مقالات تبلیغات آنلاین

چه وب سایتی برای بازرایابی دیجیتال موثر است 10#

زمان مطالعه: 4 دقیقه

– وب سایت شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست. این ممکن است به عنوان یک دروازه برای جمع آوری اطلاعات یا مقصد واقعی که در آن فروخته می شود عمل کند. این یک فرصت برای بازدید کننده است تا کشف کند که نام تجاری شما منحصر به فرد است، برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظر خود و راهنمایی آنها در تصمیم گیری برای خرید. شما ممکن است انواع تبلیغات بازاریابی را نمایش داده، تبلیغات Google، پست های فیس بوک و مقالات وبلاگ، که همه آنها مشتریان جدید را به وب سایت شما. تمام این توجه در وب سایت شما باعث می شود که یکی از ارزشمند ترین قطعات خواص دیجیتالی شما باشد.

بهتر است رانندگی کنید، بیشتر احتمال دارد وب سایت شما دیدن کند. امروزه مصرفکنندگان آنلاین بی ثبات هستند، زیرا تعاملات دیجیتال بسیار رایج هستند که کاربران توسط شرکت هایی که به خوبی انجام می دهند خراب شده اند و فقط از چیزهایی که کار می کنند استفاده می کنند و انتظار می رود که اطلاعات مورد نظر شما در دسترس و دقیق باشد. هنگامی که این مورد نیست، آنها نا امید می شوند و اعتبار هر نام تجاری که با آنها ارتباط برقرار می شود گم می شود. حقیقت این است که اگر وب سایت شما خوب نیست، شما با تکامل صحنه می روید. اگر وب سایت شما بر روی تلفن کار نمی کند، شما در حال حاضر پشت سر هم هستید.

احتمالا، یک رقیب با بهترین تجربه آنلاین وجود دارد و مشتریان شما به دنبال آنها هستند اگر به شما حساسیت دارند. بنابراین بگذارید درباره نحوه اطمینان از تجربه شما به اندازه کافی خوب صحبت کنیم. آنها نیازی به کامل ندارند، فقط باید موفق شوند. مکان موثر ساده، بسیار خوب و بسیار موثر است. شما باید بصری و از بین بردن هر و هر موانع، به طوری که بازدید کننده می تواند به اهداف خود را به زحمت به دست آوردن. در استراتژی بازاریابی ما هدف ما به ارزش مشترک است. این همان با وب سایت شماست. اهداف کسب و کار شما و نیازهای بازار هدف باید همپوشانی داشته باشند.

حتما مطالعه کنید
تسریع در جستجوگرهای محلی 28#

همانطور که ما با استراتژی بازاریابی ما روبرو می شویم، همچنین خواهیم دید که وب سایت شما فقط باید توجه بازار هدف را جذب کند، بنابراین تلاش های خود را برای طراحی آن برای این مخاطبان انجام دهید. هنگام ارزیابی وبسایت فعلی خود، زمان زیادی را صرف کنید تا سؤالات زیر را بپرسید: اول، آیا دوستانه برای موبایل است؟ میزان استفاده از دستگاههای همراه خود برای مرور وب شگفت انگیز است. بنابراین با توجه به تلفن همراه طراحی کنید. در حال حاضر، بعدا در این فصل، ما در مورد چیزی به نام طراحی پاسخگو صحبت خواهیم کرد که به شما برخی از ایده ها را درباره ی دوستانه ی موبایل می دهد.

سوال بعدی این است که آیا بارگذاری درست در تمامی مرورگرهای وب مدرن است؟ اگر سایت شما به نظر می رسد یک طرفه در Safari برای سیستم عامل مک است و راه دیگری در رایانه کروم، شما واقعا کنترل این تجربه را ندارید. آن را در تمام مرورگرهای مدرن تست کنید. من browserstack.com را به عنوان راهی برای تست سایت شما در سراسر سیستم عامل ها توصیه می کنم. آیا پاسخ به تمام سوالاتی است که کاربران دارند یا دارند؟ اکنون تمرین خوبی برای نوشتن چیزهایی است که مشتریان شما از طریق تلفن، ایمیل یا حتی در محل کار خود نیاز دارند. شما می توانید بررسی کنید که آیا این پاسخ ها به راحتی در وب سایت شما در دسترس است یا خیر، این اطلاعات را به صورت آنلاین قرار دهید.

آیا سایت منعکس کننده نام تجاری من است؟ در عرض چند ثانیه اول، کاربر تصمیم خواهد گرفت که چگونه سایت به آنها احساس کند. شما باید مطمئن شوید که نام تجاری شما از طریق آن پیاده سازی شده است. مارک های لوکس باید احساس شیک کنند، در حالی که سایت های تخفیف می توانند بیشتر در فروش فعلی تمرکز کنند. اطمینان حاصل کنید که آرم، لوگو و طرح رنگ به طور کامل منعکس شده است. شما قطعا می خواهید هماهنگ باشید آیا به روز شده است؟ چیزی بدتر از اطلاعاتی است که وجود دارد. این باعث نگرانی کاربران می شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که اطلاعات فعلی را نگه دارید. اگر شما یک وبلاگ دارید، باید از آن در هفته استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید
انتخاب طراحی وب پاسخگو | طراحی وب رسپانسیو | بهینه سازی سایت با واکنشگرایی صفحات

آیا همه خدمات و محصولات شما آسان است؟ از آنجا که بازاریابی آنلاین یک مکان مناسب است، مخاطبان هدف شما احتمالا به دنبال چیزی خاص هستند. آیا می توان آنها را در وب سایت شما پیدا کرد؟ اگر آنها نمیتوانند آن را پیدا کنند، ادعا می کنند و می گویند این سرویس یا محصولی است که آنها ارائه می دهند، باید در وب سایت شما باشد. آیا همه سیاست های شما آسان است؟ یعنی، اگر شما حمل و نقل و یا مقابله با بازگشت، کاربر می تواند فرآیند را به روشنی درک کند؟ می داند که چگونه حمل و نقل طولانی را انجام دهد؟ چه زمانی می توانید یک تماس یا محصول را برای رسیدن به انتظار انتظار داشته باشید؟ شما می خواهید بازخورد های زیادی را ارائه دهید تا کاربر می داند کجا ایستاده اند.

در نهایت، از بهترین استانداردهای سایت شما، چگونه با رقبا خود مقایسه می کنید؟ آیا شما افتخار یا حسادت هستید؟ اگر حسود هستید، احتمال دارد زمان جدی در نظر بگیرید که آیا شما نیاز دارید که وبسایت خود را مدیریت کنید یا خیر. از روابط شما با مشتریان و همکاران فعلی خود به عنوان راهی برای دریافت بازخورد در مورد سایت خود استفاده کنید. از آنها بپرسید که چه چیزی دوست دارند، آنچه آنها دوست ندارند، و هر گونه ایده. همانطور که یک وبسایت موثر ایجاد میکنید، همچنین توصیه میکنم به شخص دیگری در خارج از حلقه سایت خود گوش کنید

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا