مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

ایجاد یک گروه تبلیغاتی و اضافه کردن کلمات کلیدی

زمان مطالعه: 8 دقیقه

یکی از مهم ترین مباحثی که قبلا در آموزش تبلیغات وب سایت گوگل با شما به اشتراک گذاشتیم، ایجاد گروه های تبلیغی برای محصولات و خدماتی است که شما به صورت جداگانه ارائه می دهید و اضافه کردن کلمات کلیدی یکی از مهم ترین مباحث در این زمینه به شمار می رود که ما در این مقاله در این زمینه با شما صحبت خواهیم کرد. تصور کنید که یک گروه تبلیغاتی را برای پیشنهاد های تخفیف تابستانی هتل ها ارائه کرده ایم. قطعا می توانیم در جذب مخاطب بسیار موفق تر عمل کنیم. این مقاله به صورت پروژه محور تنظیم شده است و ما تصور می کنیم که شما آموزش تبلیغات وب سایت گوگل در زمینه ایجاد گروه (کمپین) تبلیغاتی را مطالعه کرده اید و در این زمینه اطلاعاتی را در دست دارید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم. پیشنهاد کلمات کلیدی به یک گروه تبلیغاتی گوگل می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم در جذب مخاطب موفق تر عمل کنیم و به طور کلی یکی از مهم ترین نیازهای شما در ایجاد کمپین های تبلیغاتی به شمار می رود. در اولین گام از آموزش تبلیغات وب سایت گوگل در خصوص ایجاد کمپین و اضافه کردن کلمات کلیدی، باید بدانید که نام گروه شما، توصیفی بر آن چیزی که قرار است در این گروه اتفاق بیفتد باید انتخاب شود.

کمپین تبلیغاتی در  وب سایت گوگل ادز

آموزش تبلیغات وب سایت گوگل، مثال ایجاد کمپین برای تخفیفات تابستانی هتل ها

یکی از مهم ترین مباحثی که در زمینه آموزش تبلیغاتوب سایت گوگل باید با شما در میان بگذاریم، کاربردی بودن آن هاست. در واقع شما در صورتی می توانید از تبلیغات گوگل به نفع کسب و کار خود استفاده کنید که در واقع توانسته باشید تنظیمات را به درستی انجام دهید.

برای مثال یک کمپین تبلیغاتی را برای ارائه تخفیفات تابستانی هتل ها در سانفرانسیسکو ایجاد کرده اید و می خواهید با کمپین تبلیغاتی خود، مخاطبان را به کسب و کار خود دعوت کنید. در این قسمت از آموزش تبلیغات وب سایت گوگل باید به یاد داشته باشید که مثلا کلمه کلیدی 25% تخفیف می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. همچنین کلمه 25% تخفیف برای بازدید از جاذبه های گردشگری می تواند جذابیت خاصی برای مشتریان داشته باشد. به طور کلی باید دقت داشته باشید که گروه تبلیغاتی اول شما، برای تخفیف های 25 درصدی ایجاد شده است و شما مجاز به اضافه کردن کلمات کلیدی در این زمینه هستید. برای مثال 25 درصد تخفیف تور، هتل، بازدید، ترانسفر و غیره می توانند در این قسمت از گروه تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار گیرند و شما برای تخفیف های مثلا 30 درصدی باید از یک گروه دیگر استفاده کنید.

کلمات کلیدی در گوگل ادز

چرا باید گروه های مختلف را ایجاد کنیم؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا باید از گروه های مختلف برای تبلیغات در گوگل استفاده کنیم؟ در جواب به این سوال باید گفت که شما باید این کار را انجام دهید چرا که تنظیمات شما برای هر گروه به صورت جامع اعمال می شود و از این روی توانایی خصوصی سازی بیشتری بر روی تبلیغات خود دارید که قطعا در افزایش میزان مخاطب شما و موفقیت بیشتر کمپین شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. شاید برای شما در این قسمت از آموزش تبلیغات وب سایت گوگل این سوال پیش آمده باشد که در هر گروه، چند کلمه کلیدی باید قرار دهیم که در جواب به این سوال باید گفت که مابین 8 الی 12 کلمه کلیدی برای هر گروه تبلیغاتی می تواند گزینه ای مناسب باشد. همچنین شما می توانید گروه هایی را بر اساس فیلترهای مختلف ایجاد کنید. برای مثال : کلمات کلیدی که در ماه اخیر بیشتر تکرار شده اند، کلمات کلیدی که از نقاط قوت کسب و کار شما به شمار می روند و کلمات کلیدی که بیشترین میزان بازخورد در موتور جستجوی گوگل را دارند.

حتما مطالعه کنید
پیش از استفاده از ادوردز گوگل ، کسب و کار خود را معرفی کنید

آموزش تبلیغات وب سایت گوگل

چرا باید از این قابلیت در گوگل ادز استفاده کنیم؟

گوگل همواره سعی خو را داشته است تا یک محیط کاملا خاص و مناسب برای کسب و کارها را ایجاد کند تا بتوانند تبلیغاتی با بالاترین بازده را ایجاد کنند. در واقع شما باید کلمات کلیدی را پیدا کنید و صفر تا صد این خدمات توسط گوگل ارائه می شود. همچنین موتور جستجوی 99 درصد از ایرانیان که از آن استفاده می کنند، گوگل است و طبعا می توانید انتظار بازده بالاتری از ابزار معرفی شده توسط گوگل داشته باشید. همچنین کمپین ها و گروه های تبلیغاتی که در قسمت های آموزش تبلیغات وب سایت گوگل به شما توصیه می شود باید به گونه ای انتخاب شوند که بتوانند در بهینه سازی سایت شما و جذب مخاطب از این روش نیز تاثیرگذار باشند. به طور کلی می توان گفت که آموزش تبلیغات وب سایت گوگل می تواند یک کلید برد، برد برای کسب و کار شما باشد و از این روی به تمامی کسب و کارهای اینترنتی که می خواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند توصیه می شود که حتما از این قابلیت ها استفاده کنند.

انتخاب کلمه کلیدی برای گروه تبلیغاتی وب سایت گوگل

کلام آخر

آموزش تبلیغات وب سایت گوگل در دسترس تمامی کسب و کارهای دیجیتالی ایرانی می باشد که می خواهند رشد و پیشرفت اصولی را تجربه نمایند. در واقع ما در این قسمت های آموزشی شما را با خدمات ارائه شده توسط این موتور جستجوی محبوب آشنا می کنیم که می تواند در رشد کسب و کار شما تاثیرگذار باشد. انتخاب کلمات کلیدی برای گروه ها یا کمپین های تبلیغاتی که توسط گوگل راه اندازی می شوند، تاثیر بیشتر از 50 درصدی در موفقیت شما دارند و حتما توصیه می شود که این مقاله را مطالعه کنید. اما چطور باید به کلمات کلیدی دسترسی داشت؟ در واقع این هم یک خدمت رایگان از سوی گوگل ادز به شمار می رود و شما می توانید به تفکیک فیلترهایی که توسط شما قابل تنظیم می باشد، به لیستی از برترین کلمات کلیدی دسترسی داشته باشید و از محبوب ترین آن کلمات کلیدی برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و یا می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید، می توانید با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید و یا این مقاله از سری آموزش تبلیغات وب سایت گوگل را مطالعه نمایید.

مربی پس از پیکربندی مبارزات انتخاباتی خود، وقت آن است که در تنظیم گروه های تبلیغاتی خود تمرکز کنید. حالا اگر قبلا به یاد داشته باشید، بهترین شیوه ها ایجاد گروه های تبلیغی جداگانه برای هر موضوع یا محصولی است که شما ارائه می دهید. به یاد داشته باشید که هر گروه آگهی شامل مجموعه ای از کلمات کلیدی، تبلیغات و پیشنهادات است که شما مدیریت می کنید. اگر دنبال این فیلم ها هستید، ممکن است در این مرحله قرار داشته باشید، جایی که اولین گروه تبلیغاتی خود را در این کمپین فرمت شده جدید ایجاد کنید. اکنون به یاد داشته باشید که ممکن است تعداد زیادی از گروههای تبلیغی اضافی را نیز در این کمپین به دست آورید، اما ما همیشه هر زمان بیشتری را اضافه میکنیم.

حتما مطالعه کنید
درک ساختار ادوردزگوگل

اما در حال حاضر، بیایید پیش برویم و یک گروه تبلیغاتی بسیار خاص درباره پیشنهاد تخفیف تابستانی در هتل ایجاد کنیم. بنابراین اولین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که صفحه اصلی تعیین شود یا ما می توانیم گزینه ای را مشخص کنیم که نشان می دهد که صفحه اصلی من هنوز آماده نیست. این فقط به این معناست که گوگل می تواند به شما پیشنهادات مربوط به کلمات کلیدی را بر اساس اطلاعات روی صفحه شما ارائه دهد. این کاملا اختیاری است، بنابراین من قصد دارم آن را امتحان کنم. پس از آن، ما باید نام گروه تبلیغاتی ما را ذکر کنیم. همانند نام کمپین ما، نام گروه شما باید بسیار توصیفی باشد.

از آنجا که ما اینها را چند برابر می کنیم. در حال حاضر در این مورد، موضوع گروه های تبلیغاتی من در مورد ایده تخفیف خواهد بود. بنابراین اولین گروه تبلیغاتی من تخفیف 25٪ را دریافت خواهد کرد. این به این معنی است که این گروه تبلیغاتی بر روی کلمات کلیدی درباره افرادی که در جستجوی هتلها در سانفرانسیسکو هستند تمرکز خواهد کرد و تبلیغ من 25٪ تخفیف خواهد داشت. سپس، من می توانم یک گروه تبلیغ دیگر ایجاد کنم و تخفیف آن را با تخفیف 25٪ برای جستجو برای جاذبه های تخفیف.

به این ترتیب اگر مردم به دنبال جاذبه هایی در سانفرانسیسکو باشند، من نیز مایل به نشان دادن تخفیف برای هتل من هستند. من می توانم یک گروه تبلیغ دیگر ایجاد کنم، بگویم برای تخفیف 30٪، و غیره و غیره. سپس، پیشنهاد ما را نشان خواهیم داد و پیشنهاد برای این کل گروه تبلیغاتی تعیین خواهد شد. در حال حاضر اگر شما کنجکاو هستید و می خواهید در هر یک از این شرایط تجدید نظر کنید، گوگل اغلب یک علامت سوال را که شما روی آن سرازیر می کند قرار داده و به شما تنظیمات شما را یادآوری می کند. در این حالت، پیشنهاد پیش فرض، حداکثر CPC برای همه تبلیغات در گروه آگهی است.

حتما مطالعه کنید
چگونه یک کمپین تبلیغاتی در وب سایت ادوردز گوگل داشته باشیم؟ | کمپین در گوگل ادوردز

شما اکنون یک تنظیمات سطح کمپین دارید، اما میتوانید برای هر گروه تبلیغاتی تنظیمات مختلفی داشته باشید. بنابراین شما ممکن است بگوئید که این گروه تبلیغی 5 دلار برای هر کلیک است و این گروه تبلیغی ارزش 1 دلار (یا یک معادل ارز محلی) دارد. این مورد، اجازه دهید فقط آن را به $ 1 اختصاص دهیم، و حالا ما به کلمات کلیدی ما حرکت خواهیم کرد. حالا اگر به یاد داشته باشید، قبلا در این جلسه از ابزار Google Planner Keyword استفاده کردیم تا لیستی از کلمات کلیدی را تعریف کنیم. ما انواع مختلف بازی را بررسی کردیم، مانند مسابقه گسترده و مطابقت دقیق، که میتواند به کلمات کلیدی ما اعمال شود.

بنابراین، با افزودن کلمات کلیدی خود، یک خط در این کادر، شروع می کنیم. این کلمات عبارتند از: “مطابق با عباراتی که مشتریان به دنبال آن هستند. بنابراین، من هتل سان فرانسیسکو را در هتل سانفرانسیسکو قرار می دهم، و شما ممکن است متوجه شوید که کلمات کلیدی من بسیار طولانی هستند. بنابراین، آنچه که من در این مورد انجام می دهم، ایجاد یک اصطلاح است. من این را با قرار دادن علامت نقل قول در اطراف کلمۀ من انجام می دهم. اگر ما می خواهیم دقیقا مطابقت داشته باشیم، این جایی است که ما می توانیم براکت ها قرار دهیم، و همانطور که قبلا نگاه کردیم، نرخ بازی گسترده نیاز به ما برای اضافه کردن علامت پلاس به یک کلمه خاص در آن کلمه کلیدی است.

اکنون توصیه می کنم با 10 کلمه کلیدی شروع کنید، اما برای این زمان، من فقط این دو را انجام می دهم. اکنون ممکن است در اینجا از سمت چپ اطلاع داشته باشید، ممکن است گوگل سعی کند سایر کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد دهد و حجم جستجوی ماهیانه را برای هر یک از این شرایط فراهم کند. اما از آنجایی که ما کلیدواژه های ما را جستجو کردیم و بهترین شیوه ها را برای حفظ این گروه تبلیغاتی به این موضوع اختصاص دادیم، توصیه می کنیم هر گونه پیشنهاد از Google را مرور کنید و این پیشنهادها را مناسب بدانید.

بسیاری از این ها می توانند واقعا هیجان انگیز باشند، اما می توانند برای آنچه که شما تلاش می کنید، کمی بیش از حد باشد. متعهد به آنچه که می دانید و تحقیقاتی انجام داده اید. بنابراین، آسان ساختن کلمات کلیدی شما در گروه آگهی شما آسان است. از آنجا، شما به سادگی تصمیم به دنبال تبلیغات و در فیلم بعدی ما در مورد ایجاد اولین آگهی متن خود صحبت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا