مقالات تبلیغات آنلاین

چگونه تجزیه و تحلیل آنلاین کار می کنند 19#

زمان مطالعه: 3 دقیقه

من تفسیر داده های شما را آسان تر و واضح تر می بینم اگر شما می فهمید قطعاتی که امکان جمع آوری داده ها را فراهم می کند. هر کاری که شما در اینترنت انجام می دهید، به یک یا چند مسیر ردیابی می شود. صفحاتی که مشاهده می کنید، فایل هایی که دانلود کرده اید و حتی اطلاعات دموگرافیک و علاقه نیز می توانید ثبت کنید. این داده ها با استفاده از کوکی ها و پیکسل ها به دست آمده است. کوکی یک فایل کوچک است که وب سایت در کامپیوتر ذخیره می کند. این فایل ممکن است حاوی صفحاتی است که بازدید کرده اید و یک شناسه منحصر به فرد، حتی اگر شما مجاز به مشاهده محتوای خاصی هستید که به آن وارد شده اید.

به طور معمول، کوکی چندین اطلاعات شناسایی را شامل نمی شود. همان سایت فایل متناظر آن را ذخیره می کند، مطابق با شناسه کوکی شما به سوابق سرور. این مفید است که ببینید آیا یک بازدید کننده برای دومین بار خود را باز می کند، چه مقدار زمان بین بازدید ها و حتی تبلیغات کلیک کنید. همانطور که برای تبلیغات، سیستم عامل های تبلیغاتی مثل Facebook Atals یا Google Adsense از کوکی ها برای شناسایی یک کاربر در هنگام مرور وب استفاده می کنند، بنابراین شما ممکن است یک آگهی از Google در نیویورک تایمز، و سپس یک آگهی دیگر در حالی که مرور وبلاگ مواد غذایی است.

هنگامی که شما همچنان به مرور وب و آپلود تبلیغات از خود ناشر هستید، فهرستی از نوع سایتهایی که بازدید میکنید و نحوه ارتباط آنها با آنها را مشاهده خواهید کرد. این اطلاعات پس از آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به فروش آگهی هایی که احتمالا با آنها ارتباط برقرار کنید. بنابراین، در پشت کوکی ها، ما پیکسل پیگیری، یک فروشگاه پیکسل است که اطلاعات را در وب سرور شما، نه کامپیوتر شما ذخیره می کند. پیکسل فقط یک تصویر پس از دیگری شفاف است، اغلب مورد استفاده قرار می گیرد تا ببینید که آیا کاربران پس از بازدید از یک آگهی خاص تبدیل می کنند. در اینجا این است که چگونه کار می کند. سرور یک فایل کوچک را ذخیره می کند. با آن تماس بگیرید pixel.gif

حتما مطالعه کنید
ساخت یک استراتژی بازاریابی | ادوردز20

هر بار که سرور پرونده را درخواست می کند، درخواست را ضبط می کند. در حال حاضر، به جای صرفا درخواست pixel.gif، ما به جای آن متغیرهای دلخواه به درخواست اضافه می کنیم، به عنوان مثال، pixel.gif؟ اد = 123، و غیره و غیره. سرور در رندر کردن تصویر موفقیت آمیز است، زیرا تمام متن اضافی نامناسب است، بنابراین کاربر هر گونه مشکلی را نمی بیند، اما یک رکورد از آن آدرس منحصر به فرد را نگه می دارد و می تواند از آن متغیرها برای بازگشت به یک کاربر یا رویداد خاص استفاده کند. برای قرار دادن این راه دیگر، بگذارید بگوییم شما بر روی آگهی برای خرید بلیط فیلم کلیک کنید.

پس از کلیک، کوکی را دریافت خواهید کرد. کوکی اطلاعاتی در مورد زمان کلیک، کلیک و غیره را شامل خواهد شد. در حال حاضر، در این مرحله، پلت فرم تبلیغاتی می داند که تبلیغ یک تصور و یک کلیک دریافت کرده است، اما هیچ سابقه ای برای فروش ندارد. بنابراین، حالا بگذارید به ادامه و خرید این بلیط ها بپردازید. در صفحه تایید، سایت کوکی را در رایانه خود خواند، اطلاعات را از آن بکشید و از طریق پیکسل تبدیل آن را به سرور ارسال کند، و در حال حاضر پلت فرم آگهی، نقاط را پیوند داده و فروش را به آن AD نشان می دهد.

ما بیشتر درباره اینکه چگونه این فروشها بعدا نسبت داده می شوند بیشتر صحبت خواهیم کرد. فاکتورهای دیگر، از قبیل مدت زمانی که از کلیک روی می دهید، اگر کلیک مستقیم از آخرین کلیک برداشته شود یا اگر کاربر یک آگهی را دید و بدون کلیک روی آن خریداری کرد، اما دوباره در مورد آن بیشتر بخوانید. من می توانم عمیق تر و عمیق تر به جنبه های فنی چگونه کوکی ها کار می کنند و پیکسل ها، اما حقیقت ماده، شما واقعا نیازی به دانستن تمام تفاوت های ظریف است. با استفاده از این نمای کلی مشخصات، باید بتوانید مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده و اطلاعات صحیح را دنبال کرده اید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا