دسته‌بندی نشده

بازاریابی با فیس بوک 37#

زمان مطالعه: 4 دقیقه

– اولین از چهار شبکه شبکه های اجتماعی که ما داریم، فیس بوک است. در حال حاضر ما در این موارد عمیق تر نخواهیم توانست، اما به جای آن یک نظرسنجی سطح بالایی داشته باشیم تا بتوانید از فرصت هایی که در اختیار شما قرار دارد آگاهی داشته باشید. بنابراین جوهر تلاش های فیس بوک شما در مورد ساخت و بازاریابی صفحه فیس بوک خواهد بود. من اینجا در صفحه فیس بوک در سایت لیندا هستم تا شما را به عنوان مثال معرفی کنم. در اینجا بازدید کنندگان می توانند با نام تجاری در تماس باشند، آنها می توانند بیشتر در مورد شما را ببینند، محتوای جالب که شما پست می کنید، به تصاویر نگاه کنید، و حتی نظرات را مشاهده کنید.

هنگام تنظیم صفحه خود، می توانید یک لینک سفارشی را امن کنید. بنابراین اگر به بالای صفحه در نوار آدرس مرورگر نگاه کنید، facebook.com/lynda دارم. شما می توانید یک نشانی اینترنتی سفارشی برای صفحه خود ایجاد کنید، facebook.com/yourbrand می گوید. این باعث می شود که بازدیدکنندگان شما به شما نزدیک شوند. پس از آن شما می توانید این لینک را در وب سایت خود، کارت های کسب و کار و سایر مواد قرار دهید. این یک فرمت کسب و کار شما است، بنابراین چگونه ظاهر می شود، چه چیزی منتشر می کنید، و اینکه مشتریان شما چگونه پاسخ سریع شما را برای موفقیت شما اهمیت می دهند. هنگام تنظیم صفحه شما، من توصیه می کنم یک تصویر پوشش بسیار قابل رویت ایجاد کنید که تصویر اینجا است.

و همچنین با استفاده از یک تصویر نمایه واقعا مرتبط. در اینجا Lynda.com از آرم خود استفاده می کند و ممکن است بخواهید همان کار را انجام دهید. برای تنظیم یکی از این صفحات، ابتدا باید به حساب شخصی شخصی خود وارد شوید، و سپس از آنجا میتوانید به facebook.com/pages بروید. در اینجا شما می توانید صفحات دیگر را مشاهده کنید. بنابراین اگر می خواهید اطراف خود را مرور کنید و برخی ایده ها را دریافت کنید، می توانید آن را انجام دهید. شما همچنین می توانید برای صفحات دیگر جستجو کنید و برخی از رقبایتان آنچه را که انجام می دهند را ببینید. پس از آماده شدن، در گوشه سمت راست بالا، صفحه ایجاد را انتخاب کنید. از اینجا به بعد ساده است که از طریق این موضوع نگاه کنید تا بدانید کدام دسته مناسب ترین است.

حتما مطالعه کنید
آموزش مقدماتی ورود به حساب کاربری ادوردزگوگل

هنگامی که آن را پیدا کردید، دسته را انتخاب کنید و سپس اطلاعات را پر کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. عالی است که مربوط باشد، دسته مناسب را انتخاب کنید و سپس اطمینان حاصل کنید وقتی اطلاعاتتان را اضافه میکنید، لینک را به وب سایت خود اضافه کنید. هنگام ایجاد صفحه خود، در مورد مخاطبان هدف که در استراتژی بازاریابی خود شناسایی کرده اید، فکر کنید و سپس محتویاتی را که با آنها درگیر می شوند، ارسال کنید. بازدیدکنندگان که می خواهند به دنبال شما باشند، ممکن است این پست ها را در خوراک خود مشاهده کنند. در اینجا من به عنوان Henry Knit وارد میشوم و اگر بخواهم خبرهای خود را تغذیه کنم، می توانم برخی از پست های Lynda.com را ببینم.

بنابراین در صفحه اصلی فیس بوک ورود هنری، ما می توانیم برخی از پست های از lynda.com را ببینید و من از طریق اخبار تغذیه من را ببینید. در حال حاضر، من تنها پست های Lynda.com را می بینم، زیرا تنها صفحه هنری است. یک کاربر معمولی فیس بوک از صفحات بسیاری پیروی می کند و دوستان زیادی دارد که به روز رسانی می کنند. محتوای جذاب تر، بیشتر احتمال دارد که تماشا کنید. اطمینان حاصل کنید که با یک نوع دیگر از پست آزمایش کنید. اینجا متوجه خواهید شد که لیندا دارای تصاویر بصری زیادی است که برای بسیاری از کاربران واقعا کار خوبی است.

اما ممکن است کاربران برخی از لینک ها را ترجیح دهند. یا شاید ویدیوها هنگامی که صفحه خود را ایجاد کرده اید، ممکن است تصمیم بگیرید که وقت آن رسیده است تا برخی از تبلیغات را شروع کنید. شما می توانید با بازدید از ads.facebook.com این کار را انجام دهید. در اینجا ما در صفحه صفحه اصلی تبلیغات قرار داریم و ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی وارد می شویم، و پس از اتمام کار، شما باید انتخاب کنید که گزینه ای را در گوشه سمت راست بالا ایجاد کنید. فیس بوک برای تنظیم تبلیغات بسیار آسان است. شما می توانید از اهداف مختلف پیروی کنید و سپس کمپین های خود را تنظیم کنید. بنابراین، اگر میخواهید کلیکهایتان را به وبسایتتان بسپارید، میتوانید این هدف را انتخاب کنید.

حتما مطالعه کنید
شرایط جستجو، نتایج نظر سنجی در بازار و گزارشات موقعیت مکانی کاربر 33#

اگر به دنبال صفحات هستید، می توانید این هدف را انتخاب کنید. همانطور که مشخص می کنید، فیس بوک شما را از طریق راه اندازی این آگهی پیوند می دهد و آن را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهد. من تشویق می کنم که از کانال های بازاریابی فعلی برای افزایش آگاهی برای فیس بوک خود استفاده کنید. ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا مخاطبان معنی دار بدست آورند، اما اگر شما همچنان به ارائه محتوای با کیفیت بالا ادامه دهید، به یک نیروی محرک معنادار پایان دهید. حالا اگر شما به دنبال بینش بیشتری هستید، حتی می توانید برخی از دوره های اضافی در Lynda.com را مشاهده کنید. اولا، من می خواهم به کسب و کار فیس بوک نگاهی بیندازیم که در آن شما می توانید چشم انداز وسیع تر و گسترده ای از نحوه تنظیم کسب و کار خود و موفقیت در فیس بوک را بدست آورید.

و سپس از آنجا، شما می توانید دوره خود را در اصول تبلیغات تبلیغات فیس بوک، جایی که من از طریق هر دو پلت فرم تبلیغات فیس بوک و چگونگی موفقیت با تبلیغات فیس بوک خود را ببینید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا