متفرقه

هزینه های اضافه خاص ادوردز گوگل برای کشور های ترکیه ، اتریش و بریتانیا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هزینه های اضافه خاص ادوردز گوگل برای کشور های ترکیه ، اتریش و بریتانیا

هزینه های اضافه خاص ادوردز گوگل برای کشور های ترکیه ، اتریش و بریتانیا .در تاریخ 1 نوامبر سال 2020 ، گوگل ادز هزینه های جدید تبلیغات در گوگل ارائه شده در کشورهای خاص را شروع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر هزینه خاص ، کشوری را که هزینه ها اعمال می شود انتخاب کنید (به عنوان مثال اتریش را برای اتریش DST Fees انتخاب کنید).

هزینه های ادوردز برای  کشورهای خاص :

 

هزینه های اضافه خاص ادوردز گوگل برای کشور  های ترکیه ، اتریش و بریتانیا

درباره هزینه های خاص کشور
هزینه های عملیاتی نظارتی یا هزینه های DST ممکن است علاوه بر هزینه تبلیغات شما ، هر بار که یک تبلیغ در کشورهای خاص ارائه می شود ، از شما کسر شود. این هزینه های جدید با هزینه تجارت در این کشورها مرتبط است.

هنگامی که هزینه ها دریافت می شود
پرداخت خودکار و صورتحساب ماهانه:
ما در پایان هر ماه هزینه های تبلیغات گوگل را به هزینه های گوگل ادز شما اضافه می کنیم تا بار دیگر از شما کسر شود. اگر هزینه ای تنظیم کرده باشید ، این هزینه ها در بالای بودجه حساب شما نیز اضافه می شوند. به عنوان مثال ، اگر بودجه شما 100 یورو است و برای تبلیغات ارائه شده در اتریش ، 5 یورو از هزینه های DST اتریش به شما تعلق می گیرد ، 105 یورو از شما کسر می شود (به علاوه هر گونه مالیات ، مانند مالیات بر ارزش افزوده ، که ممکن است در کشور شما اعمال شود). 

هزینه های جدید مشمول هرگونه مالیاتی مانند مالیات فروش ، مالیات بر ارزش افزوده ، GST یا QST که در کشور شما اعمال می شود نیز شامل می شوند. هرگونه مالیاتی مانند مالیات فروش ، مالیات بر ارزش افزوده ، GST یا QST که در کشور شما اعمال می شود علاوه بر هزینه های جدید از شما کسر می شود.

حتما مطالعه کنید
چرا در سایت گوگل تبلیغ کنیم ؟ | دلایل مهم، استفاده از گوگل برای تبلیغات اینترنتی چیست؟

پرداخت دستی یا پیش پرداخت
اگر از طریق پرداخت های دستی پرداخت می کنید یا پیش پرداخت خود را در حساب پرداخت خودکار خود انجام می دهید ، ممکن است این هزینه ها پس از صرف پرداخت کامل از شما دریافت شود. ممکن است مانده ای باقیمانده باشد که به طور خودکار از پیش پرداخت بعدی شما کسر شود. به عنوان مثال ، اگر 5 یورو هزینه عملیاتی نظارتی را برای تبلیغات ارائه شده در ترکیه جمع کنید و مبلغ 100 یورو را پرداخت جدیدی انجام دهید ، 95 یورو برای نمایش تبلیغات (100 یورو – 5 یورو) اعتبار خواهید داشت و موجودی موجود شما 95 یورو نمایش دهید.

برای بررسی هزینه ها
هزینه ها را می توانید در هر یک از مکان های زیر در حساب Google Ads خود مشاهده کنید:

در صورتحساب یا صورتحساب ماهانه خود به عنوان یک مورد خط جداگانه برای هر کشور
در بخش “معاملات” حساب گوگل ادوردز خود.
برای تبلیغاتی که در کشورهای خاص ارائه می شود از شما هزینه کسر می شود. برای مشاهده هزینه DST یا هزینه های عملیاتی ، روی نماد ابزارها کلیک کنید و در بخش “صورتحساب” خلاصه را انتخاب کنید ، سپس از منوی سمت چپ روی معاملات کلیک کنید.
نحوه محاسبه هزینه ها
هزینه ها براساس تعداد نمایش آگهی ها یا کلیک هایی که در یک کشور خاص ارائه می شود ، شارژ می شوند. اگر در چندین کشور تبلیغ کنید ، فقط در صورت ارائه تبلیغات به افراد در کشورهای تحت تأثیر ، هزینه از شما کسر می شود. (به عنوان مثال ، اگر در آلمان ، اتریش و لهستان تبلیغ کنید ، فقط هزینه های مربوط به کشورهایی که هزینه ها در آنها اعمال می شود از شما کسر می شود).

منبع: گوگل ادز

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا