مقالات تبلیغات آنلاین

ساخت یک استراتژی تجاری در بازاریابی دیجیتال | ادوردز 20

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ساخت یک استراتژی تجاری در بازاریابی دیجیتال

اولین استراتژی ما استراتژی کسب و کار شما است و در اینجا می‌خواهیم اهداف بیانیه، ماموریت، گزاره ارزش و تبلیغ آسانسوری را مشخص کنیم. این چهار عنصر به تمرکز توجه ما کمک می کنند و با نگاه به مشتری و استراتژی های بازاریابی کار را آسانتر می کنند. اما قبل از رسیدن به آنجا به اصول اولیه خارج از لیست نیاز داریم و اینها. آیا تجارت شما دیجیتال است؟ آیا در حالی که تلاش های بازاریابی آنلاین شما در روند موجود شما قرار دارد؟ ساختار درستی دارید؟ و آیا زمان لازم برای حفظ استراتژی خود را دارید؟

ما در مورد حداقل تلاش لازم در هر کانال صحبت خواهیم کرد اما هنوز هم باید بدانید که می توانید روز به روز را حفظ کنید. یکی از چالش های بزرگ بازاریابی آنلاین، به روز نگه داشتن امور است. اگر درک روشنی از کسب و کار خود از ابتدا دارید، می توانید یک استراتژی موثر را برنامه ریزی کنید. شما به یک نمای تصویری بزرگ نیاز دارید تا مشخص کنید کدام مسیر منطقی تر است و هنگامی که با مانعی روبرو می شوید.

برای انتخاب مسیر جدیدی که شما را به مقصد می رساند، به آن نمای بزرگ نیاز خواهید داشت. بنابراین بیایید به ساختن استراتژی تجارت خود برگردیم. من یک صفحه کار بسیار اساسی تهیه کرده ام که می توانید برای شروع جمع آوری افکار خود از آن استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید این مورد را با جزئیات بیشتری گسترش دهید اما به خاطر داشته باشید که در این مرحله فقط سعی داریم، روی تخته دارت پرتاب کنیم.

در طول زمان، می توانید استراتژی خود را اصلاح کنید تا راهی برای ضربه زدن به چشم گاو پیدا کنید. بنابراین همانطور که قبلاً اشاره کردم، ما قصد داریم اهداف، بیانیه ماموریت پیشنهاد ارزش شما و گام آسانسور را شناسایی کنیم. خوب، بنابراین ما باید با تعریف بیانیه ماموریت خود را شروع کنیم. این یک جمله باید خلاصه ای از تلاش ما برای انجام آن باشد. این می تواند مبهم باشد اما باید بتواند روی آن بایستد. شما از بیانیه ماموریت خود برای حفظ همه چیز در چک لیست استفاده می کنید. من دوست دارم آن را در قسمت بالا قرار دهم، تا هنگام پر کردن عناصر اضافی بتوانم به آن مراجعه کنم.

حتما مطالعه کنید
ساخت یک استراتژی محتوا | بهترین راه هدفمند برای استراتژی محتوا در سایت | ادوردز20

من از یک نمونه از برند به نام اچ پلاس استفاده می کنم و اطلاعات را براساس آن جایگزین می کنم. بعد، ما باید حداقل سه هدف سازمانی را تعریف کنیم و اگر خیلی تمایل دارید، می توانید اهداف بیشتری داشته باشید. این باید قطعاتی باشد که برای ادامه کار و حفظ هویت برند شما ضروری است. این می تواند از فروش محصول گرفته تا افزایش ثبت نام باشد. پس برای اچ پلاس، علاوه بر این اهداف ما فروش محصولات غذایی, یک شرکت مسئول اجتماعی و اعتبار سنجی از جامعه ورزشی است. اینها همان چیزی است که قرار است در تجارت بعدی انجام شود. پیشنهاد ارزش آن اهداف را مشخص کنید. چرا برجسته می شوید؟ چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟ چرا کسی شما را به عنوان رقیب خود انتخاب می کند؟

در حالت ایده آل، یک یا دو پیشنهاد ارزشی برای هر یک از اهداف خود انتخاب کنید. سرانجام، گام آسانسور را آدرس دهی کنید. پیج تان به شما کمک می‌کند که به اختصار فکر کنید بازاریابی آنلاین کانال های زیادی دارد که میزان اطلاعات شما را محدود می کند.

بنابراین این یک فرصت عالی برای تمرین تفکر به صورت مختصر برای هر یک است. به علاوه، من یک گام دو جمله ای ایجاد کرده ام که فکر می کنم برند را به خوبی جمع بندی می کند. بنابراین عناصری را که مخصوص کسب و کار شما هستند انتخاب کنید. گذراندن این فرآیند به شما کمک می کند تا بفهمید چه کسی کسب و کار شماست و می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی آنلاین خود را به کجا ببرید. در ادامه به چگونگی اضافه کردن استراتژی با استراتژی مشتری می پردازیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا