مقآلات آموزشی گوگل ادز مقدماتی

نوشتن آگهی متنی شما

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شما می توانید از طریق گوگل تبلیغات کسب و کار دیجیتال خود را انجام دهید و در این زمینه مجموعه مقالات آموزش تبلیغات در سایت گوگل می تواند برای شما مفید واقع شود. اما تبلیغات متنی باید چه شکلی داشته باشند تا بتوانند تاثیر زیادی در ذهن مخاطب ایجاد کنند؟ شاید بتوان گفت که همین مسئله یکی از مهم ترین بخش آموزش تبلیغات در گوگل به شمار می رود و باید علم و آگاهی زیادی در این زمینه داشته باشید. در صورتی که می خواهید بیشتر در این زمینه اطلاعاتی به دست بیاورید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. تبلیغ شما در گوگل با دو عنوان اصلی در موتور جستجوی گوگل نمایش داده می شود و باید به گونه ای این متون را برای کاربر تنظیم کنید، که مخاطب ترغیب به کلیک بر روی سایت شما شود. در ادامه با ما همراه باشید تا خصوصیات یک متن خوب تبلیغاتی را در این مقاله از سری آموزش تبلیغات در سایت گوگل با شما در میان بگذاریم که حتما می تواند برای شما مفید واقع شود.

آموزش تبلیغات در وب سایت گوگل

آموزش تبلیغات در وب سایت گوگل، چطور یک عنوان جذاب بسازیم

این قسمت از آموزش تبلیغات در گوگل نیاز به یک قلم و کاغذ دارد و یک ذهن خلاق که بتواند ایده های جذابی را در مورد کسب و کار شما مطرح کند! در واقع شما باید بتوانید به این شش سوال پاسخ دهید تا بتوانید یک عنوان جذاب بسازید :

  • چه چیزی کسب و کار شما را برجسته می سازد؟
  • نقطه جذاب و تحریک کننده کسب و کار شما برای مخاطب چیست؟
  • حمل و نقل رایگان ارائه می دهید؟
  • محصولات (خدمات) شما با محیط زیست سازگاری کامل دارد؟
  • گواهی نامه ثبت اختراع برای محصول یا خدمات ارائه شده توسط کسب و کارتان دارید؟
  • دلایل اینکه در رقابت با کسب و کارهای همکار موفق تر هستید چیست؟
حتما مطالعه کنید
آموزش هایی که قبل از شروع کار با ادوردز گوگل نیاز است

با توجه به پاسخ هایی که شما به این شش سوال می دهید، می توانید یک عنوان جذاب برای خود انتخاب کنید. شما باید مخاطب خود را تحریک کنید تا به سایت شما اطمینان کرده و از طریق تبلیغات گوگل وارد سایت شما شود. در واقع این بخش از آموزش تبلیغات گوگل برای افزایش بازده سایت شما تهیه و تدارک دیده شده است و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

تعرفه تبلیغات در گوگل

آموزش تبلیغات وب سایت گوگل، چطور متن جذاب بنویسیم؟

علاوه بر اینکه در این قسمت به آموزش تبلیغات گوگل نیاز دارید، باید با تکنیک های روانشناسی برای تولید محتوا نیز آشنایی داشته باشید. برای مثال کلمه تضمین، ضمانت، گارانتی و وارانتی (گارانتی تعویض) می تواند از جذاب ترین کلماتی باشد که یک مخاطب را به وب سایت شما وارد می کند. در عین حال باید در تولید محتوا و عنوان کاری کنید که Adwords تنها برای مخاطبینی در دسترس باشد که به دنبال خدماتی هستند که شما ارائه می دهید. برای مثال، خرید حق اشتراک در تبلیغات گوگل و تولید محتوا برای این تبلیغات برای مثلا کلمه X در حالی که شما محصول یا خدمت Y را ارائه می دهید، باعث می شود تا مخاطب افزایش پیدا کند، ولی عملا این تبلیغات بازده آن چنان زیادی برای کسب و کار شما نخواهد داشت. پس انتخاب کلمات کلیدی نیز دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بسیار زیادی در این زمینه قدم بردارید تا بتوانید علاوه بر افزایش مخاطب، تبلیغات هدفمند داشته باشید. هدف ما نیز در این قسمت از آموزش تبلیغات گوگل همین است! در ضمن بهتر است که برای جذاب تر شدن متن، به کاربر خود موارد غیر واقعی را نگویید! مثلا گارانتی تعویض برای یک محصول فیک یا ادعای خدماتی فراتر از آن چه که در واقعیت اتفاق می افتد، در بهترین حالت باعث می شود که یک مشتری، تنها یک بار از خدمات شما استفاده داشته باشد.

حتما مطالعه کنید
دریافت حجم کلمات کلیدی با Google Keyword Planner

خدمات مربوط به تبلیغات در گوگل

آموزش تبلیغات وب سایت گوگل، چطور از بازده تبلیغات متنی اطمینان کسب کنیم؟

ابزار تبلیغات گوگل امکانات بسیار زیادی دارد که ما در این خصوص در سایر مقالات با شما صحبت کرده ایم و حتما می دانید که کلمات کلیدی یکی از مهم ترین بخش های آموزش تبلیغات گوگل به شمار می رود. با این اوصاف می توان گفت که تبلیغات گوگلی شما باید به گونه ای باشد که تنها در کلمات کلیدی مرتبط نمایش داده شود. همچنین بهتر است که متن محتوای شما و متن عنوان شما به گونه ای باشد که کاربر در صورت عدم تمایل به استفاده از خدمات شما، وارد وب سایت شما نشود! برای مثال، اگر در زمینه ارائه اطلاعات گردشگری در حال فعالیت هستید، لزومی ندارد که کلمه کلیدی مربوط به خرید بلیط ارزان قیمت را از Adwords خریداری کنید. دقت در انتخاب کلمات کلیدی، دقت بالا در نگارش محتوا و عنوان و همچنین سادگی سایت شما و دسترسی ساده به خدماتی که مخاطب انتظار دارد، از دیگر نیازهای شما برای تبلیغات حرفه ای در گوگل به شمار می رود که شما باید حتما آن را رعایت کرده و بر این اساس وارد دنیای تبلیغات از طریق گوگل شوید. آموزش تبلیغات گوگل می تواند بهترین راهنمای شما در این زمینه باشد.

چگونه برای تبلیغات در وب سایت گوگل محتوا تولید کنیم؟

کلام آخر

شاید اگر موتور جستجوی گوگل وجود نداشت، مفاهیمی همچون کلمات کلیدی، تولید محتوا و تولید عنوان آن قدر ها هم مفهوم نداشت. در واقع خرید اینترنتی و جستجو در میان وب سایت ها هم مفهومی پیدا نمی کرد! می توان گفت که گوگل باعث شده است که مخاطب و کسب و کار بتوانند روش بسیار راحتی را برای جستجوی یکدیگر داشته باشند. مخاطب از طریق موتور جستجوی گوگل به دنبال کسب و کار مورد علاقه و نیاز خود است و از طرفی دیگر، کسب و کار از طریق ابزار تبلیغاتی گوگل به دنبال روشی است که بیشتر جامعه هدف خود را تحت تاثیر قرار دهد. ما در این مقاله سعی داشتیم در زمینه آموزش تبلیغات گوگل و همچنین روش های تولید محتوا با شما صحبت کنیم که در جذب بیشتر مخاطب و در نتیجه محبوبیت سایت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. در صورتی که خودتان نمی توانید زمان مورد نیاز برای آموزش تبلیغات گوگل را بگذارید و یا می خواهید این کار را به صورت حرفه ای تر انجام دهید، می توانید از خدماتی که به صورت برون سپاری و دورکاری در این خصوص ارائه می شود مراجعه کرده و از این خدمات استفاده داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا