مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

با گزارش گوگل adsآشنا شوید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با گزارش های گوگل ادز هدفمند کمپ تبلیغاتی خود را مدیریت کنید

زمانی که یک کمپین را در گوگل ادوردز ایجاد می کنید، باید عملکرد آگهی خود را ارزیابی کنید. به این جهت یک سیستم شمارش و تجزیه تحلیل در دسترس شما قرار داده می شود که در گوگل ادز می توانید از آن استفاده داشته باشید. به طور کلی می توان گفت که این ابزار می تواند برای گزارش های مختلف مورد استفاده باشد و شما می توانید با استفاده از این قابلیت در گوگل ادز عملکرد بسیار بهتری را داشته باشید. همچنین شما می توانید با استفاده از این گزارش تعداد کلیک ها را داشته باشید. اما چطور می توانید از این قابلیت استفاده داشته باشید؟ در ابتدا باید بدانید که این مسئله برای شما با 15 تا 30 دقیقه گزارش گیری در هفته رایگان خواهد بود و همچنین به شما کمک می کند تا تصمیمات درستی را بتوانید در مورد ادامه روند کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید. باید بدانید که این عملکرد برای شما بسیار مفید خواهد بود و شما می توانید بهترین کارایی را با استفاده از این قابلیت داشته باشید.

بگذارید نگاهی به کمپینی که چند هفته پیش برای شرکت در یک مشاور املاک ایجاد شده است داشته باشیم. این کمپین تبلیغاتی برای صاحبان املاک مورد استفاده بود و می توانستند با استفاده از سایت به صورت کاملا آنلاین خانه خود را اجاره بدهند و هزینه اجاره را به صورت آنلاین دریافت کنند. با استفاده از این کمپین ما می توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و شما می توانید مشاهده کنید که با گزارش گیری می توانیم عملکرد مستاجر را بهتر مشاهده کنیم.

حتما مطالعه کنید
نوشتن آگهی متنی شما

گوگل ادوردز

چطور می توانیم گزارش گیری داشته باشیم؟

به طور کلی می توان گفت که در بالای صفحه داشبورد کاربری گوگل ادز به شما این قابلیت داده می شود و شما می توانید گراف های مورد استفاده در این زمینه را فعال سازی کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از ستون ها و غیره بهترین عملکرد را داشته باشید. همچنین موضوعات مربوط به تبلیغات از دیگر ویژگی های در دسترس شما می باشد و شما می توانید با استفاده از مقایسه متغیر ها به بهترین نتیجه دسترسی داشته باشید. همچنین گزینه هایی مانند Performance و همچنین Impressions می توانند به شما کمک کنند تا بدانید که در واقع کدام آگهی های شما در یک کمپین تبلیغاتی گوگل توانسته اند عملکرد بهتری برای شما داشته باشند. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه های مختلف گزارشات دقیقی را دریافت کنید که در ادامه روند کسب و کار شما دارای تاثیر بسیار زیادی می باشند. پس بهتر است که به درستی از این قابلیت ها استفاده کنید.

گزارش گیری از گوگل ادوردز

استفاده از گزارش و دریافت نکات کلیدی در مورد کمپین تبلیغاتی

باید بدانید که با استفاده از گزارش ها در یک کمپین تبلیغاتی می توانید عملکرد کلی کسب و کار خود را سنجش کنید و همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی هر گزینه عملکرد بهتری داشته باشید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید، بهتر است که نرخ CTR را بررسی کنید که در واقع نرخ کلیک خور کمپین تبلیغاتی شما را نمایش می دهد. به طور کلی می توان گفت که بالاترین نرخ کلیک باید ده درصد و کمترین باید چهار درصد باشد تا بتوانیم به کمپین تبلیغاتی، به عنوان یک کمپین موفق نگاه کنیم. باید در نظر داشته باشیم که با استفاده از نمایش برگه ها می توانیم عملکرد خود را بهتر کنکیم و همچنین شما می توانید با مشاهده عملکرد کمپین خود، تصمیم گیری بهتری برای جهت دهی کسب و کار خود به سمت و سویی مشخص داشته باشید. این ویژگی ها در کل می توانند به شما کمک کنند تا عملکرد خود را بهبود بخشید و در نهایت می توانید از آگهی های مربوط به کسب و کار خود استفاده داشته باشید که این قابلیت ها در گزارش های گوگل به شما نمایش داده می شوند.

حتما مطالعه کنید
ایده گرفتن کلمات کلیدی با استفاده از Keyword Planner

ویژگی های گوگل ادز

چطور می توانم کسب و کار خود را با استفاده از گزارش ها بهبود بخشم؟

به طور کلی می توان گفت که برداشت ها از CTR و CPC یک کمپین تبلیغاتی که در گزارش گوگل به شما نمایش داده می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می توانید از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که می خواهید یک کمپین موفق برای دفعه بعد داشته باشید، دسترسی به امکان گزارش گیری در گوگل دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما می توانید با استفاده از تبلیغاتی که انجام می دهید، عملکرد خود را بهبود بخشید. استفاده از ستون ها و منو های اضافه را نباید از یاد ببرید و باید به گزینه های مختلفی که در یک گزارش به شما نمایش داده می شود اهمیت دهید تا در نهایت بتوانید بهترین عملکرد را در کسب و کار خود داشته باشید. با توجه به نکات گفته شده می توان گفت که کسب و کارهای اینترنتی می توانند با استفاده از این ویژگی بهترین عملکرد را داشته باشند. اعمال یا برداشتن فیلترها می توانند برای شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند تا در نهایت بتوانید به بهترین شیوه ممکن عمل کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید، می توانید با کارشناسانی که در این خصوص فعالیت می کنند نیز در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

امکان گزارش گیری از گوگل ادز

کلام آخر

امروزه استفاده از کمپین های تبلیغاتی در گوگل با رشد بسیار زیادی همراه بوده است و شما می توانید با استفاده از امکان گزارش گیری در گوگل به بهترین نتایج دسترسی پیدا کنید. در صورتی که سوالی در خصوص استفاده از کمپین های تبلیغاتی داشته باشید و می خواهید با این کمپین ها بیشتر آشنا شوید، این مقاله می تواند برای شما مفید واقع شود. در این مقاله ما به شما در زمینه امکان گزارش گیری از گوگل صحبت کرده ایم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید نیز می توانید با کارشناسانی که در این خصوص فعالیت می کنند در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید تا در نهایت بتوانید بهترین نتیجه را از گزارش بگیرید و برای کمپین های تبلیغاتی دیگر در گوگل ادز خود را آماده سازید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا