مقآلات آموزشی گوگل ادز پیشرفته

مقدمه ای بر دوره ی پیشرفته ی آموزش ادوردز گوگل | ادوردز 20

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

 دوره ی پیشرفته ی آموزش ادوردز گوگل

 دوره ی پیشرفته ی آموزش گوگل ادوردز

 دوره ی پیشرفته ی آموزش ادوردز گوگل با توجه به پیشرفت روز افزون تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر، مسلما فعالان این عرصه نیازمند به بروز رسانی اطلاعات در زمینه ی ابزار و استراتژی های مختلف مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ هستند.

همانطور که مطلع هستید، یکی از استراتژی های پر کاربرد در دیجیتال مارکتینگ ایجاد کمپین در تبلیغات گوگل ادوردز و تبلیغات کشلیکی است که یکی از تاثیرگذار ترین کمپین های تبلیغاتی در این زمینه به شمار می آید.

اگر شما نیز یکی از این کمپین ها را مدیریت می کنید در ادامه ی این آموزش با ما همراه باشید تا ویژگی های پیشرفته و شگفت انگیز گوگل ادوردز پیشرفته  را به شما معرفی کنیم.

با آگاهی از این ویژگی ها شما می توانید در سطحی کاملا حرفه ای با رقبای خود به رقابت بپردازید و در کسب و کار دیجیتال خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

 دوره ی پیشرفته ی آموزش ادوردز گوگل

معرفی گوگل ادوردز

گوگل ادوردز در واقع پلتفرمی است که گوگل به منظور ارتقاء کسب و کار های اینترنتی و ایجاد یک فضای رقابتی در دیجیتال مارکتینگ ایجاد کرده است.

این پلتفرم قدرتمند با انعطاف پذیری فراوان و امکانات زیادی که در اختیار کمپین های  تبلیغاتی خود قرار می دهد، ترافیک خالص و تعداد مشتریان واقعی سایت شما را بالا خواهد برد.

جدا از هدفی که گوگل ادوردز در پیش دارد کاری که در واقع انجام می دهد این است که تبلیغات سایت شما را به افراد مشتاق جستجوگر، که در زمینه های مربوط به تبلیغات شما سرچ می کنند، نشان دهد و از این طریق کاربران را به سایت شما جذب می کند.

اهمیت استفاده از گوگل ادوردز

در واقع گوگل ادوردز ابزاری است که به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را در نتایج جستجو گوگل و سایت های همکار گوگل قرار دهید و از ترافیک بسیار بالای گوگل استفاده کنید تا به کسب و کار خود رونق دهید. همواره دیده شدن یکی از اصول اساسی بازاریابی است.

گوگل ادوردز به شما کمک می کند تبلیغات خود را در پر ترافیک ترین نقاط وب قرار دهید تا بیشترین بازخورد را دریافت کنید.

شما در ازاء تبلیغاتی که  گوگل ادوردز برای سایت شما می کند و بابت هر کلیکی که موجب ورود به سایت شما از طریق گوگل ادوردز می شود باید هزینه ای پرداخت کنید. این فرایند در حقیقت همان پرداخت در ازاء کلیک(pay per click) و یا تبلیغات کلیکی گوگل است.

این کار باعث می شود به جای جذب کاربران عبوری که به دنبال هدف خاصی نیستند، افرادی که قصد خرید و یا دانلود هر چیزی را دارند از طریق این پلتفرم به سایت شما معرفی شوند و مشتریان واقعی ترافیک اصلی سایت شما را بسازند. این مشتریان اعتبار و نماد اعتماد سایت شما برای جذب ارگان های بزرگ تر به دیجیتال مارکتینگ شما خواهند شد.

علاوه بر این ها استفاده از امکانات گوگل ادوردز امتیازات ویژه ای نیز برای شما دارد. با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در این پلتفرم به راحتی می توانید رتبه ی بالایی را در رنکینگ گوگل بدست آورید و امتیاز سایت خود را ارتقاء دهید.

در ادامه ی این آموزش به طور جزئی تر و حرفه ای تری به تک تک ویژگی های گوگل ادوردز پیشرفته نگاهی خواهیم کرد و کارایی آن ها را باهم بررسی می کنیم.

 دوره ی پیشرفته ی آموزش ادوردز گوگل

مباحثی که در این دوره ی آموزشی مورد بررسی قرار می گیرد

حتما مطالعه کنید
آموزش کار با Display Planner یا برنامه ریز کمپین تبلیغات بنری در ادوردز گوگل پیشرفته

در این دوره ی آموزش گوگل ادوردز پیشرفته، سعی داریم سطح آگاهی شما را در رابطه با تبلیغاتی کلیکی گوگل ادوردز، تبلیغات رسانه ای و عناصر فروش محصولات از طریق تبلیغات رسانه ای بالا تر ببریم. هم چنین به شما کمک خواهیم کرد که از طریق تبلیغات بنری در گوگل ادوردز و شناسایی مشتریان بالقوه فروش سایت خود را بیشتر کنید.

دیگر امکاناتی که در این آموزش مورد بررسی خواهد گرفت، شامل آموزش استفاده از ابزاری برای مدیریت همه ی کاربران، استفاده از فرایند های مقیاس پذیر و گزارش دهی گوگل ادوردز در سطوح مختلف خواهد شد.

پس از این آموزش های اولیه نگاهی می اندازیم به بازاریابی موبایلی از طریق گوگل ادوردز، شبیه سازی صفحات فرود در موبایل مارکتینگ و هم چنین روانشناسی فروش و انتخاب استراتژی های درست برای فروش از طریق کمپین های تبلیغاتی.

در مراحل بعدی آموزش موبایل مارکتینگ ویژگی هایی را بررسی خواهیم کرد که شامل، نحوه ی ایجاد تغییر در گزینه های مربوط به سرچ در گوگل ادوردز و مدیریت نرخ پرش موبایلی می شود.

هم چنین در این آموزش تبلیغات ویدیویی از طریق گوگل ادوردز پیشرفته را پوشش خواهیم و فرصت های بازاریابی ویدئویی رو به رشد را به شما معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را با آن ها تنظیم کنید.

نکات و ترفند های پیشرفته ای که در این دوره به شما آموزش خواهیم داد موجب ارتقاء سطح استراتژی های بازاریابی دیجیتال و هم چنین پیدا کردن فرصت های داغ و جدید دیجیتال مارکتینگ خواهد شد.

سخن پایانی

با استفاده از ویژگی های گوگل ادوردز پیشرفته کسب و کار و بازاریابی حرفه ای خود را تشخیص دهید و اعتبار کسب و کار آنلاین خود را در گوگل بالا ببرید.

با بهره گیری از روش ها و کمپین هایی که گوگل ادوردز در اختیار شما قرار می دهد با دنیای متفاوتی از تبلیغات و جذب کاربر در دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد که فعال کردن هر کدام از این روش ها و ویژگی ها اطلاعات و آمار بسیار دقیقی را به شما خواهد داد. این اطلاعات به شناخت کاربران سایت و نیز تشخیص نیاز های آن ها کمک زیادی می کند.

امیدواریم پس از اتمام این دوره ی آموزشی بتوانید درک بهتری از کاربرد های گوگل ادوردز پیشرفته داشته باشید و با استفاده از تبلیغات کلیکی و امکانات دیگر این پلتفرم قدرتمند در زمینه ی بازاریابی موبایلی و ویدئو مارکتینگ، اعتبار سایت خود را به سطح بالاتری برسانید. هر چه اعتبار سایت شما از نظر گوگل بالا تر باشد فرایند جذب مشتری برای سایت به مراتب آسان تر خواهد شد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا