مقالات تبلیغات آنلاین

ساخت وب سایت خود جهت رسیدن به هدف اصلی | بهترین روش جذب مشتری | ادوردز20

ساخت وب سایت خود جهت رسیدن به هدف اصلی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

ساخت وب سایت خود جهت رسیدن به هدف اصلی و رسیدن به جایی که مشتری بتواند تمام نیازهای خود را از طریق سایتی که ما ساخته ایم برطرف نماید و یا بتواند خدمات خود را بگیرد. هر وب سایتی یک هدف دارد. این می تواند توزیع اطلاعات، گرفتن آدرس ایمیل یا فروش محصول باشد. دلیلی وجود دارد که شما در بازاریابی آنلاین تلاش می کنید.

هدف شما این است که بازدید کننده شما بعد از ورود به وب سایت شما، به نوعی اقدام کند. اکنون بسته به مخاطب خود بین دو تا شش ثانیه فرصت خواهید داشت تا آنها را متقاعد کنید که بمانند.

هنگامی که آنها رسیده اند اتفاقی که می افتد این است که این بازدید کنندگان روی یک نگاه کوتاه کلیک می کنند و بعد اگر علاقه ای نداشته باشند، از سایت شما خارجی می شوند.

پس در حالت ایده آل این ترافیک را به یک صفحه فرود خاص هدایت می کنید. داشتن اهداف خاص به شما امکان می دهد تصمیم گیری در مورد کلیک کردن برای جلب توجه بصری یا عنوان و کادربندی اطلاعات را به روشی تقویت کنید که به شما در رسیدن به هدف کمک کند.

حال برخی از بازدیدکنندگان جدید به ناچار وارد صفحه اصلی شما می شوند و این اشکالی ندارد. اما مهم است که از کمپین های تبلیغاتی که بازدید کنندگان را مستقیما به صفحه اصلی شما هدایت می کنند، اجتناب کنید. این کمترین صفحه کاربرپسند در وب سایت شما است چون تمایل به گسترده بودن آن دارد.

کلید ایجاد تغییر در وب سایت شما ساختن صفحات ورود با هدف خاص است. این صفحات فرود در انواع مختلفی وجود دارد، اما من قصد دارم به چهار نوع متداول بپردازم. صفحه های تیزر و صفحات زوری، صفحات اطلاعات و صفحات ویروسی، اینها همه مواردی است که هنگام مرور وب با آنها روبرو شده اید.

حتما مطالعه کنید
ساخت سرویس یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی | بهترین روش ساخت برنامه تبلیغی در رسانه های اجتماعی

ساخت وب سایت خود جهت رسیدن به هدف اصلی

اولین مورد، صفحه تیزر است. هدف یک صفحه تیزر این است که به بازدیدکننده شما فقط اطلاعات کافی را بدهد تا بتوانند، برای رفتن به مرحله بعدی روند خود کلیک کنند.

صفحات تیزر برای محصولاتی که با ایجاد انتظار و هیجان در آستانه راه اندازی هستند مفید است. می توانید بازدید کننده را متقاعد کنید که اقدامی مانند ارائه آدرس ایمیل یا حتی پیش سفارش انجام دهد.

همچنین می توانید از این صفحات برای آزار دادن هرگونه افراد هدایت شده بی صلاحیت استفاده کنید. اگر محصول خاصی برای مخاطبان انتخابی دارید می توانید از صفحه های تیزر استفاده کنید و از آنها سوال کنید.

بسته به پاسخ ها، یک قدم در یک مرحله آرام آرام اطلاعات بیشتری راجع به محصول یا محصول خود ارائه دهید.

بعد صفحه فشار را داریم. هدف از صفحه فشاری، گرفتن محتوا و بررسی صلاحیت اطلاعات کاربر هدایت شده است. به طور معمول یک تبادل بازدید کننده اطلاعات تماس آنها برای چیزی با ارزش متوسط است.

یک کتاب الکترونیکی، وبینار یا یک تخفیف اختصاصی، اطلاعات مربوط به کاربر هدایت شده می توانند به سادگی ایمیل یا پیچیده مثل 4 یا 5 سوال مقدماتی باشند. یک صفحه فشاری خوب باعث می شود که پیام در بالای هدف باقی بماند و از ارزش کافی برای تأثیرگذاری برخوردار باشد.

بیایید به صفحه ویروسی برویم. هدف این صفحه، دعوت از مشتریان شما برای عضوگیری از دوستانشان است. ممکن است پاداشی داشته باشید که از طریق تعدادی به اشتراک گذاری ها به دست آورده باشید. به عنوان مثال برای هر دوستی که وارد سیستم می شود اعتبار پنج دلاری دریافت خواهید کرد. صفحه فرود ویروسی شما ممکن است شامل یک فیلم خنده دار یا یک نمودار اطلاعاتی باشد.

حالا بالاخره صفحه اطلاعات را داریم. این ها معمولاً به همان سبک اطلاعاتی که در تلویزیون می بینید، طراحی می شوند. این ایده یک صفحه به طور معمول یک صفحه طولانی است و شما تمام اطلاعات مربوط به محصول را به اشتراک می گذارید که چه مزایایی دارد. توصیفات و یک پیشنهاد ویژه اگر امروز آن را بخرید.

حتما مطالعه کنید
مقدمه ای بر جستجو موتور های جستجو گر و نمایش | چگونگی جستجوگر موتور های گوگل

صفحات اطلاعاتی در فروش محصولات خاص موثر هستند و معمولاً توسط بازاریاب های وابسته استفاده می شوند. هنگام اجرای کمپین های بزرگ برای ساخت صفحه فرود خود، نوع مناسب را انتخاب کنید و بعد بر روی این پنج مورد تمرکز کنید که می خواهید. هدف را تعیین کنید، چه چیزی باید اتفاق بیفتد. چه اطلاعاتی از کاربر برای رسیدن به آن هدف نیاز دارید؟

ساخت وب سایت خود جهت رسیدن به هدف اصلی

کارت اعتباری، شماره تلفن، نامه الکترونیکی، طرح بیانگر آنچه کاربر باید انجام دهد. آیا آنها نیاز به پر کردن فرم دعوت از یک دوست و غیره دارند. کاربر برای قانع شدن به چه اطلاعاتی نیاز دارد.

چه ارزش مشترکی برای آنها وجود دارد و سرانجام چگونه نتایج را پیگیری خواهید کرد. مهم است که مطمئن شوید صفحه فرود شما آرم و توضیحات پیشنهاد را به عنوان یک عنوان جذاب ارائه می دهد.

گواهی های مربوط و پیوند به بررسی ها همراه با یک فراخوان جدی برای اقدام پس از ساخت صفحه فرود خود یا اگر در حال حاضر صفحاتی در سایت خود دارید که این اهداف را اجرا می کنند، بهبود مستمر آنها مهم است.

وقتی کسی با کلیک بر روی پیوند شما شروع می کند، ممکن است صفحه اول را پر کند اما هیچ وقت کارت اعتباری خود را وارد نمی کند.

آنها شما را رها کرده اند. شما می خواهید با پیدا کردن نقطه درد، رها کردن را برطرف کنید و بعداً وقتی وارد کار می شویم، در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد. اما در اینجا دلیل اهمیت آن وجود دارد.

در صورت برطرف کردن تبدیل ها، می توانید درآمد خود را بدون نیاز به افزایش بازدید، بیشتر کنید. 100 فروش و 10000 بازدید کننده با نرخ تبدیل 3 درصد، 300 فروش است.

پس بر حفظ صفحات فرود خود به طور مختصر و کافی اطلاعات لازم برای انجام کار تمرکز کنید. با پیوند دادن به خط مشی ایمیل معتبر خود یقین حاصل کنید که به بازدیدکنندگان خود اطمینان می دهید.

حتما مطالعه کنید
تعریف شاخص های عملکرد کلیدی شما 22#

داشتن یک گواهینامه اس اس ال درج اطلاعات تماس شما مستقیماً در صفحه، روش های بسیار دیگری برای بهبود تبدیل صفحه شما وجود دارد. بدیهی است که هر صفحه نمی تواند یک صفحه فرود باشد.

اما صفحات فرود به شما امکان می دهد آزمون های جداگانه ای بسازید و سپس می توانید این یادگیری ها را به بقیه سایت خود اعمال کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا