مقالات تبلیغات آنلاین

شروع کار با بازاریابی ویدئویی 42#

زمان مطالعه: 4 دقیقه

– یکی از بهترین مکان ها برای شروع بازاریابی ویدیو در یوتیوب. اما قبل از شروع به ایجاد یک حساب کاربری، نگاهی به آنچه که ما می خواهیم ایجاد کنیم. من پیش رفتم و کانال YouTube lynda.com را کشیدم. این بسیار شبیه به صفحه نمایه در سایر شبکه های رسانه های اجتماعی است. در اینجا شما می توانید محتویاتی را که در lynda.com ارسال کرده اید مشاهده کنید. ما می توانیم تب را برای دیدن اطلاعات در مورد lynda.com، و همچنین پیوندهای به سایر صفحات، انتخاب کنیم. ما می توانیم بحث ها را مشاهده کنیم، کل کانال را در نظر بگیریم، لیست های پخش را مشاهده کنیم، یا لیست کاملی از فیلم ها را ببینیم که کاربر می تواند به راحتی آنرا مرتب کند.

در حال حاضر اکثر کاربران YouTube با صفحه کانال خود ارتباط برقرار نمیکنند تا زمانی که مشترک شوند. آنها این کار را با انتخاب گزینه اشتراک در اینجا در کانال خود و یا در صفحه ویدیویی فیزیکی انجام می دهند. با انتخاب این ویدیو در مورد Gobro، یک صفحه ویدئویی نمایش داده می شود. در اینجا، ما همچنین می توانیم دکمه ثبت نام تحت نام کاربری را به طور مستقیم ببینیم. کاربر همچنین می تواند اطلاعات مربوط به این ویدئو را بخواند. در اینجا فرصتی دیگر برای اضافه کردن لینک به وب سایت شما وجود دارد، و همچنین برای نمایش محتوای حاوی کلمات کلیدی مورد نظر کاربر.

اکثر کاربران محتوا را از طریق جستجوی یوتیلی پیدا می کنند و شما آن را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد. اگر ما به دنبال یک ویدیو هستیم، می گوییم که چگونه قهوه بخوریم، می توانم آن را در جستجو بنویسم، سپس فهرستی از نتایج را خواهم داد. در اینجا، در بالا، ما برخی از تبلیغات تبلیغاتی از شرکت قهوه استارباکس را پرداخت کردهایم و ما STARS را نامیدهایم. در زیر، ما لیست های عضویت، از انواع ناشران، همه چیز در مورد قهوه کباب کردن. کاربر می تواند با انتخاب این فیلتر ها سفارش دهد و می تواند محتوا را بر اساس ویژگی های آن، بر اساس ویژگی ها یا حتی مدت زمان جستجو کند.

حتما مطالعه کنید
نگاهی به یک قیف تبدیل 21#

برای شروع و راه اندازی حساب خود، باید وارد سیستم شوید در گوشه سمت راست بالا. ما همچنان با حساب Google که قبلا ایجاد کرده ایم، وارد سیستم شوید. در حال حاضر، بلافاصله، گوگل به صورت خودکار به YouTube وارد می شود، این ساده است. اما ما یک نمایه بسیار عمومی داریم که با انتخاب کانال من، در سمت راست، نشان می دهم. اکنون که ما جدید هستیم، YouTube در واقع ما را قادر به ایجاد کانال ما و ایجاد برخی تغییرات می کند، بنابراین می توانیم تصویر خود را اضافه کنیم و نحوه نمایش نام ما را تغییر دهیم.

اگر می خواهید از یک کسب و کار استفاده کنید، قطعا آنچه شما دنبال آن هستید، گزینه «کلیک اینجا» را انتخاب کنید، سپس مراحل ایجاد کانال کسب و کار خود را دنبال کنید. بنابراین من قصد دارم یکی برای H + Sports اینجا بیاورم. من یک دسته از منوی کشویی را انتخاب میکنم، سپس با شرایط موافقم. پس من انتخاب خواهم کرد، آنجا بروید. ما فقط یک صفحه کانال ایجاد کرده ایم. گوگل به ما یک تور را می دهد و فقط دکمه X را در گوشه بالا سمت چپ انتخاب می کنم. اکنون، اولین چیزی که میخواهید هنگام تنظیم کانال خود انجام دهید، اضافه کردن عکس نمایه و تصویر کانال شما است.

تصویر کانال شما بسیار شباهت به عکس پوشش شما در فیس بوک و همچنین عکس پوشش خود را در توییتر دارد. برای ویرایش عکس نمایه خود، روی آن حرکت کنید و نماد مداد را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. در حال حاضر، YouTube واقعا جالب است که YouTube واقعا با حساب Gogliplus شما ارتباط دارد. به عنوان یک نام تجاری، به احتمال زیاد، یا شما باید یک حساب کاربری را در گوگل پلی نصب کنید. آیکون کانال شما، همراه با نام تجاری شما، از حساب Google Plus شما خواهد آمد. بنابراین شما باید برای ویرایش در Googliplus برای ایجاد این تغییرات بروید.

حتما مطالعه کنید
نگاهی به مدل های ارجاع 23#

من فقط اکنون لغو را کلیک میکنم حالا، هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید به عقب برگردید و گزینه Add Art Channel را انتخاب کنید. در اینجا شما می توانید یک تصویر را آپلود کنید یا از طریق گالری عکس که برای شما در دسترس است را نگاه کنید. شما می توانید یکی را انتخاب کنید Google به شما نشان میدهد که چگونه روی دسکتاپ، تلویزیون و دستگاههای همراه نمایش داده میشود. هنگامی که به نظر میرسد درست است، یا اگر نباشد، می توانید محصول را با گزینه در سمت چپ تنظیم کنید، سپس آن را دوباره انتخاب کنید، سپس انتخاب کنید. اکنون پوشش هنر ما را نشان می دهد. سپس، ما برخی از اطلاعات مربوط به نام تجاری شما را اضافه خواهیم کرد و این کار را با انتخاب برگه About و سپس کلیک بر روی گزینه توضیحات کانال که می توانید یک توصیف کانال را وارد کنید، انجام دهید.

توصیه می کنم نام تجاری خود را بسیار با دقت توصیف کنید و شامل اطلاعات مربوطه باشد که می خواهید به کاربر نمایش دهید. شما همچنین می توانید روی آیکون + در کنار ایمیل اطلاعات کسب و کار خود کلیک کنید و یک آدرس ایمیل که در آن می توانید تماس بگیرید را ترک کنید. حالا اگر شما به صفحه ما برگردید، من H + Sports را فشار می دهم. هنگامی که شما اشاره گر ماوس را بر روی این منطقه سفید قرار می دهید، یک علامت + را در گوشه بالا سمت راست خواهید دید. اگر این را انتخاب کنید، می توانیم ناوبری را تغییر دهیم یا حتی تنظیمات کانال را ویرایش کنیم.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا