مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

آگهی ادوردز گوگل کجا ظاهر میشوند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Related image

تبلیغات در سایت  گوگل از زبان ادوردز20

آیا صاحبان کسب و کار موفق را میشناسید؟چقدر از نزدیک با زندگی آنها آشنایی دارید؟ادوردز20 راه موثر در موفقیت این کسب و کارها را برای شما فاش میکند. از اینرو این مقاله از ادوردز20 را تا انتها بخوانید تا از اهمیت تبلیغات به خصوص تبلیغات گوگل پی ببرید و استفاده از این گزینه را جدی بگیرید.

در پارگراف بالا ادوردز20 برای شما پرسش مهمی را مطرح کرد که ممکن است گزینههای زیادی در این موفقیت سهم داشته باشند. اما قطعا شما نمیتوانید اهمیت تبلیغات را دستکم بگیرید. ادوردز20 این گفته را تضمین میکند که کمک شگرفی که تبلیغات به رشد کسب و کارها کرده را تقریبا با کمتر آیتمی میتوانید تجربه کنید. شاید ادوردز20 باید از شما بپرسد چقدر به زمینه تبلیغات علاقه دارید؟ آیا تا به حال کار تبلیغاتی انجام دادهاید؟ تبلیغات برای شما چه معنایی دارد؟ آیا با این حرف که تبلیغات میتواند کسب و کار شما را زیرورو کند، موافق هستید؟ آیا میدانید یک تبلیغات خوب چقدر برای کار شما سودآور خواهد بود؟ اگر صاحب کسب و کار هستید، میتوانید بگویید چقدر از تبلیغات سود کردهاید؟چقدر از نتیجه راضی بودهاید؟تقریبا میتوان گفت امروزه جایگاه تبلیغات در تمامی کسب وکارها مشخص است. حال اگر حرفه شما فروش و بازاریابی باشد، احتمالا با تمامی صحبتهایم موافق هستید. زیرا تبلیغات نقش مهمی را در این زمینه بازی میکند. برای شما تبلیغات بیشتر مساوی است با فروش بیشتر. بنابراین ادوردز20 میگوید در دنیای امروز چه شخصی که کار تبلیغاتی میکند و چه شخصی که تبلیغات میخواهد، هردو به قولی نانشان در روغن هست.

چرا تبلیغاتدر سایت گوگل پرطرفدار شد؟

ادوردز20 چند تا از مزایای تبلیغات خوب را برای شما نام میبرد: آگاهی جامعه از وجود کسب و کار شما، معرفی محصولات و تمایز میان آنها و از همه مهمتر جذب مشتری.

حتما مطالعه کنید
راه اندازی آزمایشات کمپین ادوردزگوگل

امروزه با وجود پیشرفت و رخنه تکنووژی در تمامی زمینه ها کمتر شغل یا کسب و کاری را سراغ داریم که خدمات خود را به صورت آنلاین از طریق وبسایتها در اختیار مشتریان قرار ندهد. از این رو با تغییر فرهنگ خرید و فروش یا استفاده، تبلیغات هم شکل جدیدی به خود گرفت. امروزه شما باید برای تبلیغات محصولات خود به سراغ گوگل بروید و از شبکه هایی که گوگل ساخته که سرویس تبلیغات را در اختیار شما قرار دهد، استفاده کنید.

ادوردز20 در ادامه این مقاله به معرفی دو شبکه “جستجوی گوگل” و “نمایش گوگل” میپردازد که سهم بزرگی در تبلیغات از طریق گوگل دارند. و سپس درباره نحوه کارکرد و تفاوت میان این دو شبکه بحث میکند.

پیشنهاد ویژه ادوردز 20

حال که به بحث تبلیغات گوگل رسیدیم و ادوردز20 امتحان آن را برای کسب وکار آنلاین شما پیشنهاد میکند، بهتر است شما را با این نحوه تبلیغات از سمت گوگل بیشتر آشنا کنیم. وقتی شما از تبلیغات گوگل استفاده میکنید، در واقع به شبکهای به نام گوگل وصل میشوید. گوگل از هزاران سایت برای جستجو و نمایش اطلاعات از موتورهای جستجو استفاده میکند. سرویس گوگل در حال حاضر به هشتاد درصد کاربران اینترنت به سی زبان مختلف در صد کشور جهان خدمات میدهد.

حال شاید بپرسید تبلیغات گوگل چگونه عمل میکند یا گوگل با چه ابزاری برای تبلیغات به دیگران خدمات میدهد؟ باید بگویم که خوشبختانه گوگل دو شبکه تبلیغاتی بزرگ دارد. یکی برای نمایش تبلیغات و دیگری برای جستجو میباشد. حال ادوردز20 برای شما این دو شبکه را تعریف میکند تا به تفاوت میان این دو پی ببرید.

با کمک شبکه جستجوی گوگل اگر کاربری کلمه کلیدی مرتبط به کسب و کار شما را جستجو کرد، موتورهای جستجوی گوگل او را به سوی تبلیغات شما هدایت میکنند. فرآیند این هدایت شدن به این صورت است که بعد جستجوی کلمه کلیدی خاص با کمک نتایج اصلی جستجو تبلیغات شما به کاربران نشان داده میشود. بنابراین موتورهای جستجوی گوگل بسیار قدرتمند و باهوش میباشند و شما میتوانید با خیال راحت تبلیغات خودتان را به قدرت انتشار این مورتورها بسپارید و نتیجه راضیکنندهای بگیرید.

حتما مطالعه کنید
ادوردز گوگل و تعیین انتظارات واقع بینانه

حال ممکن است بپرسید تبلیغات متنی در چه وبسایتهایی قرار میگیرند؟پاسخ ادوردز20 به این سوال شما این است که برای تبلیغات متنی معمولا به سراغ google map، google shopping و صدها وسایتی که کلمات کلیدی شما را به کلمات و عباراتی که افراد در جستجوی آنها میباشند، مرتبط میکند. به عبارتی میتوان گفت گوگل تبلیغات شما را در وسایتهایی که حاوی محتوای مرتبط با هدف شما هست، قرار میدهد. بنابراین درک این شبکه راحت است و ادوردز20 به شما اطمینان میدهد که با این نوع تبلیغات مشتریانی به سایت شما مراجعه میکنند که به دنبال محصول موردعلاقه خود هستند پس میتوان گفت که این شبکه جستجوی گوگل یک مکان ارزشمند برای تبلیغات میباشد.

ادوردز 20 بعد توضیح درباره شبکه جستجو، حال به سراغ تعریف شبکه نمایش گوگل میرود. با کمک شبکه نمایش گوگل تبلیغات شما از راههای مختلف مثل خرید و جستجو در سایتهای دیگر توسط مشتریان آنها دیده میشود. خوبی این شبکه در این است که امکان نمایش تبلیغات علاوه بر متنی به صورت تصویری هم وجود دارد. به عبارتی امکان ساخت تبلیغات چندرسانهای با این شبکه میسر است. بنابراین از آنجایکه تمایل ذاتی انسان به دریافت و پردازش اطلاعات اطرافش به صورت تصویری بسیار بالاست، به نوعی میتوان گفت این مدل تبلیغات و این مزیت شبکه امتیاز ویژهای به آن بخشیده است. تبلیغات تصویری معمولا به صورت بنر هم در وبسایتهای مختلف دیده میشود. مطمئنم شما تا به حال تبلیغات بنری را دیدهاید و با آن آشنایی دارید. شاید هم شما قبلا از این مدل تبلیغات تصویری استفاده کردهاید. مطمئنم نتایج پرسودی برای محصولات شما داشته است.

ادوردز20 یک مثال ساده از این توضیحات برای شما بیان میکند. فرض کنید که شما یک محصول یا ابزار جدید آشپزی را میخواهید بفروشید. خب حالا فکر میکنید بهترین مکان برای تبلیغات ابزار شما چه میباشد؟بدون شک این شبکه تبلیغات شما را در وبسایتهایی که به نقد و برسی ابزارهای آشپزی میپردازند یا به عبارتی بلاگر محصولات آشپزی هستند و وبسایتهایی که حاوی طرز تهیه انواع خوراکها میباشند، قرار میدهد. تفاوت بین تبلیغات به صورت تصویری و متنی برای این ابزار چیست؟ کاربر ممکن است به صورت متنی با این ابزار ارتباط برقرار نکند. اما وقتی شما از تصویر آن برای تبلیغات استفاده میکنید، احتمال خرید ابزار را بالا میبرید. به نظر ادوردز20 بهترین راهکار قرار گرفتن تبلیغات تصویری این ابزار در هردو نوع وبسایت ذکر شده میباشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا