مقالات تبلیغات آنلاین

مقدمه ای برای اندازه گیری داده ها 18#

زمان مطالعه: 3 دقیقه

– اطلاعاتی که شما در وب سایت خود، کمپین های خود و تلاش های رسانه های اجتماعی خود جمع آوری می کنید سلامت کلی بازاریابی دیجیتال را تعیین می کنید. داده نقشه شماست بدون آن، شما کور می شوید شما باید از اطلاعات خود برای بهبود تجربه خود، گوش دادن به فرصت های استفاده نشده استفاده کنید و اگر هر ایده ای را نداشته اید، پلاگین ها را بکشید. چیزی شگفت انگیز با بازاریابی دیجیتال این است که ما فقط می توانیم در هر اقدامی که کاربر انجام می دهد پیگیری کنیم. تعدادی از ابزار موجود وجود دارد که به بازاریابان کمک می کند تا کیفیت و کمیت را درک کنند. ما می توانیم آنچه را که اکنون اتفاق می افتد پیگیری کنیم و حتی مدل آنچه در آینده اتفاق می افتد، باشد.

بیایید کمی عمیق تر به اندازه گیری داده ها با نگاهی به چگونگی ضبط اطلاعات در سه رسانه ما: پرداخت، مالک، و به دست آورد. بنابراین ساده ترین مکان برای شروع با وب سایت شماست. در اینجا میتوانید تعداد بازدیدکنندگان را ببینید، از کجا می آیند، صفحاتی که بازدید می کنند، چه مدت طول می کشد و حتی صفحه ای که آنها را ترک کرده اند. با بررسی تجزیه و تحلیل خود را، شما یک ایده از چه برای پیدا کردن کاربران را در سایت خود، اگر آنها پیدا کردن آنچه که آنها می خواهند، و اگر به اهداف تبلیغاتی مقدار زیادی از ترافیک به دست آورد. با استفاده از یک منبع مانند Google Analytics، کد ردیابی را در هر صفحه ای در وب سایت خود نصب خواهید کرد.

از آنجا، شما یک معدن طلا از اطلاعات برای شیر، تکه، و لینک داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما تغییراتی را در طراحی وب سایت خود داشته باشید و متوجه شوید روزی که ترافیک وب شما به طور قابل توجهی کاهش یافته است، شما باید ایده بگیرید که در آن شروع به پیدا کردن مشکل کنید. اگر شما از یک صفحه فرود جدید استفاده می کنید، ممکن است افزایش تعداد تبدیل از آن صفحه خاص را مشاهده کنید. یا ممکن است افزایش ناگهانی ترافیک را مشاهده کنید و با کشیدن به آن، شما می توانید منبع را انتخاب کنید. بگو، پست رسانه های اجتماعی یا وبلاگ مرد یا حتی آنلاین. تجزیه و تحلیل داده پردازی شما در حال حاضر با پلت فرم گزارش ارائه شده توسط ابزار مورد استفاده برای اجرای این تبلیغات همراه است.

حتما مطالعه کنید
ایجاد تولید محتوای قانع کننده | راه های تولید محتوای غنی و با کیفیت را چگونه یاد بگیریم؟

این اطلاعات بسیار مفید است زیرا می تواند جزئیات دقیقی در مورد آگهی هایی که در حال اجرا هستند، هدف قرار دادن منطقی و غیره ارائه دهد. با این وجود، شما باید در اطلاعات دیگری که ممکن است در یک ابزار ردیابی دیگر مستقل از این ارائه دهنده، پیگیری کنید. به این ترتیب شما می توانید دقت و ارزیابی چیزها را از دیدگاه های مختلف بررسی کنید. این مهم است زیرا راه شما خواهد بود که پلت فرم برای انتقال اغلب از گزارش در راه متفاوت است، این کار را با نصب یک پیکسل کوچک در صفحه تبدیل از پلت فرم است که فروش صورت گرفته است.

بنابراین اگر شما آگهی در فیس بوک، برای مثال، در نتیجه افزایش تعداد بازدیدکننده داشته است به صفحه فرود خود را، شما نیاز به استفاده از ردیابی مبارزات انتخاباتی و یا پیگیری اهداف در گوگل Onaliteksh در هیئت مدیره بولتن داده های فیس بوک به طور همزمان علائم. به این ترتیب شما می توانید داده ها را مقایسه کنید و هر گونه اختلاف نظر را تعیین کنید و آزمایش کنید که آیا تبدیل پیکسل واقعا کار می کند. اکنون بخش آخر اندازه گیری ما از رسانه ها به دست می آید و این معمولا سخت تر است. در اینجا، نتایج شما لزوما با صرف هزینه تعیین نمی شود، بلکه این است که چگونه مردم فکر می کنند که محصول و خدمات شما جالب هستند.

در این مورد، می توانید مواردی مانند پایگاه اطلاعاتی رسانه های اجتماعی، یادآوری ها، تعاملات در توییتر و نمایش های ویدیویی در YouTube را ردیابی کنید. شما ممکن است چندین پانل کنترل داشته باشید که این داده ها جمع آوری می شود و شما می خواهید آنها را همراه با سایر معیارهای تبلیغ مشاهده کنید. بهترین راه اندازه گیری نتایج با رسانه های به دست آمده، داشتن اهداف و اهدافی است که می توانید در برابر آن ها مقابله کنید. بنابراین، اگر شما تصمیم می گیرید، برای مثال، که 10000 در فیس بوک از درآمد بالقوه خود را تحت تاثیر قرار خواهد آمریکا 1000 $ (یا معادل ارز محلی) را افزایش می دهد، شما می توانید راه است که در آن رسیدن به این هدف و تلاش شما سرمایه گذاری از رفتن دنبال کنید.

حتما مطالعه کنید
ریمارکتینگ چیست ؟ | تصمیم به استفاده از بازاریابی مجدد | بازاریابی معکوس و تجدید نظر

تعداد زیادی از ارائه دهندگان داده وجود دارد. بررسی در برابر نیازهای شما و حفظ سیستم در محل است که شما فراهم می کند کنترل و تعادل مورد نیاز است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا