مقالات مربوط به سئو

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20

زمان مطالعه: 25 دقیقه

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 به طور کلی اشخاصی که در روند بهینه سازی سایت، عملکرد خوب تری را از خود به نمایش گذاشته اند، همیشه به دو مورد مهم و حیاتی توجه بیشتری داشته اند:

مورد اول: اول از همه اینکه این افراد تمام اصول و تکنیک های سئو، که در این راه می تواند برای آن ها مفید واقع شود را تشخیص می دهند.

مورد دوم: بعد از این که توانستند این تکنیک ها را به خوبی شناسایی کنند، زمان و انرژی زیادی را برای اجرای کامل و دقیق آن ها به کار می برند.

سوالی که شاید اینجا برای شما پیش بیاد این است که: « چگونه باید روش های اصلی سئو را یاد بگیریم؟». در حقیقت این مقاله هم قصد دارد به همین مسئله بپردازید. اگر می خواهید به صورت تدریجی و آرام آرام رتبه گوگل خود را بالا ببرید، تنها باید چند دقیقه ای را در روز برای یادگیری و پیاده سازی یکی از روش های سئو کلاه سفید صرف کنید. همین!

روش هایی که در این مقاله نیز می خواهیم به آن ها بپردازیم، در واقع می توانند بخش عظیمی از مشکلات سایت شما را حل کرده و در بالا رفتن رتبه بندی گوگل، خدمات شگفت ‌انگیزی را به شما ارائه دهند.

در ادامه، روش های فوق‌العاده خوب و کاربردی را برای شما به اشتراک میگذاریم، اما قبل از اون بهتر است که تعریف مختصری هم در مورد سئو کلاه سفید ارائه دهیم.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

 

سئو کلاه سفید به چه معنی است؟

فهرست مطالب

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 در واقع سئوی کلاه سفید، یعنی به کار بردن تکنیک ‌هایی که موتور پژوهنده آن ها را تایید کرده و به طور خودکار باعث می‌شود سایت شما در گوگل، رتبه بهتری را کسب کند.

بهترین و معقول ترین روش بهینه سازی، در حقیقت همان سئوی کلاه سفید است که فقط با رعایت کردن قواعد و دستورالعمل های موتور پژوهنده، می توانید در طولانی مدت به نتیجه قابل قبولی برسید.

باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به اهداف سئوی خود، باید زمان زیادی را صرف کنید و اگر روش های کوتاه مدت به شما پیشنهاد می شود، بدانید که آن ها تکنیک ها و‌ روش های نادرستی هستند که در طولانی مدت به ضرر شما تمام می شوند.

به این روش ها در دنیای بازاریابی دیجیتال، سئوی کلاه سیاه گفته می شود که به کار بردن آن کلا اشتباه است. البته یک روش دیگر به نام سئو کلاه خاکستری هم وجود دارد که تقریبا چیزی بین این دو است.

اگر جایی احیانا با کلمه سئو اخلاقی برخورد کردین، بدانید که منظور همان سئوی کلاه سفید است؛ در واقع به دلیل اینکه این روش بر پایه حقیقت و اخلاق پایه گذاری شده است، به آن عنوان سئوی اخلاقی را نیز داده اند.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

 

 

چند تکنیک و روش کاربردی سئو کلاه سفید

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

در اینجا شما با تکنیک ‌های سئوی کلاه سفید بیشتر آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه از راه قانونی و درست رتبه گوگل خود را بالا ببرید.

✓ کامل کردن ویکی پدیای فارسی

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 همان طور که مستحضر هستید، ویکی‌ پدیا در واقع یک دانشنامه اینترنتی است که در هر زمینه ای که فکرش را بکنید اطلاعات دارد و گاهی نیز این مطالب به وسیله کاربران کامل می شوند.

با این که معلومات و دانسته های زبان انگلیسی این سایت جامع و بدون نقص است و مطالب مختلفی نیز در آن یافت می ‌شود، اما متاسفانه زبان فارسی این وب‌سایت به اندازه زبان انگلیسی آن کامل نمی باشد و خیلی از مطالب آن هنوز که هنوزه ناقص هستند.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

مطالب مربوط به حیطه کاری شما در ویکی ‌پدیای فارسی

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 همان‌ طور که پیش تر اشاره کردیم، هنگامی که یک مقاله‌ کارشناسی شده در زمینه و محدوده کار خود تولید و منتشر کردید، بهترین کار این است که سری هم به صفحه ویکی‌ پدیای آن بیندازید و اگر مطلبی در آن لحاظ نشده بود ( که شما در مقالۀ خود کامل آن پرداخته بودید)، می توانید این صفحه از ویکی ‌پدیا را کامل ‌تر کرده و لینک سایت خود را به عنوان منبع اطلاعاتی قرار دهید.

علاوه بر این ممکن است هیچ صفحه ای برای عنوان مورد نظر شما نباشد. در این مواقع شما می‌توانید یک صفحه جدید برای این مطالب به وجود آورده و تمام اطلاعات و داده های خود را در صفحۀ ویکی‌ پدیا ثبت کنید.

نکته ای که همیشه باید به آن توجه کنید این است که هیچ وقت به خاطر گرفتن یک لینک از سایت ویکی پدیا، لینک ها و مطالب بی ربط خود را به اشتراک نگذارید.

این کار، علاوه بر آلوده تر کردن فضای مجازی، باعث بدنام شدن شما نزد افرادی که این مطلب را می‌ خوانند نیز می شود. همچنین ممکن است لینک شما توسط دیگر کاربران (که متوجه شده باشند شما فقط قصد اسپم کردن دارید) از بین رفته و در نتیجه تلاش های شما به باد می رود.

پس تنها هنگامی در ویکی‌پدیا فعالیت کنید که در مورد یک موضوع و مسئله، اطلاعاتی درست برای اشتراک دارید.

با اینکار درست است که شما فقط یک لینک به صورت نوفالو (nofollow) دریافت خواهید کرد، اما همین کار نیز می تواند در بلند مدت تاثیر خوبی بر عملکرد سئوی سایت شما بگذارد.

لینک ‌های خرد شده ویکی‌پدیا Wikipedia)) فعال کنید

نکته تخصصی: گاهی اوقات هم پیش می آید که شما به صفحه ویکی‌پدیای مربوط به مقاله خود وارد شوید و بفهمید که گر چه مطالب شما کامل و درست بوده اند، اما یک لینک نادرست در بین منابع شما وجود دارد.

در این حالت (اگر مقاله شما مربوط به همان سایت است) می‌توانید آدرس لینک خود را جایگزین لینک خراب کنید تا هم به ویکی‌پدیا سود رسانده باشید و هم یک بک لینک برای خود به وجود آورده باشید.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20✓ مطالب قدیمی سایت خود را به آپدیت کرده و دوباره منتشر نمایید

شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما بروز کردن یک مطلب قدیمی، در زیاد کردن ترافیک جستجو و جذب مخاطبین بیشتر می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. به طور مثال یکی از موفقیت های این روش سئو، به سایت بک لینکو مربوط می شود.

با بهره گیری از این روش، وب‌سایت بک‌لینکو قادر شد 113 درصد ترافیک بیشتری را به طرف مطالب خود بکشاند. در واقع یعنی بازدید سایت خود را چیزی بیشتر از ۲ برابر افزایش داد.

چطور اتفاق افتاد؟

  با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 مطابق با توضیحات این سایت، چند سال پیش فردی به نام «امیل» یک ایمیل برای مدیر سایت ارسال می کند. به گفته این فرد، او توانسته بود با راهنمایی هایی که از سایت بک لینکو دریافت کرده بود، رتبه اول را برای یکی از محتوا های سایت خود در گوگل کسب کند.

عکس‌العمل سایت بک لینکو چه بود؟ آن ها برای اینکه بتوانند داستان امیل را در محتوای قدمی خود قرار دهند، باید آن را بروزرسانی می کردند. در نتیجه، مدیریت سایت بک لینکو، محتوای خود را ویرایش داده و داستان موفقیت امیل را به آن اضافه کرد.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

همچنین تصاویری از آمار و ارقام اثبات این موضوع، در سایت خود قرار داد. بنابر این، این سایت در مدت زمان کمی توانست یکی از محتوا های قدیمی خود را برای مخاطبین و خود گوگل بروز کند. با این همه، باز هم برای این سایت بس نبود و مدیریت آن با استفاده از ایمیل و فضای مجازی، این موضوع را همه مخاطبین خود ابلاغ کرد.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

نتیجه چگونه شد؟ تعداد بازدیدکنندگان از این محتوا به چیزی حدود 111.37 درصد افزایش پیدا کرد و از ۵ هزار بازدید به ۱۰ هزار ویو رسید.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

در نتیجه اگر شما محتوایی دارید که از مطالب خوبی برخوردار است و قصد دارید آن را با کاربران جدید به اشتراک بگذارید، بدون درنگ این کار را انجام دهید. سریعا این محتوا را آپدیت کنید تا هم تراز شما در گوگل افزایش پیدا کند و هم در ترافیک سایت تغییری ایجاد کنید.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20✓ از گوگل برای ساخت موضوعات و تگ‌های جذاب کمک بگیرید

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 این را همه می دانند که هر کاربری قاعدتاً روی مطالب و تگ هایی کلیک می کند که متقاعد کننده و جذاب باشند. پس اگر عنوان جذابی دارید، شک نکنید که در آینده نه چندان دور پیشرفت آن را خواهید دید. اکنون شاید این سوال پیش بیاید که‌: از چه طریقی باید فهمید که افراد روی چه چیزی کلیک می‌کنند؟

حتما مطالعه کنید
لینک سازی چیست ؟ با لینک بیلدینک (link building) رتبه سایت خود را بالا ببرید | ادوردز20

پاسخ این پرسش بسیار ساده است: کلمه ‌کلیدی محتوای خود را برای عموم مشخص کنید. در مرحله بعد کلمه کلیدی را به همراه عناوین مرتبط با آن را جستجو کرده و به نتایج (چه نتایج طبیعی و چه تبلیغات گوگل) به دست آمده توجه کنید.

بررسی کنید و ببینید که کدام نتایج در رتبه ‌های اول قرار گرفته اند. این نتایج، در واقع همان نتایجی هستند که مخاطبین در این بررسی به دنبالشان بوده و بیشتر روی آن ها کلیک می ‌کنند.

این موضوع، در رابطه با تبلیغات گوگل نیز تا حدودی صدیق می کند. آن دسته از کمپانی هایی که مدام در گوگل تبلیغ می ‌کنند، در تمام این مدت به فکر پیشرفت و بهینه‌سازی تبلیغات خود برای گرفتن کلیک ‌های بیشتر هستند.

پس در نتیجه شما هم می توانید از این راه یک عنوان خوب را برای دریافت کلیک ‌های بسیاری پیدا کنید.(البته در صورتی که تبلیغات آن جستجو زیاد باشد). البته شکی هم نیست که شما بتوانید در جستجو های انگلیسی، نتایج معقول تری را نسبت به جستجوهای فارسی به دست بیاورید.

به طور مثال فکر کنیم که شما قصد دارید مطالبی را با کلمه کلیدی «Gypsum walls» در سایت خود به اشتراک بگذارید. همیشه در تلاش باشید عناوینی را پیدا کنید که با موضوع کلمه کلیدی شما متصل بوده و مرتبط باشد.

به طور مثال برای «Gypsum walls» یا همان دیوار های گچی، عناوین زیر را داریم:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

• گچ مقاوم (Resistant plaster)

• دیوار نازک (Thin wall)

• مصالح ساختمانی (Building Materials)

• با دوام (Durable)

✓ لینک های ممتاز و نابی را در وب‌ سایت AllTop پیدا کنید

اگر شما فرصت داشتن لینک های با کیفیت را داشتید و فهرستی از بروز ترین وبلاگ‌ هایی که در حوزه تجاری خودتان مشغول بودند را دارا بودید اتفاقی می افتاد؟

اخبار خوشحال کننده ای در دست داریم. وب سایت AllTop چنین وب سایتی است. این وب سایت در واقع یک وب سایت جدید و نوینی است که مانند یک فهرست راهنما عمل می کند و می توان بهترین وبلاگ ها را در زمینه های مختلف به صورت طبقه بندی شده، در آن پیدا کرد.

برای این که بتوانید وبلاگ‌ های مربوط به حیطه کاری خود را پیدا کنید، تنها کافیست به صفحه اصلی آن رفته و کلمه کلیدی مورد نظرتان را در آن درج کنید.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

حالا یک فهرست از بهترین وبلاگ ‌های موجود که با کسب و کار شما مرتبط هستند را پیدا خواهید کرد.

در مرحله بعد، دسته بندی مرتبط را پیدا کرده، سپس وب‌سایت AllTop گزیده ای از بهترین فهرست وبلاگ های مربوط به حیطه کاری شما را برایتان ظاهر می کند.

✓ از محتوا هایی که بیشتر روی سود دهی سایت تمرکز دارند، استفاده کنید

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 بیایید منطقی فکر کنیم. همان طور که می دانید خیلی از وب سایت ها، تولید محتوای ضعیفی دارید. تقریبا همه ما چیزی بیش از ۵۰ محتوا در مورد «بهترین آهنگ های سال در جهان» یا مثلا «نکات مهمی که در طراحی سایت باید آن ها را رعایت کرد» را مطالعه کرده ایم و یا این که با این برچسب ها در صفحات مختلف برخورده ایم.

اکنون چگونه می‌توانید در انتخاب کردن محتوای خود از دیگران بهتر عمل کنید؟ روش آن ساده است. تنها باید تکنیک گزینش محتوای متمرکز بر روی سود را به کار ببرید.

گزینش محتوای متمرکز بر سود (Benefit-Focused Content Curation) نیز مانند دیگر انواع گزینش و ساماندهی محتوا می باشد با این تفاوت که: انتخاب محتوای متمرکز بر سود، در نتایجی که مخاطبان و مشتریان توقع دارند، بهتر ظاهر می شود.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 به مثالی که در این زمینه می‌ زنیم دقت کنید. این مثال از مقاله ای به نام لینک سازی: هدایت حتمی را مشاهده می کنید.

این محتوا قادر شد که ۱۱۶ هزار مخاطب را از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ، فروم ها، وبلاگ‌ ها و سیستم جستجوگر به طرف خود جذب کند:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

اما در واقع ، این موفقیت حاصل سازماندهی و ترتیب بندی خود محتوا می باشد. آن چیزی که انتخاب و دسته بندی این وب سایت را جذاب تر می کند، سازماندهی آن براساس سود است نه بر اساس عنوان.

به طور مثال، موضوع دومین فصل این محتوا «چگونه با بکارگیری بازاریابی محتوا لینک ‌هایی ممتاز و ناب بگیریم؟» است.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

نکتۀ بسزا: موضوع آن بخش، «فصل دوم: بازاریابی محتوا» نبوده و بخش‌ های دیگر این فصل نیز از همین تکنیک استفاده می‌کنند.

اهمیت این نکته دقیقا در کجاست؟

وقتی که فردی یک لیست از لینک های گلچین شده را مشاهده می کند، بلافاصله پرسشی در ذهن او به وجود می آید که «سود این فهرست برای من چیست؟» و زمانی که شما محتوای خود را طبق نتایج و منافع هدف بندی کنید، پاسخ این سوال کاملا پدیدار خواهد شد.

در حقیقت، پاسخ به پرسش «سود این فهرست برای من چیست؟» می تواند محتوای شما را خیلی ارزشمند تر از فهرستی ۱۰۰ تایی ‌کند.

✓ از سایت های معتبر لینک گرفتن

وجود الگوریتم های «پنگوئن» و «هامینگ برد» ، به راحت می ‌توان الگو های پر قدرت Hilltop را که در سال ۲۰۰۳ گوگل از آن استفاده می‌کرد، از یاد کرد.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

در حالی که از تاریخ الگوریتم «هیل تاپ» ده سالی نیز می گذرد، این الگوریتم در پیامد ها و دستاورد های امروزی خود، نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است. هیل تاپ در اصل تکنیکی برای سیگنال‌ دهی سئو است که به گوگل خبر می‌دهد یک صفحه منبع (hub) اخبار و اطلاعات است یا نه. اکنون سوال این است که گوگل چگونه صفحات منبع اطلاعات را تشخیص می دهد؟

جواب راحت است: از ارتباط و کیفیت عنوانی لینک های دریافتی، می توان منبع اطلاعات بودن یک وب سایت را تشخیص داد.

با کمی تامل می توان صحت این موضوع را اثبات کرد. صفحاتی که شما از آن ها بک‌لینک دریافت می ‌کنید، در واقع بیانگر عنوان صفحۀ وب‌سایت شما هستند. علاوه بر این، صفحاتی که به منابع معتبر و با ارزش لینک شده باشند، از سایت هایی که فقط به صفحات خودشان لینک شده اند، عملکرد بهتری دارند.

به بیان دیگر، سایت هایی که از منابع معتبر و مفید لینک می‌ گیرند، در واقع به عنوان منبع اطلاعاتی بزرگ خود را به گوگل معرفی می‌کنند.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

نکتۀ حیاتی: همیشه سعی کنید در ازای هر محتوایی که منتشر می کنید، دست کم از ۳ منبع معتبر لینک های با کیفیت و مرتبط بگرید. در حقیقت این اقدام، گوگل متوجه می شود که صفحه شما منبع اطلاعاتی برای هیل تاپ (Hilltop) است.

✓ سعی کنید صفحات سایت خود را که در نتایج ۲ یا ۳ گوگل قرار دارند، مستحکم کنید

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 بهترین روش برای توضیح این مسئله این گونه است: شاید صفحه وب سایت شما، در نتایج ۲ و ۳ قرار داشته باشد. و یا حتی در نتایج ۲۶ وجود دارد. خوب سوالی که اینجا وجود دارد این است که چگونه آن ها را ارتقا داده و به نتیجه اول برسانیم؟

در این مواقع، از این تکنیک محبوب و کاربردی سئو استفاده کنید: بر سر راه کاربران چند لینک داخلی جای گذاری کنید.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

برای اجرای این کار شما نیاز به انجام ۳ مرحله مهم دارید:

گام اول: برای یافتن کلمات کلیدی در صفحات ۲ و ۳ گوگل، Google Search Console را به کار ببرید. برای پیدا کردن آن ها تنها باید به صفحه خود درGoogle Search Console وارد شده و مراحل زیر را سپری کنید:

Search Traffic –> Search Analytics

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 از انتخاب کردن گزینه مکان position)) مطمئن شوید. پس با انجام دادن این مراحل، می توانید برای هر کلمه کلیدی میانگین نمره را ببینید.

در مرحله بعد، نتایج به دست آمده را بر طبق موقعیت (position) مرتب سازی کنید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

سپس به دنبال آن دسته از کلمات کلیدی باشید که رتبه آن ها در گوگل به طور میانگین بین ۱۱ تا ۳۰ باشد. در صورتی که لینک صفحه شما در نتایج ۲ یا ۳ گوگل قرار دارد، بدانید که قطعا کلمه کلیدی با ارزشی در آن صفحه وجود دارد.

به طور مثال، یکی از صفحات وب‌سایت بک لینکو (Backlinko) برای استفاده از کلمه کلیدی چک لیست پژوهنده ها SEO checklist)) در دوازدهمین جایگاه گوگل قرار دارد. با وجود اینکه این ‌سایت در دومین صفحۀ گوگل قرار دارد، چیزی بیشتر از ۲۴ کلیک و ۲٫۷۹۲ دیدگاه (Impression)، به صورت ماهانه از آن کلمه‌ کلیدی به دست می آورد.

گوگل گزینه های پیشنهادی برای شما قرار می دهد. یکی از آن ها، پرداخت ۵ دلار در ماه برای دریافت ۷۲۰ کلیک در صفحه است.

گام دوم: صفحات معتبر وب سایت خود را شناسایی کنید

با استفاده از ahrefs شما می توانید به راحتی صفحات معتبر وب سایت خود را تشخیص داده و برای ارتقا آن ها دست به کار شوید. تنها باید نشانی سایت خود را در بخش جستجوی ahrefs درج کرده و با کلیک روی دکمه جستجو بررسی را آغاز کنید.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

در مرحله بعد، روی گزینه ویژگی های برتر (Top Pages) که در سمت چپ منو قرار دارد، کلیک نمایید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

در این قسمت شما می توانید صفحات معتبر و با ارزش سایت خود را مشاهده کنید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

گام سوم: در اینجا باید لینک صفحه‌ای که به ارتقا نیاز دارد را درون یکی از این صفحه های معتبر وب‌سایت خود جای گذاری کنید.

✓ با افزودن یک کلمه به ایمیل ‌های ارسالی خود، میران مطالعه و پاسخ به آن ها را ۴۵ درصد افزایش دهید

وقتی شخصی یک ایمیل ناشناس و غریبه دریافت می کند، دو سوال ذهن او را درگیر می کند:

ایمیل ارسال شده از طرف چه کسی است؟

خواسته او چیست؟

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 برای نتیجه بهتر، هر چه زودتر پاسخ این سوالات را پیدا کنید. اما چطوری ممکن است؟ جواب راحت است: در چند جمله ابتدایی ایمیل خود، از کلمه «به دلیل اینکه» استفاده نمایید.

شاید باور نکنید اما گفتن دلیل کاری تاثیر بسیار زیادی روی روح و روان انسان دارد. «دکتر اسکات کی» از دانشگاه ایلینوا شمالی در مورد این پرسش که آیا اشخاص که در یک صف دستگاه کپی قرار دارند، به فردی که بدون اجازه می خواهد کار خود را انجام دهد اجازه کار با دستگاه را می دهند یا نه، تحقیقات خود را شروع کرد.

حتما مطالعه کنید
آموزش افزایش رتبه سایت با 7 ترفند ساده ولی حرفه‌ای | ادوردز20

زمانی که شخص ناشناس از افراد منتظر در صف دستگاه کپی می ‌پرسید: «آیا امکان دارد که من قبل از شما کار خود را دستگاه کپی انجام دهم؟»، فقط ۶۱ درصد با خواسته او موافقت کردند.

اما زمانی که فرد ناشناس پرسش خود را اینگونه مطرح می کند: «امکان دارد قبل از شما من از دستگاه کپی استفاده کنم؟ چون یک مقدار عجله دارم» حدود ۸۹ درصد از افراد حاضر در صف، به او پاسخ مثبت دادند.

در حقیقت می ‌توان به آن رشد و موفقیت ۴۵ درصدی گفت! اکنون این اختلاف چگونه اتفاق افتاد؟ طبق تحقیقات انجام شده،‌ به زبان آوردن دلیل یک کار و به کار بردن کلمه «زیرا»، می تواند کار را قانونی جلوه دهد.

امروزه نیز، پیام و ایمیل های راه دوری که مجاز و قانونی به نظر می رساند، نسبت به بقیه عملکرد بهتری دارند.

کافیست به ایمیل ‌ها و که به صندوق دریافت ایمیل خودتان وارد می‌شوند، دقت کنید. مطمئناً اگر این ایمیل ‌ها مجاز بودند، عملکرد بهتری داشتند.

در تصویر زیر نمونه ‌ای از استفاده از کلمه «چون» را مشاهده می‌ کنید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

در متن تصویر آمده است: «به شما ایمیل دادم چون مطلب آخرتان را در توئیتر دیدم و واقعاً از آن لذت بردم.» فردی که این پیغام را دریافت می‌کند پس از خواندن چند کلمه می‌فهمد که چرا ایمیل دریافت کرده است. اما نکته مهمتر این است که کلمه «چون» ایمیل ارسالی را مجاز نشان می‌دهد.

✓ برای شرح ویدیو های خود در یوتیوب یک مطلب وبلاگی بنویسید

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 مسلما می دانید که ویدیوهایی که در یوتیوب انتشار می شود، در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارند. به دلیل این که گوگل موسس و بنیان گذاز وب‌سایت یوتیوب است، شکی نیست که اهمیت این وب سایت از نظر گوگل، تا مدت های بسیار زیادی کم نخواهد شد. اما مهم ترین نکته این است :

روش معمولی و ساده‌ای برای قرار گرفتن ویدیو های شما از نظر کلمات کلیدی ارزشمند، در رتبه اول گوگل وجود دارد و آن چیزی جز تولید محتوایی ۲۰۰ کلمه ای برای شرح (Description) ویدیو است.

زمانی که اشخاص ویدئو های خود را در یوتیوب (YouTube) منتشر می‌کنند، متاسفانه دقت کمی را برای نوشتن شرح آن به کار می برند.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

این کار اقدامی کاملا غلط و اشتباه است. همیشه در خاطرتان باشد گوگل قادر به مشاهده کردن ویدیو و گوش دادن به محتوای آن نیست. اما در ازای آن، سیستم گوگل برای این که بتواند به محتوای اصلی ویدیوی شما پی ببرد، به شرح و توضیحی که شما از ویدیوی خود به اشتراک می گذارید، توجه می کند.

پس در نتیجه، نوشتن محتوایی بیشتر از ۲۰۰ کلمه با استفاده از کلمات ارزشمند و مفید، می تواند در بالا بردن رتبه گوگل شما موثر باشد.

به طور مثال توضیح و تفسیر یکی از ویدیو های وب‌سایت «بک لینکو» را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

✓ مهندسی معکوس (Reverse Engineering) صفحه ششم نتایج جستجوی گوگل

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را ارتقا دهید| ادوردز20 واقعیت غیر قابل انکاری وجود دارد که نشان می‌دهد مهندسی معکوس صفحه های ۲ تا ۱۰ گوگل، فرصت بسیار خوب و شگفت انگیزی را برای دریافت لینک به شما می دهد‌. شاید سوالی در ذهن شما به وجود بیاید که «آیا مهندسی معکوس صفحۀ ششم گوگل در رتبه وب‌سایت من تاثیر گذار است؟». اگر بخواهیم مختصر بگوییم بله!

این که برخی ها پیش خود فکر می کنند که صفحات ۳ تا ۱۰ گوگل فقط از لینک های نا معتبر و بی ارزش تشکیل شده است، کاملا اشتباه است.

در حقیقت، خیلی از نتایجی که در صفحات میانی گوگل وجود دارند، به وسیله و کمک افراد باهوش و خلاقی نوشته شده اند که سایت خیلی خوبی را نیز طراحی کردند اما به دلیل این که مراحل کار طبق انتظار آن ها پیش نرفت، دست از تلاش کردن کشیدند.

نکته ای در اینجا وجود دارد: باید دقت کرد که آن ها قبل از این که دست از تلاش کردن بردارند، محتوا و منابع بسیار خوبی را ساخته اند.

اما به دلیل اینکه این منابع اطلاعاتی با دقت زیادی تالیف نشده اند، شما می ‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کرده و وضعیت آن را به آسانی بهتر کنید و با بکارگیری تکنیک آسمان خراش (The Skyscraper) لینک‌های موجود در آن ها را بدزید. بله، درست شنیدید؛ بدزدید!

به طور مثال، کلمه کلیدی تکنیک های کاهش وزن(Weight loss techniques) را مد نظر داشته باشید. ما در صفحۀ ششم، صفحه ‌ای را یافت کردیم که لینک ‌های بسیار ارزشمند و معتبری در آن وجود داشت:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید، جای زیادی برای رشد و پیشرفت این وب‌سایت وجود دارد. با وجود این، نویسنده محتوا اهمیت زیادی به وب سایت خود ‌داده است و لینک وب ‌سایت‌ های معتبری چون Livestrong را درون محتوای خود قرار داده است.

بدون شک شما هم می توانید چنین محتوایی را در زمینه تجارت خود پیدا کرده و آن را بهبود بخشید.

✓ کلمات کلیدی طولانی را در تگ عنوان خود به کار ببرید

در صورتی که شما از کلمات کلیدی خود در تک عنوان سایتتان استفاده کنید، شاهد ترافیک بسیار زیادی می شوید که به طرف سایت شما روانه خواهند شد. کمی بیشتر در این باره توضیح می دهیم:

وب سایت بک لینکو چند سال گذشته محتوایی را با موضوع «White Hat SEO Case Study: How To Get a #1 Ranking» (سئوی کلاه سفید: رتبه یک گوگل را چگونه به دست آوریم؟) منتشر کرد.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

کلمه کلیدی ارزشمند موجود در تگ عنوان محتوا، «white hat SEO» بود. بنابراین نویسنده محتوا این عبارت را در تگ عنوان سایت خود قرار داد. اما فقط این نیست. قاعدتا مولف متن می دانست که عبارت «SEO case study» نیز یک کلمه کلیدی با ارزش می باشد که قادر است کلیک ‌های زیادی را به صورت ماهانه دریافت کند.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 بنابراین نویسنده تگ عنوانی طولانی را با قرار دادن هر دو کلمه کلیدی در عنوان به وجود آورده بود:

و این گونه بود که بعد از گذشت دو هفته، این محتوا برای کلمه کلیدی «SEO case study» رتبه دوم گوگل را از آن خود کرد:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

همان گونه که توقع داشتیم، برای عبارت کلیدی «SEO case study» نسبت به عبارت کلیدی «white hat SEO» رقابت و مبارزه کمتری دایر بود. به همین دلیل عبارت کلیدی «SEO casestudy» در مدت زمان خیلی کمی توانست ترافیک زیادی را به طرف سایت بک لینکو روانه کند و خاطر اینکه در این صفحه لینک‌ های معتبر زیادی وجود دارد، موجب شد است که عبارت کلیدی ««white hat SEO رتبه اول را در نتیجه جستجو شده گوگل به دست بیاورد‌.

نکته مهم: بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که همیشه سعی کنید در وب سایت خود از کلمات کلیدی ارزشمند و‌ پر کاربرد استفاده کنید؛ به دلیل این که سیستم گوگل فقط به لینک های توجه می کند که در ابتدا وجود دارند.

✓ هک کردن ویکی پدیا برای کلمه کلیدی و ایدۀ موضوعی

آیا دوست دارید از کلمات کلیدی که حتی حریفانتان هم خبر ندارند، مطلع شوید؟ پس در این صورت دیگر از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل (Google Keyword Planner) استفاده نکنید و سراغ تکنیک‌ ‌های درست سئو بروید. درست است که برنامه ریز کلمات کلیدی (Keyword Planner) گوگل جهت جستجوی ماهانه کلمات کلیدی گزینه خوبی است اما در تولید کلمات کلیدی جدید واقعاً ترسناک است. اما به چه دلیل؟

همان طور که می دانید (Keyword Planner)، در واقع کلمات کلیدی همانند کلمه کلیدی اصلی خودتان در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب اگر کلمه کلیدی اصلی شما به طور مثال عبارت کاهش وزن (weight loss) باشد، کلمات کلیدی این چنینی دریافت می کنید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

در صورتی که می‌خواهید کلمات کلیدی تازه و مرتبط با عنوان خود دریافت کنید (کلمات کلیدی که مفید بوده و فقط بازی با کلمات نباشند)، قاعدتا به ذهن یک انسان فعال و باهوش نیاز دارید.

یا حتی چیزی فراتر؛ ذهن هزاران انسان که ایده ها و افکار خود را به صورت وب‌سایت ویکی پدیا در اختیار شما قرار داده‌اند. اکنون چگونه باید از ویکی پدیا جهت پیدا کردن کلمات کلیدی جدید استفاده کنید:

به وب سایت ویکی پدیا رفته و کلمه کلیدی مورد نظر خود را در آن سرچ‌ کنید. در این مثال کلمه کلیدی ” insurance” به کار گرفته شده است.

در مرحله بعد، بخشی که کلمات کلیدی و عناوینی که در آن قرار دارند را مشاهده نمایید. نام این بخش Contents است.

علاوه بر این، نوار هایی در قسمت های چپ یا راست ویکی پدیا قرار دارند که کلمات کلیدی با ارزشمند و معتبری را می‌توان در آن‌ ها پیدا کرد.

همچنین لینک‌های داخلی:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

افزون بر این، بخش «See Also» یا مشاهده بیشتر را نیز مطالعه کنید.

با رفتن به یک صفحه ویکی پدیا، تعداد زیادی کلمات کلیدی معتبر و کمیاب را پیدا خواهید کرد که برای اول شدن در رتبه بندی وب ‌سایتتان، به درد بخور و مناسب هستند. در صورتی که دوست دارید به افکار و ایده های بیشتری برای کلمات کلیدی دست پیدا کنید، تنها کافیست روی کلمات کلیدی کلیک نمایید. و در آخر همان روند گفته شده در بالا را برای آن استفاده کنید.

✓ از پست های «برترین های …» برای لینک گذاری استفاده کنید

اگر نظر ما را بخواهید این تکنیک، یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های سئو از زمان تاسیس آن است. در صورتی که در مورد لینک سازی اطلاعات زیادی دارید، یقینا می دانید که داشتن لینک‌ های با کیفیت، ارزشمند و مرتبط، دقیقا مثل داشتن حساب بانکی پر پول است.

چیزی که احتمالا از آن خبر ندارید، این است که وبلاگ نویس ‌های مربوط به حیطه کاری شما این لیست ها را به صورت نوشته هایی با عنوان «برترین های …: ترتیب بندی کرده اند.

نوشته وبلاگی «برترین های …» به طور معمول از فهرستی از وبلاگ ها و سایت هایی مربوط به یک صنعت یا تجارت ویژه تشکیل شده اند. اکنون چگونه می توانید این محتوای «برترین های …» را بیابید؟

شما می‌ توانید راه کار های جستجوی زیر را به کار ببرید:

• «کلمه کلیدی» وبلاگ ‌های مرتبط

•خاص ترین مطلب های (مقالات) «کلمه کلیدی» در سال ۲۰۱۶

• ممتاز ترین وبلاگ‌ های «کلمه کلیدی» + ۲۰۱۷

• به طور مثال، ما فرمول « fitness» وبلاگ ‌های مرتبط را به کار گرفته ایم:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

ما قادر به پیدا کردن ۲۵ وبلاگ شگفت انگیز در رابطه با فیتنس و بدنسازی شدیم؛ آن هم تنها با ۱۰ ثانیه جستجو:

حتما مطالعه کنید
با بک لینک های خوب ، بد و عالی آشنا شوید | تاثیر بک لینیک بر رتبه سایت | ادوردز20

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

۲۵ وبلاگ ما، مکان ‌های بسیار مناسبی برای تبلیغات مطالب وبلاگ شما هستند. شما با استفاده از لینک‌ گذاری در این وبلاگ ها یا برقراری رابطه‌ای بلند مدت، می توانید سئوی وب سایت خود را افزایش دهید.

✓ مطالبی بیشتر از ۱٫۸۰۰ کلمه منتشر کنید

این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست که محتوا های طولانی نسبت به محتوا های کوتاه ۳۰۰ کلمه ای، عملکرد خیلی بهتری دارند. در حقیقت، طبق تحقیقات ۱ میلیونی نتایج جستجوی گوگل، تعداد میانگین کلمات صفحات رتبه اول گوگل ۱٫۸۹۰ کلمه می باشد.

اکنون این سوال در ذهن شما به وجود می آید که مطالب طولانی‌تر چرا در بازاریابی آنلاین بهتر عمل می‌کنند؟ در وحله اول این که، مطالب طولانی و مفسل در واقع به گوگل نشان می‌دهند که شما دارید داده ها و اطلاعات مفید و درستی را در وب‌سایت خود به اشتراک می گذارید.

اما فقط این نیست. داشتن محتوایی ارزشمند، معتبر و مفید باعث می‌شود که مخاطبین آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

از دانشگاه پنسیلوانیا، دکتر جوناه برگر، متوجه این شد که محتوایی که طولانی تر و عمیق تر باشند و بتوانند کاربران را تحریک به واکنش کنند، ۳۰ درصد بیشتر از دیگر مقالات به اشتراک گذاشته می‌شود.

همان طور که مطلعید، با محتوایی ۳۰۰ کلمه ‌ای نباید انتظار تاثیر زیاد روی مخاطبین را داشت. اما در مطالب طولانی عمیق و ارزشمند، شما می توانید از مخاطبین خود توقع واکنش مثبت را داشته باشید.

✓ همیشه به یاد داشته باشید که اولویت با لینک اول است

امروزه در سئو، ما شاهد اشتباهات بسیار زیادی از طرف افراد هستیم:

به طور مثال شما دو لینک در یکی از صفحات وب‌ سایت خود قرار داده اید. اکنون سوالی که به وجود می آید این است که گوگل به کدام یک از این لینک‌ ها اهمیت بیشتری می‌دهد؟ لینک اول؟ لینک دوم؟ یا اینکه هر دو لینک؟

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 طبق قوانین موجود در سئو، اولویت با لینک اول است. حال چرا لینک اول مهم تر است؟ فکر کنید وب‌سایت شما نوار ناوبری مثل نوار زیر دارد:

به دلیل وجود نوار ناوبری وب‌سایت در بالای صفحه، گوگل نخست آن لینک ها را تشخیص می دهد. مسائل کمی در این بخش پیچیده تر می‌شوند:

به طور مثال فکر می کنیم که شما در یکی از مقالات وبلاگ خود طرز تهیه یک غذا را لینک کرده اید و سپس عنوان لینک شده، عبارت «healthy recipes» است.

متاسفانه، نوشته لینک healthy recipes به وسیله گوگل بزرگ نادیده گرفته می‌شود. گوگل فقط متن لینک ‌هایی را که اول مشاهده، شناسایی و سپس ثبت می‌کند.

نکتۀ خیلی مهم: سعی کنید همیشه از کلمات ارزشمند و غنی برای لینک ‌های نوار ناوبری وب‌سایت خود استفاده کنید؛ چرا که همان گونه که در بالا مشاهده کردیم، گوگل فقط به لینک ‌هایی که اول می ‌بیند اهمیت و توجه می کند.

برای ساخت کلمات کلیدی دست به کار شوید

این تکنیک یکی از بهترین روش های سئو محسوب می شود که ممکن است شما تا حالا آن را نشنیده باشید: «در صورتی همیشه در رتبه اول گوگل خواهید ماند که کلمات کلیدی را خودتان بسازید». موضوع بحث ما دقیقا چیست؟

زمانی که شما چیز جدید و تازه ای را به وجود می آورید، دقیقا مثل یک نام تجاری، برند و یا حتی محصول، فقط شخص شما می تواند آن را بروزرسانی و یا بهینه سازی کند‌. در هر صورت شما آن را خلق و‌ ابداع کرده اید.

زمانی که این محصول مشهور شود، شما خود را به طرز خیلی عجیبی در راس نتایج جستجو شده برای کلمات کلیدی ابداعی خود خواهید دید. با یک مثال بهتر متوجه می شوید:

چند سال پیش، وب سایت «بک لینکو» متنی با عنوان Link Building Case Study: How I Increased My Search» Traffic by 110% in 14 Days» (پژوهشی در مورد لینک سازی: چگونه در عرض ۱۴ روز ترافیک وب سایت خود را تا ۱۱۰ درصد افزایش دهیم؟) منتشر کرد.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

با کمی دقت می توان پی برد که نویسندۀ محتوا می‌توانست، نوشته خود را برای کلمه کلیدی «link building strategy» بهینه‌سازی کند. اما به جای این، آن ها کلمه کلیدی خود را ساختند: «The Skyscraper Technique». باید گفت که با همین ایده و روش ایجاد کلمه کلیدی اختصاصی، آن ها توانسته اند ترافیک چشمگیری را روانه وب سایتشان کنند.

شما چگونه و با چه روشی می‌توانید چنین کاری را در زمینه تجارت خود انجام دهید؟ در صورتی که قصد دارید دوباره در مورد یکی از تکنیک ‌های ابداعی خود محتوایی را بنویسید، بدون هیچ مانعی آن را نام‌گذاری کنید.

✓ کشف کلمات کلیدی ناشناخته

چنانچه شما هم چند گاهی است فعالیت خود را در سئو آغاز کردید اید، بدون شک می دانید ابزار کلمه کلیدی نیز به اندازه کلمه کلیدی اصلی دارای اهمیت بسیاری است.

به بیان دیگر، چنانچه شما هم از همان کلمه کلیدی اصلی استفاده می کنید که حریفانتان نیز استفاده می‌کنند، مسلما کلمات کلیدی شما با کلمات کلیدی حریفانتان برابر خواهد شد. خوشبختانه، در این زمینه ابزار کوچک و نا معلومی وجود دارد که می تواند به شما کمک زیادی بکند: وب‌سایت SeedKeywords.com

شیوه به کارگیری:

در مرحله نخست به وب‌سایت Seed Keywords رفته و برای خود یک سناریو بسازید (سناریو در اصل همان چیزی است که کاربران برای پیدا کردن تجارت آنلاین شما آن را به کار می‌ گیرند).

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

برای این کار تنها باید روی کلید «create my scenario» کلیک کنید تا لینک ویژه ای به شما داده شود.

لینک داده شده را برای همکاران، دوستان و خانواده خود ارسال کرده و بررسی کنید که چه کلمات کلیدی در آن به کار رفته است:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

بنابراین شما لیستی از کلمات کلیدی کمیابی را در دست دارید که می‌ توانید آن ‌ها را در Google Keyword Planner وارد نمایید.

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

✓ برای اشتراک‌گذاری لینک مطالب خود از حرفه ای ها کمک بگیرید

شاید شما هم چند Expert Roundup (خلاصه خبر) دیده باشید – نوشته های وبلاگی که بتواند ایده ها و اندیشه های برخی از متخصصین را جمع بندی می‌کنند – که به تازگی نیز سر و صدای بسیاری زیادی به پا کرده اند.

به طور مثال، در زیر می توانید Roundup (خلاصه) های اساسی از صنایع مختلفی که نتیجه بسیار خوبی داشته‌اند را رویت کنید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

• نوشته گسترش وب به ۵۸۰ به اشتراک گذاری

• نوشته ای فشرده شده در خصوص خوانندگی با ۷۶۵ به اشتراک گذاری

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

• نوشته ای اجتماعی با ۹۱۱ به اشتراک گذاری

شاید تاکنون با این مقوله آشنا شده باشید. این گونه مقاله های جمع‌بندی، به چند دلیل در شرایط رویایی قرار دارند. لطفا در مورد این نوع مقالات کمی تامل کنید. متخصصانی که ایده‌ها و نظرات آن‌ها نوشته ها را در مقالات خود به کار می برند، به واقع می‌خواهند مطالب شما را با کاربران خود به اشتراک بگذارند.

در واقع یعنی اگر شما در مقالات و مطالب خود از چهره ‌های معروف و کار بلد استفاده کنید، در عرض چند دقیقه ترافیک بالایی به وب سایت شما سرازیر می‌شود و نوشته شما در شبکه‌ های متفاوتی به اشتراک گذاشته می‌شود. شما هم توانایی انتشار چنین مقالاتی را دارید:

گام اول: وبلاگ ‌ها و وب ‌سایت‌ های ممتاز در حیطه کاری خود را جمع‌آوری کنید. (کمی بالاتر نحوه پیدا کردن این گونه وبلاگ‌ ها را توضیح دادیم). دقیقا مثل جدول زیر نام وبلاگ، داده های تماس و شبکه‌ های اجتماعی آن‌ ها را در یک فایل طبقه بندی کنید.

گام دوم: در مورد عنوانی در حیطه کاری خود که متخصصین مقالاتی را درباره آن‌ ها انتشار کرده اند ، اطلاعات تهیه کنید.

نکتۀ کاربردی: سعی کنید عنوانی را انتخاب کنید که کاربران شما با آن مشکل دارند و به دنبال راه حلی برای آن می گردند.

خیلی از عامل ها از قیمت گرفته تا کیفیت در خرید یک اتومبیل موثر هستند. این مسئله ای است که تعداد زیادی از حرفه ای ها و متخصصان می توانند درباره آن اظهار نظر کنند.

گام سوم: برای افراد متخصصی که شما از نوشته هایشان در محتوای خود به استفاده کرده اید، یک ایمیل ارسال کنید. به یاد داشته باشید ممکن است افرادی که برایشان ایمیل می فرستید، مشغله و دشواری های کاری فراوانی داشته باشند. بنابراین مراحل ارسال پاسخ را برای آن ها راحت کنید.

در تصویر زیر روند یک ایمیل برای محتوای جمع‌بندی خودرو را می بینید:

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

گام چهارم: مطلب جمع آوری شده خود را به اشتراک بگذارید و با فرستادن یک ایمیل به متخصصان و همکارانتان، آنان را از انتشار آن با خبر کنید.

همچنین تعداد بالای بازدیدکنندگان وبسایت خود را زیر نظر بگیرید.

✓ با بهره‌گیری از وب سایت Flippa فرصت ساخت لینک را در حیطه کاری خود را به دست آورید

مطمئن باشید که گوگل به رابطه عنوانی لینک ‌ها و وب‌سایت ‌ها اهمیت بسیاری زیادی می دهد، اما چگونه می‌توان در وب‌سایت هایی که فعالیت مربوط به حیطه کاری شما دارند لینک سازی کنید؟ این وب سایت ها را چگونه می توان یافت کرد؟ جواب راحت است: Flippa.com

در این مواقع می توان بیان کرد که عملکرد فلیپا مثل eBay برای وب‌سایت ‌ها است و یکی از بهترین مکان‌ ها در اینترنت و برای پیدا کردن فرصت ‌های لینک‌گذاری است. دلیل آن چیست ؟

چرا که همه اشخاصی که وب سایت خود را به فلیپا واگذار می‌ کنند، همه ریز کاری های ساخت وب‌سایت خود را نیز در اختیار آن‌ ها می گذارند. این یعنی آن ها طبق معمول کلمات کلیدی، استراتژی محتوا و همچنین منابع لینک خود را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

در حقیقت می توانیم بیان کنیم که فلیپا مثل یک نقشه بازاریابی قابلیت بارگذاری دارد.

طریقه استفاده از Flippa:

نخست به وبسایت Flippa بروید و مراحل زیر را طی کنید:

Websites –>All

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

سپس، کلمه کلیدی که به فعالیت وب‌سایت شما اشاره دارد را بنویسید (در این نمونه کلمه Travel به کار رفته است).

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20

با بهترین ترفند های سئوی کلاه سفید آشنا شوید و رنک سایت خود را اتقا دهید| ادوردز20 اکنون می توان نتیجه را مشاهده کرد.

صاحب این وب‌سایت فهرستی از وب‌سایت هایی که در آن‌ها لینک گذاری کرده است را داده است.

نکته قابل توجه این است که بنیان گذار این وب سایت علاوه بر گفتن منابع وب سایت های لینک گرفته شده، به شما می گوید که چگونه آن ‌ها را به دست آورده است.

خیلی از فروشندگان وب ‌سایت در فلیپا همین روش معرفی را به کار می‌کنند. اکنون دیگر شما اطلاع دارید که آن ها لینک‌ های خود را از طریقه روابط عمومی بسیار بالای خود به دست آورده‌اند. این یعنی نویسندگان وبلاگ و خبرنگارانی وجود دارند که دوست دارند با شما تبادل لینک انجام دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا