دسته‌بندی نشدهمقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری ادوردزگوگل

زمان مطالعه: 6 دقیقه

پیش از شروع آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز باید بدانید که، در هنگام جست و جو در گوگل می توانید پیشنهادهای این موتور جست و جو را به راحتی مشاهده کنید و با استفاده از آنها می توانید به نتایج خوبی دست یابید، اما اگر مدیر یک وب سایت هستید می توانید با استفاده از گوگل ادوردز اقدام به ایجاد این کلمات پیشنهادی با ایجاد حساب گوگل ادوردز می باشید که می توانید به راحتی تبلیغات کلیکی خود را در این سایت بهبود داده و با افزایش ورودی گوگل خود را در نتایج ابتدایی گوگل ثبت نمایید.

موضوع مهم در کسب و کارهای اینترنتی و افزایش فروش و یا دیده شدن  می تواند نمایش دادن سایت در رتبه های اول گوگل باشد، اما به دلیل بزرگ بدون و داغ بودن بازارهای کسب و کار اینترنتی راه رسیدن به نتایج اول گوگل بسیار سخت و زمان بر خواهد بود، در نتیجه گوگل با ارائه سرویس گوگل ادوردز به کاربران اجازه می دهد تا خود را در بخش های تبلیغاتی به نمایش گذاشته و به کاربران اجازه نمایش دادن محصولات شما را می دهد.بدین منظور داشتن یک حساب کاربری برای گوگل ادوردز بسیار مهم می باشد، قبل از شروع آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز، ابتدا باید با نحوه کارکرد این برنامه آشنا شوید.

گوگل ادوردز چیست و چگونه به سئو کمک می کند؟

یک سرویس آنلاین تبلیغاتی گوگل می باشد که کاربران می توانند از طریق آن با پرداخت هزینه های مختلف اقدام به نمایش محصولات خود در صفحات اول گوگل کرده و به کاربران خود میل و رغبت برای بازدید وب سایت خود را افزایش دهند.

حتما مطالعه کنید
شرایط جستجو، نتایج نظر سنجی در بازار و گزارشات موقعیت مکانی کاربر 33#

این نتایج در سمت راست صفحات مورد نظر و یا در بخش پایانی آن مانند یک تبلیغات محدود متنی ایجاد می شود که البته این موضوع در سال های جدید بسیار بهبود یافته و روش های جذابی برای استفاده از آن وجود دارد.

باید گفت گوگل توانسته در سال 2011 حدود 96 درصد از درآمد خود را از این بخش تامین کند. بدین ترتیب مدیران کسب و کارهای مختلف می توانند با پرداخت هزینه های اندک، محصولات خود را به کاربران مختلف در صفحات اول گوگل نمایش داده و از آن طریق بتوانند کسب و کار خود را ارتقاء دهند.

بیشتر اوقات پیش آمده تا افراد به دلیل راه اندازی کسب و کار خود و یا وجود مشکلات فراوانی هرگز نتوانند به صفحات اول گوگل برسند، که این موضوع باعث کاهش مشتری و نبود مشتری های دقیق و درست می باشد که هرکدام می تواند مشکلات زیادی را پدید آورد. اما این روش به مدیران این اجازه را می دهد تا با افزایش CTR کلمات کلیدی مورد نظر خود رقابتی را با غول های تجاری صفحه اول گوگل آغاز نمایند.

آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز

در آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز، برای ورود به حساب کاربری خود در گوگل ادوردز به آدرس زیر رفته و با یک صفحه مانند تصویر پایین مواجه خواهید شد.

فقط توجه کنید که در آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز، برای ورود نیاز به آی پی غیر ایرانی دارید که می توانید با روش های مختلف آن را پیدا کرده و از آن طریق وارد صفحه مورد نظر خود شوید و بعد از ورود به صفحه یک کد 6 رقمی به گوشی شما ارسال خواهد شد و شما باید آن را در کادر مورد نظر وارد کرده تا بتوانید به گوگل ادوردز دسترسی کامل داشته باشید.

حال بعد از زدن دکمه Continue وارد صفحه تایید ایمیل خود می شوید که با استفاده لینک ارسالی به ایمیل می توانید اکانت خود را فعال نمایید و وارد آن شوید. بدین منظور به ایمیل خود رفته و این ایمیل را از طریق بخش اصلی و یا اسپم خود مشاهده و فعال کنید.

حتما مطالعه کنید
برای اثر بخش بودن گوگلADS ، مشتریان خود را مشخص کنید.

بعد از ورود به گوگل ادوردز، همانند آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز، حال می توانید به راحتی و با خیالی کاملا آسوده سایت خود را به گوگل معرفی کرده و براساس نیازهای خود تبلیغات بر روی کلمات کلیدی مورد نظر خود شروع نمایید، البته باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکان گوگل باید حساب خود را شارژ کرده و با استفاده از هزینه های مالی این کار را انجام دهید که در بخش های بعدی آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز به صورت مفصل به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

استفاده از کلمه کلیدی در آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز

بعد از ورود به صفحه گوگل ادوردز حال می توانید به راحتی از طریق منوهای بالای صفحه اقدام به شارژ حساب خورد و از طریق دکمه قرمز رنگ keywords اقدام به ایجاد تبلیغ بر روی کلمه کلیدی مورد نظر خود نمایید. بدین منظور بر روی آن کلیک کرده و در صفحه باز شده به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید، فقط توجه داشته باشید که تنظیمات صحیح این بخش می تواند بسیار به بهبود سایت شما کمک کند و با تنظیمات اشتباه هزینه های خود را به راحتی از دست خواهید بود، به همین دلیل از یک سئو کار حرفه ای و بسیار کارآمد کمک گرفته و حرفه ای کار خود را آغاز کنید.

C:\Users\007\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\243567865432.png

در ادامه آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز، حال بعد از ایجاد کلمه کلیدی مورد نظر خود میتوانید قوانین خاصی را برای آن در نظر بگیرید، مثلا می توانید به راحتی نرخ CTR را برای کلمه کلیدی مورد نظر را مشخص کرده و با استفاده از آن شرط پایان کار را به سیستم گوگل ادوردز اعلام کنید، ویا با ایجاد تاریخ نمایش تبلیغات های خود را در بازه ی زمانی خاصی ایجاد نمایید.

حتما مطالعه کنید
ادوردز گوگل و تعیین انتظارات واقع بینانه

بدین منظور می توانید از بخش Create Roll  استفاده کنید و این قوانین را به راحتی و براساس نیاز خود ویرایش نمایید.

ایجاد بخش تبیلغات گروهی در آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز

همچنین در آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز، اگر دارای کلمات کلیدی بسیار زیادی هستید که به صورت کامل هم معنی می باشند، می توانید به راحتی از طریق ایجاد یک کمپین آنها مشخص کرده و با استفاده از گوگل ادوردز به راحتی تبلیغات های خود را در این زمینه انجام دهید و به کاربران خود که با کلمات کلیدی مشابه، مانند حوزه کسب و کار وب سایت شما نیز نمایش داده شود، که این امر باعث بهبود سئو نیز می شود.

حال بعد از تنظیم و ذخیره این بخش با کادری بزرگ مواجه خواهید شد که می توانید به راحتی کلمات کلیدی مشابه و مورد نظر خود را وارد نمایید تا گوگل براساس آنها اقدام به تبلیغ صفحه شما نماید.

C:\Users\007\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2435675432.png

همچنین با استفاده از بخش های مختلف دیگر گوگل ادوردز می توانید راههای دیگر تبلیغاتی را شناخته و بر اساس آموزش های حرفه ای سئو کاران در دنیا می توانید استفاده کرده و بخش های مختلفی همچون گروه کلمات کلیدی، کمپین، اضافه کردن کلمه کلیدی خاص، اقدام به تبلیغات کرده و کسب و کار خود را بسیار رونق ببخشید و با استفاده از آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری گوگل ادوردز به راحتی می توانید نیازهای سئو خود را پیدا کرده و با بهبود آنها خود را در صفحات اصلی گوگل جای دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا