مقالات تبلیغات آنلاین

ساخت یک استراتژی نام تجاری در دیجیتال مارکتینگ | ادوردز20

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ساخت یک استراتژی نام تجاری در دیجیتال مارکتینگ

بنابراین در این مرحله، ما درک خوبی از تجارت خود داریم. اما اکنون باید بفهمیم مشتری ما کیست و با استراتژی مشتری خودمان، آنها را کجا پیدا خواهیم کرد. ما در حال تلاش برای انجام سه کار هستیم. اولین مورد رسیدن به مخاطب مناسب است. اتلاف وقت و هزینه تبلیغات برای پیگیری مخاطب اشتباه است.

مخاطبان مناسب بهترین بازده سرمایه را خواهند داشت. دوم این است که مخاطب را بفهمیم، انگیزه او در ارتباط با اهداف ما چیست. و سرانجام ، ما می خواهیم درک کنیم که به طور خاص از چه کانال بازاریابی می توانیم برای اتصال به مخاطب استفاده کنیم. هنگامی که ما در مورد مخاطبان بازاریابی آنلاین خود صحبت می کنیم. به برخی از طبقه خاص مصرف کنندگان اشاره می کنیم. حقیقت این است که مشتریانی که آجر و ملات خرید می کنند، همان افرادی هستند که از یک فروشگاه آنلاین سفارش می دهند. تفاوت عمده این است که مشتری دیجیتال در حال کنترل است. آنها قادر به حفاری در منظره ای هستند که بیش از هر زمان دیگری جذاب و شخصی است. این بدان معناست که وقتی برای شناسایی این مخاطب می روید ، مبارک و نفرین می شوید.

در عین حال، باید با کسانی که هدف قرار می دهید، مشخص باشید. هیچ ترافیکی خیابانی برای بازاریابی به طور گسترده وجود ندارد که هر منظره برای شما وقت و هزینه دارد. اما از آنجا که مخاطبان از شما انتظار دارند ، شما می توانید با خیالی آسوده به دنبال این مشتری فوق العاده خوب باشید. برخلاف تلاش های بازاریابی گذشته. اکنون، درست مانند کاری که با استراتژی تجارت خود انجام دادیم، می توانیم یک جدول ساده برای ترسیم مخاطبان هدف خود بسازیم. من در اینجا سه ستون تنظیم کرده ام. اما شما می توانید این ستون را گسترش دهید و ممکن است لازم باشد، زیرا خاص بودن بهتر از گسترده بودن است.

حتما مطالعه کنید
معیارهای بازاریابی معنی دار ویدیو 45#

بنابراین برای سن به علاوه ورزش، من تلاش می کنم سه مخاطب مختلف را در سنین 24 تا 35 مردهایی که علاقه مند عصر ورزش هستند، 24 تا 35 زنانی که به تناسب اندام علاقمند هستند و بعد 40 تا 55 ساله که به سلامتی علاقمند هستند.در صورت نیاز می توانیم حتی از ویژگی های بیشتری برخوردار شویم اما این یک نقطه شروع قابل اطمینان است. در مرحله بعدی، باید خود را در ذهن مخاطب هدف قرار دهیم. اهداف آنها چیست؟ آنها به دنبال رسیدن به چه چیزی هستند؟

هر هدف را برای مخاطبان زیر آن، ذکر کنید، بنابراین من توضیح دادم که مخاطبان اول ما علاقمند به عملکرد بهتر هستند. نفر دوم ما علاقمند به دیدن نتایج تناسب اندام سریعتر است و مخاطبان آخر ما اینگونه هستند که احساس سلامتی و انرژی کنند. ایده این است که اگر در خیابان با کسی برخورد کردید و او گفت، من هر روز یوگا می کنم، اما من فقط دوست دارم نتایج سریعتر ببینم. شما می توانید اطلاعات مختصر و مفید خود را برای آنها فراهم کنید و نسبتاً مطمئن باشید که فروش را انجام می دهید. اما ما نمی خواهیم در خیابان با آنها برخورد کنیم. در عوض، ما می خواهیم آنها را در جایی آنلاین پیدا کنیم و این همان جایی است که این ردیف آخر وارد می شود، در بخش فناوری مخاطب در اینجا.

شما می خواهید شناسایی کنید که این مخاطب از چه رسانه هایی استفاده می کند. آیا اجتماعی است؟ اگر چنین است، چه شبکه ای؟ آیا وبلاگ است؟ آیا آنها احتمالاً در گوگل ادز جستجو می کنند یا از وب سایت خاصی بازدید می کنند؟ چند نمونه از این موارد را برای اچ پلاس پر کردم. اما در حالی که این دوره را ادامه می دهید، من شما را تشویق می کنم که توجه داشته باشید که کدام کانال ها را بررسی می کنیم که بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرند.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی با پینترست بهترین ایده برای کسب و کار شما | پینترست را بهتر بشناسیم | ادوردز 20

حضار از اینجا، ما باید تمرین کنیم و اهداف خود را برای هر مخاطب درک کنیم. من به این موارد به عنوان بخش مشتری خود اشاره خواهم کرد. بنابراین در نهایت یک جدول جدید برای بررسی دقیق این بخش ها ایجاد خواهیم کرد. برای هر بخش، ما باید چهار چیز را درک کنیم.

اول، هدف تجاری ما برای این بخش چیست؟ این اهداف احتمالاً نسخه ای دقیقتر از هدف کلی تجارت ما است.

دوم، مقدار اشتراکی برای بخش چیست؟ اگر به یاد بیاورید، ارزش مشترک زمانی است که اهداف مشتری شما با اهداف تجارت شما همپوشانی داشته باشد.

در مرحله بعد، ما شاخص های اصلی عملکرد را بررسی خواهیم کرد. اینها همان چیزی است که شما اندازه گیری می کنید. این می تواند این باشد که چند واحد می فروشید یا آخرین بازدید از وب سایت شما چند نفر است. ما می خواهیم یک هدف ایجاد کنیم و این هدف مستقیماً با شاخص های اصلی عملکرد ما در ارتباط خواهد بود. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانیم این مورد را برای برند اچ پلاس انجام دهیم. یکی از بخش های مشتری ما زن 24 تا 35 ساله ای بود که علاقمند به تناسب اندام بود. هدف بخش ها مشاهده سریعتر نتایج است، بنابراین ما با بخش شروع می کنیم. اما شما می خواهید این اطلاعات را برای هر یک از مخاطبان خود ایجاد کنید، بنابراین از آنجا اهداف تجاری ما برای این بخش شناسایی می شود. ما می خواهیم یک مکمل بفروشیم، دسترسی اساسی پیدا کنیم و آنها را به عنوان پیروان وبلاگ خود به دست آوریم.

در مرحله بعدی، آنچه باید شناسایی کنیم، این است که اهداف تجاری ما چگونه با اهداف مصرف کننده ما همسو است. بنابراین در زیر هر لیست هدف چرا مشتری احتمالاً ارزش اشتراکی برای اچ پلاس می بیند.

ما می دانیم که این مخاطبان در درجه اول علاقمند به دیدن نتایج سریعتر هستند و محصول ما می تواند از پس آن برآید. بنابراین، این یک ارزش اشتراکی واضح است. ادامه این مورد را برای اهداف بعدی کسب و کار پر کنید. همه نشانگر چگونگی اندازه گیری هدف تجارت هستند. بنابراین در مثال اول، شاخص های اصلی عملکرد من مربوط به تعداد مکمل های فروخته شده و دقیقاً همان کاری است که ما با اشتراک های خود انجام دادیم. مقدار کا پی آی را برای هر ستون مشخص می کند.

حتما مطالعه کنید
چشم انداز بازاریابی تلفن همراه | ارتقا کسب و کار با بازاریابی تلفن همراه به شکل گسترده

در آخر، بیایید یک هدف ایجاد کنیم. در تلاش برای دستیابی به اچ پلاس هستیم. ما خواهیم گفت که ما می خواهیم 1000 واحد را در مدت سه ماه بفروشیم. هدف شما مستقیماً با کا پی آی ارتباط دارد. بنابراین وقت بگذارید و از طریق جمعیت شناسی اصلی خود به هر یک از اهداف و اهداف نهایی خود فکر کنید و فیلم بعدی این اطلاعات را می گیرد و یک استراتژی بازاریابی پیرامون آن ایجاد می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا