مقالات مربوط به دیجیتال مارکتینگ

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS | ادوردز 20

زمان مطالعه: 13 دقیقه

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS | ادوردز 20

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS .این که آیا شما یک استارت آپ هستید که برای اولین بار به یک بازار بین المللی جدید در حال گسترش هستید ، یا بیش از 20 سال در تجارت هستید و فقط می خواهید حضور محلی خود را افزایش دهید ، بهترین روشهای اصولی  تبلیغات گوگل یا همان جستجوی پولی همان است که باقی می مانند ، اما جزئیات خاص وجود دارد و استراتژی هایی که باید بیشتر به آنها توجه شود.

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

در این پست ، من قصد دارم 21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS که استراتژی را برای کمک به شما در تضمین موفقیت با کمپین های تبلیغاتی آنلاین بین المللی به اشتراک میگذارم. :

  • نکات و ابزارهایی برای هدفگیری صحیح مکانها و زبانهای بین المللی.
  • رهنمودهایی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و برنده شدن آگهی تبلیغاتی برای کمپین های بین المللی.
  • ملاحظات مهم برای مناطق زمانی و زمان بندی تبلیغات.
  • استراتژی های موثر برای ایجاد آگاهی از نام تجاری در یک بازار جدید / بین المللی.

نکات مربوط به مکان یابی برای تبلیغات PPC بین المللی

فهرست مطالب

فرقی نمی کند چه چیزی ، مهم است که با کشوری که هدف قرار داده اید و کشورهای اطراف یا کشورهای مرتبط با آن آشنا شوید. استراتژی هدف گیری شما همچنین به آنچه شما می خواهید با کمپین های بین المللی PPC خود بدست آورید بستگی دارد .

  1. در مورد مکان تحقیق کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که من بیشتر اوقات می بینم این است که تبلیغ کنندگان کل یک کشور جدید را هدف قرار می دهند ، بدون اینکه هیچ تحقیق در مورد این که دقیقاً کجاست را شامل شود. به عنوان مثال ، بسیاری از مشاغل در انگلستان به دنبال هدف قرار دادن کل پادشاهی متحده در هنگام انتخاب مکان یابی برای یک کارزار جدید هستند ، اما مهم است که به یاد داشته باشید که این شامل نه تنها انگلیس ، بلکه اسکاتلند ، ولز ، ایرلند شمالی و جزیره من به عنوان خوب. قطعاً باید جزئیات بسیار مهمی را بدانید ، به ویژه هنگامی که هزینه حمل و نقل محصولات ، حمل و نقل و تأثیر کلی آن را بر روی بازگشت سرمایه تبلیغات خود در نظر می گیرید . در بیشتر موارد ، من دو استراتژی متفاوت بر اساس دو سناریو بسیار متفاوت شناسایی کرده ام:

  1. شهرهای بزرگ را هدف قرار دهید

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS .این استراتژی اگر در کشور خود واقع باشید اما به دنبال گسترش نام تجاری خود به کشوری دیگر و جدید هستید ، موثر است . بهترین روش این است که برخی از شهرهای بزرگ را هدف قرار دهید ، جایی که شما می خواهید حجم جستجوی بیشتری را ببینید و به طور بالقوه جمعیتی گسترده تری برای دستیابی داشته باشید.

به عنوان مثال ، برای یک شرکت مستقر در ایالات متحده که قصد ورود به بازار انگلستان را دارد ، پیشنهاد می کنم از لندن ، لیورپول ، منچستر ، گلاسکو و کاردیف شروع به کار کنید زیرا آنها بیشترین حجم جستجو را براساس جمعیت خود دارند.

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

  1. هدف ترافیک محلی است

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS  .اگر می خواهید حضور خود را در کشور فعلی خود ثبت کنید ، از این استراتژی استفاده کنید . شروع کار با هدف قرار دادن شعاع در اطراف کسب و کار خود یا استفاده از شهر محلی مهم است و شما واقعاً می توانید ترافیک جستجوی پرداخت شده را در مجاورت خود داشته باشید. مرتبط سازی این مورد با کلمات کلیدی مبتنی بر “نزدیک من” می تواند ترکیبی عالی برای به حداکثر رساندن پتانسیل ترافیک محلی باشد. کلمات کلیدی مبتنی بر مکان می توانند بهترین دوست شما باشند و ایجاد کل گروه های تبلیغاتی مبتنی بر این نوع کلمات کلیدی برای جفت شدن با این استراتژی کاملا مناسب است. و اگر به دنبال راه هایی برای هدایت ترافیک محلی و ارگانیک در یک کشور جدید هستید (علاوه بر ترافیک پولی) ، این نکات بین المللی درباره SEO را بررسی کنید .

چگونه می توان با کمپین های بین المللی زبان را هدف گرفت

فقط 3 روش مختلف برای گفتن اینکه زبان کلیدی است! در اینجا چند نکته و ابزار برای کمک به شما در مورد این مولفه از مبارزات بین المللی آورده شده است.

  1. قوام زبان را در اولویت قرار دهید

در PPC به ما آموزش داده شده است که زبانی که در تنظیمات کمپین انتخاب می کنید باید زبانی باشد که صفحه فرود و تبلیغات در آن نوشته شده است و این بسیار درست است. شما می خواهید مطمئن شوید که با زبان کلمات کلیدی ، کپی آگهی و صفحه های فرود خود سازگار هستید زیرا این چیزی است که گوگل  هنگام دادن امتیازهای کیفیت و رتبه بندی صفحات به شدت مورد توجه قرار می دهد.

  1. در صورت لزوم چندین زبان را هدف قرار دهید

با این حال ، بیایید بگوییم شما می خواهید از کشور جدیدی که اکنون هدف قرار داده اید شروع به تبدیل رانندگی کنید. قطعاً می خواهید با زبان اصلی خود شروع کنید و سپس یکی دیگر را روی آن تنظیم کنید. با انتخاب هر دو زبان ، شما در حال مشاهده بین کاربران نهایی هستید که ممکن است دو زبانه باشند. این همه به آنچه اعضای مخاطب شما به عنوان تنظیمات زبانی در رایانه هایشان دارند ، بستگی دارد. این بدان معناست که اگر تبلیغات شما به زبان انگلیسی است ، اما زبان اسپانیایی را به عنوان یک زبان هدف دار معرفی می کنید ، این توانایی را دارید که تبلیغات خود را به دو زبان دو زبان به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی نشان دهید . قطعاً یک راه عالی برای شروع آزمایش است!

حتما مطالعه کنید
مشاوره تبلیغاتی | مشاوره تبلیغاتی در فضای مجازی | مشاوره تبلیغات اینترنتی رایگان ادوردز20

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

توجه: این یک عکس صفحه نمایش کوتاه شده استهمه زبانها در اینجا نشان داده نمی شوند.

برای راهنمایی بیشتر در مورد هدف قرار دادن زبان دوزبانه ، پست ما را در مورد نحوه ورود به تبلیغات دوزبانه بررسی کنید .

6.از گوگل  Translate استفاده کنید

اکنون ، اگر می خواهید به طور کامل شروع به ایجاد کمپین هایی با کلمات کلیدی و کپی تبلیغاتی جذاب به زبان دیگری کنید ، کاربرترین کاربر باید گوگل  Translate باشد. این یک پلاگین برای گوگل  Chrome است که می توانید بصورت رایگان بارگیری کنید و به راحتی به شما امکان می دهد تقریباً به هر زبانی که وجود دارد ترجمه کنید. من تجربه بسیار خوبی برای ایجاد نسخه تبلیغاتی به اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی و حتی عربی داشته ام.

هنگام ترجمه و ایجاد تبلیغات ، باید از محدودیت شخصیت در عناوین و توضیحات آگاه باشید ، اما مایه کیک این است که همچنین اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود شما می توانند به زبان های هدفمند جدید شما نیز ترجمه شوند. این مطمئناً احتمال و سهولت قابلیت تبدیل مخاطب جدید شما را بهبود می بخشد .

استراتژی های کلمات کلیدی برای استراتژی جستجوی پرداخت شده بین المللی شما

مانند هر کمپین تبلیغاتی پولی ، داشتن یک استراتژی کلمه کلیدی هنگام تبلیغات در سطح بین المللی ضروری است. در زیر برخی از دستورالعمل ها و ابزارها برای کمک به شما در شناسایی بهترین کلمات و عبارات مورد هدف در فعالیت های بین المللی آورده شده است.

  1. از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید

ممکن است فکر کنید می دانید که مشتریان احتمالی شما در گوگل  و سایر موتورهای جستجو چه چیزی را تایپ می کنند ، اما ممکن است همه آنها را نشناسید. بعلاوه اصطلاحاتی که از نظر شما طبیعت دوم است همیشه با اصطلاحاتی که مصرف کننده در مورد صنعت یا خدمات شما به کار می برد یکی نیست. ابزار تحقیق کلمات کلیدی ، مانند ابزار  WordPress Free Keyword Tool یا گوگل  Keyword Planner گوگل  ، با کلمات کلیدی با حجم مناسب و با ارزش بالا برای مبارزات خود در مسیر درست قرار خواهید گرفت.

8- به ریزه کاری ها توجه کنید

یکی از بزرگترین درسی که آموخته ام این است که فقط به این دلیل که ما چیزی را به زبان خودمان به یک شکل می گوییم ، به این معنی نیست که زبان های دیگر از همان عبارت یا عبارت استفاده می کنند. به عنوان مثال ، من با صدها مشاغل در انگلستان کار کرده ام و تعداد معدودی از آنها وکیل هستند . با این حال ، کلمه وکیل بسیار یک کلمه “به سبک آمریکایی” است. مردم در انگلیس معمولاً به جای آن از کلمه وکالت استفاده می کنند. تفاوت های ظریف کوچک مانند این همه تفاوت را در جهان ایجاد می کند زمانی که هدف شما این است که ترافیک مربوطه را در یک بازار بین المللی جدید هدایت کنید.

  1. انجام تحقیقات رقبا در گوگل

تاکتیک بسیار ساده و در عین حال بسیار مفید دیگر برای کمک به تحقیقات کلمات کلیدی شما ، انجام جستجوی خود در گوگل  برای محصولات / خدمات مشابه در بازار جدید است. این می تواند نه تنها برای شروع استفاده از کلمات کلیدی ، بلکه همچنین برای روند ایجاد آگهی ، ایده های جدیدی به شما ارائه دهد. همراه با بینش حراج ، ایده خوبی از رقبای محلی شما نیز ارائه خواهد داد.

  1. سوالات خود را مرور کنید

با تحقیق پیشگیرانه که ناشی از استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است ، واکنش نشان دادن به یک معنا همچنین می تواند به استراتژی کلمات کلیدی شما کمک کند پس از شروع مبارزات شما. من همیشه احساس می کنم استفاده از Querystream در WordStream یا گزارش جستجو در گوگل  روش شنیدن مستقیم ما از خود مشتریان است. من پیشنهاد می کنم با بهره گیری از انواع دقیق ، صحیح و اصلاح شده تطبیق گسترده کلمات کلیدی که در طی مراحل تحقیق شناسایی کرده اید ، از یک استراتژی مناقصه طبقه بندی شده یا پشته استفاده کنید. هنگامی که برخی از داده های کلیک اولیه را از آن جمع کردید ، می توانید عبارات جستجو را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا اصطلاحات جدید یا طولانی مدت وجود دارد که می تواند ارتباط شما را هنگام تبلیغات در یک کشور دیگر افزایش دهد.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی محتوا چیه و چطور ازش پول دربیاریم ؟ و به موفقیت خیلی خوب رسید | ادوردز20

نکاتی برای ایجاد آگاهی در یک بازار جدید / بین المللی

مانند ورود به هر بازار جدید ، یکی از اولین اهداف شما در زمینه تبلیغات ، شروع به ایجاد هرچه بیشتر آگاهی از برند است. شما می خواهید کاربران نهایی را در مورد محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید هیجان زده کنید . اگر فقط به کمپین های جستجو فقط اعتماد کنید ، این مشکل ممکن است باشد. در اینجا نکات و ترفندهای من برای کمک به رفع آن آورده شده است.

  1. با تبلیغات نمایشی یا کمپین های ویدیویی شروع کنید

اگر مردم قبلاً نام تجاری شما را نشنیده اند ، ورود به بازار جدیدی که از قبل مارک های معتبری دیگر با آنها آشناتر است ، چالش برانگیز است. اگر صنعت شما دارای رقابت محلی یا کلمات کلیدی گران قیمت نیز باشد ، این امر می تواند بودجه شما را خیلی سریع تخلیه کند ، بدون بازگشت به شما.

توصیه من این است که حداقل یک یا دو کمپین نمایش یا ویدیو داشته باشید که بتوانیم با استفاده از آنها شروع به ساختن استراتژی پیشرفته خود کنیم. هزینه نمایش برای هر کلیک بسیار کمتر از جستجو است ، بنابراین می تواند راهی عالی برای دسترسی به تعداد زیادی از افراد از طریق نمایش ها و همچنین ایجاد تعداد مناسب کلیک با بودجه کمتری باشد.

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

  1. در مبارزات جستجو از حالت “مشاهده” استفاده کنید

یک تاکتیک که به نظر من بسیار مفید است از اطلاعات قبلی که قبلاً باید از مبارزات جستجوی خود در بازارهای داخلی ما داشته باشید بهره می برد. این داده هایی است که می توانیم از ایجاد مخاطب از طریق حالت “مشاهده” در گوگل  Ads ایجاد کنیم.

استفاده از مخاطبان مرتبط (و گاهی اوقات بی ربط) برای جستجوی کمپین ها در حالت “مشاهده” به شما امکان می دهد بیشتر در ترکیب جمعیتی افرادی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند ، فرو بروید.

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

در زیر انواع اطلاعاتی وجود دارد که می توانید با مشاهده آن مخاطبان برای مدتی در کمپین های جستجوی خود مشاهده کنید:

  • در بازار: چیزی که مردم به طور فعال بدنبال آن هستند
  • میل : چیزهایی که مردم به طور عادی به دنبال آنها می گردند یا انجام می دهند
  • مشخصات جمعیتی دقیق : وضعیت والدین ، ​​سطح تحصیلات و موارد دیگر
  • داده های بازاریابی مجدد: بازدید کنندگان وب سایت 

این داده ها کاملاً بی ارزش هستند زیرا سپس می توانید از آنها برای انتخاب مخاطبانی که می خواهید با کمپین های نمایش خود هدف قرار دهید استفاده کنید . اگر می بینید که یک کمپین جستجو مخاطبان خاصی دارد که واقعا خوب تبدیل می شوند و CPA خوبی در بازار خانگی شما دارند ، می توانید آن را به عنوان روش هدف گذاری برای یک کمپین نمایش استفاده کنید . به این ترتیب می توانید  آگاهی را در بین مخاطبانی که می دانید سابقه عملکرد خوب را دارند ، شروع کنید. Display همچنین می تواند به ایجاد لیست های بازاریابی مجدد شما برای بازدیدکنندگان وب سایت کمک کند که ما می توانیم در آینده یا برای کمپین های بازاریابی مجدد نمایش یا RLSA از آنها بهره ببریم .

ملاحظات مهم منطقه زمانی برای فعالیتهای بین المللی

طی 3 سال گذشته در حالی که با مشتریان بین المللی کار می کردم ، من یک برنامه تغییر یافته از 6:00 صبح تا 2:00 به وقت شرقی کار کرده ام. این به من امکان می دهد با مشتریانی کار کنم که 5 یا 6 ساعت جلوتر هستند و هنوز قسمت عمده ای از روز کاری خود را دارند و در این مدت می توانیم تماس های مشاوره ای را تعیین کنیم. همانطور که گفته شد ، مناطق زمانی و اختلاف زمانی مواردی است که باید هنگام ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای هدف قرار دادن سایر کشورها نیز در نظر داشته باشید. در اینجا چند نکته مهم برای اجرای تبلیغات بین المللی در زمان مناسب آورده شده است.

  1. منطقه زمانی خود را بررسی کنید

هنگامی که برای اولین بار یک کمپین تبلیغاتی جدید ایجاد می کنید ، به طور خودکار 24 ساعت در روز ، 7 روز در هفته ، 365 روز در سال اجرا می شود – مگر اینکه شما خلاف آن را مشخص کرده باشید. مهم است که به بخش “برنامه آگهی” در گوگل  Ads بروید و یک برنامه سفارشی ایجاد کنید که تبلیغات شما را در مناسب ترین زمان روز در کشور جدیدی که در آن تبلیغ می کنید ، نشان دهد.

اولین چیزی که می خواهید در برگه ” برنامه آگهی ” بررسی کنید این است که حساب شما در کدام منطقه زمانی قرار دارد – که در پایین صفحه نشان داده می شود. معمولاً این منطقه زمانی خواهد بود که حساب آگهی در ابتدا ایجاد شده است ، بنابراین خوب است در صورت تبلیغ برای کشوری خارج از کشوری که در حال حاضر در آن هستید ، بررسی مجدد کنید.

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

  1. یک برنامه سفارشی ایجاد کنید

پس از دانستن این موضوع ، برای ایجاد یک برنامه سفارشی باید کمی ریاضی انجام دهید . به عنوان مثال ، اگر حساب آگهی من تحت تایم شرقی باشد ، اما من در آفریقای جنوبی تبلیغات می کنم (که 6 ساعت جلوتر از EST است) و می خواهم تبلیغاتم از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت آفریقای جنوبی پخش شود ، پس لازم است که آنها را از ساعت 3:00 صبح شروع کرده و در 11:00 صبح EST به پایان برسانید. از همان ابتدای کار با این عمل مطمئن باشید که بیشترین ارزش را از بودجه خود خواهید گرفت.

  1. کمپین های منطقه محور ایجاد کنید

یک اشتباه رایج که می بینم این است که کمپین ها همزمان چندین کشور و چندین منطقه زمانی را هدف قرار داده اند. اگر شما کشورهای اروپایی را هدف قرار داده اید ، اما من کشورهای منطقه APAC را نیز درگیر می کنم ، به دلیل اختلافات زیاد در زمان ، نتایج شما ممکن است عالی نباشد. یک روش خوب اگر می خواهید چندین کشور را تحت یک کمپین هدف قرار دهید ، ایجاد کمپین های منطقه ای است که در حالت ایده آل فقط حداکثر 3 منطقه زمانی مختلف را پوشش می دهد.

  1. در هر کمپین یک کشور را هدف قرار دهید

یکی از موثرترین استراتژی هایی که دیده ام این است که آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپای غربی ، اروپای شرقی ، APAC و استرالیا / نیوزیلند را جدا نگه دارید تا بتوانید برای هر یک از آنها برنامه های تبلیغاتی سفارشی ایجاد کنید. اگر بودجه دارید و می توانید حتی دانه بیشتری نیز بدست آورید ، بهینه ترین روش این است که هر کمپین یک کشور را هدف قرار دهید. با این روش می توانید مطمئن شوید که زمان بندی تبلیغات شما به شکل نوک است و نتایج مثبتی را که می توانید به حداکثر برسانید .

حتما مطالعه کنید
با راهکار های زیر مشتریان خود را در گوگلADSو شبکه های اجتماعی افزایش دهید | ادوردز 20

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

دستورالعمل های بین المللی نوشتن تبلیغات

شما تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را انجام داده اید ، برنامه تبلیغات سفارشی خود را در یک ردیف قرار داده اید و هدف گذاری زبان جدید را انتخاب کرده اید. اکنون زمان آلبالو است: نوشتن یک پلیس عالی تبلیغاتی ! همگام با تحقیقات کلمات کلیدی ، این یکی از زمینه های اصلی بازاریابی جستجوی پرداخت شده است که در آن می توانید با فرهنگ منطقه ای که در آن بازاریابی می کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

17- تفاوت های هجی را یادداشت کنید

من بارها در هنگام کمک به مشتری ها در انگلستان با نسخه تبلیغاتی خود اصلاح شده ام ، مانند اینکه رنگ آن را به خاطر بسپارم. نه رنگ ، شوخ طبعی ؛ طنز نیست ، یا مورد علاقه مورد علاقه نیست حتی اگر انگلیسی زبان رایجی است که توسط ایالات متحده و انگلیس صحبت می شود ، استفاده انگلیسی از “ou” در برخی از کلمات چیزی نیست که ما در ایالات متحده استفاده کنیم.

18- تیتر ایجاد کنید

همراه با مشاهده تفاوت کلمات و عبارات ، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که عنوان های موثری ایجاد می کنید که با مخاطبان بین المللی صحبت می کنند. آیا مکان های محلی برای استفاده در عناوین مهم هستند؟ آیا باید از تمام 180 حرف توصیف استفاده کنید یا سعی کنید آن را کوتاه و شیرین نگه دارید؟ گوگل  Translate هنگام تلاش برای استفاده از کلمات کلیدی اصلی شما چه انعطاف پذیری را مجاز می داند؟

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

  1. از RSA و تبلیغات متنی گسترده استفاده کنید

یک پیشنهاد مهم که من همیشه می دهم این است که یک تبلیغ جستجوی پاسخگو به همراه دو تبلیغ متنی گسترده به طور منظم اضافه کنم . با ایجاد کمپین ها و گروه های تبلیغاتی جدید ، مهم است که A / B کپی تبلیغات مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بیشتر مورد توجه کاربران نهایی شما است.

درج آگهی جستجوی پاسخگو به شما کمک می کند تا نه تنها سرفصل ها و توضیحات مختلف را آزمایش کنید ، بلکه با تراز کردن اصطلاحات جستجو با عنوان اصلی شما به شانس شما در CTR و CVR بالاتر کمک می کند.

  1. با نحوه ارتباط مشاغل محلی در بازار خانگی خود آشنا شوید

نگاهی به تبلیغات ، کپی وب سایت و پست های رسانه های اجتماعی مشاغل محلی در بازار جدید خود بیاندازید – به ویژه آنهایی که رقیب شما هستند. کلمات و عباراتی که معمولاً انتخاب می کنید برای آن منطقه خاص بیشترین تأثیر را دارند. این یک روش عالی برای شناسایی و همسویی با چگونگی ارتباط مشاغل محلی در بازار خانه خود است.

  1. با مشتریان جدید خود صحبت کنید

آخرین توصیه من این است که با مشتریان جدید خود صحبت کنم. همانطور که شروع به ایجاد آگهی ها ، فروش و روابط جدید می کنید ، باید از این فرصت استفاده کنید و مستقیماً از مشتری با خبر شوید. بدانید که آنها هنگام مشاهده تبلیغات به دنبال چه چیزی هستند و بر این اساس بهینه سازی کنید. همیشه بخاطر داشته باشید که به طور مداوم در حال آزمایش پلیس تبلیغات جدید هستید تا زمانی که بتوانید بهترین کارها را انجام دهید!

21 نکته و ابزار ضروری برای اجرای تبلیغات بین المللی گوگل ADS

برای دستیابی به حداکثر نتایج ، این بهترین روش های بین المللی PPC را اعمال کنید

شروع کار با مشتریان بین المللی این فرصت شگفت انگیز را برای من فراهم کرده است که در 3 سال گذشته به برخی از مشاغل بسیار جذاب کمک کنم. همانطور که در ابتدای این پست ذکر شد ، بهترین روشهای کلی برای تبلیغات PPCبرای هر نوع کمپین اعمال می شود ، اما کمپین های بین المللی جزئیات و تفاوت های ظریف بیشتری را باید در نظر بگیرند. هنگام ایجاد استراتژی بین المللی PPC ، مهم است که تحقیقات خود را با توجه به مکان و هدف قرار دادن زبان انجام دهید ، پیشنهادات مربوط به ارزهای محلی ، زمان بندی با توجه به اختلاف منطقه زمانی ، استراتژی های ارتباطی محلی و موارد دیگر. این نه تنها موفقیت کمپین های شما را تضمین می کند ، بلکه این فرصت را خواهید داشت که فرهنگ های مختلف را تجربه کنید ، کلمات و عبارات جدیدی یاد بگیرید و دریابید که فارغ از اینکه در کجای دنیا باشید ، بازاریابی یک زبان جهانی است.

منبع : wordstream

Rate this post

%

User Rating: 4.5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا