مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS

تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS

تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS برای تنظیم یک آگهی ویدیویی برای یوتیوب و همچنین برای کل شبکه های تبلیغات گوگل، ما در گوگل ادوردز ما با اکثر کمپین ها می توانیم کار کنید. هر دو گروه یعنی مدیران کمپین و خریداران رسانه پس از انجام تحقیقات خود این مراحل را دنبال می کنند و آماده تبلیغات می شوند.

بنابراین هنگامی که شما در گوگل ادوردز هستید وارد تب Actions شوید سپس بر روی علامت مثبت که به رنگ آبی قابل مشاهده است کلیک کنید و علامت new campaign را انتخاب کنید. اکنون ما لیستی از گزینه ها را در صفحه نمایش خود مشاهده می کنیم در اینجا در سمت راست صفحه بر روی ویدیو کلیک می کنیم.

در این صورت اگر شما بخواهید به طور مثال آگهی خرد کردن را تبلیغ کنید بر روی تمام آگهی های دیگر در استاندارد کلیک کنید سپس بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

بنابراین در این لحظه شما یک صفحه را باز می کنید که در آن می توانید جزئیات کمپین خود را وارد کنید و برای کمپین انتخابی خود یک نام مناسب انتخاب می کنیم.

در این جا ما می خواهیم یک تست ویدیویی را امتحان کنیم برای این کار ما یک بودجه روزانه وارد می کنیم در این حین به گزینه های دیگر برخورد می کنیم آیا می خواهید این تبلیغات فقط به سرعت انجام شود یا اینکه می خواهید سرعت تحویل تبلیغات استاندارد شده برای شما حائز اهمیت است.

در حال حاضر اگر شبکه ها تبلیغاتی را در گوگل ادوردز گسترش دهیم متوجه خواهیم شد که ویدیو شما ممکن است در نتایج جست و جوی یوتیوب نمایش داده شود که در صورتیکه شما تبلیغات اسپم را نخواهید، می توانید از آن صرف نظر کنید.

حتما مطالعه کنید
نکاتی برای اجرای ترفند های پیشرفته در ادوردزگوگل

گزینه بعدی برای تبلیغات در گوگل ادوردز ویدیو های یوتیوب است که این گزینه در جریان پخش یک ویدیو کارایی دارد و یا اینکه برای تبلیغات خود یک ویدیو است که این مورد نیز در جریان پخش یک ویدیو تبلیغات انجام می شود.

همچنین باید به این نکته توجه کرد که ما در تمام شبکه های display که در خود یوتیوب قرار گرفته اند همکاری نداریم. اگر به پایین صفحه توجه کنیم زبان های زیر را خواهیم دید.

در صورتیکه شما زبان خاصی را دارید باید در این قسمت آن را انتخاب کنید همچنین اگر شما مکان خاصی را تبلیغات خود در گوگل ادوردز مدنظر دارید می توانید در این جا آن را وارد کنید همانطور که برای اکثر کمپین ها این عمل انجام می شود. شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که CPC در این لحظه در دسترس نیست.

آموزش تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS

 

برای این کار شما حداکثر هزینه برای مشاهده و یا حداکثر CPM را دارید. که در واقع هزینه ای است که شما بابت هر هزار باری که آگهی نمایش داده می شود پرداخت می کنید.

سپس ما باید یک تاریخ مناسب را برای کمپین انتخاب شده ی خود انتخاب کنیم و زمان شروع آگهی را تعیین می کنیم. اگر شما بر روی آیکون تنظیمات اضافی کلیک کنید و آن را باز کنید، می توانید برخی از خطوط انتقال محتوا را که برای ایمنی تجارت و برند شما استفاده میشوند را مشاهده کنید.

همچنین در اینجا می توانید تعیین کنید که آگهی های شما فقط در ساعات مشخصی از طول روز پخش شوند. خب در صورتیکه صفحه را ببندید می توانید محتوای صفحه را حذف کنید.

این جا جایی است که ما زمان های مختلف روز را در گوگل ادوردز تنظیم می کنیم. اکنون نام کمپین خود را انتخاب می کنیم و همچنین در اینجا ما هزینه هر نمایش را پیشنهاد می کنیم.

حتما مطالعه کنید
آموزش تنظیم کمپین با چندین location در ادوردز گوگل پیشرفته

بگذارید بگویم که شما به طور مثال تمایل به پرداخت ۵۰ دلار آمریکا هستید‌ توجه کنید که برای من استرلینگ است. در حال حاضر برای یک تبلیغ ویدیویی توسط گوگل ادوردز این یکی از مواردی است که ما در آن ممکن است بخواهیم یک قیمت تنظیم شده را پیشنهاد دهیم.

اگر این صفحه را باز کنید پیشنهادات ویدیویی معروف را می توانید مشاهده کنید همچنین می توانید درصد مورد نظر خود را برای ویدیوی محبوبتان افزایش دهید.

در صورتیکه بدانید چه کاری انجام می دهید بدیهی است که به زودی نمایش های بیشتری را خواهید داشت در Demographics ما به اطلاعات محدودی که گوگل در اختیار کاربران خود قرار می دهد بسنده می کنیم.

اگر بخواهید اطلاعات جمعیتی را انتخاب کنید مثلا اگر شما در ایالت متحده هستید یعنی جایی است که گوگل اطلاعات زیادی در مورد کاربران دارد پس می توانید به این اطلاعات اکتفا کنید اطلاعات در واقع برای برای محدود کردن گزینه هایی است که مد نظر شما قرار دارند

اگر بر روی آیکون مخاطبان کلیک کنید می توانید یک لیست قوی از بازاریابی هایی را که می خواهید مورد هدف قرار دهید را مجددا بررسی نمایید و یا اینکه می توانید بر اطلاعات مخاطبان گوگل در گزینه های همگرایی و بازار متکی باشید خب پس اجازه دهید فقط از میل به ارتباط به بازار برویم مخاطبان بازار دسته خاصی خواهند داشت در صورتی که بخواهید دسته بندی را محدود کنید.

تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ADS

کلمات کلیدی در تبلیغات ویدیویی

احتمالا بازاریابی مبتنی بر بازدیدکنندگان وبسایت شما یا یک مخاطب مشابه مانند هر نوع دیگر از بازاریابی مجدد است در این صورت اگر به پایین نگاه کنیم میتوانیم پایه و اساس محدوده هدف خود را تعریف کنیم بنابراین برای شروع از کلمات کلیدی که محتوای استاندارد در تبلیغات صفحه نمایش را مورد هدف قرار می دهد استفاده می کنیم.

یا اینکه از گزینه موضوعات استفاده کنیم اگر بر روی آیکون موضوعات کلیک کنیم این موضوع هم باید در تبلیغات به طور منظم از آن آگاهی داشته باشید.

حتما مطالعه کنید
آموزش مقابله با نرخ پرش بالای تلفن های همراه در ادوردز گوگل پیشرفته

لازم به ذکر است که کلمات کلیدی با برچسب گذاری ویدیو ها هم تراز شده است زیرا اغلب اوقات موقعیت هایی وجود دارد که مانند ویدیو به صورت توصیفی است.

بنابراین گوگل تمایل به برچسب گذاری بر روی آن را دارد که این کار را توسط گوگل ادوردز انجام می دهد در نهایت اگر این صفحه را باز کنید می توانید انتخاب کنید که در کانال های خاص در یوتیوب، فیلم های خاص، وب سایت های مختلف و حتی برنامه هایی که توانایی پخش ویدیو را دارند تبلیغات خود را انجام دهید.

ما اکنون آگهی را انتخاب می کنیم. ساده ترین راه این است که ویدیو خود را در یوتیوب آپلود کنید. اگر آدرس شما در یوتیوب در حال حاضر آماده باشد میتوانید آن را وارد کنید و به گوگل بروید و آن را پیدا کنید.

اکنون شما می توانید تصمیم بگیرید که این آگهی در جریان ویدیو پخش شود و یا اینکه برای کشف کردن ویدیو از آن استفاده شود. پس از آنکه کپی رایت را تمام کردید بر روی Save and Continue، کلیک کنید تا این ویدئو پخش شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا