رپرتاژ

تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات

زمان مطالعه: 6 دقیقه

 

تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات

تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات چیست ؟ بسیاری از بازاریابان و مشاغل اغلب مزایای طراحی پوستر تبلیغاتی را نادیده می‌گیرند یا دست‌ کم می‌گیرند. وقتی از پوستر برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می‌کنید، کسب‌وکار شما می‌تواند ارزش بازاریابی زیادی داشته باشد. درحالی‌ که کانال‌های بازاریابی جدیدتر مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات پرداخت به‌ ازای کلیک و بازاریابی ایمیلی فرایندی است که اکثر آژانس‌ها ارائه می‌دهند، یک پوستر تبلیغاتی حرفه‌ای طراحی و چاپ شده هنوز هم می‌تواند مزایای بسیاری را برای مشاغل کوچک و بزرگ فراهم کند. در ادامه از آژانس تبلیغات نکسوس به بررسی تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید!

چرا طراحی پوستر تبلیغاتی مهم است؟

تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات | آژانس تبلیغات نکسوس

طراحی پوستر تبلیغاتی می‌توانند ابزار بسیار مؤثری برای تبلیغ یک محصول، خدمات یا رویداد باشند. پوسترها یک رسانه بصری هستند که می‌توانند به‌سرعت توجه مخاطب هدف را به خود جلب کنند، اطلاعات کلیدی را منتقل کنند و تأثیری ماندگار بگذارند. یکی از مزایای اصلی پوسترها این است که می‌توانند بسیار هدفمند باشند. پوسترها را می‌توان در مکان‌های خاصی مانند بیلبوردها، ویترین مغازه‌ها یا وسایل نقلیه عمومی قرارداد، جایی که احتمالاً توسط مخاطبان مربوطه دیده می‌شود. قیمت طراحی پوستر تبلیغاتی بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند به طور مؤثرتری نسبت به استفاده از یک‌شکل عمومی‌تر تبلیغات به مشتریان هدف خود با قیمت بسیار مطلوب‌تر دست یابند.
طراحی پوستر تبلیغاتی نیز گزینه‌ای مقرون‌ به‌ صرفه برای مشاغل هستند. تولید آنها نسبتاً ارزان است و می‌توانند برای مدت طولانی نمایش داده شوند، به این معنی که می‌توانند با هزینه نسبتاً کم به تعداد زیادی از مردم دسترسی پیدا کنند. این باعث می‌شود آنها گزینه خوبی برای مشاغل کوچک یا کسانی که دارای بودجه هستند باشند. یکی دیگر از مزایای استفاده از پوستر این است که می‌تواند بسیار خلاقانه و چشمگیر باشد. طراحی پوستر تبلیغاتی می‌توانند از رنگ‌های روشن، فونت‌های برجسته و تصاویر چشم‌نواز برای جلب‌توجه مشتریان بالقوه استفاده کنند.

تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات چیست؟

طراحی پوستر تبلیغاتی آژانس تبلیغات نکسوس  تمی‌تواند ابزاری بسیار دقیق برای تبلیغات باشد. این پوسترها می‌توانند بسیار هدفمند باشند و کسب‌وکارها را قادر می‌سازند تا به طور مؤثرتری به پایگاه مشتریان هدف خود دست یابند. این عوامل باعث به‌صرفه شدن هزینه طراحی پوستر تبلیغاتی  برای کسب‌وکارهای کوچک می‌شود. آنها همچنین یک رسانه خلاق و چشمگیر هستند که می‌توانند تأثیری پایدار بر مشتریان بالقوه داشته باشند. پوسترها همچنین توانایی ایجاد حس اجتماع و تعامل بین مخاطبان را دارند. همچنین در ادامه به تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات خواهیم پرداخت.

1. به طور مداوم نمایش داده می شوند.

به‌جای ایجاد یک پست رسانه اجتماعی مدفون در دریایی از رقبا، چرا یک پوستر ایجاد نکنید؟ این واقعیت که این پوسترها همیشه قابل‌مشاهده هستند باعث می‌شود که آنها نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر باشند. وقتی مشتریان چیزی ملموس مانند یک بروشور با طراحی خوب برای تبلیغات می‌بینند، آن را معتبرتر از یک تبلیغ آنلاین می‌یابند.

2. پوستر ها نسبت به سایر گزینه های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر هستند

برخلاف هزینه‌های مداوم بازاریابی دیجیتال، طراحی پوستر تبلیغاتی هزینه‌ ای است که یکبار انجام می‌شود. بسیاری از مصرف‌کنندگان از دیدن تبلیغات دیجیتال خسته می‌شوند، زیرا اغلب در معرض آنها قرار می‌گیرند؛ در عوض ممکن است با یک پوستر خوب طراحی شده احساس آرامش کنند و جذب شوند.

3. پوسترها برند شما را می‌ سازند

تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات زمانی نمایان می‌شود که وقتی پوسترها دارای رنگ‌ها و آرم‌های مختص کسب‌وکار شما باشند، تشخیص شرکت شما برای مشتریان آسان‌تر می‌شود. پوسترهای پر جنب‌وجوشی که از مدرن‌ترین طراحی گرافیکی استفاده می‌کنند تأثیری ماندگار بر روی آنها می‌گذارد و به آنها نشان می‌دهد که برند شما حرفه‌ای است.

4. پوستر ها همه کاره هستند

تبلیغات آنلاین محدود به جستجوها یا وب‌سایت‌های خاصی است، اما این محدودیت در دنیای فیزیکی طراحی پوستر تبلیغاتی وجود ندارد. پوسترها تقریباً همه‌جا آویزان هستند. این به شما امکان می‌دهد تا به یک پایگاه مشتری گسترده دسترسی پیدا کنید. با قراردادن انتخابی پوسترهای خود، می‌توانید جمعیتی را که کسب‌وکار شما جذابیت دارد، هدف قرار دهید.

5. پوسترها چشم نواز هستند

به تمام مکان‌های مختلفی که می‌توانید پوسترها را نصب کنید، فکر کنید. از یک سو با بازاریابی آنلاین، باید با ده‌ها تبلیغ جذاب دیگر رقابت کنید تا توجه خواننده را به خود جلب کنید. اما طراحی پوستر تبلیغاتی آویزان شده در نزدیکی ایستگاه اتوبوس، تمرکز مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد.

6. پوسترها ارزش های برند شما را نشان می دهند

پوسترها نباید عکس‌های ساده لوگو و برند شما باشند. با پوسترها خلاق‌باشید تا باعث متمایز شدن برند شما نسبت به‌دیگر برندها شود. افرادی که تبلیغ شما را می‌بینند از کمی طنز یا یک چیز غیرمنتظره استقبال خواهند کرد. از جوک‌ها یا میم‌های مرتبط با صنعت برای جذب مخاطبان جوان‌تر استفاده کنید. این عوامل نقطه قوت و به‌صرفه‌بودن هزینه طراحی پوستر تبلیغاتی به شمار می‌روند.

قیمت طراحی پوستر تبلیغاتی

قیمت طراحی پوستر تبلیغاتی | آژانس تبلیغات نکسوس

طراحی پوستر تبلیغاتی باعث ایجاد کسب‌ وکار جدید و افزایش وفاداری مشتریان از سوی کسانی می‌شود که از قبل با محصولات یا برند شما آشنا هستند. این عامل بسیار مهم می‌تواند بر قیمت طراحی پوستر تبلیغاتی بسیار تأثیرگذار باشد. کمپین‌های بازاریابی پوستری یک فرایند کلاسیک و ساده اما مؤثر برای انتشار پیام بازاریابی شما به طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف هستند. اگر قصد دارید چاپ قاب پوستر را به‌عنوان بخشی از کمپین خود اضافه کنید، پیروی از چند نکته طراحی و توزیع قاب پوستر می‌تواند قیمت پوستر برای برند را بهبود دهد. همچنین آژانس تبلیغات نکسوس با دارا بودن طراحان حرفه ای آماده انجام تمامی فرایند طراحی پوستر شما می باشد.
طراحی پوستر تبلیغاتی می‌تواند یک بازی فریبنده باشد، مهم نیست که خدمات یا برند شرکت شما چقدر عالی باشد، اگر با یک پوستر تبلیغ نکنید، هیچ‌کس از برند شما خبر نخواهد داشت. هدف هر برنامه تبلیغاتی پوستری باید دستیابی به دسترسی مقرون‌به‌صرفه به تعداد زیادی مخاطب و تشویق مشتریان جدید باشد. اگر به‌درستی انجام شود، تبلیغات می‌تواند سود زیادی برای کسب‌وکار شما داشته باشد. در صورت ارائه نادرست، طراحی پوستر تبلیغاتی می‌تواند به یک ریسک مالی بزرگ تبدیل شود. در این بخش، 10 نکته مهم برای کمک به استراتژی‌های مورد استفاده در کمپین‌های پوستر ارائه می‌کنیم.

ویژگی های موثر در طراحی پوستر تبلیغاتی چیست؟

هزینه طراحی پوستر تبلیغاتی | آژانس تبلیغات نکسوس

طراحی پوستر تبلیغاتی دارای ابعاد و ویژگی‌های بسیاری است که همه این عوامل می‌توانند باعث پیشرفت پلن تبلیغ و بازاریابی شما شوند. همچنین این ویژگی‌ها بسیار بر قیمت طراحی پوستر تبلیغاتی تأثیر مثبت می‌گذارند. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

1. ایجاد توجه

متخصصان بازاریابی و کارشناسان چاپ، قدرت قاب‌های پوستر را با قرار دادن مناسب درک می‌کنند و می‌توانند تأثیر طراحی پوستر در تبلیغات را چندبرابر کنند. چه در حال تبلیغ یک محصول یا خدمات باشید، یک پوستر در مکان مناسب می‌تواند توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. پوسترها را می‌توان در مکان‌های مختلف از جمله فضاهای بیرونی، مراکز خرید، ایستگاه‌های مترو و سایر مکان‌های عمومی نمایش داد. قراردادن استراتژیک قاب پوستر می‌تواند شانس دستیابی به بازار هدف را افزایش دهد.

2. به صرفه بودن

یکی از مزیت‌های اصلی طراحی پوستر تبلیغاتی مقرون به‌صرفه‌بودن آن است. پوسترها برای ساخت، چاپ و نصب نسبتاً ارزان هستند و می‌توانند برای مدت طولانی در جای خود باقی بمانند. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر انواع تبلیغات مانند رادیو یا تلویزیون به مخاطبان زیادی دست یابند. یکی دیگر از مزایای تبلیغات پوستری این است که معمولاً سرمایه‌گذاری یکباره است. بر خلاف سایر اشکال تبلیغات، مانند پرداخت به‌ازای کلیک یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی که نیاز به پرداخت مداوم دارند، تبلیغات پوستر فقط به یک شرکت معتبر طراحی پوستر تبلیغاتی نیاز دارد.

3. قابل ‌اطمینان بودن

جالب‌توجه است، تحقیقات نشان داده است که اشکال‌ سنتی رسانه‌های چاپی، مانند روزنامه‌ها، مجلات و تبلیغات پوستر، منابع قابل اعتمادتری نسبت به تبلیغات آنلاین، پرداخت به‌ازای کلیک یا رسانه‌های اجتماعی در نظر گرفته می‌شوند. به طور خاص، پوسترها اغلب در فضاهای عمومی یافت می‌شوند که می‌تواند به آنها کمک کند تا نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی قابل‌مشاهده و معتبرتر باشند.

4. باعث می شود تا برند شما در ذهن مخاطب حک شود

در مقایسه با مشاهده سایر طراحی پوستر تبلیغاتی محصول یا خدمات، تبلیغات پوستری برای مخاطب آسان‌تر و قابل‌اعتمادتر است. به نظر می‌رسد چیزی در مورد اطلاعات پوستر وجود دارد که مغز ما از آن لذت می‌برد و راحت‌تر آن را پردازش می‌کند. برخی تحقیقات انجام شده در ایالات متحده نشان داده است که مردم تبلیغاتی را که در قاب پوستر می‌بینند بیشتر به‌خاطر می‌آورند، به‌خصوص اگرچیزی بگوید که توجه‌بیشتری را به خودجلب کند.

5. تاثیر احساسی

طراحی پوستر تبلیغاتی یک‌شکل محبوب از تبلیغات در فضای باز است که می‌تواند به طور مؤثر مشتریان را با جلب‌توجه به پاسخ‌های ناخودآگاه آنها هدف قرار دهد. یک پوستر با طراحی خوب می‌تواند احساسات را برانگیزد و ارتباطی بین یک محصول یا خدمات و قلب و ذهن‌مشتری ایجاد کند.

هزینه طراحی پوستر تبلیغاتی در آژانس تبلیغات نکسوس

هزینه طراحی پوستر تبلیغاتی بسته به عوامل بسیاری اندازه‌ گیری می‌شود. طراحی پوستر تبلیغاتی می‌تواند برای بسیاری از کسب‌وکارها به‌صرفه باشد؛ به‌طوری‌که قیمت طراحی پوستر تبلیغاتی نسبت به مزایا و عملکرد خود بسیارمطلوب کسب‌وکارهای خورد و کلان است. آژانس تبلیغات نکسوس با دارابودن طراحان حرفه‌ای می‌تواند تمامی فرایند های طراحی پوستر تبلیغاتی را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهد. شایان‌ ذکر است شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای طراحی پوستر مناسب با مشاوران آژانس تبلیغات نکسوس https://nexxus.ir ارتباط حاصل کنید.و یا با شماره 09900663221 تماس حاصل فرمایید.

Rate this post
حتما مطالعه کنید
راه‌اندازی کسب و کار با هزینه کم؛ 4 قدم اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا