مقالات تبلیغات آنلاین

راه اندازی یک وبلاگ | بهترین راه افزایش درامد و سئو | وبلاگ بازدید سایت را بالا می برد؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

راه اندازی یک وبلاگ چیست؟

راه اندازی یک وبلاگ چیست ؟ دیگر زمان آن گذشته است که در بستر آنلاین وبلاگ شروع به نوشتار خاطرات و روزمرگی کنید، امروز شما می توانید با راه اندازی یک وبلاگ به درآمد ایده آل برسید و برای این کار تنها کافیست بخواهید. امروزه دلایل زیادی برای راه اندازی وبلاگ تجاری وجود دارد.

راه اندازی وبلاگ و ارائه محتوای مداوم و مرغوب رتبه خوبی را Google SERP برای شما به ارمغان می آورد. اگر با دید باز به راه اندازی وبلاگ فکر کنید می توانید به آن به چشم یک تجارت جدید فکر کنید. البته در هنگام ایجاد یک وبلاگ باید بدانید که عدم بارگذاری محتوای باکیفیت و مرغوب موجب نامرئی شدن شما از نظر موتور جستجوگر خواهد شد.

راه اندازی یک وبلاگ می تواند نوعی بازاریابی آنلاین به شمار برود که به راحت ترین شکل وب سایت شما را تبلیغ می نماید.

راه اندازی یک وبلاگ ، راه اندازی وبلاگ .

تاثیر محتوا بر راه اندازی وبلاگ

فضای گوگل فضایی کاملا رقابتی است، بنابراین محتوایی در این فضای رقابتی بالاترین رتبه را به خود می گیرد که علاوه بر پاسخ دادن به تمام سوالات کاربر بتواند الگوریتم های گوگل را توجیه کند. با توجه به این تفاسیر هر چه محتوای شما دارای تعداد کلمات بیشتر باشد می تواند به سوالات بیشتری پاسخ دهد، پس همواره در هنگام راه اندازی وبلاگ و ارائه محتوا برای کاربر سعی کنید مطابق با نیازهای او محتوا بنویسید.

یکی از مزیت های راه انداختن وبلاگ این است که ایجاد سایت یا وبلاگ موجب نمایش اقتدار محصولات و ساخت برند تجاری شما برای کسب و کارتان می شود، در واقع ایجاد وبلاگ همان شناسنامه کسب و کار شما است.

حتما مطالعه کنید
چشم انداز بازاریابی تلفن همراه | ارتقا کسب و کار با بازاریابی تلفن همراه به شکل گسترده

زمانی که از دانش تخصصی خود برای ایجاد پست های آموزنده و جذاب استفاده می کنید، باعث ایجاد یک اعتماد دو جانبه بین خود و مخاطبانتان می شوید. وبلاگ نویسی عالی باعث می شود تجارت شما معتبرتر به نظر برسد، این امر خصوصاً زمانی اهمیت دارد که برند شما هنوز جوان، ناشناخته و تازه تاسیس باشد.

راه اندازی یک وبلاگ ، راه اندازی وبلاگ

مراحل راه اندازی وبلاگ

تمام مسائل مربوط به راه انداختن وبلاگ را گفتیم تا برسیم به این نقطه که چطور یک وبلاگ را راه اندازی کنیم؟ مراحل راه اندازی وبلاگ چیست؟ چگونه پس از راه اندازی وبلاگ و وب سایت اعتماد گوگل را جلب نماییم؟ چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟ چه زمانی راه اندازی وبلاگ را آغاز کنمی؟ چگونه یک نام دامنه ثبت نماییم؟ از کدام بستر وبلاگ نویسی استفاده کنیم؟

این ها تمام سوالاتی هستند که در این بخش به آن پاسخ خواهیم داد. ایجاد یک وبلاگ به طور حتم یکی از بهترین تصمیماتی است که هر شخص برای کسب و کار خود می گیرد. برای راه اندازی وبلاگ ابتدا تمام مسائل را ساده کنید.

برای شروع کار ابتدا مسیر کسب و کار خود را مشخص کنید و سپس به کمک وردپرس به صورت کاملا رایگان اقدام به راه اندازی وبلاگ نمایید. برای یافتن خوانندگان و پیگیری آمار، دو افزونه اصلی وبلاگ نویسی به سایت اضافه کنید و پس از ایجاد وبلاگ برای مخاطبان خود محتوای جذاب بنویسید.

مرحله 1: گاهی استفاده از بستر نامناسب می تواند، ایراد کار 95 درصد افراد شکست خورده باشد. وردپرس بهترین مکان برای راه اندازی وبلاگ و تبلغ در گوگل و یا وب سایت است زیرا علاوه بر رایگان بودن، این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که پلاگین نصب کنند و طراحی وبلاگ خود را سفارشی تهیه نمایند.

مرحله 2: پس از نصب وردپرس شما به به سادگی باید وارد حساب Bluehost خود می شوید و سپس برای شروع بر روی دکمه ورود به وردپرس کلیک می کنید. (اکنون زمان شخصی سازی وبلاگ شما است.)

حتما مطالعه کنید
ساخت سایت حرفه ای برای افزایش فروش بیشتر | سایت فروشگاهی راه فروش | ادوردز20

مرحله 3: انتخاب قالب وردپرس، ظاهر بصری وبلاگ شما را کنترل می کند.

مرحله 4: زمانی که وب سایت شما راه اندازی شد می توانید اولین پست خود را با عنوان محتوایی جذاب آغاز کنید.

مرحله 5: شما با ارسال محتوا در واقع کسب درآمد از وبلاگ خود را شروع کرده اید، با تولید به محتوای سئو شده و کار کردن بر روی سئو محلی و سئو فنی سایت می توانید شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشید.

راه اندازی یک وبلاگ ، راه اندازی وبلاگ

سوالات متداول در خصوص راه اندازی وبلاگ

  1. هزینه ساخت وب سایت وردپرس چقدر است؟

گرچه استفاده از وردپرس رایگان است، اما برای رسیدن به کسب درآمد شما باید یک وب سایت زنده داشته باشید که چنین کاری نیاز به حساب میزبانی وب و نام دامنه دارد. همچنین با رشد وب سایت شما، به خدمات، ابزارهای بیشتری برای کاربران خود نیاز دارید. پس راه اندازی وبلاگ هم هزینه هایی را برای شما در پی دارد و نمی توان که ایجاد وبلاگ کاملا رایگان است.

  1. آیا می توانم از وردپرس بدون استفاده از ویژگی های وبلاگ استفاده کنم؟

بله می توانید ویژگی های وبلاگ را در وردپرس خاموش کنید. بسیاری از وب سایت های وردپرس و سایت های تجاری هستند که به هیچ وجه از هیچ ویژگی مرتبط با وبلاگ استفاده نمی کنند.

  1. چگونه پلاگین ها را در وردپرس نصب کنم؟

افزونه های وردپرس و پلاگین ها مانند برنامه هایی برای سایت شما هستند. آنها به شما امکان می دهند ویژگی های اضافی مانند فرم های تماس، گالری عکس و غیره را به وب سایت خود اضافه کنید. برای نصب افزونه ها، ابتدا باید به پلاگین ها و افزودن صفحه جدید در قسمت مدیر وردپرس مراجعه کنید. در مرحله بعدی، باید پلاگین مورد نظر خود را با تایپ کردن کلمات کلیدی (مانند گالری عکس، فرم تماس و غیره) جستجو کنید.

  1. چگونه می توانم از دسته ها و برچسب ها در وردپرس استفاده کنم؟

دسته و برچسب ها به شما این امکان را می دهند تا مطالب خود را به موضوعات مختلفی طبقه بندی کنید که این امر باعث می شود شما بتوانید مطالب را به راحتی سازماندهی نمایید. سازماندهی سبب می شود تا کاربران مطالب را راحت تر پیدا کنند.

حتما مطالعه کنید
برای بازاریابی خوب نیازمند یک نام دامنه خوب هستیم | نام دامنه سایت چی خوبه | ادوردز20

شما می توانید دسته بندی ها را هم چون کابینت های یک آشپزخانه متصور شوید. به عنوان مثال، در یک وب سایت خبری می توانید دسته هایی برای اخبار ملی، اخبار بین المللی، سرگرمی و … داشته باشید.

سخن آخر

بسیار خوشحالیم که تا انتهای مقاله ایجاد وبلاگ با ما همراه بودید، ما تمام اطلاعات لازم برای شروع کار را برای شما مخاطب گرامی را به طور خلاصه بیان کردیم، پس زمان را تلف نکنید، همین امروز با یافتن استعداد درونی خود کسب و کار را به صورت رایگان در بستر وردپرس ایجاد کنید و با ارائه محتوای جذاب، لینک سازی و … علاوه بر اعتماد مشتری، اعتماد گوگل را به خود جلب کنید و محصولات خود را به فروش برسانید. اگر باز هم سوال یا ابهامی باقی مانده است، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا