مقالات تبلیغات آنلاین

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب | ترفند های مفید برای افزایش بازدید ویدئو در یوتیوب | ادوردز 20

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ارتقاء ویدیوها در یوتیوپ

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب .اگر هدف شما افزایش و ارتقا ویدئو در یوتیوپ است، باید گفت رقابت سختی را در پیش دارید؛

چراکه فیلمهای ویدئویی باید سرگرم­ کننده باشند، نه فقط آموزنده. اگر بتوانید مخاطبان خود را با یک کلیپ جذاب به سمت خود جذب کنید، احتمال اینکه مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند، وجود دارد.

یکی از اولین گام ها در جذب مخاطب، ایجاد یک ویدئو کلیپ مهیج و جذاب است.

یوتیوپ به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است و راهی عالی برای بازاریابی آنلاین محسوب می شود. شما می توانید در این محیط با در نظر داشتن مخاطبان و علایق جستجوی آنها هنگام بارگذاری ویدیوی خود، در یوتیوپ آن را ارتقا دهید.

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب

نکات موثر در ارتقا ویدئو در یوتیوپ

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب .یوتیوپ تنها مکانی نیست که افراد می­توانند ویدیوی شما را مشاهده کنند، اما وجود آن به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ جهان، فوایدی را به همراه دارد.

یکی از مزیت های یوتیوپ این است که با استفاده از آن می توان بازاریابی آنلاین داشت و محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی نمود.

تبلیغات در یوتیوب مثل تبلیغات در گوگل از امتیاز ویژه ای برخوردار است و می توان با ارسال ویدئوهای خود به این شبکه ی اجتماعی بزرگ جایی برای تبلیغ محصول خود دست و پا کرد.

حتما مطالعه کنید
چشم انداز بازاریابی دیجیتال | بهترین تکنیک های موفق در بازاریابی دیجیتال | ادوردز 20

گوگل صاحب یوتیوپ است، درنتیجه، فیلم های ارسال شده در بستر اشتراک ویدیو، عملکرد بهتری در جستجوهای گوگل دارند. استفاده از تاکتیک­های سئو یوتیوپ راهی آسان برای ارتقا بیشتر ویدیوها در نتایج جستجوی ارگانیک است.

همه چیز در مورد کلمات کلیدی برای ارتقا ویدئو در یوتیوپ

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب .سئو یوتیوب، مانند بهینه سازی موتور جستجو سنتی، به کلمات کلیدی متکی است تا نتایج مرتبط را به سریع ترین شکل ممکن به کاربران نشان دهد.

بهتر است لیستی از کلمات کلیدی برای خود یادداشت کنید تا از میان این لیست، یک یا دو کلمه کلیدی متناسب با موضوع ویدیو را انتخاب نمایید.

هنگامی که کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، زمان آن فرا رسیده است که آنها را در محتوای خود قرار دهید تا به افراد دیگر نشان دهید.

اینکه فیلم های شما در چه زمینه ای است؛ این موضوع موجب ارتقا ویدئوی شما در یوتیوپ می شود. بهترین راهکارها برای ارتقا ویدئو در یوتیوپ شامل موارد زیر می شود:

1. با استفاده از یک کلمه کلیدی هدف فایل ویدیویی خود را نام­گذاری کنید.

قبل از بارگذاری هرگونه فیلم دریوتیوپ ، باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را از قبل، برای ویدیو مشخص نمایید. افراد نمی­توانند به صورت فیزیکی فیلم شما را ببینند و بررسی کنند. ببیند تا چه اندازه با کلمه کلیدی مورد نظر شما مرتبط است؛

اما می­توانند نام فایل ویدئو و کدی را که همراه آن است بخوانند تا متن را استنتاج کنند.

این اولین سیگنالی است که به افراد نشان می­دهد ویدئو شما با کلمه کلیدی شما مرتبط است. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف “استراتژی بازاریابی آنلاین” باشد، نام فایل باید چیزی مانند “مثال استراتژی بازاریابی درونی” و … درنظر گرفته شود.

2. کلمه کلیدی را در عنوان ویدئوی خود وارد کنید.

هنگام نوشتن عناوین جهت ارتقا ویدئو در یوتیوپ، حتماً کلمه کلیدی انتخابی خود را وارد کنید؛ چراکه این یک سیگنال آشکار برای مخاطبان به شمار می رود. با قرار دادن کلمه کلیدی خود در عنوان، به طور طبیعی ویدیوی شما برای آن عبارت جستجو رتبه بندی می­شود.

حتما مطالعه کنید
بازاریابی وابسته روشی شگفت انگیز کسب درآمد| بهترین تبلیغ بازاریابی وابسته | ادوردز20

عنوان یوتیوپ را توصیفی قرار دهید تا موردی که مردم می­خواهند روی آن کلیک کنند به راحتی انجام شود؛ زیرا این اولین چیزی است که کاربر را به سمت ویدئوی شما می کشاند و یکی از مهم­ترین عوامل تأثیرگذار در بازاریابی آنلاین محسوب می شود.

3. از کلمه کلیدی خود در ابتدای توضیحات خود استفاده کنید.

همانطور که برای توضیحات متا از صفحات وب سایت خود استفاده می­کنید، به توصیف فیلم­های یوتیوپ خود هم فکر کنید؛ چراکه برای هر دو عامل، مهم است که کلمه کلیدی را در ابتدای نسخه خود وارد نمایید. انجام این کار فرصتی عالی می باشد؛

چراکه به بینندگان و موتورهای جستجو فرصت بیشتری می­دهد تا درباره ویدئوی شما صحبت نمایند. با قرار دادن کلیدواژه اصلی در جلوی توضیحات، احتمال مشاهده کلمات کلیدی خود را افزایش می­دهید که در نهایت ارزیابی فیلم­ها را جهت رتبه بندی و ارتقا ویدئو در یوتیوپ، افزایش می­دهید.

به عناوینی که GoPro در کانال یوتیوپ خود استفاده می­کند، نگاهی بیندازید. اولین عامل و یا کلیدواژه GoPro است. هر روز ویدیوهای GoPro زیادی به یوتیوب ارسال می­شود، اما شرکتی که این دوربین سرگرم­کننده را تولید کرده، در نظر دارد فیلمهایش بالاترین امتیازات خود را هنگام ورود کاربران، در صفحه نتایج جستجو داشته باشد.

استفاده از این قرارداد نامگذاری و وجود تعداد زیادی محتوای جالب، به برند کمک کرده است تا یک لیست مشترک 6.7 میلیون نفری ایجاد نماید.

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب

موارد بهبود و ارتقا ویدئو در یوتیوپ

1-از توضیحات صرف نظر نکنید:

آکادمی سازندگان یوتیوپ، کاربران را به ارائه توضیحات کامل و مفید برای دریافت بازدیدهای بیشتر ترغیب می­کنند. توصیف، هم در سیستم عامل و هم در شبکه­های جستجو پراهمیت است، زیرا مفاهیم مهم را در هر زمان که فیلم شما در نتایج جستجو خارج از یوتیوپ باشد را نشان می دهد.

توضیحات می­توانند اطلاعات ارزشمندی را به شما ارائه دهند و به بینندگان کمک می کند تا ویدیوهای شما را در نتایج جستجو پیدا کنند و به تماشای آن بپردازند. توضیحاتی جذاب با کلمات کلیدی مناسب می توانند باعث افزایش بازدید و ارتقا ویدئو شما در یوتیوپ شوند.

حتما مطالعه کنید
جذاب کردن کپی وب با شناخت مخاطبان | مخاطب و جذاب کردن کپی وب | ادوردز 20

2-عنوان ویدئو جذاب داشته باشید:

عنوان را می توان به عنوان کلید اصلی برای محتوای ویدئویی خود دانست؛ چرا که کاربران، اولین چیزی که می‌بینند عنوان شما می باشد، در نتیجه بهترین عنوان را انتخاب نمایید.

روزانه افراد زیادی از طریق یوتیوپ، بازاریابی آنلاین انجام می دهند، به همین علت داشتن عنوانی جذاب و کنجکاو کننده، مخاطبان بیشتری را به سمت ویدئوی شما می کشاند.

3-ایجاد برچسب ویدئو:

اگر می خواهید سبب ارتقا ویدئوی خود در یوتیوپ شوید، بهتر است که از تگ یا برچسب هایی مناسب استفاده نمایید.

کاربران با جست وجو می توانند از طریق این تگ ها به ویدئوی شما برسند. اگر تاکنون از این برچسب ها در ویدئو کلیپ خود در یوتیوپ استفاده نکرده اید بهتر است که آن را به کار ببرید تا شاهد بازدیدهای بیشتر شوید.

4-ویدئو خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ نمایید

اگر شما تولید محتوا در قالب ویدئو انجام می دهید؛ بنابراین باید یکسری کانال و صفحات پرترافیک را باید بشناسید. شما می توانید با قرار دادن ویدئوی خود در این صفحات، شاهد سیلی از مخاطبان جدید شوید.

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب

جمع بندی نهایی

ارتقاء ویدیوها در یوتیوب .یوتیوپ یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که از طریق آن می توان بازاریابی آنلاین انجام داد و آن را فرصتی عالی برای معرفی محصولات و خدمات خود دانست.

برای ارتقا ویدئوها می توان از یوتیوپ کمک گرفت و با ایجاد یک حساب کاربری به راحتی فعالیت خود را آغاز نمود. این بستر جذاب می تواند برای ارتقا کسب و کار شما بی نهایت مفید و جذاب باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا