مقالات تبلیغات آنلاین

بازاریابی با توییتر ابزاری قدرتمند برای بیزنس‌ها| توییتر ابزاری مهم تبلیغات | ادوردز20

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بازاریابی با توییتر ابزاری قدرتمند برای بیزنس‌ها

بازاریابی با توییتر ابزاری قدرتمند برای بیزنس‌ها .بازاریابی با توییتر نقش اساسی در رشد کسب و کار دارد و بهترین شبکه اجتماعی برای معرفی کردن بیزنس خود به دیگران و پیدا کردن مشتری است.

برخلاف تصوّر خیلی از افراد، بازاریابی با توییتر کمک می‌کند محصولات خود را تبلیغ کنید، با افراد مختلف در زمینه کسب و کار آشنا شوید و برای خود مخاطب پیدا کنید. در این مقاله به صورت مختصر و مفید درباره بازاریابی و توییتر صحبت خواهد شد. پس همراه ما باشید.

 بازاریابی و تبلیغ در گوگل یکی از راه های راه های قدرتمند برای بیزینس است و از راه های دیگر می توان به بازاریابی در شبکه های اجتماعی و توییتر اشاره نمود.

بازاریابی با توییتر چیست و چه کاربردی دارد؟

بازاریابی با توییتر را بخواهیم به شکل ساده بیان کنیم، از دو کلمه بازاریابی و توییتر تشکیل شده است. بازاریابی یعنی دانشِ ارتباط با مشتری و فروش محصولات. توییتر یک شبکه اجتماعی است که افراد زیادی با هدف‌های مختلف از این برنامه استفاده می‌کنند. در نتیجه بازاریابی با توییتر را می‌توان به این صورت تعریف کرد:

حتما مطالعه کنید
ساخت یک استراتژی نام تجاری در دیجیتال مارکتینگ | ادوردز20

روشی برای ارتباط با مشتری و ارائه کسب و کار در فضای توییتر را، بازاریابی با توییتر می‌گویند.

بازاریابی با توییتر کاربردهای متنوعی دارد. از جمله:

یک) معرفی خود به دیگران از طریق توییتر

به کمک توییتر به آسانی می‌توانید خودتان و کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید. این روش کمک زیادی به کسب و کار و فروش محصولات‌تان می‌کند. چرا که به دیگران نشان می‌دهید کسب و کارتان چقدر برای‌تان اهمیت دارد و پیشرفت اولویت‌تان است. همین باعث می‌شود برای مخاطب هم اهمیت پیدا کند و دنبال کند.

دو) ارتباط با مشتری و فروش محصولات

در بازاریابی با توییتر، شما می‌توانید با معرفی کردن خود و برند محصولات‌تان، مشتری‌های خاص خودتان را پیدا کنید و آن‌ها را برای خرید کردن از محصولات‌تان راغب کنید.

سه) کاهش هزینه‌ها

مزیت خوب توییتر، رایگان بودنش است و کمک می‌کند در زمینه معرفی و تبلیغاتِ کسب و کار خود، درصد هزینه‌ها کاهش پیدا کند.

بازاریابی با توییتر

تاثیر بازاریابی با توییتر در دیجیتال مارکتینگ

در بازاریابی با توییتر، از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر می‌توانید با تولید محتوا و امکاناتی که توییتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بر روی افراد تاثیر بگذارید. این باعث می‌شود که نه تنها کسب و کارتان را معرفی کنید بلکه با استفاده از تکنیک‌ها بر روی افراد اثر بگذارید تا به مرور مخاطب‌های مناسب خود را بتوانید جذب کنید.

در اینجا ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه با کمک تکنیک‌ها افراد را به سمت کسب و کار خود ترغیب کنیم. در ادامه مطلب به این موضوع اشاره شده است.

تکنیک های هدفمند در بازاریابی با توییتر

برای بازاریابی با توییتر، ابتدا از طریق موبایل یا کامپیوتر می‌توانید توییتر را نصب کنید و سپس با استفاده از تکنیک های زیر می توانید بازاریابی را در این رسانه ی اجتماعی آغاز نمایید.

یک) برندی که برای کسب و کار خود انتخاب کردید را به دیگران معرفی کنید.

این کار در ابتدا باعث می‌شود کاربران دلیل بوجود آمدن کسب و کارتان را متوجه بشوند و در مرحله بعد، باعث تبلیغ کسب و کارتان می‌شود. برای انتخاب نام برند، اسمی را انتخاب کنید که کوتاه و آسان باشد و در ذهن مخاطب باقی بماند.

حتما مطالعه کنید
نصب مدیریت تگ گوگل | راهنمای نصب گوگل تگ منیجر | مدیریت تگ گوگل چیست؟ | ادوردز 20

دو) استفاده از تصویر پروفایل

در توییتر سعی کنید تصویری را انتخاب کنید که مرتبط با کسب و کارتان باشد. برای این کار می‌توانید تصویر خودتان و یا لوگوی شرکت‌تان را قرار دهید.

سه) نوشتن مطلب در پروفایل

در قسمت بیو، می‌توانید درباره خودتان و اهداف‌ و حرفه و کسب و کارتان بنویسید تا دیگران با شما و کسب و کارتان آشنا شوند. به این نکته توجه کنید که در قسمت بیو، از تعداد کلمات کمتری می‌توان استفاده کرد که این تعداد 160 کلمه است.

در قسمت وب سایت، می‌توانید آدرس وب سایت‌تان را وارد کنید تا افراد بتوانند به راحتی به وب سایت‌تان وصل شوند.

در قسمت موقعیت جغرافیایی، می‌توانید مکان شرکت یا کسب و کار خود را برای کاربران قرار دهید تا به راحتی به شما مراجعه کنند.

بعد تکمیل کردن پروفایل‌تان، لازم است ارتباط خود را با افراد مختلف بیشتر کنید. برای این کار لازم است:

یک) افراد دیگر را دنبال کنید.

در بازاریابی با توییتر، لازم است که با افراد مختلف و کسب و کارها و سازمان و شرکت‌ها در ارتباط باشید تا بتوانید کسب و کارتان را معرفی و گسترش دهید.

دو) با دیگران گفتگو کنید.

برای گفتگو می‌توانید از چت توییتر استفاده کنید تا از پیشنهاد و انتقادهای افراد باخبر شوید و کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

سه) در توییتر تبلیغ کنید.

تبلیغ، روشی عالی برای تشویق کردن افراد برای کسب و کارتان است. هر چقدر محتوای خوبی برای تبلیغات خود بنویسید، مخاطبان بیشتری هم جذب‌تان می‌شود و در نتیجه خرید و فروش بیشتر می‌شود.

چهار) حرفه‌ای بنویسید

برای ارائه محصولات‌تان لازم است نیازهای مخاطب را بشناسید و بر این اساس کارتان را جلو ببرید. انتخاب نوع کلمات، تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. پس دقت زیادی در نوشتن داشته باشید و توجه کنید چه اطلاعاتی را منتشر می‌کنید تا به کسب و کارتان لطمه‌ای وارد نشود.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی آنلاین چیست؟ | ادوردز20

بازاریابی با توییتر

استراتژی بازاریابی با توییتر

در بازاریابی با توییتر، استراتژی هدفمند و دقیق یعنی تصمیم‌های درستی در رابطه با رقیب‌ها در عرصه کسب و کار گرفت. برای داشتن یک استتراتژی خوب لازم است یک سری نکات را رعایت کرد:

یک) مشخص کردن اهداف

دلیل استفاده کردن از توییتر را برای خود مشخص کنید. سپس اهداف خود را دسته بندی کنید. حتما برای اهداف‌تان وقت بگذارید چرا که شما را در مسیر کسب و کارتان هدایت می‌کند.

دو) درباره رقیب‌های‌تان مطالعه داشته باشید

در استراتژی هدفمندِ بازاریابی با توییتر، اطلاع داشتن از نقاط ضعف و قوت رقیب، به شما کمک می‌کند تا کسب و کارتان را بهتر جلو ببرید. از این جهت آن‌ها را در تویتتر دنبال کنید.

سه) مخاطب خاص خود را پیدا کنید.

افرادی که به دنبال محصولات و کسب و کار شما هستند را بشناسید و برای آن‌ها با استراتژی هدفمند، ارزش ایجاد کنید.

چهار) بازاریابی با توییتر را با دیگر شبکه ها هم سو کنید.

این کار باعث می‌شود که کسب و کارتان را با افراد زیادی در جریان بگذارید و همین باعث گسترش تبلیغ و مخاطب می‌شود.

جمع بندی نهایی

همان‌طور که می‌دانید امروزه با حضور شبکه‌های اجتماعی کارها آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود و می‌توان با مخاطبان زیادی در ارتباط بود و به نفع کسب و کار و برند خود استفاده کرد. توییتر با توجه به اینکه از امکانات زیادی برخوردار است، فضای بسیار مناسبی برای کسب و کار و بازاریابی است.

از این جهت اگر به دنبال مکانی برای تبلیغ و معرفی کردن محصولات‌تان هستید توییتر را فراموش نکنید و سری به این برنامه جذاب بزنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا