برای وبلاگ نویسی مهمان در موقعیت 7 قرار دارد ، اما چون اصطلاح را در صفحه تعریف نکردیم ، احتمالاً برنده شدن قطعه برای ما غیرممکن است. برای واجد شرایط بودن ، باید تعریفی بنویسیم و به صفحه اضافه کنیم.

حتما مطالعه کنید
4 نکته اساسی برای حسابرسی حسابهای گوگل ADS چیست؟ منظور از مشتری هدف چیست؟ ادوردز 20

دوم ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات در قالبی است که گوگل ترجیح می دهد. این بسته به کلمه کلیدی متفاوت است. برای “وبلاگ نویسی مهمان” ، قطعه یک پاراگراف کوتاه است. برای “چگونگی انجام بازاریابی وابسته” ، این یک لیست شماره دار است.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

چگونه می توان با SEO به بالای گوگل رسید

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید .اگر نتایج ارگانیک “پیوند آبی” را در بالای گوگل مشاهده می کنید ، باید در سئو سرمایه گذاری کنید.

به عنوان یک نقطه شروع ، این به معنای توجه به بهترین روشهای جستجوگرها و داشتن سایتی است که:

موبایل پسند
بارگیری سریع
استفاده آسان (ناوبری روشن ، UX خوب و غیره)
امن (به عنوان مثال ، HTTPS نه HTTP)
خوش ساخت
بدون سایر مشکلات فنی SEO.
با این حال ، به ندرت بهترین شیوه ها و بهینه سازی ها برای قرار گرفتن در جایگاه برتر کافی خواهد بود. اگر اصول اولیه را پوشش داده اید و هنوز در هیچ کجا دیده نمی شوید ، از این نمودار عبور کنید:

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

ما نحوه اجرای این فرآیند را از ابتدا تا انتها در راهنمای رتبه بندی در صفحه اول گوگل توضیح می دهیم ، اما در اینجا یک نسخه ساده برای شروع وجود دارد:

رقابت را بررسی کنید
صفحه خود را با هدف جستجو تراز کنید
موضوع را به طور کامل پوشش دهید
بک لینک با کیفیت بالا بسازید
پیوندهای داخلی اضافه کنید

مرحله 1. رقابت را بررسی کنید

رتبه بندی در گوگل یک بازی تک نفره نیست. هر رتبه بندی سایت در صفحه اول رقیب شماست. برای رسیدن به مکان شماره یک ، باید از آنها پیشی بگیرید. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید بررسی قدرت رقابت نسبت به وب سایت خود است.

برای انجام این کار ، در صفحه اول کلمه کلیدی خود را جستجو کنید و کره چشم را با کالیبر سایت ها جستجو کنید.

اگر این کار را برای کلمه کلیدی “لباس خواب زنانه” انجام دهیم ، مارک های بزرگی مانند کهلز ، تارگت و آمازون تحت سلطه نتایج برتر قرار می گیرند.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

تا زمانی که شما برند بزرگی هم نباشید ، احتمالاً بالاتر از رتبه بندی این سایت ها بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

برای کلمه کلیدی مانند “لباس خواب زنانه بلند” ، همه چیز امیدوار کننده تر به نظر می رسد. چند مارک کمتر شناخته شده در صفحه اول وجود دارد که حتی یک مارک کوچک دارای رتبه # 1 است.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اگر در این مرحله همه چیز دشوار به نظر می رسد ، احتمالاً بهترین کار این است که کلمه کلیدی دیگری را دنبال کنید – حداقل اگر می خواهید شانس رتبه بندی کوتاه مدت تا میان مدت را داشته باشید.

مرحله 2. صفحه خود را با هدف جستجو تراز کنید

قصد جستجو دلیل پرسش جستجوگر است. به عنوان مثال ، اگر “نکات وبلاگ نویسی” را جستجو کنید ، متوجه می شوید که همه صفحات دارای رتبه بندی بالا لیست های نامنظم راهنمایی هستند.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

قصد جستجو دلیل پرسش جستجوگر است. به عنوان مثال ، اگر “نکات وبلاگ نویسی” را جستجو کنید ، متوجه می شوید که همه صفحات دارای رتبه بندی بالا لیست های نامنظم راهنمایی هستند.

برای داشتن بهترین شانس برای رتبه بندی در بالای Google ، باید نوع محتوایی را که افراد به دنبال آن هستند ایجاد کنید. این کار را می توانید با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خود و شناسایی سه C هدف جستجو انجام دهید:

نوع محتوا: آیا صفحات دارای رتبه برتر بیشتر پست های وبلاگ ، صفحات محصول ، صفحات دسته بندی محصولات یا صفحه های فرود هستند؟
قالب محتوا: آیا صفحات دارای رتبه برتر بیشتر راهنماهای راهنما ، آموزش گام به گام ، لیست لیست ها ، نظرات ، بررسی ها ، مقایسه ها یا موارد دیگر هستند؟
زاویه محتوا: آیا یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد غالب وجود دارد که توسط صفحات دارای رتبه برتر استفاده شود؟ (به عنوان مثال ، برای مبتدیان ، در سال 2020 و غیره)

حتما مطالعه کنید
بازاریابی آنلاین | فروش چند برابری با آنلاین مارکتینگ | هزینه بازارایابی آنلاین

مرحله 3. موضوع را به طور کامل پوشش دهید

گوگل می خواهد صفحاتی را رتبه بندی کند که مواردی را که جستجوگران می خواهند بدانند را پوشش می دهد. اما از کجا می دانید چه سوالات و زیرمجموعه هایی از نظر گوگل برای این کلمه کلیدی مهم است؟

بهترین نقطه شروع ، صفحات با بالاترین سطح کره چشم برای اشتراکات است. به عنوان مثال ، سه صفحه با رتبه برتر “رژیم پالئو” همه در مورد غذاهای مصرفی صحبت می کنند. این به ما می گوید که این احتمالاً چیزی است که اکثر افرادی که به دنبال این کلمه کلیدی هستند می خواهند بدانند.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

همچنین می توانید برای یافتن کلمات کلیدی رایج ، چند صفحه با رتبه برتر را به ابزار محتوای شکاف Ahrefs متصل کنید. فقط URL های صفحه را وارد کنید و قسمت پایین را خالی بگذارید.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اگر این کار را برای سه صفحه با رتبه برتر “رژیم پالئو” انجام دهیم ، صدها کلمه کلیدی مشترک وجود دارد. در حالی که بسیاری از آنها فقط روشهای مختلف جستجو برای همان چیزها مانند “رژیم پالئو” و “رژیم پارینه سنگی” هستند ، چند کلمه کلیدی وجود دارد که نشان دهنده زیرموضوعات مانند “رژیم پالئو چیست” ، “غذاهای رژیم پالئو” و “چرا پالئو برای شما بد است. “

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اگر بخواهید در ردیف “رژیم غذایی سرخپوشان” قرار بگیرید ، شایسته خواهد بود که در مورد این موارد صحبت کنید.

مرحله 4. ایجاد بک لینک با کیفیت بالا

بک لینک فاکتور مهم رتبه بندی است. گوگل در اینجا در مورد آنها صحبت می کند ، و ما همچنین در مطالعه بیش از یک میلیارد صفحه رابطه مثبت مثبت بین بک لینک ها و ترافیک ارگانیک را پیدا کردیم.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

اما از کجا می دانید برای رتبه بندی در بالای گوگل به چند بک لینک نیاز دارید؟

کلمه کلیدی خود را به جستجوگر SERP رایگان Ahrefs وصل کنید و ببینید چند دامنه به صفحه بالاترین رتبه پیوند دارند.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

فقط بدانید که همه چیز در مورد کمیت نیست. شاید بتوانید از صفحه ای با تعداد زیادی پیوند متوسط تنها با چند پیوند با کیفیت بالاتر پیشی بگیرید. در این ویدئو بیشتر بیاموزید.

مرحله 5. پیوندهای داخلی را اضافه کنید

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید .پیوندها تنها راه تقویت “اقتدار” بودن یک صفحه وب نیست. پیوندهای داخلی مرتبط از سایر صفحات سایت شما نیز کمک می کند. اگر فکر می کنید به اندازه کافی بک لینک با کیفیت بالا ساخته اید و هنوز رتبه اول را پیدا نکرده اید ، ارزش افزودن چند پیوند داخلی را دارد.

چگونه می توانید فرصت های ارتباط داخلی مرتبط را پیدا کنید؟ فقط سایت گوگل : کلمه کلیدی yourwebsite.com برای یافتن صفحاتی در سایت خود که کلمه کلیدی یا عبارت را ذکر می کنند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهیم پیوندهای داخلی مرتبط را به لیست بررسی SEO خود اضافه کنیم ، می خواهیم سایت: ahrefs.com “seo checklist” را جستجو کنیم.

با ترفند های زیر در صدر گوگل قرار گیرید

می بینید که این پست شامل عبارت “SEO checklist” است اما به جایی پیوند نمی خورد. این یک فرصت عالی برای اضافه کردن یک پیوند داخلی به پست وبلاگ ما است.

نتیجه گیری

بالا بردن جستجوی گوگل به ندرت کار ساده ای است ، اما علم موشک نیز نیست. شما فقط باید بفهمید که ابتدا چه نوع نتایج نشان داده می شود و تلاش کنید تا وب سایت شما در آنجا نمایش داده شود.

منبع : ahrefs

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا