دسته‌بندی نشدهمتفرقه

گوگلadsبرای دامنه ir | فعال سازی نیم ساعته | تبلیغات دامنه آی ار در ادز | ادوردز 20

زمان مطالعه: 9 دقیقه

تبلیغات در سایت گوگل برای دامنه ir

گوگلadsبرای دامنه ir *** در حال حاضر تبلیغات برای دامنه ای ار امکان پذیر نمی باشد** گوگل به خاطر تحریم های یک جانبه دامنه ir تبلیغات این گونه سایت ها که با این پسوند هستند را برای تبلیغات ادوردز باز نمی کند.

گوگلadsبرای دامنه ir

در آپدیت و پلتفرم جدید گوگل ادز امکان تبلیغات با پسوند دامنه ir فراهم شده هست و تنها اگهی فعال شده در کشور امریکا نمایش داده نخواهد شد و limit میشود و در سرتاسر نقاط دیگر جهان اگهی نمایش داده می شود.

مشتریان محترم از این پس میتواند سایت های خود را با پسوند ir توسط عرش هاست در صدر گوگل  نمایش دهند.

یکی از مزایای تبلیغات با دامنه ir میتوان به صرفه جویی در هزینه ثبت دامنه های بین المللی و خرید و ایجاد سایت با پسوند دامنه ir باشد.

اگر وب سایتی با پسوند دامنه ای ار دارید و در حال سئوی آن هستید می توانید روی همان سایت تبلیغات گوگل بزنید تا ترافیک سایت از طریق بازدید های گوگل ارتقا داده شود تا  به سئوی شما کمک کند.

تمام ویژگی ها تبلیغات گوگل برای دامنه های بین المللی برای دامنه ir  هم وجود دارد و بدون هیچ نگرانی و کاملا قانونمند میتوان تبلیغات گوگل برای پسوند ir پیاده سازی نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02166979039 تماس حاصل نمائید.

در آینده گوگل ادز دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟

گوگلadsبرای دامنه ir

شکل 1 : تغییرات جدید در گوگل ادز

گوگل ادز به سبب آن که بسیاری از کاربران گوگل در آن به فعالیت میپردازند، با تغییراتی سازنده، قصد برطرف کردن مشکلات یا به اصطلاح باگ هایی که ممکن است در پنل کاربری به وجود آمده باشد را دارد.

همانطور که میدانید گوگل ادز راهی برای تبلیغات موثر در سطح منطقه ای و حتی جهانی است. چرا که شما به واسطه تبلیغات در گوگل ادز می توانید مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید و به این ترتیب، فروش بیشتری داشته باشید.

اما در صورتی که طراحی پنل کاربری گوگل ادز به خوبی انجام نپذیرفته شده باشد، پس از مدتی چیزی جز خستگی برای شما به همراه نخواهد داشت. به این ترتیب میل شما به استفاده از تبلیغات گوگل ادز کاهش پیدا خواهد کرد.

به همین دلیل گوگل ادز به دنبال افزایش امکانات جدیدی در پنل کاربری است تا به این ترتیب آسایش و راحتی کاربران را در هنگام کار و فعالیت با گوگل ادوردز فراهم کند.

گوگل به تازگی اعلام کرده است که می خواهد قابلیت های جدیدی را به گوگل ادوردز اضافه کند تا به این واسط رابط کاربری بهتری برای کاربران به وجود آید. تغییراتی که مدنظر گوگل هستند پیش از ورود به سال ۲۰۱۸ به وقوع خواهند پیوست.

اما اکنون ما قصد داریم آموزش های خود را مبتنی بری رابط کاربری فعلی تنظیم نماییم. چرا که از لحاظ ظاهری این رابط کاربری شباهت بسیار زیادی به رابط کاربری دارد که در آینده توسط گوگل ارائه می شود.

هم اکنون با ورود به پنل کاربری خود می توانید تغییرات جدیدی که توسط گوگل ارائه شده است را مشاهده نمایید. به کمک این تغییرات که در ادامه به توضیح برخی از آنها خواهیم پرداخت شما خواهید توانست در فضایی دلنشین و راحت به فعالیت تبلیغاتی خود بپردازید.

آیا کار با رابط کاربری جدید در گوگل ادز، مشکل است؟

گوگلadsبرای دامنه ir

شکل ۲: دردسر های جدید در رابط کاربری جدید گوگل ادز

بسیاری از کاربران گمان می کنند، که تغییرات جدید ایجاد شده توسط گوگل نه تنها باعث راحتی آن ها می شود بلکه تغییرات جدید به گونه ای است که نحوه کارکرد با آن ها بسیار دشوار بوده و به این ترتیب امکان ادامه فعالیت در گوگل ادز از آنها سلب شده است.

اما باید گفت رابط کاربری جدید، آنقدر دچار تغییر نخواهد شد که به واسطه آن نتوان به فعالیت در گوگل ادز پرداخت. به بیانی دیگر این رابط تفاوت چندانی با رابط کاربری قبلی ندارد و تنها چند قابلیت به آن افزوده شده است.

در واقع رابط کاربری جدید به گونه ای است که انگار شما تنها وارد یک مکان جدید شده اید که اساس فعالیت در آن ها مبتنی بر اصطلاحات و رویکرد های گذشته است. به این ترتیب عمل نحوه فعالیت شما در گوگل ادز، تفاوت چندانی با گذشته نخواهد داشت.

برخی از تغییراتی که رابط کاربری جدیدی گوگل ادز را بهبود بخشیده اند

استفاده از برنامه ریز کلمات کلیدی

همانطور که در آموزش های پیشین ذکر شد، کلمات کلیدی شالوده اصلی تبلیغات شما را در گوگل ادز تعیین می کند. شما به واسطه کلمات کلیدی می توانید با کاربران و مشتریان واقعی تماس برقرار کنید و به این ترتیب میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید.

در واقع امکان جدیدی که توسط گوگل ارائه شده است، مرتبط ترین کلمات کلیدی را با زمینه فعالیت شما ارائه می دهد و شما به این واسط می توانید ایده های بهتری را برای به کارگیری کلمات کلیدی داشته باشید.

اما باید توجه داشته باشید که کلمات کلیدی ارائه شده توسط این قابلیت، قابل اعتماد نیستند و شما باید تمامی کلمات ارائه شده را توسط این قابلیت را مورد بررسی قرار دهید.

به کمک این قابلیت شما خواهید توانست، کلمات کلیدی را اولویت بندی کنید و کمپین های خود را به کمک آن ها سازماندهی کنید. برای شرح فعالیت، اگر کلمه کلیدی چکمه را وارد کنید، برنامه ریز کلمات کلیدی، کلماتی مانند چکمه های زنانه، چکمه های کاری و چکمه های کابوی را به شما پیشنهاد می دهد‌.

بررسی تصاویر

بر اساس تحقیقات انجام شده، از آنجایی که گوگل تنها مکانی است که کاربران برای خرید محصولات خود به آنجا رجوع می کنند، چه بخواهند این محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنند.  یا اینکه در فروشگاه ها به خرید محصول مورد نظر خود بپردازند، پیش از آن که درون وبسایت ها به جست و جوی محصولات خود بپردازند، از تصاویر موجود در گوگل الهام می گیرند.

به طوری که در طی این نظر سنجی بیش از پنجاه درصد کاربران اذعان داشتند که به کمک تصاویر توانستند محصولات دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند. به کمک این قابلیت جدید گوگل ادز شما میتوانید عکس های مرتبط با زمینه فعالیت خود را در اختیار کاربران قرار دهید و آن ها را برای خرید محصولاتی که شما می فروشید سوق دهید.

در واقع شما می توانید به صورت بصری با کاربران ارتباط برقرار کرده و به این طریق محصولات خود را به فروش برسانید.

ایجاد کمپین ها مبتنی بر تبلیغات ویدیویی

مانند آنچه که در بالا گفته شد، تبلیغات ویدیویی می توانند یک نقش سازنده را در تبلیغات گوگل ادز ایفا کنند. بسیاری از وبسایت ها وجود دارند پیوسته در حال ارائه فیلم هستن و اگر توجه کرده باشید پیش از شروع فیلم، به نمایش تبلیغات می پردازند.

به کمک این قابلیت گوگل ادز شما خواهید توانست در ویدئوهای نمایش داده شده حضور پیدا کنید و محصول خود را معرفی نمایید

تنظیمات فصلی و پیشنهادات هوشمند در گوگل ادز

این قابلیت به شما کمک می کند که در زمان های حراج، وبسایت شما در معرض دید همگان قرار بگیرد. به این ترتیب زمانی که همه به دنبال محصولات با کیفیت و با قیمتی ارزان تر هستند، شما می توانید در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید بدون آنکه مجبور باشید در زمان حراجی برای حضور در صفحه اول گوگل وقت و انرژی زیادی را مصرف کنید.

تغییرات گوگل ادز چه تاثیری بر روی کاربران خواهد گذاشت؟

گوگلadsبرای دامنه ir

شکل ۳: گوگل ادز و سازگاری کاربران با محیط جدید

بسیاری از کاربران به دلیل آن که گمان می کنند تغییرات جدید در گوگل ادز، برای آن ها دردسر ساز است و تمایلی برای فعالیت در رابط کاربری جدید ندارند. نکته قابل توجه آن است که این تغییرات به صورت دوره ای بر روی رابط کاربری اعمال خواهد شد.

اما از آنجایی که اصطلاحات و مفاهیم تغییرات چندانی نمی کند، شما به راحتی می توانید با محیط جدید سازگاری پیدا کنید. با گوگل ادوردز در صفحه اول گوگل باقی بمانید.

گوگلadsبرای دامنه ir

شکل 1 : کلمات کلیدی در گوگل ادز چه تاثیری دارند؟

تاثیر کلمات کلیدی در گوگل ادز

گوگل ادز با رابط کاربری مخصوص خود به گونه ای طراحی شده است که برای تبلیغات خود را در گوگل بر اساس کلمات کلیدی سازماندهی می کند‌. کلمات کلیدی نقش اساسی و مهمی را در تبلیغات گوگل ادز ایفا می کند.

یک کلمه کلیدی بیانگر نوع محصول و یا خدمتی است که توسط شما ارائه می شود. در صورتی که کلمات کلیدی به درستی انتخاب گردند، میزان فروش محصول و ارائه خدمات شما افزایش خواهد یافت.

به طور کلی هنگامی که میخواهید در صفحه فرود خود مطالبی را درج کنید، باید از مطالبی استفاده کنید که حاوی کلمات کلیدی مناسب باشد. همچنین عنوان محتوا که شالوده محتوا را تعیین می کند باید از کلمات کلیدی ساخته شود.

همانطور که گفته شد، تبلیغات گوگل ادز مبتنی بر کلمات کلیدی تنظیم می گردند. اما یک کلمه کلیدی چگونه می تواند میزان فروش محصولات را افزایش دهد؟

منظور از کلمات کلیدی در گوگل ادز چیست؟

به طور کلی می توان گفت کلمات کلیدی، جملاتی هستند که افراد متناسب با نیاز های خود در گوگل جست و جو می کنند. گوگل این کلمات را مورد واکاوی قرار می دهد و در صورتی که شما در گوگل ادز با این کلمات به تبلیغات پرداخته باشید، سایت شما در مقابل کاربران قرار خواهد گرفت.

در واقع کلمات کلیدی زمینه کمپین های شما را در گوگل ادز مشخص می کنند. با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و با کیفیت و همچنین انتخاب کمپین های تبلیغاتی مناسب در گوگل ادز، می توان به مشتری های بیشتری دست پیدا کرد. کیفیت کلمات کلیدی می تواند باعث تفاوت در جایگاه سایت ها در صفحه اول گوگل شود. در واقع کلمات کلیدی می توانند میزان باعث به ثمر نشستن هزینه های تبلیغات در گوگل ادز شوند.

کلمات کلیدی و تفاوت های آن ها

به جرات می توان گفت که یک کلمه کلیدی آینده تبلیغات شما را در گوگل ادز تعیین می کند. کلمات کلیدی نامناسب سبب از بین رفتن وقت و هزینه شما خواهند شد. برای آن که تفاوت میان کلمات کلیدی را در تبلیغات گوگل ادز دریابید، به مثال زیر توجه نمایید:

تبلیغات در سایت گوگل ادز درباره خرید و فروش خودرو

شما باید تفاوت کلمات کلیدی را در تبلیغات خود در گوگل ادز دریابید. این نکته را به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی که ظاهری مشابه دارند، نتیجه یکسانی و مشابهی را در تبلیغات شما در گوگل ادز نخواهند داشت. زمانی که قصد خرید و فروش خودرو دارید، در واقع خود را به مردم تحت عنوان یک تاجر خودرو معرفی کرده اید. اما بیایید ببینیم مردم چه کلماتی را پیرو خرید و فروش خودرو استفاده می کنند؟

می توان گفت تقریبا هیچ کس در اینترنت عبارت ماشین دست دوم را به تنهایی جست و جو نمی کند. بنابراین استفاده از این عبارت به عنوان کلمه کلیدی، امری اشتباه قلمداد می شود. چرا که اغلب مردم به دنبال فروش و یا خرید خودرو هستند.

بنابراین باید کلمات کلیدی خود را در تبلیغات گوگل ادز متناسب با خواسته و نیاز آن ها تنظیم نمایید. به همین دلیل استفاده از عبارات فروش ماشین دست دوم، خرید ماشین دست دوم و یا به نحوی دیگر ماشین دست دوم برای فروش یا ماشین دست دوم برای خرید می تواند به شما در تبلیغات کمک زیادی کند.

براساس آمار به دست آمده از گوگل در ماه حدود ۶۰۰۰۰۰ جست و جو پیرامون خودرو و وسایل نقلیه توسط کاربران انجام می شود. اما تنها ۱۰۰۰ جست و جو متناسب با خرید و فروش وسایل نقلیه است. بنابراین در انتخاب کلمات کلیدی باید دقت زیادی کرد.

جذب مشتری واقعی با استفاده کلمات کلیدی مناسب در تبلیغات سایت گوگل ادز

شکل ۲: چگونه از طریق گوگل ادز مشتری واقعی را جذب کنیم؟گوگلadsبرای دامنه ir

در صورتی که کلمات کلیدی نامناسب در تبلیغات خود در گوگل ادز، به کار ببرید، کاربرانی از سایت شما دیدن خواهند کرد که قصد خرید و یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط شما را ندارند.

به طور مثال در صورتی که شما در حوزه حمل و نقل هوایی و فروش بلیط فعالیت می کنید و از کلمه کلیدی هواپیمای ایرباس استفاده کنید، افرادی از صفحه شما دیدن خواهند کرد که قصد خرید بلیط را ندارند.

چون کسانی که می خواهند به صورت اینترنتی بلیط بخرند، کلمات کلیدی خرید بلیط هواپیما و یا قیمت پرواز های ارزان را جست و جو می کنند‌. در صورتی که شما در صفحه خود را در گوگل ادز، متناسب با این کلمات تنظیم نکرده اید.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادز

گوگلadsبرای دامنه ir شکل ۳: کلمات کلیدی را در گوگل ادز چگونه انتخاب کنیم؟

  • پیش از آن که در تبلیغات خود را در گوگل ادز سازماندهی کنید، باید ببینید کاربران متناسب با موضوع شما چه کلمات کلیدی را انتخاب می کنند.
  • در مرحله بعد، متناسب با موضوعات مختلفی که در حیطه کاری شما قرار دارد، کلمات کلیدی را که از نتیجه جست و جو کاربران به دست آورده اید را طبقه بندی نمایید.‌ به طور مثال افرادی که در حوزه کاری کفش فعالیت می کنند، کلمات کلیدی خود را می توانند با موضوعات کفش کار، کفش ایمنی، چکمه و بسیاری از موارد دیگر دسته بندی کنند.
  • در قدم سوم باید زمینه کاری خود را به طور دقیق مشخص نمایید. همانطور که گفته شد کلمات کلیدی مشابهی مرتبط با کسب و کار شما وجود دارند اما نتیجه مشابهی را برای شما به همراه نخواهند داشت.
  • به طور مثال در مثال بالا شما باید مشخص کنید که در چه زمینه از فعالیت خود میخواهید صفحه فرود خود را در گوگل ادز سازماندهی کنید. در بعضی مواقع می خواهید در زمینه فروش کفش مردانه فعالیت کنید یا اینکه می خواهید فعالیت خود را مبتنی بر فروش کفش زنانه تنظیم نمایید.
  • هر کدام از این موارد برای شما کلمات کلیدی متفاوت و به دنبال آن صفحه فرود متفاوتی را ایجاد خواهند کرد. به طور مثال در صفحه فرودی که برای فروش کفش مردانه تنظیم شده است، کاربرانی که به دنبال خرید کفش زنانه هستند، ورود پیدا نمی کنند و این یعنی جذب مشتریان واقعی در تبلیغات گوگل ادز .
  • در صورتی که در انتخاب کلمات کلیدی مناسب خود دچار مشکل شده اید، می توانید از برنامه ریز کلید واژه استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید کلمات بیشتری را در حیطه کاری خود ببینید که شاید حتی ذهن شما به سمت این کلمات سوق پیدا نکرده باشد.

 

Rate this post
حتما مطالعه کنید
هزینه های اضافه خاص ادوردز گوگل برای کشور های ترکیه ، اتریش و بریتانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا