مقالات تبلیغات آنلاین

نگاهی به مدل های ارجاع 23#

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بسیاری از بازاریابی آنلاین در مورد تشویق پاسخ مستقیم از مشتریان بالقوه است. ما آنها را یک آگهی، وزوز یا پیشنهاد ویژه از طریق ایمیل نشان می دهیم و موفقیت را بر اساس کلیک و تبدیل انجام می دهیم. این چیزی است که به عنوان آخرین ارجاع کلیک شناخته می شود. ارزش کامل تبدیل مشتری در کانال بازاریابی یا کمپین که مشتری تحویل داده است قرار می گیرد. پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، با این حال، این شیوه واقعا ناقص است.

ما می دانیم که مشتریان سفر بسیار بزرگتری را انجام می دهند. آنها ممکن است یک ایمیل را ببینند، بعضی از توییت های تجاری را بخوانند، بررسی های آنلاین را بررسی کنند و قیمت ها را قبل از خرید مقایسه کنند. شما می توانید اثرات آفلاین و تعامل دوم صفحه را بر روی دستگاه های تلفن همراه یا قرص اضافه کنید، و شما می توانید ببینید که چگونه تمام ارزش را به یک منبع منحصر بفرد که شما پوشش نخواهید داد. پس ما از اینجا چه می خواهیم؟ صادقانه این یک فرآیند تکراری و منحصر به فرد برای هر نام تجاری است، بنابراین شما با کلیک های اخیر شروع می کنید و سپس به برخی از ارجاع ها، تبدیل های مشاهده، اعمال می شود.

مشاهده فعالیت را می توان اندازه گیری زمانی که پلت فرم تبلیغاتی کوکی را هنگامی که کاربر یک بار یک تبلیغ خود را دریافت می کند. در حال حاضر، اگر کاربران روی سایت شما کلیک نکنند، اما بعدا به سایت شما می آیند و محصول شما را خرید می کنند، به عنوان یک نقطه نظر ردیابی می شوند، اما همه نمایش های تبلیغی به تنهایی تحویل نمی شوند. باز هم ممكن است رسانه های اجتماعی یا تحقیقات نقش مهمی ایفا كنند، اما استفاده از برخی وزن برای تبدیل از طریق تبدیل، به تركیب كردن مدل ارجاع بیشتر كمك می كند. با تبلیغات پرداخت شده شما می توانید تبدیل فعالیت های نمایش خود را با کاهش میزان زمانی که فروش به دلیل نمایش تبلیغات شما پذیرفته شود تنظیم کنید.

حتما مطالعه کنید
ساخت یک استراتژی نام تجاری در دیجیتال مارکتینگ | ادوردز20

برخی از مارک ها ممکن است مایل به پذیرفتن این ایده باشند که یک پنجره برای 30 روز معقول است، در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره ای بسیار کوتاه تر را ترجیح دهند. مطمئن شوید که دوره های کوکی خود را با هر گونه تبلیغات پرداخت شده ای که انجام می دهید، بررسی کنید. همانند بسیاری از موارد در بازاریابی، ایده این است که دوباره تست، بهبود و آزمایش شود. شما ممکن است الگوهایی را مشاهده کنید که در آن شما به بازاریابی جستجوی خود دست می دهید. این به این معنی است که CPA در آخرین ارجاع کلیک بیشتر از حد انتظار است. اما اگر تحقیق بازاریابی را متوقف کنید، ممکن است متوجه شوید که آگهی های Display Network شما به شدت رنج می برند.

این ممکن است نشان دهنده این باشد که افراد در حال مشاهده یک بنر، جستجوی نام تجاری شما و کلیک بر روی نتیجه پرداخت می شوند. اگر آگهی بنر نسبتا ارزان باشد، مدل توزیع ممکن است به شما اجازه دهد تا برخی از هزینه ها را به اشتراک بگذارید، که سبب هدایت این کمپین می شود. شما می توانید مدل های توزیع را به یک مدل سالم یا مدل کسری تبدیل کنید. حتی در یک رویکرد سالم، شما باید هر اعتبار را آخرین کلیک و یا اولین کلیک کنید. در یک مدل کسری، این ارجاع توزیع خواهد شد، و به کانال های خاصی اعتبار می دهد که ممکن است تنها به تصمیم نهایی کمک کند.

راه های زیادی برای ساخت مدل های ارجاع وجود دارد. شما می توانید معیارها را به طور جداگانه در اکسل پیگیری کنید و بین هر کانال مقایسه کنید. همچنین ابزار ارجاع شخص ثالث وجود دارد، یا اگر از Google Premium استفاده می کنید، می توانید ارجاع را در پرواز تغییر دهید. در حال حاضر اگر شما در حق بیمه نیستید، هنوز می توانید ایده خوبی از مدل های مختلف ویژگی با استفاده از مسیرهای تبدیل چند کانالی داشته باشید. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به این روند بگیریم. با ورود به حساب Google Analytics خود، مسیرهای تبدیل چند کانالی را خواهید یافت. اکنون که شما قبلا وارد سیستم شده اید، من به جلو بروید و نمایش دیگری را که حاوی برخی اطلاعات است، بکشید.

حتما مطالعه کنید
انتخاب طراحی وب پاسخگو | طراحی وب رسپانسیو | بهینه سازی سایت با واکنشگرایی صفحات

برای پیدا کردن این MCN ها، شما تبدیل را از مسیرهای چپ، چند کانال و مسیرهای بالای تبدیل انتخاب خواهید کرد. آنچه که در هنگام پیمایش در این بخش مشاهده خواهید کرد، مسیری است که کاربر آن را تبدیل کرده است. ممکن است برخی نتایج جالبی را ببینید در اینجا می توانیم ببینیم که اولین منبع انتقال پول، فردی است که دو بار به طور مستقیم بازدید می کند و فردی که یک ارجاع دریافت می کند، به طور مستقیم به سایت می آید. به طور مستقیم سه بار، و سپس کسی تحقیق آلی را انجام می دهد، و سپس به طور مستقیم به سایت می رسد.

شما می توانید از طریق تمام این کانال ها حرکت کنید تا ایده هایی از کانال هایی که به شما کمک می کنند را ببینید و برای یک قدم به جلو، می توانید مشاهده تبدیل های پشتیبانی شده را در اینجا از سمت چپ مشاهده کنید. این نشان می دهد که کدام کانال ها تبدیل می شوند، نه آخرین کلیک واقعی، اما کمک. بنابراین در شکل ششم، ما می بینیم که شبکه های اجتماعی با کمک 95 درصد تبدیل شده اند. اگر شما به یک شبکه اجتماعی بروید، می توانید ببینید که شبکه های اجتماعی بیشترین کمک را دارند. در این مورد، YouTube به نظر می رسد بهترین شبکه نشانه گذاری اجتماعی برای کمک به این تبدیل ها است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا