دسته‌بندی نشده

شرایط جستجو، نتایج نظر سنجی در بازار و گزارشات موقعیت مکانی کاربر 33#

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هنگامی که شما از قابلیت گزارش Adwords می دانید، ممکن است احساس کمی مبهم باشد. از آنجایی که ما تازه شروع کرده ایم، ما بر اساس مبانی تمرکز می کنیم و به شما سه گزارش مهم را در نظر می گیریم. این عبارتهای جستجو عبارت، گزارش بینش حراج و گزارشات سایت کاربر است. بیایید با هم به اینها نگاه کنیم. برای مشاهده این گزارش ها، از برگه ابعاد نمایه کمپینتان بازدید میکنید، و این جایی است که من در این صفحه هستم. در اینجا در ابعاد، گزینه نمایش در گوشه سمت راست را انتخاب کنید و با انتخاب شرایط جستجو شروع خواهیم کرد.

در اینجا، میتوانید روزانه گزارشهای جستجوی خود را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی مردم را به کلیک روی آگهیهای شما سوق داد. شاید آن را سزاوار را برای ایجاد آگهی جدید در مورد مدت را پیدا کنید، و یا شاید شما دیدن برخی از کلمات که ارزش اضافه کردن به لیست از کلمات کلیدی منفی هستند. شما ممکن است در آنچه شما پیدا کرده اید و آنچه که مردم برای رسیدن به صفحه خود جستجو کرده اند شگفت زده شده است. از این اطلاعات برای بهبود طراحی تبلیغات خود استفاده کنید. همانطور که در مورد تمام داده های دیگر که ما با آنها ارتباط برقرار اینجا در Odords است، شما می توانید توسط ستون سفارش داده و یا اضافه کردن فیلتر و یا حتی تغییر ستون، و شما می توانید این گزارش با استفاده از لینک دانلود دانلود کنید.

بعد، بیایید نگاهی به گزارش بینش های حراج کنیم. این کار را با رفتن به تب Kampaign انجام دهید. جزئیات به طور مستقیم در زیر نمودار انتخاب می شود. از منوی کشویی فهرست نمایش ها، همه را انتخاب کنید. این گزارش به شما این امکان را می دهد که آگاه باشید که تبلیغات سایر رقبا بالاتر از تبلیغات شما ظاهر می شود. این به شما اجازه می دهد تا بدانید که ممکن است بخواهید بعضی از کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. در اینجا می توانیم ببینیم که سهم نمایش آگهی ما 11 درصد است، در حالی که رقیب بالا دارای نرخ نمایش 29 درصد است.

حتما مطالعه کنید
آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری ادوردزگوگل

ما همچنین می توانید ببینید که موقعیت طور متوسط ​​5.2، اما رقبای ما یک متوسط ​​بسیار بالاتر از مواضع، که نشان می دهد به من، که ما به برخی از کار را به انجام. لازم به ذکر است که این گزارش، اطلاعات در تبلیغ دیگر که در همان حراج شرکت فراهم نیست، اما آن را نشان نمی دهد که تبلیغکنندگان دیگر دارای تنظیمات مشابه که شما استفاده کنید. من این را واقعا واقعا مفید می دانم، در دانستن اینکه آیا شما رقابتی هستید. بعدا می خواهید نگاهی به سایت کاربر بیاندازید. دوباره به برگه Dimensions بروید. از نمای در گوشه سمت راست بالا، مکانهای کاربری را انتخاب کنید.

در حال حاضر در این کمپین، من آن را به ایالات متحده محدود کردم. با این حال، با تنظیمات هدف مورد نظر گوگل مورد استفاده قرار گرفت و من این کار را برای توضیح اینکه چرا این گزارش مهم است، انجام دادم. من واقعا فقط می خواهم مردم در ایالات متحده تبلیغات خود را نمایش دهند، زیرا هر کسی که در خارج از ایالات متحده نیست، در این زمان مجاز به خدمت نیست. این بدان معنی است که وجود قصد مدیریت شده درست نیست. اگر شما به یاد داشته باشید، شما می توانید تبلیغات خود را تنظیم کنید به طوری که هر کسی که قصد جستجو برای چیزی در ایالات متحده، با وجود اینکه در خارج از ایالات متحده آمریکا، از مشاهده تبلیغ خود را.

این به این معنی است که من نیاز به بازگشت به نمایشگاه مبارزات انتخاباتی خود دارم و این تنظیم را تغییر دهم. برای مرور حداقل سه گزارش، هر روز 15 دقیقه طول بکشد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا