مقالات تبلیغات آنلاین

انجام تحقیقات کلیدی 26#

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بخش بزرگی از جستجوگرها کلمات کلیدی مناسب را برای سازماندهی سایت خود انتخاب می کند. جستجو کلید واژه به شما در درک آنچه مردم دنبال می کنید کمک می کند و می توانید از این اطلاعات برای ایجاد محتوا یا حتی هدایت کسب و کار خود در جهت دیگر استفاده کنید. برای دریافت یک لیست اولیه از کلمات کلیدی، ما شروع به فکر کردن درباره مخاطبان هدف خواهیم کرد. بیایید خودمان را در کفش خودمان قرار دهیم و آنها را در مقابل رایانه خود بنویسیم. آنها فکر می کنند؟ آنها چه می خواهند؟ ما می خواهیم دسترسی به کلمات که ممکن است به گوگل وارد شوند. این لیست نقطه شروع خواهد بود و ما از آنجا کار خواهیم کرد.

بگذارید مثلا بگوییم سرویس های تمیز کردن فرش برای دو استراتژی ما را می فروشیم. ابتدا ما میخواهیم شرایط مربوط به دفتر محلی ما را بکشیم، بنابراین تمیز کردن فرش سانتا باربارا یا تمیزکننده فرش سانتا باربارا. ما همچنین می خواهیم مقالات را برای موضوعاتی که برای مردم جالب تر هستند بنویسیم. بگو، لکه ها را از فرش و یا مبلمان پاک کن. و واقعا می دانیم چه باید تمرکز کنیم، باید محبوبیت این شرایط را بررسی کنیم. اگر شما می دانید که 10000 نفر برای تمیز کردن بخار فرش سانتا باربارا دنبال شد و تنها 1000 برای تمیز کردن فرش از سانتا باربارا به دنبال شدند، و من قطعا تلاش های من صرف در نوشتن مطالب در مورد تمیز کردن بخار.

به طور مشابه، اگر نقاط شراب قرمز محبوب تر از لکه های آب می باشند، ما می دانیم که با مقالات ما شروع می شود. بنابراین بیایید در این مفهوم عمیق تر نگاه کنیم. من با بازدید از Google.com و تایپ کردن این کلمات شروع می کنم. بنابراین اجازه دهید پاک کننده نوع فرش، آه دید که من شروع به نوشتن، اولین پیشنهادی که از آن می آید و تمیز کردن فرش، پیشنهاد دوم، که تمیز کردن فرش می آید سانتا باربارا. این می گوید این ممکن است یک ایده باشد که ما بتوانیم آن را بنویسیم. ما در حال تمیز کردن فرش ها بودیم، اما تمیز کردن فرش یک اصطلاح عالی است.

حتما مطالعه کنید
تعریف شاخص های عملکرد کلیدی شما 22#

ما می توانیم ادامه دهیم تا تمیزکننده های فرش را بنویسیم، شروع کنیم به نوشتن سانتا و می توانیم ببینیم که گزینه بعدی Santa Barbara و کالیفرنیا است. بنابراین ما فکر نمی کنیم که کشور ما را شامل شود، اما این ایده ای است که می توانیم بنویسیم. بعد من نوشتن حذف قرمز، و در اینجا ما قرار دادن نقاط شراب قرمز اولین پیشنهاد است. من می توانم بنوشم شراب شراب و سپس از آنها را انتخاب کنید، و سپس به آنچه که ما می بینیم نگاه کنید. مردم علاقه مندند ببینند چگونه از لباس هایشان قبل از فرش و سپس شلوار جین سفید و سپس لباس های رنگی آن را حذف کنند. بنابراین به من می گوید که فرش مهم است، اما لباس نیز یک موضوع جالب است که شاید بخواهیم درباره آن بنویسیم.

ما همچنین می توانیم کلمه شراب قرمز را به آب اضافه کنیم و ببینیم که در آن چه اتفاق می افتد. در این مورد، من از فرش و سپس از لباس دوباره می بینم. خوب، ایده این است که ما شرایط و مفاهیم را برای ایجاد لیستی از چیزهایی که گوگل پیشنهاد می کنیم، می نویسیم. گوگل می گوید، این ها اصطلاحات دیگری هستند که افراد دنبال آن هستند. سپس ما می خواهیم به نتایج واقعی نگاه کنیم. بنابراین اجازه دهید فرش تمیز Santa Barbara را بنویسیم. سپس ما می خواهیم به این نتایج نگاه کنیم. ایده این است که آیا مربوط است؟ رقبای ما چه کسانی هستند؟ آنچه به نظر می رسد نوشتن است توصیف شده و آنها به طور مستقیم در زیر عنوان خود قابل مشاهده هستند.

چیز دیگری که من ممکن بود تایپ کنم فقط تمیز کردن بخار بود. و اگر این کار را می کند، می توانیم احساس کنیم، قطعا مربوط است. نتيجه اول، تميز کردن فرش است که به اين معني است که تميز کردن بخار به احتمال زياد مربوط به تميز کردن فرش است. اگر ما چیزی شبیه بخار را تمیز کنیم یا لباس بخوریم، ممکن است بخواهیم در این مدت تمرکز کنیم. اکنون چیزی که ما می توانیم انجام دهیم، هنگامی که ما یک لیست کلید واژه داریم، این است که ما می توانیم این لیست کلمات کلیدی و ایده ها را ببریم و سپس از ابزارهایی برای بررسی حجم استفاده کنیم. یکی از این ابزار ابزار Keyword Tool از گوگل است.

حتما مطالعه کنید
نگاهی از ردیابی هدف در بازاریابی آنلاین | بازار هدف در بازار آنلاین چیست؟ | ادوردز20

برای شروع استفاده از این ابزار، باید به حساب AdWords خود وارد شوید. شما می توانید این کار را در adwords.google.com انجام دهید و اگر شما یک حساب کاربری ندارید، می توانید از دستورات در صفحه برای ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید AdWords پیروی کنید. پس از تکمیل فرایند ثبت نام، به یک پانل کنترل بسیار مشابه خواهید رسید. اکنون که وارد سیستم شده اید، ابزارها را از منوی ناوبری در بالای صفحه انتخاب می کنید، سپس از منوی کشویی که ظاهر می شود، برنامه ریز کلیدی را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که هنگامی که به این صفحه می روید، گزینه های زیادی در سمت راست صفحه وجود دارد.

سه نفر برتر خواهد شد برای کلمات کلیدی و حجم جستجوی داده ها، که ما به او نگاه سفارشی، و به سمت پایین صفحه نمایش، شما گزینه ای را برای برنامه ریزی بودجه خود را دریافت و انتظارات، شما شما در هزینه و عملکرد از داده هزینه خاص برای Odords نجات را ببینید. در این بخش، ممکن است اطلاعاتی مانند تعداد بازدیدها که برای بودجه مشخص شده است بر اساس کدام کلمات کلیدی که در آن پیشنهاد می کنید، پیدا کنید. هنگامی که کار SEO انجام می شود، ما واقعا علاقه مند به اندازه جستجو هستیم، این یک گزینه در اینجا است که در آن می گوید جستجوی داده های حجم جستجو و روند.

بنابراین من آن را انتخاب کرده ام و گزینه ای برای ورود به کلیدواژه های ما، هر یک در هر خط و یا جدا شده از طریق کام دریافت می کنیم.

بنابراین متوجه میشوید که ترجیح می دهید شراب قرمز را از فرش بیرون بیاورید، ادرار سگ را از فرش بردارید و ادرار را از ادرار فرش پاک کنید. بنابراین ما ممکن است واقعا علاقه مند به نوشتن مقالات در مورد این موضوعات هستیم که به افزایش ترافیک به سایت من کمک خواهد کرد. هنگامی که شما در پایین فهرست قرار می گیرید، می توانید ببینید که این اطلاعات کمتر و کمتر محبوب است. هنگامی که تفاهمنامه فقط در ستون جستجوهای ماهانه انتخاب می شود، در این مورد جستجوهای کافی در مورد این کلمه کلیدی یا عبارت وجود ندارد، بنابراین گوگل هیچ اطلاعاتی در آن وجود ندارد.

حتما مطالعه کنید
مقدمه ای بر جستجو موتور های جستجو گر و نمایش | چگونگی جستجوگر موتور های گوگل

در بخش «مسابقه»، خواهید دید که محبوبیت این اصطلاحات و تعداد افرادی که در حال کار بر روی آن هستند، چه چیزی است که به تبلیغات پرداخت شده اختصاص دارد. اما شما می توانید لینک را اینجا ایجاد کنید. اگر رقابت بالا در دنیای تبلیغات پرداخت شده وجود داشته باشد، می توانید حدس بزنید که رقابت در بین دنیای آلی وجود دارد. بنابراین زمان کمتری ببرید و گزینه هایی را که در اختیار شما است را بررسی کنید. یک لیست را گروه بندی کنید، آن را محدود کنید. هر کدام از کلمات کلیدی بالاتر است، تلاش بیشتر، بنابراین اولویت دادن به آنها را بر اساس جایی که شما بزرگترین مقدار را مشاهده می کنید و شروع به کوچک شدن می کنید. شما می توانید چند صفحه بهینه سازی کنید و سپس آنها را گسترش دهید زمانی که فرصت بیشتری پیدا کنید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا