مقالات تبلیغات آنلاین

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل | چطور یک ایمیل مارکتینگ موفق ایجاد کنیم | ادوردز 20

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل 

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل .در این مقاله قصد داریم در مورد بازاریابی ایمیل برای راحتی کسب و کارتان، مطالبی را با شما دوستان به اشتراک بگذاریم. ایمیل مارکتینگ به شما این قابلیت را می‌دهد که یک فضای اصولی را با استفاده ایمیل برای خود و کارتان ایجاد نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی راه‌اندازی ایمیل مارکتینگ و ساخت آن تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا در مورد ایجاد طرح بازاریابی ایمیل هر آن چه نیاز است بدانید.

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل و نقش آن در بازاریابی آنلاین

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل به روش‌هایی می‌گویند که با استفاده از ایمیل می‌توان سطح ترافیک و تعداد بازدیدکنندگان را افزایش داد. اینگونه روش بازاریابی به نام روش مستقیم، در بین جوامع مختلف شناخته شده است که طی آن از کاربر می خواهیم تا به صورت مستقیم از کسب و کار ما دیدن نماید.

یکی از نکات حائز اهمیت در بازاریابی ایمیل این بوده که بدون هیچ واسطه‌ای می‌توان با مخاطب ارتباط برقرار نمود. بازاریابی ایمیل نقش به سزایی در بازاریابی آنلاین دارد؛ به گونه ای که از طریق این روش می توان تعداد کاربران خود را افزایش داد و کسب و کار خود را به خوبی در سطح گسترده ای به دیگران معرفی نمود. این روش کاملا اصولی بوده و باعث می شود مشتریان شما به کسب و کارتان وفادار بمانند.

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در بازاریابی آنلاین

با وجود ایجاد طرح بازاریابی ایمیل هنوز هم مشکلاتی بر سر این روش بازاریابی وجود دارد. شما می توانید با داشتن ابزارهایی قدرتمند و موثر از بروز مشکلاتی جلوگیری نمایید. به طور مثال اگر شما می خواهید ایمیل زیبایی را ایجاد نمایید، بدون ابزارهای کارآمد و مفید نمی توانید در مدت زمان کوتاهی این ایمیل را ایجاد نمایید.

حتما مطالعه کنید
نگاهی به یک قیف تبدیل 21#

بنابراین در روش بازاریابی ایمیل لازم است از ابزارهایی استفاده نمایید و نیاز نیست حتما ابزارهای گران قیمتی را برای بهبودی این بازاریابی به کار ببرید. ما در زیر به برخی از این ابزارهای کاربردی و مقرون به صرفه اشاره کرده ایم:

یک) hubspot:

این ابزار بیشتر به عنوان سیستم عامل اتوماسیون شناخته شده است، امروزه این ابزار به صورت رایگان برای بازاریابی ایمیل ایجاد شده است که برای معامله‌های تجاری در طیف کوچک تر کاربرد بسیاری دارد. این ابزار دارای انواع الگوهای آماده و ویرایشگر بصری می باشد.

دو) sender:

این ابزار یکی از برنامه‌های مفید و رایگان است که از آن برای اطمینان از قابلیت تحویل و ارسال استفاده می شود. این برنامه به شما این قابلیت را می دهد تا بدون هیچ اطلاعات پیش زمینه ای در مورد اچ تی ام ال به ایجاد خبرنامه هایی جذاب بپردازید. شما می توانید این خبرنامه ها را برای هر فرد شخصی سازی کنید و برای او ارسال نمایید.

سه) sendinblue:

این برنامه یک فضای بازاریابی بوده که هم از ابزارهای بازاریابی ایمیل و هم از موارد دیگری مانند مدیریت ارتباط با مشتری بهره مند می باشد. این ابزار دارای 70 الگوی جذاب برای ساخت یک ایمیل خواهد بود؛ هم چنین تمامی این الگوها پاسخ گو هستند و شما می توانید به دلخواه از هر کدام از آن ها استفاده نمایید.

چهار) send pluse:

این ابزار خودش را به عنوان یک پلت فرم چندکاناله تبلیغات می کند، این پلت فرم بازاریابی می تواند یه گزینه ی موثر برای یافتن با ارزش ترین مخاطب برای شما به شمار برود. با استفاده از این ابزار می توانید فیلدهای متنی را تنظیم نمایید تا ایمیل ها براساس دسته بندی دلخواه شما ایجاد شود.

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل

انواع ایمیل در بازاریابی ایمیل

شما می توانید با اندکی جست و جو در صفحات گوگل به این موضوع پی ببرید که هر شخص انواع بازاریابی ایمیلی را به گونه ای معرفی نموده است. انواع نمونه های ایجاد طرح بازاریابی ایمیل شامل این موارد می باشد:

حتما مطالعه کنید
نگاهی از ردیابی هدف در بازاریابی آنلاین | بازار هدف در بازار آنلاین چیست؟ | ادوردز20

یک) ایمیل های خبری: این نوع ایمیل ها حاوی مطالب تبلیغاتی و خبرهایی کوتاه هستند که بسیاری از شرکت ها برای مخاطبان خود ارسال می کنند.

دو) ایمیل های تبلیغاتی: این نوع ایمیل ها معمولا برای افرادی است که هنوز بازار هدف مشخصی ندارند و به دنبال جذب مخاطب هستند مورد استفاده قرار می گیرد. اطلاعات موجود در این ایمیل ها شامل بیوگرافی شرکت، محصولات، خدمات و غیره می باشد.

سه) ایمیل های اختصاصی: می توان برای این نوع ایمیل ها نام ویژه را در نظر گرفت، محتوای این نوع ایمیل ها درباره ی موضوعی خاص با هدفی مشخص برای برخی افراد ارسال می شود. به طور مثال شرکتی قصد دارد به طور اختصاصی یک سری تخفیف را به کاربران خود اطلاع دهد از اینن نوع ایمیل استفاده می کند.

چهار) ایمیل های تبادلی: این نوع ایمیل ها معمولا برای تبادل اطلاعات بین کاربرها و بسیاری از شرکت ها انجام می شود. برای نمونه شما وقتی که به عنوان مشترک خبرنامه در سایتی ثبت نام می کنید و یا فرم آن سایت را پر می کنید. این نوع ایمیل ها را تبادلی می گویند.

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل

مزایای بازاریابی ایمیل

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل یکی از راه های مفید برای معرفی محصولات و خدمات خود به دیگر کاربران می باشد که از این طریق می توان به راحتی کسب و کار خود را در طیف گسترده ای به همگان معرفی نمود. بازاریابی ایمیل نوعی بازاریابی آنلاین هم محسوب می شود که با استفاده از آن می توان کسب و کار خود را تبلیغ و رونق داد. از جمله مزایای ایمیل مارکتینگ می توان به این موارد اشاره نمود:

یک) داشتن سرعت بالا: سرعت ارسال تحویل در قسمت پنل ارسال ایمیل ها بسیار بالا بوده به گونه ای که در یک ساعت ابتدایی، حجم زیادی از ایمیل هایی که تحویل داده شده است دیده می شود.

حتما مطالعه کنید
ساخت سرویس یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی | بهترین روش ساخت برنامه تبلیغی در رسانه های اجتماعی

دو) داشتن درصدی از کاربران جهانی: با وجود شبکه های اجتماعی، هنوز ایمیل جایگاه بالایی را در بین مردم به خود اختصاص داده است.

سه) انتشار و ارسال نمودن راحت: با کمترین زحمت می توان انبوهی از ایمیل های تبلیغاتی را از پنل ایمیل به کاربران سرتاسر دنیا ارسال کرد.

چهار) هزینه ی پایین: استفاده از بازاریابی ایمیل دارای هزینه ی بسیار پایینی بوده به گونه ای که گام های ابتدایی را می توان به صورت رایگان برداشت.

ایجاد طرح بازاریابی ایمیل

سخن پایانی

ایمیل مارکتینگ و ایجاد طرح بازاریابی ایمیل می تواند یکی از راه های بازاریابی انلاین محسوب شود؛ چرا که از این طریق می توان محصولات و خدمات خود را در طیف گسترده ای به مخاطبان دنیا معرفی نمود. این روش تبلیغاتی بهتر است که با یک سری ابزارهای کارآمد صورت گیرد تا به راحتی بتوانید ایمیلی جذاب را در کم ترین زمان ممکن ایجاد نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا